Goedemorgen, Sorry, heb niet veel onthouden wat er bij is geschreven. Ik ben echt heel erg moe. Mijn stagiaire kon vandaag niet, dus ik sta weer eens voor de klas Ik zie erg op tegen vanmiddag. We hebben dan sportdag en mijn collega en ik moeten dus alles tussen de middag klaar zetten. Ik vind dat zo vermoeiend! Sorry, voor mijn ego-berichtje. Ik lees vanavond wel bij!
Nog heel even volhouden en dan begint ook jou verlof. Sterkte ik hoop dat de dag snel om is voor je! Enne is er niemand anders die die spullen klaar kan zetten voor je, dat lijkt me toch iets te veel van het goede als je hoogzwanger bent.
Meis heel veel succes vandaag en wat Niesje zegt laat anderen zoveel mogelijk voor je doen. Je zult vanavond wel helemaal afgedraaid zijn dus dan hup benen omhoog en laat je maar lekker verwennen door mannetje.
@Athina: ow, leuk idee zeg om je buik te filmen. hier ook zo'n eigenwijsje die acuut stopt met bewegen als je zegt moet je s kijken. Alsof ze je horen he @Veraatje: jasses meid. Hoe lang mopet je nog tot je verlof? @Niesje: ik heb wel mn schoonmoeder idd als backup. moet toch iemands hand kunnen mishandelen he @Senninha: handig geregeld met die was ja. Ik denk dat ik maar gewoon straks als ik toch op zolder ben even een klein stapeltje opvouw. als ik telkens 4 of 5 dingen vouw kom ik er ook ooit wel. Gefeli met je 35 weken. Hier vandaag precies 34 weken.
@Athina: echt een gaaf filmpje zeg. Wat beweegt dat enorm zeg. Heb weer ff een nieuwe buikfoto in mn album gezet.
Moggel! Gister uiteten geweest met "the Girls"...Djezus wat hebben we gelachen...uiteraard gingen we weer als laatste weg! Maar ik was zoooo over enthousiast dat ik dus mooi niet meer kon slapen! Dus ML en Essie...ik was beneneden, zat nog te twijfelen om de PC aan te zetten maar had ik achteraf gewoon kennen doen. Vanmorgen om 5 uur naar boven gegaan omdat onze kat liep te mauwen dat ie naar buiten wilde. Was een beetje pissed op hem dus ik zette hem ff op de "negeer stand" nou meneer deed er ALLES aan om door mij geaaid te worden hihihihi. Zelf toen ik net wakker werd lag ie bij me! (Doet ie anders nooit). Ik werd wakker van de glazenwasser....(deze komt eens in de zoveel tijd de buitenboel boven en beneden doen) dus vandaar dat ik nu maar weer beneden ben. Voel me wel een wrak moet ik zeggen en mijn "onderkantje" doet echt zo'n zeer alsof ik heeeeeeeeeeeeel hard in mijn kruis geschopt ben, maar dan nog erger voor mijn gevoel. Nou latersssssssss
Hey allemaal.. Hier weer eens niet echt lekker geslapen... Helaas.. Gister weer naar gym geweest. Moet zeggen dat ik het dit keer leuker vond dan anders Daarna ff lekker bij mn zus geweest.. Was weer gezellig.. Maar heb echt niet lekker geslapen, dus kruip er vanmiddag wel weer ff in.. Liefs Wendie
Ik denk dat ik er vanmiddag ook weer in duik! Poeh ben vandaag echt niet voorruit te branden...wat irri zeg! Maar goed waarschijnlijk wordt dat gevoel binnenkort weer omgezet tot...nesteldrang hihihi.
WOW Athina, wat zie je dat goed zeg. Echt een super gaaf filmpje! Helemaal leuk dat als jij je hand erop legt dat die kleine gelijk bij je hand zit! Veraatje, balen dat je dat allemaal op moet zetten zeg, is er inderdaad niemand iemand anders die je dat kan laten doen?
Wat een leuk filmpje Athina, helaas doet die van mij dat niet als je er aandacht op vestigd Zo ik voel me net alsof ik weer net zwanger ben zeg. Moe, slap en in ene weer kokhalsen... Gatver!
Hmz... we zijn onze zwangerschappen begonnen met babyboom en we kunnen m dus weer afsluiten ook met babyboom Vanaf donderdag 3 juli start op Nederland 1 de zesdelige serie Babyboom Het vervolg. Maar liefst 52 Babyboom-babys zijn de afgelopen maanden geboren. Hoe gaat het met de kersverse ouders? Zijn ze al gewend aan de slapeloze nachten en murmelend babygebrabbel? Hoe combineren ze werk en gezin? Sommige ouders zijn op dit moment nog in blijde verwachting en hopen deze zomer hun kindje te verwelkomen in hun leven. Niet voor alle ouders was het jonge geluk lang gegund. Tot intens verdriet overleden twee babytjes, niet lang na de geboorte. In Babyboom Het vervolg gaat Caroline Tensen langs bij diverse Babyboom-stellen om te horen en te zien hoe het nu met ze gaat. De afleveringen worden uitgezonden van donderdag 3 juli tot en met 7 augustus om 21.20 uur. Vanaf maandag 7 juli worden de uitzendingen herhaald om 13:48.
Jeetje 2 baby's overleden vlak na de geboorte, nou dan ga ik alleen kijken als ik al bevallen ben hoor...bbbrrr krijg er de rillingen van! Net even de speenhouder opgehaald, hij is echt CUTE! Ook de nodige boodschappen ingeslagen, dus vandaag niets meer op de planning staan...heerlijk! Mannetje is vanavond wat later thuis, en die heeft ons getrakteerd op MAC..JUMMIEEEE dus zit mij er al helemaal op te verheugen
athina leuk hoor zo'n filmpje, ik heb ook zo'eigenwijze die als je het zegt ineens stil gaat liggen ml had het al op de kalender gezet, maar was het wel al vergeten. dus dank je voor de reminder
Zow ik ga gewoon tussendemiddag ff halen, ook voor Leroy... Neem ik lekker een bigmac en een sunday met caramel... Damnz!
Jah, Daantje86, maar die is niet actief hier. Die zei heel af en toe iets en nu eigenlijk nooit meer al heel lang niet...
Ja daar stond mij iets van bij! Hihihihi lekker hoor een grote Big Mac hhmmm, ik ben gek op de Mac Bacon, en dan lekkere frietjes erbij en een milkshake waarvan ik vervolgens een maagzuur-aanval krijg Ik heb ook van die buien dat ik echt alles door elkaar wil eten, chips, chocolade, fruit hahahaha echt schaamteloos
voel hier trouwens weer een flinke dip aankomen. kids zijn vervelend, luisteren voor geen meter en ik kan het gejengel ook nie hebben. dus dat wordt ook voor mij zo dadelijk een paar uur tegelijk met hun in bed