De vk dacht dat het een groot kindje zou worden.. Zij had ook een extra echo gemaakt en daar kwam ook niks abnormaals uit.. Maar voor zekerheid wilde ze toch nog even een extra echo bij de gyn.. Jazekers hebben we nog heerlijk kunnen genieten tijdens de echo!
nanda en man van harte met jullie zoontje BRENDEN mirjam2112 welkom terug en ik geloof dat er van de week nog 2 dames waren die een buddy zochten en die zie ik beide nog niet op de lijst staan en volgens mij waren dat selma2 en ingrid veraatje wanneer was nannie ook alweer uitgerekend zie haar niet meer staan nl, maar nog wel op de afsprakenlijst op 3 juni en 17 juni. ik was nog wel nieuwsgierig hoeveel zij nou te vroeg is. dat brengt mij op een idee, misschien kan dat er nog bij op de lijst? verder weet ik het zo allemaal niet meer
Nannie was vandaag 34,2 weken zwanger, en dat heb ik er onderaan bijgezet.... En ik heb haar boven weggehaald, maar weet nu niet meer wanneer ze uitgerekend was Is dit niet duidelijk genoeg? Want anders moet ik dat van Vergo en Susi er ook nog bijzetten.
Dames ben echt zo moe dat ik totaal geen puf heb om te reageren op iedereen. Nannie gefeliciteerd met Brenden! Patries, vervelend dat jullie hond schijnzwanger is. Bloem, ik denk ook een balzakje te zien. Als je goed kijkt, lijkt het net of de balzak bijna op z'n bips zit. Verder weet ik het niet meer. Oja Mirjam welkom terug. Veraatje gaat het nog met je na zo'n zware sportdag? Van Kwebbels heb ik niets meer gehoord. Ga vroeg mijn mandje in en hoop me morgen weer wat fitter te voelen. Fijne avond lieve forumvriendinnetjes.
Als ze vandaag 34,2 weken was en jij vandaag 35 weken scheelt dat 5 dagen. Dus ik zou zeggen 1 juli plus 5 dagen = 6 juli dat ze was uitgerekend.
Ben behoorlijk moe en heb last van mijn rug. Ach, nog maar 3 dagen werken! Slaap lekker en hopelijk ben je morgen weer wat fitter!
Dit vond ik in een oude lijst: 06-07-2008 Lientje10 - Gelderland - 38 jaar - 2e kindje: dochter Christiea - Enschede - 34 jaar - 2e kindje: zoon Nannie - Leeuwarden -24 jaar- 1e kindje Patricia01 - Vlaardingen - 28 jaar - 2e kindje: zoon Mirre - Zwijndrecht - 35 jaar - 1e kindje Lisettedijkstra - Groningen - 23 jaar - 1e kindje
nee hoor ik bedoelde inderdaad alleen het weken aantal. maar ja zoals ik net al zei las ik er gewoon volledig overheen gelukkig zijn jullie wel wakker en dan zeggen jullie dat jullie op zijn. nou dan schrijf mij maar helemaal af
Nannie (en partner): Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Brenden! Geniet van je kraamtijd, laat je maar lekker verwennen . Groetjes, Ramona
#Nannie, Nanda van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopen dat hij snel mee kan naar huis... #Veraatje, ik was idd degene die op schoolreisje zou gaan, maar maandag had ik niet zo'n geweldige dag en toen hebben we in overleg besloten dat ik vandaag thuis zou blijven. Dinsdag is ook niet mijn werkdag, dus ik hoefde ook niet mee... Vandaar.. #Mirjam2112, leuk dat je weer terug bent en kom maar gezellig meekletsen. Er is vast nog wel iemand om buddy mee te zijn, want ik heb ook net een buddy, omdat het nu allemaal wel dichtbij komt. Liefs misspiggle
Nannie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Brenden. Hopelijk is hij snel groot en sterk genoeg om mee naar zijn nieuwe huis te mogen! Bloem: ik waag me niet aan een voorspelling op basis van de echofoto. Heb er echt geen kijk op. pff vandaag nog gewerkt en heb het weer helemaal gehad. Gelukkig nuj 2 dagen vrij en dan vrijdag/maandag en dinsdag nog werken en dan is het gedaan.
