Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zou wel ergg makkelijk zijn als je een dag van te voren een seintje ofzo zou krijgen he :)
    Ik word nu alleen erg moe van de opmerkingen zoals: tsja de laatste loodjes zijn het zwaarst hé :rolleyes: :evil: johhhh..

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dan kan je het vast in je agenda noteren :)

En de opmerkingen? ik zeg gewoon. nee hoor ik moet nog 6 weken! dan kijken ze je aan zo van Huh?

Laatst ook iemand, goh ben je zwanger? dat wist ik helemaal niet! dus ik zei, nee ik doe ook net als of...

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuke link was dat heb me keurig ingehouden, want kon nu alleen voor maud wat vinden en niet voor morris en de baby en dan wou ik wat voor alledrie en ik ga vrijdag shoppen dus vandaar dat ik me ook maar ingehouden heb.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah schijnzwanger :(

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    jah, of nee hoor, ik vervoer tegenwoordig ballen onder mn trui, heb ik weer een arm over.. t leukst is toch hoe ze je dan aankijken, ze denken volgens mij echt die is gek ;)

én de altijd terug kerende vraag, weten jullie wat het word? en dan zeg ik dus ook standaard, nou ik dénk het wel, waarscheinlijk een baby, maar een nieuwe fiets zou ook leuk zijn!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    :) :) :) :)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahahaha schijnzwanger...ARGH!
    Onze lieve hond is schijnzwanger, mevrouw is pas geleden loops geweest..en de laatste week gedraag ze zich erg raar. Dus van de week heeft Manuel de dierenarts gesproken, en uitgelegd wat ze allemaal doet.
    Ach zeg die assistent, dan is uw hond schijnzwanger meneer!
    Blijk dat elke niet-gecastereerde teef ooit een keer schijnzwanger word, maar dat is dus bij ons uitgerekend NU :confused:
    Dus nagevraagd of het mogelijk is omdat ik zwanger rondloop, maar dat was puur toeval. We moesten uitrekenen wanneer haar werpdagen zouden zijn en die vallen dus haast gelijk met mijn uitgerekende datum. We moeten dus nu in de gaten houden als de kleine is geboren, dat ze het niet als HAAR kind gaat zien en ons gaat aanvallen...nee krijg je dat erbij hahahaha. Voorlopig sleep ze alleen alles wat ze kan dragen in haar mand en dicht tegen haar buik aan, haar tepels zijn ontzettend dik en groot..en is ze niet bij de mannen thuis weg te krijgen..echt tot vervelends toe. Volgens de dierenarts gaat het vanzelf weg..heeft iemand er hier ervaring mee?

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Geen ervaring mee, maar klinkt best vervelend :) vooral over het aanvallen.. kan het niet vanzelf weg trekken? dat het minder word oid?

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja als die werpdatum voorbij is moet het wegtrekken, we moeten alleen goed opletten dat ze haar muts schoonhoudt want het kan een baarmoederontsteking veroorzaken en mogen haar zo min mogelijk over haar buik aaien omdat dat alleen stimuleer.
    Maar als je haar gaat aankijken, gaat ze heelll zielig zitten rillen :) en zodra je wegkijk stopt ze ermee hahaha echt maf om te zien! En we zijn continue schoenen kwijt, speeltjes van Björn en dat lig dan allemaal in haar mand verstopt onder haar dekentje :(

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

die vraag krijg ik ook nog steeds regelmatig en als ik dan vertel dat het de 3e is dan rollen de ogen er helemaal uit.
    dat krijg je dus als de oudste pas 3 is en de jongste 1,5.
    en de jongste hebben de meesten niet door dat die er is.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

sorry heb hier ook geen ervaring mee

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zo heerlijk mc donalds gehad, schuld van Patricia want doordat ik las dat jullie dat gingen eten moest ik ook :)

Maar schijnzwanger? Vervelend hoor! Is de hond niet per ongeluk gedekt? Je weet maar nooit, straks heb je een hele nest vol :).

Bij mij inderdaad ook altijd de vraag of we weten wat het wordt. Of als ik zeg hij (zeg ik altijd) owww het is een jongetje? Of de vraag: wat voor kleur heeft de babykamer. Wat dat betreft ben ik ook blij dat ik niet weet wat het wordt hoor.

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) sorryyyy meid! Hoop dat het lekker heeft gesmaakt :D
    Mannetje is nog steeds in de telecomwinkel, blijkt er druk te zijn...dus ik wacht geduldig! :rolleyes:

Nee ze is zekers niet gedekt in haar loopsheid, buiten loop ze altijd aan de riem en er zijn ook geen reutjes in haar buurt geweest thuis..

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    vervelend.. maar ze kan dus goed acteren :D misschien is ze jaloers op jou? dat ze ook een leuke puppy wil :)
    en schoenen? dan word het vast een schijnmeisje ;) met een schoenen tick ofzo haha

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha Anno niem! :) Wel sneu he, denk ze dat ze ook kindjes gaat krijgen, terwijl het allemaal schijn is!

Maar Bloem, ik zat net even jouw echofoto's te bestuderen hé..
    En daar zit er eentje bij dat je de beentjes ziet, maar als ik daarna kijk
    lijk het net of ik een stukje balzak tussen de beentjes ziet zitten..of verbeeld ik mij dat nou.. Misschien dat er andere meiden ook even willen kijken, en hun visie kunnen vertellen :)

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    dan kan ze nooit een zware bevalling krijgen :)

Ik heb de echo bestudeerd.. en ik ben niet zon expert, maar het lijkt inderdaad wel een balzak(je), teminste ik denk dat het bij meisjes meer met een opening ertussen zou zijn..

17. hey patricia,

de hond van mijn moeder heeft het gehad toen de andere echt zwanger was.. nou, het was na die tijd wel over hoor..

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik durf het niet te zeggen, het zouden ook opgezwollen schaamlippen kunnen zijn.

19. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Essie, goed gedaan meis, met het geboortekaartje! Super dat je je niet hebt laten afschepen! Het is allemaal duur genoeg, maar dan moet het wel naar je zin zijn.

Grrrrrrr, hou nou allemaal eens op over de Mac!
    Heb er nu al de hele dag zin in. Terwijl ik juist de laatste dagen al gek word van het maagzuur en de bijkomende misselijkheid.

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Als het goed is is er echt niks te zien op de foto. Ik had nog gevraagd nadat de echo was gemaakt of zij nog iets had gezien en ze zei ook zeker te weten dat het er niet op zou staan. Maar ik kan er niks van maken hoor, waar zien jullie dat dan? Ja tussen de benen dat snap ik ;) maar waar precies? Ik zie wel de golven van vuchtwater zeg maar wat weerkaatst.

De MC was heerlijk hoor Patries :D. Maar jij wacht nog steeds? Mannen ook ;).

Ik heb hier de blender sinds een paar dagen weer tevoorschijn gehaald en heb net nog een heerlijke shake gehad van meloen banaan en melk. Eigenlijk had er nog wat ijs ingemoeten, dan was het net een milkshake maar dan gezond.

Deel Deze Pagina