Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Maar bij welke foto kijk je dan? De 3/4d echo is van 26 weken zwangerschap. en de 2d echo van de 20 weken echo. Ikke niet meer snappen hahaha, want met de 3d echo zijn de beentjes bij elkaar en vanaf de zijkant gefilmd.

Meiden ik heb gisteren toch zoiets lekkers gemaakt en simpel!
    Pak je blender uit de kast en stof hem af :) . Doe er een halve meloen, 2 bananen en wat melk voor het verdunnen in. Nu ga je het blenden en zorg dat het ongeveer zo dik is als een milkshake. In een glas schenken en smullen maar :confused: . LEKKERRRRRR. Net of je een milkshake drinkt alleen dan gezond en vers :D.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Welke blender?

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Senn, dat is ook geen leuke belevenis. En dan lijkt het mij idd moeilijk om als moeder aan de kant te zitten en je kunt niets doen.
    Ik heb er geen verstand van, maar ik vind een half uur lang zwemmen met de kleren aan ook wel erg lang!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    De 3d foto van de beentjes, ik vind het ook jongens achtig:)

klinkt lekker ;) met sinasappels ed is het ook lekker, en dan ipv melk, gewoon wat sap erdoor, je kan dr echt van alles in gooien, aardbeien,appels, peren, druiven, enz enz ik maak ook wel vaak een "shake" heeerlijk!

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En dan mocht Sven na een half uur zijn kleren uitdoen.
    De rest moest nog een kwartier doorzwemmen met kleding.

Zie nu al op tegen volgende week zaterdag. :(

6. zo maak ik vaak stukjes banaan, aardbei, yoghurt erbij en een beetje suiker. blenderen maar en smullen maar!

wat een zielige verhalen over de kids... kan me voorstellen dat je nu wel sneller overstuur bent trouwens als er iets gebeurt.. die hormonen ook..

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dat kan ik mij voorstellen. Maar is dat dan normaal zo lang met kleren zwemmen? Welke diploma gaat het om?
    Maar zo te horen scheelt het wel dat de badmeester hem goed in de gaten houdt!

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Voor het A diploma.
    Ken de eisen nog niet echt.
    Het was ook voor het eerst dat hij naar de oefengroep mocht ter voorbereiding van het diploma zwemmen.

Misschien weet Athina wat de eisen zijn tegenwoordig voor A.
    Ik weet wel in ieder geval veeeeeeel meer dan vroeger.

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja bij de 3D foto, en dan vanaf de zijkant dat je de beentjes ziet.
    Lijk net of hij zijn balzak tussen zijn beentje heeft geklemd en daardoor
    een bobbel ziet aan de achterzijde.
    Ik ben niet zo handig in fotoprogramma's anders had ik het even omcirkeld voor je hahahaha

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Volgens mij bedoelen wij precies hetzelfde. :D

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nou ik had net een stukje getypt, maar weer gedelete ;) ik wil ook weer niet zomaar een ander afvallen haha, maar ik vind het superlang!
    Voor de eerste keer helemaal. Maar bij A moeten ze met kleren een halve baan op de buik, dan omdraaien naar de rug en dan een halve baan op de rug zwemmen. 1 baantje dus maar! Bij de lessen oefenen wij met kleren meestal 2 baantjes. 1 buik en 1 rug. Dat is dan al het dubbele van wat ze hoeven. Tenzij het echt zo slecht gaat, dat je ze het nog eens over laat doen, maar dat is echt het uiterste. Dus zo lang met kleding zwemmen lijkt mij niet zinvol. Krachttraining kan ook op een andere manier wel, dit lijkt me vooral ook saai. Maar oke, misschien hebben zij er een goede reden voor, die ik dan nu niet kan bedenken ;)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    :D Het lijkt wel erg veel op het geslacht van onze tegenstanders ;)
    Het is een flinke bobbel, lijk mij stug dat schaamlippen zo dikke massa veroorzaken..en meestal zie je dan een lijntje tussen de schaamlippen lopen en dit is een grote ZAK :)

Bloem, jij mag van mij als eerste bevallen meid! Want nu ben ik ook erg nieuwsgierig aan het worden hahahahahaha

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij ons moeten ze voor hun A ook door een plastic doek met een gat zwemmen, heb er nu heel wat zien gaan..maar allemaal overstuur op de kant geheisd! Heb het idee dat onze zwemschool dat gat veels te diep het water in laten zakken..
    Voor Björn is het nog steeds één groot waterfeest, gelukkig is zijn vriendje vorige week een bad opgeschroven..en nu wil hij natuurlijk ook graag naar het volgende badje, dus misschien zet hij er nu wat vaart achter!

