Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Nannie gefeli met je zoon, wat cool!

Kwebbels mannen snappen er idd soms maar bar weinig van.

Ik weet niet wie er nog een buddy zoekt, maar ik zoek ook nog een buddy!

Verder heb ik t doorgelezen maar er blijft niet veel hangen.

Ik voel me verdrietig, met mijn vriend gaat t gewoon niet goed. Eerst wilde hij graag samen wonen maar ik wou eerst op mezelf een tijdje wonen, heb dat ook gedaan en toen was ik zwanger, en ik dacht (stomstom) logisch dat we nu gaan samen wonen. Blijkbaar heb ik het geforceerd, want hij doet net alsof hij geen andere keuze had omdat ik zelf in een 1kamerstudentenwoning woonde (twas wel zelfstandig).
    Nu blijkt dus dat hij helemaal niet meer wil samen wonen en er gek van word. We wonen dan ook erg klein, niet in een 1 gezinswoning.
    Dus ik heb t gevoel straks als de kleine er is een eigen woning te moeten zoeken, ik voel me hier niet meer gewenst..
    Maar hoe? ik heb geen werk, en wil me kind niet meteen na de geboorte naar het kvd brengen, daar ben ik persoonlijk zwaar op tegen, ik heb geen woning, en ben een doorstomer maar ben niet lang ingeschreven. Ik wou graag een jaar thuis blijven en daarna weer naar school gaan hbo, zoals ik altijd al wilde.
    Ik weet dat ik urgentie kan krijgen en een uitkering maar dan moet ik drama maken bij een maatschappelijk werker en dat is niet echt mijn ding.
    Ik maak me gewoon best druk en ben verdrietig omdat ik zo graag wil dat het lukt met zn 3tjes wonen, maar mss is het niet weggelegd voor ons.

Sorry voor mijn gemauw maar tword nu allemaal al zo spannend en ik kan er gewoon niet van genieten!

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hee miss sil,

Heb net met een PB gereageerd voor het buddy-schap ;) met m'n telefoonnummer..

Vervelend van je vriend, weet natuurlijk niet de details maar misschien is hij de schrik nog niet te boven van dat hij vader wordt.. Mijn vriend doet ook wel eens raar, dan wil hij ineens de wilde jongen gaan uithangen en dan draagt hij me weer op handen.. (mannen schijnen ook door de zwangerschap raar te kunnen gaan doen..)
    Maar als ervoor nodig is om bij een maatschappelijk werker aan te kloppen gewoon doen hoor ! Jullie hebben recht op je eigen woonruimte, misschien kan je vriend dan ook 'op afstand' wat wennen aan 't vaderschap en er toch ook zijn voor jullie babyboy :)
    Ik hoop voor jullie dat jullie lekker samen blijven wonen, is toch het meest ideale :)
    Sterkte en laat je niet gek maken.. het belangrijkste in je leven is je babyboy :)

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey hallo

miss sil: ik hoop voor je dat je de boel samen met je vriend snel onder controle hebt. vind t echt heel moeilijk maar mijn vriend en ik wonen ook in een 2 kamer appartement en dat gaat ook allemaal maar net. dus qua ruimte hoef je niet veel te hebben, wij moeten ook nog ongeveer een half jaar tot een jaar wachten tot we kans maken op een ander groter huis.

ik had nog ff een vraagje aan ML: jij had t erover dat je t kraamverband uit je doos niet gebruikt maar iets van alldays night. ik zelf zit er zwaar tegen aan te hikken dat ik straks van die surfplanken in mijn ponderbroek heb zitten dus vond jou optie een beter idee,
    ik ben namelijk bezig om mijn koffer te pakken voor als ik naar t ziekenhuis ga om te bevallen en nu wilde ik die er ook alvast indoen voor dat ik t vergeet en toch die dingen moet gebruiken,.
    ik hoor t graag van je

fijne avond allemaal en slaap lekker

groetjes susanne

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey..