Nannie, gefeliciteerd met jullie zoon, en inderdaad 'n hele stoere naam! Er komt vast wel 'n buddy ja, wel zo handig zo tegen 't eind.. Ben wel jaloers hoor, ik heb bijna geen verlof omdat ik voor mezelf werk.. kan wel in overleg met m'n vader (en tevens compagnon) af en toe 'n dagje vrij nemen maar ik voel nu echt de behoefte om thuis te zijn en voor de 30e keer de kleertjes te vouwen.. Heb net alles klaargelegd (qua babyspullen) voor 't ziekenhuis.. en toen alles weer terug gelegd omdat ik 't toch nog wat te vroeg vond.. hoe bedoel je bezigheidstherapie haha Ik heb vorige week trouwens 'n echo gehad en we zagen ons meisje van voren zeg maar.. en je zag al dat ze bolle wangen had, grappig toch ! en ze zat 'n soort van te smakken haha
@Nannie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Brenden. Dat ie maar snel groot en sterk mag wordne en lekker mee naar huis mag.
Hoi damesssss Zo ben afgelopen dagen druk geweest maar heb heerlijk genoten, bedankt voor alle felicitaties en leuk dat jullie aan mij gedacht hadden zeg Nanda van harte gefeliciteerd met je zoon Brenden! Ik hoop dat jullie het goed maken..Nou ik heb alles wel gelezen maar ben helemaal kapot. Heb een beetje last van mijn hormonen want.....Ik krijg striemen op mijn bovenbenen Ik zit hier echt heel erg mee, het begint nu wel zwaar te worden allemaal (zo n dikke buik en niet meer lekker kunnen slapen etc) en ik probeerde dat uit te leggen aan mijn MAN(!) maar die snapt er geen drol van en riep alleen maar dat het niet anders was en dat de vrouwen vroeger tot aan de bevalling werkte etc. Dat hielp dus ook niet echt...Toen barste ik dus in huilen uit en had ie wel door dat ie wel even wat tactischer had kunnen zijn...Toen probeerde die het goed te maken door te zeggen dat hij maar een man was en geen verstand ervan had hoe ik me voelde
Nou dames ik ben helemaal kapot van alle opwinding van gister etc dus ik ga lekker me bed in...weltrusten allemaal en tot morgen! Senninha het is er helemaal bij ingeschoten om de hh te vragen of ze nog een huisje erbij wilde maar ik doe het morgen, sorry!
Nanda gefeliciteerd met de geboorte van Brenden geniet lekker van je kindje. Niesje ik snap je verhaal wat de gyn betreft helemaal. Steijn was er ook bijna niet geweest omdat hij vastzat in het geboortekanaal. Mijn grootste angst is ook dat het weer erg lang gaat duren en dat de ontsluiting weer blijft steken en niemand dan maar ook de moeite neemt om in je dossier te kijken hoe lang je al bezig bent en dat ze weer niet ingrijpen. Of zoals toen de verkeerde beslissing nemen en de pomp pakken ipv een ks of wat anders. De gyn heeft bij mij aangegeven dat zijn voornaamste zorg is dat ik uitgerust de bevalling in ga en mocht het wel weer langer duren dan word ik verder ingeleid. Je wilt gewoon erkenning voor je angsten. Kwebbels dus je hebt een mooie dag gehad? Goed zo Ach ja mannen die snappen niet hoe het voelt om zwanger te zijn, mijn man vroeg laatst ook al hoe dat voelt zo'n kind in je buik en dat bewegen dat leek hem zo raar Geniet lekker van je wittebroodsweken en al aan de Mac Patries? Of is je man nu helemaal into zijn N95 hahahahaha Mijn man heeft hem ook, en dan wil hij je laten zien wat dat ding allemaal kan en wat hij erop heeft gezet (navigatie etc..) ... gaap gaap .... mannen en hun gadets. Ik ben vandaag bij een vriendinnetje geweest op de thee, daarna Steijn van het KDV gehaald, die was weer lekker aan het spelen in de zandbak en zat onder het zand, tot in zijn luier aan toe. Man is vanavond nog aan het werk, administratie hoort erbij. Morgen neemt hij lekker eerder vrij zei hij net Oh we hebben waarschijnlijk een dubbele kinderwagen op de kop weten te tikken via MP
Kwebbels leuk om weer van je te horen. Ben benieuwd naar je foto's. Ik ga sluiten voor vanavond, want mijn mannetje claimt de laptop voor de rest van de avond: ik zit er immers elke avond achter. Dus allemaal trusten voor later en tot morgen.
ook ik sluit hier af voor vandaag. ben ook moe en dat slapen van vanmiddag werd ook steeds onderbroken dus dat tel ik maar niet mee tot morgen