Heb net even op hun site zitten gluren..maar WAUW wat een kunstwerken zitten ertussen! Overal die echofoto die ze helemaal naschilderen Het is voor ons wel erg ver rijden, maar anders had ik er zeker over nagedacht...want er zitten echt prachtige ontwerpen tussen zeg!
Wow...mooie schilderingen hoor! Maar ook voor mij is het te ver rijden! Maar tis wel prachtig! Kep toch maar de vitrine kast ff gedaan...was zo gebeurt, kep de alle spullentjes die erin stonden gewoon verplaatst naar een aander vak hihihi. Ik heb het servies van "Blond" maar dan het "Delfs Blauw" dat staat nu helemaal bovenaan...daar komt het gewoon wat beter uit stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb hihihi. Nu alleen nog de (dichte) schuifkasten onder de vitrinekast maar ik kep werkelijk geen idee waar ik al die troep die eruit gaat komen moet laten hihihi. Kep geen verhuisdozen meer dat brengt de zooi beter naar boven hihihi.
Mooie buikschildering! Op de site staan ook leuke zeg. Net ff de stad in geweest, een rokje en een shirtje gekocht.. toch fijn dat die "lange" shirts zo in zijn Silla, goed bezig, je bent bijna weer op je vertrouwde niveau
Nou echt niet hihihi was het maar zo. Kep net een "doos voor de kringloopwinkel" uitgemest en in een andere doos gedaan. Kep onze nieuwe staandelamp in elkaar gezet de oude staat nu in de gang en moet ik eigenlijk om MP gaan zetten, maar ja weer vergeten de digi fototoestel te vragen aan mijn broertje. Maar kep nu alweer geen puf meer!
Niesje, mooie toeter heb je hoor! Ohh, al die kleertjes zijn zó leuk. Dat shirt voor Damian is ook super stoer! Nu moet ik echt weer aan t werk meiden, komt weer niets uit m'n handen vandaag.
Hoi Dames, Hier lekker een rustig dagje op de bank... Gister bij mijn mannetje bij de voetbal wezen kijken, dus geen tijd gehad om Holland's next top model en dames in de dop te kijken, dus dat net maar even gedaan. En er stond ook nog een aflevering van Derek Oglivie op, dus die ook maar meteen meegepakt.. Athina, ik heb net je filmpje bekeken, maar wat een beweging zeg.. Bij mij beweegt de kleine inmiddels ook al minder. De echte schoppen zijn een beetje voorbij, het is nu meer geduw... Maar soms wel op vervelende plekken Patricia01, weet niet of ik het al gezegd had, maar fijn dat je weer terug bent. Ik hoop dat het allemaal weer wat beter gaat en dat het nu ook beter blijft gaan... Vanavond als mannetje weer is van zijn werk gaan we eerst even boodschappen doen, doen we nu tegenwoordig samen, aangezien sjouwen met al die boodschappen niet meer zo makkelijk gaat En dan nog even kijken wat we vanavond gaan eten.. Jullie hebben me wel lekker gemaakt met de Mac, misschien dat wij vanavond ook wel even die kant op gaan Ga nu nog maar even iets doen denk ik, was op hangen en vaatwasser aanzetten en dan weer lekker op de bank, alleen dit keer met een boek. Misschien tot straks nog even. Liefs misspiggle
Hallo meiden, Hier even een berichtje vanuit Tiel. Vannacht gelukkig weer geslapen zonder maagzuur en zelfs helemaal niet hoeven plassen . Degene die vandaag zou komen proefdraaien, is ziek dus die is er niet. Dus ik heb wel even tijd om onder werktijd online te komen. Sann: gelukkig dat ook het bruinverlies nu is gestopt. Zal wel een hele opluchting zijn. Ik vroeg me laatst ook al af waarom ik nauwelijks aankom momenteel terwijl de kleine juist ernorm hoort te groeien. Je bent dus niet de enige. Maar de VK weet ervan en die zei er niks over, dus het zal wel geen kwaad kunnen. Enne misschien zijn ze wel van onze eigen "resten" aan het eten. Mooie buik trouwens. ML, Patricia en Niesje, wat grappig dat jullie alledrie het gevoel hebben dat die kleine er soms uit komt. Daarover kan ik hier gelukkig nog niet meepraten. Athina ik heb ook naar je filmpje zitten kijken en ik dacht dat ik hier aan actieve dame had, maar de jouwe kan er ook wat van hoor. Wel leuk om te zien! Niesje ik ga ook maar even op de site kijken, want merkkleding in de aanbieding is altijd leuk!' Ik heb trouwens zojuist een nieuwe print kunnen halen van ons geboortekaartje met de foto van 300dpi. En hij is echt super! Het maakt dus echt een verschil. En dan heb ik het dus helemaal zelf opgelost . Ben zo blij!
