Oh ik heb mijn instellingen zo staan dat ik na elk bericht dat ik achter laat in een topic ik automatisch een mailtje krijg vandaar!
@Setteke; Sorry, wordt misschien niet zo'n lekker verhaaltje hoor 1) Ik heb een chronische darmziekte. Sinds de zwangerschap van Matthijs was ik nagenoeg klachtenvrij en ik heb sindsdien ook geen medicijnen meer geslikt. Nu zijn de klachten terug (nauwelijks ontlasting, voornamelijk bloed) 2) Na de bevalling heb ik veel last gehad omdat mijn knip was gaan ontsteken. Na lange tijd hebben we toch maar een keer sex gehad, maar hierdoor zijn de klachten terug gekomen. Vooral omdat ik na het plaatsen vd Mirena ongi ben, vind ik het niet zo prettig om met deze klachten terug te gaan naar de HA. Maar ik ben nu zo moe dat ik het echt niet meer uit kan stellen. Elk uurtje dat ik mee kan pikken slaap ik en nog kan ik niks hebben. Gelukkig toont Dirk veel begrip en laat zelfs al zijn schoonmaak talent zien
miranda: altijd een prijs bij zetten, want ik denk vaak 'wat irritant" dan weten mensen waar ze aan toe zijn
Succes Duster bij HA! Hopelijk vinden ze iets. En probeer dan zoveel mogelijk te rusten. Ik heb niks te melden hoor meiden! Marleen, nog ff volhodue ndan ben je in Frankkrijk, ik pas in aug.... Nou ik ga nu tukkie doen! Owja Juudje, balen hoor!
Ik ben voor het eerst weer ongesteld geword, betekent voor mij dus echt 'einde'' tijdperk zwanger zijn, best gek. betekent dus ook de rest van mij bijna mijn hele leven elke maand ongesteld worden, altijd drank mogen en nu even geen tieten meer hebben haha
@ Duster: Mmm, klinkt allemaal niet zo fijn meis. Succes bij de HA! @ Setteke: Jammer he dat dat slaapje eraf gaat haha! @ Tietloze Jenny: Ach, een lekker drankje op zijn tijd is best lekker en die paar dagen ongi red je wel toch? Haha! @ Linka: Als ik terug en heb jij het nog lekker in het vooruitzicht meis! Ik moet eerst maar eens afwachten hoe het weer daar is. We zitten deze keer aan de Atlantische kust en dat is toch niet zo zon zeker als het zuiden! Ik heb wederom de buurjongen vanmiddag hier. Ik kan vanmiddag toch niet weg omdat er een pakketje komt en ze komen een Bosch kinderwerkbankje ophalen als het goed is. Wordt vanmiddag niet veel doen dus.
marleen: jawel hoor, maar is de zwanger zijn periode is nu echt afgelopen aangezien we niet voor een 3de gaan.