Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Mariekje!

Heel veel sterkte meis!
    Als er wat is kun je me altijd een PB sturen!

Ik denk aan jullie!

Liefs Silla

2. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen

nieuwe zwangere Gefeliciteerd...

Bloem heel veel sterkte vandaag ik hoop dat het toch nog goed zit maar helaas is veel bloedverlies geen goed teken.

word dit nou de pechmaand ofzo?

ik heb wel lekker geslapen werd alleen 7.00 al wakker terwijl ik kon uitslapen maar verder geen klagen.

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bloem meisje! Pfff wat vreselijk allemaal.
    Ik hoop dat je snel voor een echo mag!

4. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Vandaag, om te kijken of ik geen bbz heb...
    Nog een uur, dan moet ik er zijn..

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik weet het niet Goudvis maar het overschaduwd wel alles he :(
    Lag gisteren in bed te denken aan de drie meiden, hoe ze zich wel moesten voelen..zoals eentje (weet niet meer wie) gisteren al zei: er staat gratis een kamertje te huur maar niemand wilde erin. Miskraam is heftig maar denken dat alles goedgaat met je zwangerschap en dan via een echo erachterkomen dat je vruchtzakje leeg is...ppffff verschikkelijk!
    Ik hoop dat alle andere echo's nu wel goedgaan..anders gaan we echt uitdunnen hier..

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wel veel er zijn er nu al 5 afgevallen, hoop echt niet dat Bloem de 6e wordt... Niet leuk :(

Bloem heb je al gebeld? Ik hoop echt dat je vandaag nog terecht kan...

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik heb een echo om 11.30 uur :D

Ben weer bijna met beide voeten op aarde dankzij mijn moeder :D

Ik moet het ook positief bekijken, ik bedoel: ik kan zwanger raken het was in de eerste ronde al raak en mijn lichaam stoot het af als het niet goed is. Het is ook allemaal zo prilletjes he, en ik was altijd realistisch, maar zodra je weet dat je zwanger bent ga je gewoon fantaseren over juli, over een klein hummeltje wat aan het groeien is en dat maakt je dan verdrietig. Maar goed, liever dat het nu gebeurd dan over 2 maanden of zo.....

Maar het percentage is nu wel gehaald dacht ik zo, dus iedereen die nog zwanger is, dat moet gewoon goed gaan ;) ik hoop het voor jullie.

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi Meisjes!

Hier ben ik weer. Ik voel me stukke beter. Echter voel ik geen misselijkheid meer en mijn borsten zijn minder gevoelig, ik ben vannacht maar 1x wakker geweest (normaal 3x) maar ik voel nog wel wat rek en strek werk in mijn onderbuik (geen pijn ofzo). Maar goed die kwaaltjes komen en gaan, dusss mss vandaag een goede dag(?).
    Als ik me zo blijf voelen als vandaag ga ik morgen weer aan het werk.

Patries...hoe is het nou met de kleine Bjorn?

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pff Bloem, wat knap dat je het zo opneemt.
    Ik blijf natuurlijk duimen voor een goede uitslag!

@Molly, ja lekker hè? Spierpijn in je buik? :)

Verder alle nieuwe mama's welkom!

Ik ben nog steeds verstopt, werd vannacht weer wakker van de buikpijn :( En ik kan alleen maar wat keutelen, bah! Voel me net een geit.
    Zo maar weer aan de lauwe venkelthee en Lacpureprut.

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh fijn Bloem dat je al zo snel kan!
    Jusi ik duim voor je hoor!

Ik kan me niet herinneren dt ik dit eerder bij de Bevallenclub heb mee gemaakt (en ik heb er vorig jaar toch bij een aantal gezeten), dat er zo veel al voor de 12 wkn zijn afgevallen. Meestal was ik de 1ste die afviel.
    Pfff al deze verhalen maken me wel weer onzeker. Tjonge nu ben ik bloedvrij zwanger maar de kans dat bij de echo een leegvruchtzakje te zien is is natuurlijk ook aanwezig.

