Het rommelt trouwens onwijs in mijn onderbuik... Heb echt een heel weeig gevoel. Constant zeurend is het en het trekt een beetje door naar mijn rug en rechterbeen...
Eerlijk gezegd heb ik de hik nog nooit gevoeld.. voel wel eens 'n zacht soort tikken maar dat gaat om de seconde.. dat zou wel 'n hele snelle hik moeten zijn dan.. Maar heb eerlijk gezegd ook nooit 'n harde buik gehad ofzo.. Dus alles lijkt wel nieuw Sokjes zijn toch wel genoeg dan, of hebben jullie ook slofjes ? Heb 2 paar best wel dikke sokjes en heeeeel veel dunne.. is toch ook warm zat Stond trouwens in de krant dat er in juli een geboortegolf komt, waardoor het tekort aan kraamzorg ook nog eens extra wordt ! HELLUP :-D
Ik heb alleen sokjes maar je zou er ook slofjes in kunnen doen natuurlijk. Maar die kleintjes hikken heel snel hoor dus het zou best kunnen dat je de hik hebt gevoelt. Wanneer moet je weer op controle?
Nannie en partner hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie Brenden. hier verder alles goed erg last van een strakke buik...volgende week gaat het bed omhoog....verder heb ik nog een buikfoto in het album gezet en een foto van tessa die voor het eerst naar de kleuterschool is geweest vandaag en het ging erg goed.... gr heidi
Ik voel de hik ook altijd beneden zeg maar..Ik heb trouwens sinds deze week echt steken aan de binnenkant van mijn muts ( )zeg maar. Echt hele vevelende steken zijn dat..weet iemand wat dat is?
hey allemaal.. met nannie gaat het goed. ze mag als het goed is komend weekend alweer naar huis (alleen) en brenden moet dan nog een paar weken in de couveuse blijven waarschijnlijk. maar ze is van plan van het weekend wat van zich te laten horen
Jah bij mij gebeurde het volgens mij heel snel dat indalen want ik voelde het echt gebeuren maar het kan ook steeds een stukje zijn...
Jammer dat Brenden nog moet blijven maar gelukkig maar dat alles verder goed gaat. Als die kleine van mij nu geboren zou worden zou hij 5 pond wegen.
je de kleine is weer wakker en als mijn buik nog niet strak genoeg was nee gaat hij ook nog klieren. af en toe het gevoel dat mijn buik knappen gaat en dan ook regelmatig van die weeeige krampen onder in dus zeg maar net iets boven mijn vagina...zal er eens naar vragen bij gyn wat dat is volgende week donderdag... nanouk ligt helemaal k.o in bed lekker te slapen ype heeft zijn pa al in geligt dat hij rustig moet doen woensdag met nanouk want anders heeft ze het hele weekeinde er weer last van....en hopelijk houdt zijn pa nu eens rekening met het meissie want hij zegt dan ja maar zij begint! ja een kind van 5 kun je niet de hele tijd zeggen rustig doen en als hij nu rustig doet dan komt het wel goed maar heb er een hard hoofd in..... gr heidi
Mooie buik Heidi..En wat een leuke schattige fot van tessa zeg! Ja Senninha, irritante steken zijn het..naja zal wel aan het indalen zijn. Alhoewel mijn gevoel zegt dat ze nog heel erg naar boven ligt omdat ik contstant een drukkend gevoel aan de rechterkant van mijn ribben heb. Wat trouwens een heel erg branderig en pijnlijk gevoel is. Ik word echt gedwongen rechtop te zitten en zelfs dan voelt het aan die kant nog helemaal branderig van binnen..
Jaa helemaal geweldig Wss echt een topdag zeg..We hebben het niet uitgebreid gedaan gewoon met getuige naar het gemeentehuis hier en de rest van de dag hebben mijn mannetje en ik lekker met ze tweetjes helemaal in de wolken gelopen..hihihi.. Misschien dat we nog een feest gaan geven maar dan pas na de bevalling want ik heb daar nu geen trek in...Geen energie voor. Fotos komen er aan. Dames ik ga me bed in ik val zowat van mijn bureaustoeltje af van de slaap. Weltrusten en tot morgen!
tessa vond de kleuterschool geweldig.....morgen mag ze weer en dan even twee weken niet want dan gaat ze lekker op vakantie naar zwitserland.... tessa had vanmorgen zelfs traantje maar dan van geluk want zo blij was ze dat ze naar school mocht..... nou ik ga even bij mijn meisjes kijken....gr heidi
Leuk zo'n weekendje plannen Essie, Center Parcs met de kleine dam, spannend! Ik heb ook al voor een gedeelte mijn tas gepakt voor t ZH, maar wat lees ik net je hoeft geen luiers mee te nemen,? khad een heel pak firstborn ingepakt, die kan er dus weer uit haha. 2 pakjes heb ik ook. Weet iemand of je kraamverband vanje kraampakket mee moet nemen of dat je dat daar krijgt, ik weet t echt niet! Ik denk dat ik vandaag of morgen ook maar een zeiltje onder mijn matras stop. Kheb trouwens nog steeds geen ophaalbericht voor de Blije Doos pottverredikkie! Verder heb ik vandaag weer een gedeelte babylinnen gewassen, lkkr fris! Mijn vriend kwam ook met me praten en hij voelt idd druk op zich omdat hij vader word en typisch mannen net als vroeger in de oertijd hij wil zich soms terug trekken in zijn hol, alleen woon ik nu in zijn hol haha. Maar hij zei dat hij het graag wilde proberen samenwonen en dat ik sowieso hier moet blijven wonen en hij als hij t echt benauwd krijgt er iets bij zoekt, dus dat is een geruststelling teminste wat zekerheid. hij excuseerde zich ook dat hij zo lomp overkwam en hij zei dat hij heeeel veel van mij en de baby houd. Voel me nu teminste weer wat beter, wat een helse dag en nacht gister. Hier waait het heerlijk hard de hele dag dus de benauwdheid is best te doen, alleen nog geen regen en onweer te zien. Zullen wel veel mensen hoofdpijn hebben met die regen en onweer die niet doorkomt.