Nannie, gefeliciteerd! geniet ervan! ML, wat een schrik zeg, hij moet zich ook helemaal paniek zijn geschrokken! wel goed dat hij zelf weer omgekeerd is! Wij wonen dus blijkbaar vlakbij elkaar! Ik kan zoetermeer aan de horizon zien liggen ga zo naar teamuitje! wel leuk lijkt me! Fijne middag!
Goedemiddag dames! Hier gaat alles zijn gangetje! ML, Wat vreselijk zeg! Gelukkig is alles weer goed goedgekomen.. Even een vraagje over die jurk van de H&M, vind hem echt super leuk! Kun je die ook online bestellen? Zou ja heb je wat info over de jurk? Patricia, wat een leuke banner! Rensie gefeliciteerd met je 7 maand! Kwebbels, lekker genieten hoor van je witte broods weken! Senniha, jij ook al zoiets vreselijks met je zoontje! Miss sil Sterkte ermee hoor! Verder ben ik zo lek als wat in mijn hoofd! Meiden, niet teveel schrijve hoor want moet tot 23 uur werken..
ja vroeger kon je voor A afzwemmen zonder dat je haren nat waren geworden , dat is nu wel anders . Tegenwoordig staat het zwemmen veel meer in het teken van 'zelfredzaamheid' , veel praktijk gerichter dan vroeger.
Toen ik nog les gaf (16 jaar geleden), was het ook wel aanpoten hoor voor de kinderen van mijn groep. Ik gaf les aan lichamelijk gehandicapte kinderen en sommigen hadden alleen stompjes als armen en benen. Dus toen al een hele overwinning als ze hun diploma haalde.
Zo ik heb ook weer even snel kunnen bijlezen in mijn pauze. Ik had bij de snackbar wat verderop 2 broodjes kaas en een heerlijk broodje Kwekkeboom kroket met mayo gehaald . En vorige week ook al, maar normaal lunch ik met een shake, dus ik vond dat dit wel een keertje kon. Verder vrij weinig om op te reageren, maar wel op het fietsverhaaltje van ML en het zwemverhaaltje van Senninha. Ik kan me voorstellen dat het in beide gevallen erg moeilijk voor jullie was. Jeetje je kind zou maar eens kwijt zijn of je ziet hem inderdaad zo worstelen tijdens het zwemmen........... Wat zitten er tegenwoordig trouwens zware eisen aan diploma A zeg. Ik mag hopen dat de kleine ook maar iets van Bas zijn waterkwaliteiten in zich heeft, want ik ben met moeite geslaagd voor mijn A en daarna ook nooit meer verder gegaan. Ben ook niet zo'n zwemfanaat moet ik zeggen.......ja een beetje klooien op een zwembad bij bijvoorbeeld Center Parcs is leuk, maar verder........................ Nou mijn broodjes zijn op en mijn pauze is weer voorbij. Tot later.
ik zit hier aan twee heerlijke boterhammen met aardbeien hmmmm..... Die 30 graden die ze hebben opgegeven is hier niets van te merken. Is wel benauwd, maar niet zoals ze voorpelt hebben gelukkig.
Haha als je de skyline van Zoetermeer ziet liggen zal het misschien wel Bleiswijk zijn? Of Hazerswoude? Leroy is 11 maar Zoetermeer is toch best wel groot met veel verschillende wijken die behoorlijk op een doolhof lijken. Dus sjah... Bloem, ik wil niets met ckerheid zeggen maar ik denk dat ik ook balletjes tussen de beentjes door zie piepen Heb net lekker geslapen. Ga zo even naar de bieb...
Heb vandaag zo'n raar drukkend gevoel van m'n navel tot m'n middenrif, zelfs ademen doet zeer. De pijn voelt heel scherp, en ik zit automatisch helemaal achterover geleund om rechterop te zitten. Iemand ervaring mee?
Hmz Penny, geen ervaring... Nog even over dat jurkje, het is geloof ik wel online te kopen. Het kost 9,90 dacht ik. Goedkoop he? Ik zal eens kijken of ik de link kan vinden.