goededag meiden mooie buikschildering en filmpje athina mijn buikschildering staat nog steeds in de planning maar dat duurt nog zeker 2 weken voordat t gedaan wordt. druk druk druk hiero. en t lijkt me echt super om zon druk kind te hebben en dan vast te kunnen leggen op video. essie: fijn dat t kaartje nu wel goed is. hier ook weer een super slechte nacht achter de rug. tig keer mijn bed uit om te plassen. nou zelfs jeroen werd wakker van t gespook in huis ven mij. heeft ie wel een beloning voor gehad haha je moet wat he als je niet kan slapen. hihi ik moet vanmiddag om 16.20 uur weer naar de vlos toe. staat niet in de lijst want dat vergeet ik steeds door te geven aan veraatje. ben benieuwd hoe t verloopt want ik moet mijn ijzer laten checken, en daar zit ik toch een potje tegenop, wordt er niet vrolijk van. ik ben er later weer dus adios groetjes susanne
Ik heb even een vraag aan jullie: Als je in de ziektewet zit ivm zwangerschap, gaat je verlof standaard in vanaf je 34e week. Maar nu werk ik ongeveer 50 % gaat het dan ook standaard in vanaf 34 weken, of gewoon vanaf week 36 als je dat wilt, of worden de uren dat je die twee weken dan niet werkt afgetrokken van je verlof (dan kom je op een totaal van 15 weken uit, als je snapt wat ik bedoel)
als je in de ziektewet zit vanwege de zwangerschap, dan gaat je verlof zowiezo in vanaf 34 weken, en dan maakt het -zover ik weet- niet uit of je volledig in de ziektewet zit, of slechts voor een paar uurtjes.
Hello! Kom net bij de geneacoloog vandaan. Alles was in orde. Ze hebben idd niet gewogen Ik heb zo'n dikke buik omdat ik veel vruchtwater heb dus ze raadde me aan het zeiltje al op mijn matras te leggen, want als mijn water breekt heb ik en hele zee zei ze Kleine was idd goed ingedaald al. Heb even een echo gehad en hij is nu ongeveer 5 pond en loopt perfect op groei... Tevens heb ik over 2 weken een afspraak op anastesie, dan gaan ze me alles over de ruggeprik uitleggen dus ben benieuwd
Dan hoef ik nog maar drie dagen (paar uur per dag maar) ML: Fijn dat alles goed was en ook nog een echo, wil ik ook! Pfff, hier is trouwens vanacht een koortslip komen opzetten . Nou ja, beter nu dan over een paar weken.
Bloem, check wel voor zekerheid ff bij UWV of daar alles goed is doorgekomen. Hoor zo vaak van die spookverhalen dat je lang moet wachten op je salaris omdat werkgever het niet tijdig heeft doorgegeven. Bij mij is alles netjes geregeld gelukkig, maar je kan ze maar beter voor zijn! vanavond een examen in Ermelo (ongeveer 2 uur rijden pffff). Zal er dus pas morgen weer zijn. Niet te veel kletsen he!
Bd81: Bedankt voor je tip. Maar ik heb al zoveel trammelant en stress gehad omdat ze niks hadden geregeld. Dat ik hier even geen zin in heb. Ik heb ze verteld dat als het nu niet goed geregeld wordt dat ik de rechtsbijstand inschakel. Morgen krijg ik als het goed is alles op papier dat mijn ziektewet is geregeld(met terugwerkende kracht) en mijn verlof. Hebben zij het niet geregeld is het hun zorg, maar mij kunnen ze nu op tijd uitbetalen
Mijn verlof hebben ze trouwens ongeveer 1,5 weken geleden pas op de post gedaan naar het UWV, dus het kan haast nog niet geregeld zijn.
@bloem: volgens mij hebben ze het bij mij ook pas kort geleden weggedaan. Want toen ik op een gegeven moment aangaf dat ik toch liever 6 weken van te vore met verlof ging in plaats van 4 weken, toen was dat geen probleem, want dat stuurde ze toch pas vrij laat op... @bd: succes vanavond, wat voor examen heb je? wel ver zeg pff 2 uur rijden...!
Vanaf de dag dat je WAZO (zwangerschapsverlof) ingaat duurt het gemiddeld 4 weken voordat je de eerste betaling krijg. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, gelukkig hebben wij onze vakantiegeld al ontvangen zodat we dat maandje wel kunnen trekken maar wel erg vervelend als je eerder bevalt en jij zit nog op je geld te wachten Snap zowiezo niet waarom ze pas op de dag dat je WAZO ingaat gaan kijken of ze wel alle formulieren binnen hebben, daarna gaan ze pas beoordelen of je in aanmerking komt..terwijl je gewoon al in je verlof zit lang leve het UWV hé! ML, ik heb het met beide zwangerschap dat ik veellll vruchtwater heb. Met Björn kwam er bijna niets uit omdat hij met zijn armpje naast zijn hoofd lag en daardoor helemaal knel zat..toen de gyn. zijn armpje wegduwde kwam er ook een tsunami over dat verlosbed hahahaha de gyn was echt geheel nat van het vruchtwater dus die kon gelijk douchen en omkleden na mijn bevalling. Met de pretecho van 31.5 week zag die echoscopist ook dat ik weer veel vruchtwater had want er zat nog allemaal zwart beeld om de kleine heen..ach beter te veel dan te weinig toch Zit geduldig op mijn MAC te wachten, mannetje is eerst zijn contract aan het verlengen bij de telecomwinkel want hij krijg EINDELIJK zijn Nokia N95..hij is al dagen in de wolken mannen!