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ze doen gelukkig niet alleen maar op buik of rug met kleren, maar ook watertrappelen, onder een mat doorzwemmen, van de duikplank, in het water springen met je voeten de bodem raken en weer eruit klimmen.
    Daar moet ik ook bij zeggen dat we het HELE zwembad voor onze groep hebben. Alleen het achterste gedeelte bij de duikplank is 2m diep en de rest is 1.40m diep. Dit kunnen ze afstellen door de verstelbare bodem zodat de meester in het water met de kinderen kan zijn. De kinderen die het nog niet zo goed kunnen houdt hij bij zich en hebben de kant vlakbij en de kinderen die hetwel goed kunnen zwemmen wat verder bij hem vandaan.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het gat hangt vrij diep hoor, hangt echt maar vlak boven de bodem( uitgaand van een bad van 2 meter) ... Ik noemde overigens alleen de eisen met kleding aan. En ja, dat gat... Daar moeten ze vanaf het allereerste begin al mee gaan oefenen met de zwemlessen, zodat kinderen leren dat het niet eng is.
    Overigens hebben wij nog steeds kinderen die zelfs ONDER het gaat doorzwemmen ;) . Dan schuiven ze dus ook wel over de bodem hoor. Maar die zijn dan vaak zowiezo ook wel sterk, halen de afstand ook gemakkelijker.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Zo heb ik even telefoon is er al weer heel wat bijgeschreven. Ik snap denk ik wat jullie bedoelen, het zit dan helemaal links tegen de rand van de foto aan zeg maar? Ik weet het echt niet hoor, hihihi.

De grote vraag: wat zal het worden :) moet helaas nog even geduld hebben.

Senninha: Loop dan de aanbiedingsfolder door voor een goedkope blender ;). Of je kunt het ook anders doen maar dat neemt wat meer tijd in beslag, neem een kom en doe daar de ingredienten in en dan ouderwets: stampen maar :) 8).

Met sap kun je inderdaad ook vruchtendrankjes maken, maar dat vind ik toch minder lekker hoor, dan is het net geprakt fruit wat je door zit te slikken (natuurlijk is dat het ook, maar zo drinkt het dan ook)

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow oke, dat scheelt dan al ja. En ook een verstelbare bodem is erg handig :) . Zo luxe hebben wij het niet :) . Anderzijds; als ze eenmaal met kleding gaan oefenen, dan gaat de lesgever bij ons het water niet meer in :) . Heel soms, als het duiken heel slecht gaat, maar verder echt niet. Maar als er meerdere niveaus in een bad zitten dan moet het wel. Wel lekker dat ze zo de ruimte hebben :)

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  19. eind november? hoe doe je dat? wat doe ik fout? neem jij gelijk ouderschapsverlof op?

20. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Nannie, super gefeliciteerd met jullie zoon Brenden. Hoop dat je snel bijkomt van de bevalling en Brenden snel sterk genoeg is om lekker met z'n allen naar huis te gaan.

Patries, gave banner :D

ML, ach, arme Leroy :( kan me voorstellen dat jullie allebei in paniek waren. Misschien zwangert hij ook een beetje mee, want een bordje missen is ook echt een Penny actie :oops: . Geef hem maar een dikke knuffel namens mij.

Miss Sil, meis vind het zo kl*te voor je. Wil je alle raad van de wereld geven maar heb ook geen idee hoe ik zoiets aan zou pakken.
    Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? Wil hij wel jullie zoon erkennen?
    Naja, 1001 vragen, maar ik kan je alleen heel veel sterkte wensen en duimen dat jullie er toch nog samen uit gaan komen.

Share This Page