Miss Sil, wat een vervelende situatie zeg... Ik zou toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn want je hebt nog een hele toekomst voor je.
    Ik zat ook al jong alleen met 2 kinderen en echt, als het moet kom je er wel, juist voor die kleine.
    Al is het nu, zo vlak voor de bevalling extra moeilijk lijkt me... Sterkte...

Suzanne, die alldays schijnen dus niet te mogen als je ingeknipt of ingescheurt bent BRRRR...
    Omdat er een plastic laagje aan de onderkant zit. Er is dus wel verband wat geen plastic laagje heeft maar welke dat precies nou waren weet ik niet meer, maar dat zou je even op de verpakking kunnen bekijken... Geloof
    Libresse... goed dat je me eraan herinnert :p

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Mirjam ik heb je terug gepbt met mijn telnummer!
    ik zal Veraatje ff pbtje sturen zodat ze t ook op de lijst kan zetten.

Mijn vriend kwam net thuis, nu niet meer boos, maar wil nog steeds apart wonen. En ik kon gewoon rustig wat zoeken na de bevalling tot we (mijn kind en ik dus) iets goed vinden. Ik ben gewoon boos, ik zei m ook denk je nou echt dat ik hier fijn woon, ik voel me gewoon ongewenst.
    Hij zei dat hij nog steeds samen met mij wil zijn maar niet samen wonen. Hij is al 24 en dan denk ik wanneer wil je dan wel? Dat heb ik nooit gewild bewust alleen wonen met mijn kind, ik zei m ook wat denk je dat ik mijn hele leven alleen blijf wonen?
    Hij is natuurlijk wel eerlijk, maar ik ben superverdrietig omdat ik juist heel graag met zn 3tjes wil wonen en als je vriend dat dan niet wil is dat echt verdrietig.
    ik snap hem gewoon niet en weet het nou niet meer zo goed.
    Het voelt gewoon alsof hij me in de steek laat, ik heb alleen een bed, bureau en kast en geen spaargeld. Dit lijkt wel een slechte soap, hoe had ik ooit zo afhankelijk kunnen worden

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies....

Mss Sil...balen dat het zo loopt, maar vind het wel een beetje lomp van je vriend dat ie je eigenlijk "het huis uit zet". Ik hoop dat jullie snel tot een oplossing kunnen komen.

Wij komen net bij de voorlichtingsavond in het ZH terug. We hebben niet mega veel nieuws gehoord wel dat we gewoon 24 uur p/d om evt. ruggeprik kunnen vragen hihihi. Tevens kregen we nog een "goodiebag" van Zwitsal, best grappig!
    Maar tijdens de sessie groeide mijn voeten en handen echt mega op. Maar goed...

Ga nog ff een beetje vla nemen en dan lekker naar boven...ben wel errug moe...

Morgen naar de Gyn...pfff kep geen zin, snap ook niet zo goed waarom want ik moet 'smiddags ook nog naar de "verpleegkundige" om de bevalling door te spreken. Ook geen idee waarom want...alsof het te plannen is maar goed.

Kusjes! Enne slaap lekker allemaal

7. slaap lekker allemaal..

miss sil, dikke digiknuf voor jou...

8. anne75

anne75 Lid

27 okt 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    Wauw een kleine erbij las ik! van harte nanda met Brenden!
    Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe...

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nanda en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Brenden!

miss Sil, ik hoop dat jij en je vriend er samen toch nog uit komen. Kan me voorstellen dat dit wel het laatste is wat je kunt gebruiken zo vlak voor de dag dat de baby komt.

Een hond die schijnzwanger is moest je dacht ik inderdaad alle speeltjes weghalen e.d. maar zeker weten doe ik het ook niet meer.

