Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weltrusten allemaal..

dikke knuf voor iedereen

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Hallo allemaal,

nu is er niemand meer haha, dat maakt niet uit, kon ik ff rustig lezen voor de pagina's zich opstapelden!

Wat ik nog onthouden heb..

JessButterfly wat erg voor je, heel veel succes meid in deze moeilijke situatie!

Essie een hele mooie foto, die ringen wel in kleur is een leuk detail!

Kwebbels gefeli met je huwelijk! Super joh!

Verder weet ik niet meer wat ik heb gelezen of wat er gebeurd is ben met zondag begonnen met lezen!

Pak t morgen weer verder op.

Komt net van de film af de nieuwe van Indiana Jones, hij is weer leuk!

Slaap lekker iedereen!

Liefs Miss Sil

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zooow irritant! Kan echt neit slapen gewoon...
    Er gaat weer van alles door mijn hoofd, twijfels blalbalba...
    Dus nou jah, zal morgen goed gaar zijn hahaah....

Hebben jullie dat ook? Dat het soms net lijkt alsof die kleine vlak voor de eeeh... ingang al zit te duwen? Dan lijkt het net of hij er al uitkomt, scheelt een cm voor mijn gevoel :)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje ML, heb je daarna nog kunnen slapen...?

Morgen dames!

Hier gisteren twee kauwtabletten genomen tegen de maagzuur en vannacht alleen wakker geworden om te plassen :D

Lovelykids, hoop dat je dipje vandaag weer een beetje is weggetrokken!
    Wij hebben ook die film Black Knight zitten kijken, alleen ben ik halverwege wel in slaap gevallen :oops:

Meiden die vandaag controle/echo hebben, succes!

5. monkeylove

Jah daarna nog wel even kunnen slapen. Ga zo, als Leroy naar school is (Michelle is net de deur uit) nog wel even liggen...
    Gelukkig hoef ik pas om 2 uur bij de geneacoloog te zijn dat scheelt :p

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi vergeet je je wekker niet te zetten :)

Ik moet straks even een speenhouder ophalen in de stad, ik heb allemaal speentjes van Difrax gekocht (met een platte opening voor de houder). Nu blijk ik NERGENS meer een speenhouder van Difrax te kunnen kopen :( Dus ben bij een babyspeciaalzaak uitgekomen, en daar kon je er eentje voor € 9,95 laten maken MET de naam van de kleine. Aan het einde zit een touwtje (zoals een touwtje voor je telefoon) dus die kan je wel om de difrax speen doen..

Ik had het trouwens ook gisteravond, kreeg echt gemene steken van 'onderen' en had het idee dat die kleine zijn hoofdje naar buiten kwam :confused: :). Heb de laatste dagen wel veel last van harde buiken en slijmerige troep wat ik verlies, denk dat mijn lichaam zich een beetje aan het voorbereiden is, al zeg dat nog niet dat het snel gaat beginnen..

7. monkeylove

Nee precies. Maar het is wel voorbereidend werk dus dat is wel goed.
    Ben benieuwd wie de eerstvolgende is die bevalt hoor.

8. monkeylove

Hmz een speenhouder is idd wel handig jah.. Ik heb ook alleen maar Difrax-spenen.
    Jah en 2 rockbaby-spenen maar die hebben dezelfde vorm, ik zal ook eens op zoek gaan naar zo'n houder...

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja maanden heb ik die speenhouders zien hangen van Difrax, en nu wilde ik hem gaan halen...weggie hahaha heel de stad doorgereden, drogisterijen, babyspeciaalzaken..gwoon nergens te vinden :)

Nou ik zou het geen ramp vinden als deze uk zich ook over twee weekjes aankondigd hoor hihihi als hij maar sterk genoeg is om buiten de couveuse te blijven. Ik vind het ook spannend hoor :D Misschien Nannie!

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen allemaal,

Lovelykids, kan me voorstellen dat dat even heel raar moet zijn... Wordt je er weer even mee geconfronteerd. Hopelijk heb je goed geslapen en heb je wat rust kunnen vinden!

Essie als ik zo naar jouw buikfoto's kijk, heb ik inderdaad wel het idee dat die kleine gezakt is!

Ik heb ook het gevoel dat die kleine aan het zakken is, zowiezo ligt het heel de tijd met het hoofdje naar beneden en ik heb minder last van het zuur...

Balen is dat hè Patricia, denk je dat komt wel en dan ga je er voor, ja weg! Gelukkig is het toch gelukt!

ML hopelijk kan je zo nog even slapen, balen dat het vannacht niet lukte.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja hier ook iemand met lucifer houtjes tussen de ogen.

ML, als ik wist dat je online was vannacht had ik ook even de pc aan gezet, heb liggen twijfelen maar ben toch in mijn bedje blijven liggen.

Ga zo Maarit naar het KDV brengen en heb me er al toegezet om alle was weg te vouwen dus die klus hoef ik ook niet meer tegenaan te hikken.
    Ik ga vanmiddag even slapen want mannetje slaapt nu en die ligt vast te snurken dus dan doe ik ook geen oog dicht.

Die steken van onderen heb ik ook last van.
    Alsof iemand met naalden in je muts loopt te prikken.
    Erg comfi maar niet heus. :(

Patries fijn dat je zo lekker hebt geslapen.

Lovelykids hoe is het met je dipje?
    Voel je je iets beter vanmorgen?