Ik vertel mijn mannetje niet wat ik hier allemaal lees e.d.. Hij vind het allemaal onzin en vnd dat ik me alleen maar gek laat maken door sommige verhalen. Hij heeft zoiets van...je bent zwanger en that's it. Met beide benen op de grond blijven.
    Hihihhi mannen zijn hier mss ook te nuchter voor..

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Silla..!

Fijn om te horen dat je je al wat beter voel vandaag, volgens mij als je ziek word tijdens je zwangerschap (griep b.v.) herstel je lichaam veel sneller omdat het het kindje beschermd..dat idee had ik met mijn eerste zwangerschap, normaal lig ik met een griep zeker een week plat en tijdens mijn zwangerschap was ik echt binnen 4 dgn helemaal hersteld...wonderbaarlijk he. :)

Met Björn gaat het wel, hij heeft nog steeds koorts en is erg huilerig en hangerig. Denk even niet continue aan mijn zwangerschap, dan zie ik dat humpie op de bank en denk ik..lieve schat, jij ben er al, jij heb mij nu het meeste nodig..kindje in mijn buik groei nu zelf, zonder mijn directe hulp..
    Ben sinds gisteren wel erg emo, niet normaal! Kreeg gisteravond laat een mailtje van een " verloren " neef van mij, die had mij via via teruggevonden...vroeger mijn lievelingsneef met wie ik altijd speelde enz. Nou de tranen rolde over mijn wangen van blijdschap :oops: gewoon al het idee dat er iemand aan je denk en de moeite doet om je weer terug te vinden hihihihi mutsje ben ik toch ook!

Bloem en Jusi vandaag heel veel sterkte, en hopelijk komen jullie beide met goed nieuws terug!

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou Silla dan mogen onze mannen elkaar een handje geven, hij denk ook zo over het forum. Het maak mij gestressed als er vervelende verhalen komen, maja aan de andere kant...that's live, hoe klote het ook klinkt.

Ik dacht precies hetzelfde, ik verlies geen bloed dus het gaat goed..maar een leeg vruchtzakje is ook mogelijk..en straks eventuele afwijkingen...brrr het lijk allemaal zo vanzelfsprekend he dat het goed gaat! nog 8 dagen met het weekend erbij en dan mag ik plaatsnemen bij de Gyneacoloog...godzijdank!

13. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Shit, balen zeg!
    Het ziekenhuis belde net om te zeggen dat de afspraak verzet moet worden naar 11.00.
    Er is een spoedgeval tussen gekomen.
    Nog langer wachten... :(

14. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    goedemorgen dames
    nou ben ook een paar dagen niet geweest en het is al niet meer bij te lezen.....
    Maar manlief is naar boord dus nu kan ik het wel een weekje bij houden......hoop ik.
    Hier groeit mijn buik goed ype staat er verbaasd over....
    En ik........ik ben moe moe moe af en toe misselijk en heb voor de 2 de keer al weer koortsuitslag bleeehhhh
    maar heb een goeie zalf die het redelijk tegenhoud....
    en vanavond lekker vroeg in bed.
    Ik heb het iedere keer zo koud in bed........en er buiten ook zo eind middag begin avond.Ondanks dat de allesbrander aan is en het in huis een graad of 23 is....
    Verder nog geen echte vervelende kwalen.Ja de misselijkheid begint ook al te komen.
    Nou ik ga even de houtkachel aanmaken.gr heidi

15. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0

ohhhhhhhhh bd81 Dan ben ik niet meer alleen van het topic net getsopt met de pil!
    Wat gaaf, gefeliciteerd zeg!
    morgen dus nog ff afwachten en dan een mooie banner uitzoeken!

gr mayo

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zat net even te lezen bij de juni 2008 mama's en daar zijn gisteren ook tweede meiden afgevallen...bij eentje klopte het hartje niet meer :( ...zal het dan toch aan de 13de hebben gelegen al was het dinsdag?

17. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Jusi, veel succes, hopelijk goed nieuws!

Bloem, wat vervelend dat bloed, het zal toch niet echt zo zijn dat het ook bij jou mis is? veel succes.