Hi meisjes! Hier ben ik weer...helemaal kapot! ML en Senn..poeh wat een verhalen over jullie jongens! Kan me voorstellen dat de schrik er flink in zit. Verder weet ik het (weer eens) niet...sorry Bij de Gyn mega gevallentje(s) zwangerschapsdementie! Ik dacht dat ik om 10:40 uur naar de Gyn moest (zo stond het dacht ik op de kaart) was het dus 10:00 uur. MAAR...gyn vond het niet erg want ze was 45 min. uitgelopen dus door mij lag ze weer op schema hihihi. Toen uitslag lunchcurve...bad news...Glucose iets aan de hoge kant, dusssss morgen moet ik weer naar de dieetiste (dus weer ZH), tis niet mega erg allemaal maar gezien mijn OVERGEWICHT (grrrr) nemen ze het zekere voor het onzekere, maar goed dat wordt dus aan het dieet nou ja ik weeg al 105 kg (als het niet meer is) dus wat mij betreft hoeft er ook niet veel meer bij. Wel leek de kleine aan de normale kant, hij was lekker ingedaald en lag prima! Nou was het de bedoeling dat ik over 10 min. weer naar het ZH moest MAAR de verpleegkundige had op het moment dat ik er was ook tijd dus dat hebben we gelijk erachteraan gedaan (joepie!). Ik ga medisch bevallen, dus...geen extra kosten! En als alles goed gaat mag ik na de bevalling gewoon naar huis (als we zijn bijgekomen zeg maar). Tevens moet ik wel een afspraak maken met de VK voor de nazorg...nou ja dan doen we dat maar, ga ze straks ff bellen. Tevens werd ik gebeld door de kraamzorg...ik krijg een TELEFONISCHE INTAKE?! op 3 juni om 13:30 uur. Nou ja het zal wel ik vind het prima. Verders heb ik wat boodschapjes gedaan maar moet zeggen sta nu ff op instorten hihihi. Oh nog ff over het naar huis gaan vanuit het ZH, Patries vroeg jij dat... Het is ZH afhankelijk, de ene zegt...ga lekker naar huis, de ander zegt (bijv.) als je na 17:00 uur bevalt moet je blijven en weer een anders stuurt je niet eerder naar huis voordat de kraamzorg geregeld is. Dus je zou het ff moeten vragen of mss staat het wel op de site van jullie ZH? Ik ga VK ff bellen!
Zeker ML, Zoetermeer moet je niet onderschatten. Ik heb er familie wonen, maar zonder TomTom is het voor mij ook één grote doolhof met de auto..het enige wat ik weet te bereiken zonder navigatie is Snowworld Net even boodschappen gedaan, en even bij Leenbakker nieuwe slopen voor de bankkussens gekocht..was de oude opeens zat! Dus ff vier nieuwe gehaald, ze hadden een leuke aanbieding 2 voor 5,00! Essie, lekker hoor een broodje Kroket hhmmm. Jammer dat de pauzes zo snel voorbij gaan he, werkse voor de rest van de dag meid!
Silla, op de site van het ZH kan ik niets vinden over vertrektijden na een bevalling..en ook niet in het info-boekje wat ik mee naar huis heb gekregen. Volgende week moet ik weer naar de gyn. dan zal ik het gelijk even vragen, heb toch nog een aantal vragen maar vond het steeds te vroeg om erover te beginnen..volgende week ga ik richting de 36 weken dus nu mooi tijd om alles op tafel te smijten
Hmm VK gebeld, die had het natuurlijk ONTZETTEND DRUK dus moet vanavond weer terug bellen. Nou ja het zij zo... De buren hebben visite maar er zit een man met een hele harde stem...HET IRRITEERD ME kep zin om zijn stembanden eruit te trekken... Last van HORMONEN wie ik?
Hey Penny.. Dat ken ik nou ook, dat gevoel. Heel vreemd. Net of de kleine rechtovereind van mn schaambeen tot onderaan de borsten ligt.. En ik kreeg net een paar keer flinke steken bij mn liezen, wat kan dit zijn? Indalen?