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemorgen

daar was ik ook alweer. een beetje nachtrust heeft me wel goed gedaan, al word ik nog niet vrolijk van het weer buiten.

patricia wat betreft die film gister ik kan het me voorstellen hoor dat je in slaap viel. hij viel mij ook tegen.

ook ik had gister (vooral 's avonds) van die heerlijke steken wat wel eens iets met het indalen te maken zou kunnen hebben. wist gewoon soms niet hoe ik nou het lekkerst zat of lag, maar het is voor nu even over gelukkig. ach en verder maak ik me er niet druk om had het vorige week en die eek ervoor ook een keer en toen heb ik urine laten testen en daar was niks in te vinden.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ML: goh, had het ook moeten weten zeg dat je online was, lag ook gezellig wakker.
    @Patricia: een speenhouder met naam is ook wel heel erg leuk. hier ook van die steken van onderen en sosms flinke druk alsof ze er echt al helemaal op hangt.
    @Senninha: netjes zeg, nu al alle was gevouwen. hier ligt het rek vol en weet niet zo goed of ik dat nou wel of niet mag gaan doen.
    @Essie: vind het lastig te zien of je buik gezakt is omdat er 4 weken tussen de fotos zit en het ook een heel ander soort foto is (wel erg mooi trouwens) Maar als zoveel mensen het zeggen zat het vast zo zijn.

Het bruin is hier gelukig nu ook helemaal gestopt. gisterenavond kon ik wel heel goed merken dat ik er een hele dag op had zitten. Buik voelde erg gespannen en vervelend. In bed ook steken en zo. Nu na een nachtje redelijk slapen voelt het rustig weer. de afgelopen 2 weken. Nu dus totaal 7 kilo aangekomen. is dat erg ion deze tijd dat uk juist zo groeit dat ik niet zwaarder wordt?
    Verder maar weer niksen en rusten vandaag. Ben hier echt niet goed in in dat luieren.
    Vanmorgen even gewogen en was een halve kilo afgevallen in
    Vandaag maar weer een beetje niksen.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik hoop niet ik zeg. Ben veels te bang dat mn man dan nog op zee zit.
    Maar geloof wel dat ik er rekening me moet houden na zondag. Buik is veel onrustig en wat ik ook gek vind is dat uk ook veel drukker is dan anders. Ze lijkt wel de hele dag in beweging en 's nachts als ik wakker word ook al.

Wij hebben ook zo'n speen van rockbaby en een flesje. Leuk zijn die he :D

15. monkeylove

Wanneer komt je man terug? Je hoort wel vaak dat de baby voor de bevalling erg druk is, maar nog eventjes bij je houden hoor die kleine!

Zijn cker leuk die spulletjes van rockbaby. Ik wou ook die flessenset kopen maar die was toen uitverkocht ofzo. Bij de expo verkopen ze ze ook, zijn ze alleen duurder als op internet.
    Nou ik vraag het misschien wel als kraamkadootje :p

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    ML, ik heb ook af en toe het idee dat er al bijna een hand naar buiten komt ofzo. Alsof hij al bezig is de uitweg te zoeken. hihi

Sann, het lijkt me echt moeilijk om nu er alleen voor te zijn, hoe lang is hij nog weg?

Ik heb gelukkig heerlijk geslapen, zelfs Damian is niet wakker geworden vannacht.
    Ik heb net Damian weggebracht naar het KDV en ga maar even de stad in. Ik wil nog een nieuwe voedingsbh en ben nog steeds op zoek naar een ochtendjas.

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wij hebben m idd bij de expo gekocht.
    Mn man komt volgende week woensdag weer thuis. dan gaat ie een week later nog voor 2 weken weg en dan blijft ie 6 weken voor de bevalling. dus uk moet of in die ene week komen en anders pas vanaf de 26ste.

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Moet idd zeggen dat ik zondag en nu het voor het eerst me echt realiseer hoe klote het is dat ie zo'n eind uit de buurt is. Hierdoor lijkt de kans dat ik zonder hem moet bevallen ineens veel reëler en wordt daar niet echt vrolijk van. Maarja, het is niet anders helaas. Hopen maar dat ons meisje naar me luistert en netjes blijft zitten. Momenteel is ze in ieder geval eindelijk weer s ff rustig.

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik hoop met je mee hoor! Heb je wel iemand als back up paraat staan mocht het wel gebeuren dat je er alleen voor staat, het is dan wel prettig als er iemand anders is die je handje vasthoudt of in heel extreme gevallen er beslissingen moeten worden genomen die jij op dat moment niet meer kunt nemen.

En even iets heel anders, wow ik ben vandaag gewoon alweer 35 weken zwanger!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zeven kilo is netjes hoor.
    Ik ben ook 7 kilo aangekomen.
    Moet donderdag wel weer naar de vlos maar heb nou niet het idee dat er superveel is bijgekomen. Vorige keer was ik zelfs een kilo afgevallen.
    We krijgen deze week ook nog warm weer voor onze kiezen en dan verlies je ook weer gewicht. Dus ik merk het wel.

Ben ook niet goed in luieren. Daar ben ik zoooooooo blij dat ik jullie heb anders wist ik helemaal niet meer hoe ik de dag door moest komen.

Ik vraag altijd of manlief de was beneden zet en dan vouw ik het zitten aan de eettafel op en manlief brengt de was dan naar boven en ruimt het op. Dan hoef ik niet met de wasmanden te sjouwen met mijn rug.
    Misschien zou je iemand kunnen vragen of ze de was naar je toe willen brengen als het te zwaar is om te dragen?
    Das dan een groot nadeel als je mannetje zo veel weg is.
    Is hij de schrik al een beetje te boven eigenlijk?

Oja, als je nog 1 berichtje plaatst zit je op 2000. :)

Deel Deze Pagina