Verder ben ik alles alweer vergeten :oops:

Heb vandaag een muur van onze woonkamer geverfd, wat een werk maar wilde het gewoon af hebben dus had ik maar besloten het zelf te doen. Daarna nog cursus gehad met de pup en weet nu al dat ik morgen niks meer kan. Heb zere voeten en kan mijn benen al niet meer gewoon van de bank afkrijgen, hoezo je lichaam straft je meteen als je dingen doet die je niet hoort te doen....

Ow ja nog een vraagje over de wazo, je krijgt toch je loon gewoon via je werkgever uitbetaald of heb ik dat nou echt zo verkeerd? Dacht dat je werkgever een gedeelte van het uwv kreeg maar zelf ook nog een deel moest betalen. Als het goed is maakt het hier toch niet uit omdat ik een vier weken loon heb en als het vier weken duurt vanaf het moment dat mijn zwangerschapsverlof ingaat dan komt het volgens mij precies hetzelfde uit. Krijg nu ook 30% via het uwv omdat ik in de ziektewet zit, misschien dat het dan makkelijker/sneller gaat?

Ik ga zo denk ik maar eens optijd naar bed, ben kapot en kan wel een nachtje goed slapen gebruiken.

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Volgens mij is iedereen al slapen.

Kwas net erg overstuur en werd het nog meer met de gedachte dat al dat gehuil zielig voor t kleintje in me buik is.
    1 pluspuntje ben nu 34 weken, het gaat hard!
    Weltruste allemaal!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben nog wakker hoor, wilde al weet ik het hoelang geleden gaan slapen maar komt er maar niet van. Kan me voorstellen dat je veel moet huilen, het is ook niet niks. Je verwacht samen een kindje, voor het kindje wilde hij nog samenwonen en nu ineens niet meer. Misschien is het wel een typisch geval van bindingsangst, het zal niet de eerste man zijn die er last van heeft.

Schrijf het hier maar van je af, is altijd goed en altijd beter dan er mee rond te blijven lopen.

12. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ja dat zal t wel zijn bindingsangst jammergenoeg.

hij wil nog wel samen zijn maar niet wonen.
    pff kheb tot 2.15 liggen huilen en nu hij gaat slapen word ik weer wakker, probeerde hij iets "liefs" te zeggen dat hij ons niet in de steek laat maar dat hij samenwonen heel moeilijk vind, en dat hij zou helpen met spullen en we elkaar toch vaak zien, bam ben ik weer klaar wakker om te piekeren.
    Gelukkig beginnen er programma's om 5 uur kan ik teminste proberen niet te piekeren.

Kd8 dat het goed ging samenwonen,kun je zien hoe erg je jezelf voor de gek kan houden. ik wil het gewoon zo graag, ik bedoel we houden van elkaar wie wil er dan alleen wonen?
    Stom eigenlijk t denken aan mijn kleintje in me buik zou alles goed moeten maken maar juist omdat kleintje stress ik zo, ik ben niet alleen, ik moet ook voor hem zorgen. Ik wil niet in een of ander achterbuurt met me mannetje gaan wonen.

Genoeg geklets ik ga maar eens tv kijken.

13. Miss Sil wat een nare situatie meid :( en dat net nu.
    Helaas niks zo onvoorspelbaar als een vent, dus wie weet draait hij nog bij. Doe rustig aan en ik hoop dat jullie er uit komen.

Ingrid130, ik krijg wel mijn salaris via mijn werkgever. Mijn werkgever krijgt mijn uitkering van het uwv. Het ligt aan je werkgever denk ik. Ik vind het wel prettig zo, want het uwv is zo laks vind ik altijd.

Ik ben ook al wakker, last van maagzuur, was kotsmisselijk. Al 2 rennies gehad, maar helpt nog niet echt :( ook doet mijn buik pijn, hij zeurt helemaal, snappen jullie wat ik bedoel?

