Begin alleen ineens heeeeeel erg te twijfelen of een campingbedje wel goed is voor een kleine van 2 maanden, maar dat zal toch wel. En anders kan ze toch ook af en toe in de wandelwagenbak van de Bugaboo. Er zouden er nog meer ff op een vakantietje gaan als de kleine ongeveer 2 maanden was, wie weet ik niet meer. Maar hoe doen jullie dat: een campingbedje?
je kunt de kleine heel goed in de reiswieg (wandelwagenbak) laten slapen, dat doen toch heel veel mensen de 1e maanden omdat ze m dan naast t bed kunnen zetten? Bij een campingbedje breek je ook bijna je rug met elke keer zo diep duiken om de kleine te pakken of neerleggen!
miss sil: fijn dat toch alles goed lijkt te komen tussen jullie. kwebbels: tof dat je zon mooie dag hebt gehad. ik kijk ook echt naar mijne uit ookal is t gratis als ik niet zwanger was geweest waren we waarschijnlijk voorlopig niet getrouwd geweest hoor haha. als die kleine maar van een papa verzekerd is als mij iets overkomt. nanda: lekker joh dat je snel naar huis mag. kan me voorstellen dat jullie brenden ook mee hadden willen nemen maar alles voor zijn gezondheid toch. hij is t in ieder geval waard. hier heeft mijn vriend de stuipen gekregen ons huis en vooral slaapkamer moesten helemaal opnieuw geverfd worden. nou hij is nu dus de hele slaapkamer aan t verven de schat. t hele huis ligt overhoop en we moeten wel ff op de grond pitten de komende 2 nachten maar dan is t klaar als ons bed vrijdag avond komt, kijk daar zo naar uit he, wat zal dat goddelijk slapen zeg in vergelijking met ons oude bed haha. nou ik ga ff op de bank hangen want ik zit nu op een camping stoeltje achter de pc en das niet best voor mij rug. slaap lekker allemaal en tot morgen groetjes susanne
Nou, ik word echt gestoord van die geboortekartjes hoor. Ze zeggen dat ik niet met ideal kan betalen Maar ik kan het geld wel overmaken of met een creditcard betalen... Vaag toch? Als ik met ideal overmaak herkent ie het rekeningnummer niet. Ik ga morgen maar eens naar mijn bank en als het dan niet lukt jammer dan dan zoek ik wel een andere uit
Hallo Nannie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mijn zus heeft gisteren een dochter gekregen Lea heet ze, m´n zus en ik scheelden 3,5 wk in zwangerschap maar ze is 3 wk te vroeg bevallen. Heb de kleine nog niet vast gehouden. De bloedsuikers waren nog niet helemaal goed en ligt nog in d coufeuse aan een infuus, verder alles ok. M´n zus is bevallen in 3 uur..........ik doe het haar graag na haha Maargoed, nu ik dus nog! vind het wel steeds spannender worden hoor. Gisteren naar de verloskundige geweest, volgens haar zal het een 8 ponder worden als het zo zou doorgroeien. de vorige verloskundige zei ook al dat het een zwaarder kindje zou worden! ach........t´is maar een schatting. begint hier ineens heel hevig te regenen, ga dus lekkker m´n bed in zo. Nog 2 dagen werken....................en dan verlof! gr mayo
Vaag hoor, maar wie zegt dat je niet met ideal kan betalen? De bank of de leverancier van de geboortekaartjes?
Miss Sil, gelukkig is de rust weer 'n beetje terug Lekker van genieten en je niet schuldig voelen :-D Mayo1982, gefeliciteerd met je nichtje ! Hopelijk is alles goed ! Ik ga ook maar eens naar bed, was al in slaap gevallen op de bank.. En ook al heb ik geen zwangerschapsverlof (werk voor mezelf) vanaf nu neem ik elke week 'n middag vrij.. klinkt heel weinig maar voor mij is 't heel wat, kijk er nu al naar uit :-D Merk nu wel dat ik 't niet meer vol hou om continue te werken.. Weltrusten iedereen ! Sweet dreams...
De leverancier van de geboortekaartjes en het lukt me dus ook gewoon echt niet En niet dat het nou zo'n spectaculair kaartje is, maar voor de prijs vond ik m erg leuk en kan niet zo snel wat anders vinden wat ik leuk vindt Ik heb hem hier besteld www.baby-cards.nl
En heb je de standaard telebanking al geprobeerd? Want dat is weer iets anders als ideal. Ideal werkt geloof ik alleen maar als je via de website van de leverancier naar de bank wordt doorgesluist (oftewel de leverancier zal een soort van contract met de bank hebben waarin hij zijn rekeningnummer aan ideal koppelt). En ik krijg op de site baby-cards niet de indruk dat dit kan.
Nee dat heb ik niet geprobeerd Ik betaal altijd alles direct via ideal. Zou ik gewoon morgen naar mijn bank kunnen gaan met de gegevens en dan het geld daar over kunnen maken? Ow ennem Mayo, gefeliciteerd!
ML: vreemd zeg. Zou het eerst maar even bij de bank laten checken. Je weet maar nooit! Ik ben net naar de partnerles van zwangerschapsgym geweest. Hahaha vriend was de nuchterheid zelve natuurlijk, maar was wel leuk. Hij vond dat gepuf maar onzin, maar zou me wel goed in de gaten houden tijdens de bevalling.... Morgen toch maar van die onaantrekkelijke megaslips gaan kopen. Begint nu behoorlijk te knellen onderin mijn buik. Meteen nog maar een voedingsbh meenemen. Heb normaal 80/85C, dus neem maar 90D mee. Weet ik zeker dat het er allemaal inpast
Dus dan werk je via de site www.ideal.nl ? Met welke bank werk je trouwens, misschien kan ik je vanaf hier iets helpen?
Met de Rabobank. En alle betalingen, ook die van marktplaats enzo betaal ik via ideal, maar volgensd baby-cards kan ik alleen overmakenm et een overschrijving (Ideal is toch ook een overschrijving) of een creditcard en die heb ik helaas niet
Jah ik maak ook gewoon via de Rabobank over, dat is idd niet altijd Ideal, maar het lukt me gewoon niet het geld over te maken omdat ie het rekeningnummer niet herkend.
@ML: heb je misschien per ongeluk de verkeerde bank geselecteerd? Heb ik ook wel s geahd dat ie dan het nummer niet snapte.
Nee Ideal is inderdaad wel een soort van telebanking, maar niet hetzelfde. Ideal werkt altijd via de site van de verkoper en dan word je vanaf die site doorgesluist naar het onderdeel Ideal van je bank. Marktplaats doet dat inderdaad zo geloof ik en nog meerdere sites. Na betaling kom je gewoon weer op de site van de leverancier. Maar goed je logt dus in bij de Rabobank, onderdeel internetbankieren. En dan kies je voor "per bankgiro" neem ik aan?
Maar dan geeft ie dus aan dat ie het rekeningnummer niet herkend. Ik heb het ook op een andere manier geprobeerd, met het ibannummer en alles maar ook dat herkend ie niet Ik heb verschillende mails gestuurd en ze zeggen dat ik de enige ben die problemen met de betaling heeft. Maar iemand anders heeft het ook geprobeerd met zijn bank en ook dat lukte niet