Hier ook! Je hebt trouwens leuke namen Penny. Ik wilde Noora als tweede naam voor als het een meisje zou worden. Maar het wordt geen meisje dus ook niet die naam. Niels vond twee namen genoeg en ze zou er anders 3 gekregen hebben dus viel Noora als eerste af.
Ja ik was gisteren halverwege de badkamer met soppen en volop harde buiken bbrr..tsja om dan te stoppen, en een halve schone badkamer te hebben dus ben maar doorgegaan. En als je onze badkamer ziet een was/droog combinatie, wasbak en douchecabine en de ruimte is geheel gevuld Ik schruifel zo weer richting school, morgen is hij gelukkig een dagje vrij..hoef ik niet zo vroeg klaar te staan! Ik pas dus geen enkele paar schoenen meer, en loop continue op slippers..gelukkig heb ik ze in een aantal kleuren dus kan het wel goed combineren alleen als het regent is het wat minder
Heb btw even afbeeldingen van de kleertjes die ik net besteld heb in m'n album gezet. Ohh, kan niet wachten tot ik ze in huis heb (Nu maar hopen dat de echoscopiste het goed had [-o< want de kast en commode puilen uit van de jongens kleertjes )
hihi ik heb me ingehouden , maar vond het ook wel erg moeilijk hoor , stonden een paar erg leuke dingetjes bij, een spijkerjurkje o.a, maarja, die heb ik toevallig laatst 2e hands gekocht , toevallig ook een merk-jurkje, mexx alleen. Ik ga nog maar even op marktplaats snuffelen , blijft ook leuk. Er zit iemand hier vrij dichtbij die de kleertjes van haar dochtertje ook doorverkoopt , is wel niet nieuw, maar iets goedkoper en geen verzendkosten . En ach, het zal wel alleen bij snuffelen blijven
Hihi, ik durf niet meer Nee, het komt er gewoon niet van. Stom om te zeggen als je elke dag in een grote foto studio zit, maar echt. Voel er weinig voor om m'n pa of collega foto's van me te laten maken, klinkt misschien stom maar lijkt me niets. En we weten hoe het de vorige keer met de zelfontspanner is afgelopen . Nee moet inderdaad snel eens de studio in, misschien een vriendinnetje vragen om me te helpen.
Wel geinig hoor, dat iedereen gewoon dezelfde klachtjes heeft/krijgt... Echt apart dat het zo door de natuur geregeld wordt. Ik heb de golfslagbad ook even bekeken , mooi hoor! En er was toch ook nog iemand met een buikschildering? Ben benieuwd hoe het geworden is, maar ik weet niet meer wie het was.
dat was ik ook hihi ik zal zo even de bladzijde opzoeken waar ik de linkjes gezet heb. En idd, ik vind het eigenlijk wel erg fijn om te lezen dat iedereen de zelfde dingen zo heeft, daardoor maak ik me minder zorgen. De vlos kan wel zeggen dat sommigen dingen erbij horen, maar dan wil ik ook nog weleens denken van: ja, maar zij probeert me gerust te stellen . Maar als ik dan lees dat iedereen het heeft, dan geloof ik het pas echt!
Ola! Net getracht ff te liggen, maar ik was vergeten de laptop dicht te klappen en wordt ik dus wakker door de screensaver die een muziekje heeft grrrrrrrrr. Ben langzaamaan toch wat accoires in de woonkamer aan het verlplaatsen. Op de sidetable had ik eerst een oostershoekje (midden-oosten) maar ik heb ook een vitrinekast daarin had ik weer een klein oosters vak (aziatisch) dus dat heb ik ff omgebouwd en wat spulletjes verwijderd. Maar kep me weer een breuk gesjouwd aan een stenen Bouddahbeeld pfffffffff (we hebben gelukkig maar 6 bouddah's ofzo maar deze moest en zou naar de sidetable, ik hoop dat de sidetable hem houdt hihihihi) Nou moet de rest v/d vitrine kast nog, maar kep ff geen inspiratie hoe ik het dit keer ga indelen. Ik pas ook geen ENKELE schoen meer! Tis echt niet normaal! Dipje...heb ik ook nog steeds hoor, maar dat komt gewoon dat het huis zo rommelig is omdat ik gewoon niet verder kan, maar aan de andere kant heb ik er ook geen zin in om het te doen...snappen jullie me nog een beetje hihihi. Vanavond de rondleiding in het ZH voor de bevalling ben erg benieuwd.
Ik dacht al dat het Athina was, maar ik had in je album gekeken en zag ze niet staan, dus dacht ik dat ik fout zat Ben heeeel nieuwschierig
Sorry Penny voor de link Leuke kleertjes, dat eerste shirtje had ik ook bijna besteld, maar vond het zo al genoeg. Ik heb zelf ook nog wat gekocht, alsof ik vanochtend nog niet genoeg had uitgegeven Ik heb ze ook in mijn album gezet samen met mijn eerste buikfoto, nog zelfgemaakt ook. Hij is niet erg flatterend van onderen genomen weet niet wat groter is, mijn buik of mijn onderkin
in oirschot, bij rainbow creation, was nog best een stukje rijden ook voor ons, maar dus zeer de moeite waard. Op de site staan nog veel meer prachtige creaties: www.rainbowcreation.nl