Oh wat de maandverbanden betreft, je moet gewoon hele ouderwetse kopen. De vorige keer had ik die van ETOS, die waren wel superdun trouwens, maar hadden een ouderwets laagje (dus geen plastic) even in de winkel navragen. Ik vond ze erg fijn en haal nu ook weer wat pakken

14. monkeylove

Goedemorgen...
    Hier hetzelfde Christiea, ook pijn in mijn buik, kan me ook amper omdraaien, doet echt zeer, misselijk en dat smerige maagzuur...
    Vannacht nog op de tast Rennies genomen :)
    Maar jah, Leroy heeft vandaag fietsexamen, moet ik m hier een kwartier vandaan wegbrengen op de fiets :( Damzn.... Maar jah... Het is niet anders...

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat een nachtbrakers hier! Wat dat betreft had ik mee kunnen doen, want ik heb heeeeeeel slecht geslapen!

Miss Sil, wat een ontzettende vervelende situatie. Heel veel sterkte!

Meiden die vandaag naar de gyn/vlos moeten.. succes!

Ik hoop voor iedereen dat we heel snel een keer een fatsoenlijke nacht slaap krijgen!

Fijne dag allen!

16. monkeylove

Nou, hij is dan wel ingedaald, maar het maagzuur stopt gewoon niet meer. BAH!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel!

Hier redelijk geslapen alleen het omdraaien e.d. jeetje wat een drama, de tranen schieten in mijn ogen als ik dat moet doen. Ook maagzuur gehad vannacht errug irri.
    Ik dacht dat ik vandaag "vroeg" naar de gyn moest maar...hoe pas om 10:40 uur.
    Ben nu maar met de "boodschappen" lijstjes begonnnen...en er draait een donkere was.
    Ik dacht het lekker buiten te kunnen hangen omdat ik dacht dat het zonnetje zou schijnen maarre 't ziet er hier héél somber uit. Vanmorgen rond een uur of 6 zag ik wel het zonnetje achter wat schapenwolkjes maarre daar is dus niets van overgebleven grrrrr.
    Anne75...wat betreft het uitbetalen...dat is per werkgever verschillend. Ik krijg mijn loon gewoon via de werkgever en die regelt het verder met de UWV. Maar het kan ook zijn dat de UWV direct aan jou betaald. Je zou hierover even contact op moeten nemen met je afd. PZ.
    Mss Sil ...ik hoop dat je toch nog wat uurtjes geslapen hebt.

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedesmorgens, ook hier op de tast aan de rennies geweest vannacht.
    En ik denk dat hier de kleine eindelijk aan het indalen is want ik heb de hele nacht een kramperig gevoel in mijn onderrug en mijn liezen gehad.
    Maar al met al toch best redelijk geslapen.

Ik hoop dat het vanochtend nog droog blijft want ik heb gisteravond alle babykleertjes gewassen en nu alles buiten hangen.

Voor de rest ga ik denk ik weinig doen vandaag, ik heb gewoon geen zin om wat te doen eigenlijk haha

Mis Sil, meid wat k*tsituatie zeg. Je had je het vast heel anders voor je gezien.
    Ik denk dat je snel moet gaan inventariseren wat er mogelijk is in jou situatie, want helaas zal je niet de eerste zwangere zijn die onverwachts er alleen voor komt te staan. Volgens mij zijn er allerlei regelingen waar je gebruik van kunt maken.
    Als je een uitkering gaat aanvragen moet je tegenwoordig als alleenstaande moeder ook gaan solliciteren, maar pas als je zwangerschapsverlof voorbij is. (volgens mij na 12 weken)

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen dames,

@Miss sil: wat een nare situatie meid. heel veel sterkte en praat het hier maar van je af hoor.

Ik zo naar de fysio en daarna komt mn moeder om wat voor me in huis te doen. vind het maar niks dat ik dat nou niet meer zelf mag.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee hoor hoeft voor mij niet persé.
    Er staat al bij met hoeveel weken je bevalt en dat is toch het belangrijkste?

Deel Deze Pagina