Mijn mannetje durft nog niet heel erg blij te zijn.
    hij wil eerst de echo zien en m´n buik zien groeien. had het hem ook verteld van de meiden hier. ook hij schrok er van!

gr mayo

18. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    ja had het ook gelezen bij de juni mama`s echt een pechdag gisteren.
    Ik heb gister wel evne gedacht misschien kan ik beter even een paar weken niet op het forum komen want heb maakt me echt super onzeker.
    Eerst was ik nog redelijk positief maar het kan ons allemaal overkomen en dan word je zo met deze verhalen geconfronteerd.

En ik krijg pas met 12 weken een echo en dat duurt nog zolang.

Bloem wat fijn dat je zo snel terecht kan veel sterkte straks

Jusi veel succes in het zh straks hopenlijk goed nieuws

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

Marieke, Triessie en Go4baby heel veel sterkte. ik weet niet hoe het voelt, ik kan het mij alleen maar inbeelden en ik geloof best dat je dan een dondersmak maakt.
    ik hoop (en geloof) voor jullie dat er wel een dag komt waarop jullie een wolk van een baby vast mogen houden.

bloem en jusi ook heel veel sterkte en succes straks bij de echo. ik hoop dat jullie wel bij ons blijven.

patricia heel veel beterschap voor je zoontje. mijn enige tip is temperatuur niet teveel daar maak je alleen jezelf gek mee en je zoontje gestresst. laat hem inderdaad gewoon lekker veel slapen en drinken. en als hij wakker is geef hem lekker veel aandacht dat is volgens mij het enige medicijn op dit moment.

alle nieuwelingen gefeliciteerd en laat je niet gek maken door de slechte berichten, want er zijn ook nog positieve berichten.

nu ikzelf nog; wat hebben jullie allemaal al vroeg controles en echo's. ik mag pas 3 jan voor de echo en 8 januari naar de vk. ik weet wel dat ik vrijdag naar de ha mag maar die vult alleen wat gegevens voor de vk op de kaart in en verder helemaal niks.
    wat ik wel ga overleggen is dat ik na de vorige 2 zw bloedarmoede had (en daar sta ik nog steeds voor onder controle) of ik daar na die tijd ook extra op gecontroleerd word, want tijdens de zwangerschap heb ik er geen last van en ik heb ook niet overdreven veel bloed verloren tijdens de bevalling heb ik mij laten vertellen. wie kent dit ook?
    verder heb ik hele positieve ervaringen van die vorige twee dus ik zie dit ook rooskleurig tegemoet en gelukkig is de familiegeschiedenis qua dit allemaal ook goed. hoe zit6 dat allemaal bij jullie?

liefs
    een nieuwsgierige saskia (maudmorris)

20. Bd81, hartstikke gefeliciteerd! Welkom op dit forum.

Bloem82, kl*te van het bloedverlies. Heel veel sterkte met de echo straks. Ik duim voor je dat het gezond is. En heel erg knap zoals je er nu in staat.

Jusi, ook heel veel sterkte. Ik duim voor je dat het geen bbz is.

Nou Goudvis, dat dacht ik exact ook! Maar ik kon het toch niet laten om nu weer in te loggen. Straks denken de anderen dat er ook iets met mij is gebeurd.
    Voor mij is het de eerste keer dat ik kom kijken op zo'n forum. Ben in juli gestopt met de pil en nu voor het eerst zwanger. Hebben de ervaren juli mama's vaker zulke dagen als gisteren meegemaakt? Hopenlijk was het een uitzondering.
    Mijn vriend die ontmoedigt mij niet om op het forum te blijven, want hij ziet ook de positieve kant ervan. Hij is wel nuchterder dan ik. Het is wel leuk om te zien hoe een nieuwe ingrijpende gebeurtenis als een zwangerschap invloed heeft op je relatie. Hij is extra lief voor mij. :D

Zelf ga ik ook pas 12 december voor een eerste echo. Ook aan de late kant. Maar dat vind ik nu nog wel ok. Er blijft altijd een kans dat er nog iets gebeurd na 12 of zelfs 20 weken.

Nou meiden, ik duim voor een dag met alleen maar positief nieuws!

Share This Page