Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Volgens mij betaald mijn werkgever mij gewoon door en betaald het UWV aan hen. Kan dat ook?
    Nou ja we zien het wel als ik maar wel tijdig mijn salaris krijg ivm vaste lasten.

Zal straks na mijn evrlof wel ff wennen zijn. Ga dan minder werken, dus ook minder salaris. Pfff..... Maar ja heb er wel bewust voo rgekozen. Mannetje kan alleen makkelijk de kost verdienen dus zou niet perse hoeven te werken, maar toch. Ik werk gewoon graag voor mijn geld en vind mijn werk ook hartstikke leuk.

2. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    nannie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Ml: bedankt voor de tip, heb ook een jurkje besteld, helaas moest je er nog iets bij bestellen :D dus heb ik gelijk een nachthemd erbij gedaan voor de bevalling!

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Rensie, veel plezier op je teamuitje.
    Ik neem idd ouderschapsverlof op, vandaar eind november.

Nina, wij eten aardappels met rode bietjes (en een stukje vlees voor mijn man). En een overheerlijke monatoetje! :D

Wat is het warm! Hier nog geen regen en onweer, dus ben benieuwd!
    Vanavond weer gym en nu wil ik eerst even een uurtje liggen (slapen).

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Misspiggle, je werkgever bepaald of het UWV direct aan jou betaald of dat het via je werkgever loopt. Ik krijg mijn salaris gewoon via de zaak door betaald en die krijgt het weer van de UWV terug. Zo hoef ik ook nergens op te wachten.

Ben blij dat ik niet de enige ben met pijn onder m'n borsten. Neemt toch weer wat onzekerheid weg.

Straks naar een voorlichtingsavond in het ZH over borstvoeding. Ben benieuwd.

Werkdagje zit er weer op maar moet op de solex naar huis. Normaal is dat geen probleem maar m'n buik doet zo'n zeer dat ik ook in m'n armen geen kracht heb. Hoop dat ik het motorblokje op het voorwiel getilt krijg, kan amper ademen van de pijn.

Meiden allemaal hele fijne avond, en ik hoop dat jullie lekker kunnen slapen straks.

Grtz, Pien

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Zo, 40 van de 51 juli mama's hebben een buddy. Toch goed geregeld! :D

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zeker niet slecht!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nina, wij eten echt heeeeeeel simpel vandaag.
    Broodjes met knakworstjes.
    Keuze van de week van Maarit.

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedendag allemaal..
    Heb even geen puf om op iedereen te reageren, ben ontzettend moe. Heb ook een drukke dag gehad..Morgen ook nog een drukke dag en vrijdag heb ik weekend! Dus nog even aanpoten. Ik heb net lekker gegeten en ga zo even in bad. Voel me ontzettend opgeblazen namelijk pfff...Wou nog strijken maar dat red ik echt even niet meer. Ga daarna lekker naar bed denk ik. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meis, rust maar lekker goed uit!

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zoow wat is het benauwd zeg!
    Kom net van de bieb vandaan. Leroy wou ook nog allemaal stripboeken meeslepen :)
    Toen ff boodschappen gedaan en kattenmand bij m'n zus opgehaald, want hij houdt, heel origineel, zijn spreekbeurt over katten :)
    Dus ik ga morgen langs met 2 van de 3 kittens :p Vanavond na het eten maar eens verder met die spreekbeurt want hij zit alweer te chillen op de bank met een Donald Duckie... zucht...

11. kwebbels

Ja benauwd he... Ik vind het ook verschrikkelijk..hoop dat het morgen wat minder is :rolleyes: och spreekbeurten, wat een hekel had ik daar aan zeg. Ik deed altijd alles op het laatste moment :oops:

12. kwebbels

Ow ja. ik wil vanavond mijn tas in gaan pakken voor het geval ik naar het ziekenhuis moet. Moet ik ook al zo n zeiltje op het matras leggen of is dat te vroeg? En het bed, wanneer moet dat omhoog?

13. monkeylove

Ik moest wel al een zeiltje op het matras leggen zei de geneacoloog gister want mijn vliezen stonden op knappen ahahah....

14. monkeylove

Maar je merkt er niets van verder van dat zeiltje, beter dus...
    Ik kan de klossen pas hier emt 37 weken ophalen dus nou jah, als ik die binnen heb zet ik ze wel op klossen...

15. monkeylove

Ik zit trouwens aan de bitter lemon, maar vind het gewoon lekker met dit benauwde weer... Gewaagd he :p :)

16. kwebbels

Ow oke, ik ga het bed dit weekend verhogen, beter gezegd mijn mannetje gaat dat doen :) En over dat zeiltje..ik denk dat ik het ook maar terzijnertijd ga doen. In de ziekenhuistas moet daar ook kraamverband en luiers in? Dat hebben ze wel in het ziekenhuis neem ik aan? Wat moet er allemaal in voor de baby (behalve het eerste pakje, rompertje,sokjes en mutsje)

17. kwebbels

:) :) Ach moet kunnen toch. Van wat zou je nog meer gaan bevallen? Ananas, bitterlemon....

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hee iedereen !

Monkeylove; kan me voorstellen wat 'n stress dat was, voor jullie allebei !
    Ben zelf als kind 'n keer verdwaald en dan is de wereld ineens heeeeel groot. Gelukkig is 't goed gekomen !

Heb nog niet alles bijgelezen, maar heb'n vraag.. voel sinds een half uurtje steeds meer steken in m'n liezen en bij m'n schaambot zeg maar.. de baby is ook superdruk en als ik sta drukt ze zo erg op m'n blaas dat ik 't gevoel heb heeeeel nodig te moeten plassen..
    vorige week in 't ziekenhuis lag ze nog dwars, zou ze anders zijn gaan liggen?
    Is soms best pijnlijk en de steken komen wel regelmatig.. elke paar minuten.. maar 't zijn geen krampen in ieder geval..
    Iemand ervaring mee?

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt als indalen Mirjam.

20. monkeylove

Ik heb er geen ervaring mee Mirjam, ja ik voel wel eens steken enzo, maar die kleine van mij ligt al een paar maanden met zijn hoofdje naar beneden. Ik hoop voor je dat hij goed om is gedraaid en aan het indalen is... Heeft ie wel eens de hik? Dan voel je die echt beneden....

Er hoeven geen luiers enzo in want dat hebben ze in het ziekenhuis maar ik heb er toch maar 3 ingedaan en doekjes :p Verder raden ze aan 2 pakjes. Ik heb 2 pakjes, 2 paar sokjes (makkelijkste voor die kleine voetjes zijn die elastische sokjes) een mutsje, een jasje en een speen...

Deel Deze Pagina