Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    weet je wat nou het leuke is manlief slaapt ook altijd de eerste nacht slecht aanboord dus wij zijn dan even uit ons ritme.....
    Verder is nanouk net wakker dus die zit nu aan haar ontbijt die heeft vanaf gisteravond geslapen want die lag er om 17.30 in....dus die gaat straks naar school toe....
    ik hoop dat ik vanavond ook een beetje op tijd in slaap val,,,,ach en anders kan ik vanaf volgende week lekker gaan rusten smiddags want dan is tessa op vakantie....

vervelend dat er meer zijn met die slaapproblemen en ja als je al meer kindjes hebt kun je ook niet smiddags nog weer op bed,

ik merk ook dat de positie kleding wat krapper wordt bepaalde broeken kan ik niet meer aan en mijn buik komt ook onder bepaalde shirts uit.....
    dus dan maar combineren met buikband...
    hebben sommige van jullie ook dat de buik zo gevoelig is want dat is die van mij heel erg net een blauwe plek vooral met staan lopen.....gr heidi

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Aah, dank je wel.
    Ga straks gelijk even kijken. :D

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Lee, ik ben benieuwd naar de foto's!

ML, hoe gaat het met de kittens. Ze zijn zeker al best groot?

Mayo, gefeliciteerd met je nichtje.

Patricia, ik heb hetzelfde met kleren. Maar heb nu eigenlijk geen zin meer om al te veel te kopen. Waar ga jij je soepjurken kopen?

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Uiteindelijk ben ik toch nog in slaap gevallen en hebben we ons vanochtend bijna verslapen....

Ben dus maar op de fiets naar de fysio gegaan alleen was mijn band wat aan de lege kant waardoor het best zwaar fietste, ben nu kapot. Moet dus echt maar even wat aan mijn conditie gaan doen die laatste weken nog anders zie ik het somber voor de bevalling. Moet zeggen dat het met zo'n buik ook niet echt lekker fietst op een soort van mountainbike.

Zo even lekker geklaagd ga nu even lezen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hoe is het met de migraine van Nanoek, weer over?

Ik heb het ook hoor dat bepaalde broeken te strak gaan zitten of dat ik ze niet meer over mijn buik heen krijg. Terwijl het precies dezelde broeken zijn die ik met de zwangerschap van Sven en Maarit ook aanhad.
    Toch een grotere buik misschien?

Ik heb niet het gevoel dat ik blauwe plekken heb maar wel als de kleine trapt een heel beurs gevoel. En natuurlijk moet ie 10x op een dag op zelfde plek trappen. :(

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

t.n.v. Market Editions, nu jah ik zie het wel en anders word het een ander kaartje...

Ik heb bij de Hennes hemdjes gekocht en die vallen onwijs lang over je buik heen. Dus die ik maar overal onderaan, want zo'n buikband vind ik niet lekker zitten...

Kittens zijn cker groot, ga er vanmiddag wel even een foto van maken...

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ingrid, gefeliciteerd met je 31 weken.
    Nog maar 9 te gaan :D

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel! Was het alweer vergeten :oops: Nog maar 9 weken, jeetje wat gaat dat eigenlijk snel :D

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML...dan zou je het ff met je bank moeten regelen want vind het toch best vreemd allemaal!
    Zijn dat die hemdjes met (mama) op de (binnenkant) van je rug? Die zitten zooo lekker!

Is het bij jullie ook zulk somber weer!
    Zit ik hier in een (welliswaar) zwart zomerjurkje gezien ik "nogal last heb van mijn dikte ;) , en het daardoor snel warm krijg...maar het ziet er naaruit dat het gaat regenen...

Oh sterker nog...dat doet het al :rolleyes: Arghhhhhh altijd wanneer ik naar het ZH moet! Nou ga wel met de plu lopen om nou weer met de auto te gaan vind ik ook zo'n onzin.

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee, zijn hemdjes uit de gewone collectie. Er staat wel iets in.. Even kijken........................................................................................................................................................................................................................................................................................................... l.o.g.g. label of graded goods, this garment had the label of timeless appeal , made in bangladesh... hahahahaahahahaha dus geen mama :p

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    zoo dames het gaat opschieten he! nog een aantal weken en dan zijn wij aan de beurt YEAH!
    Ben nu wel stik benieuwd hoor.
    We zijn nu ook helemaal uit de namen voor zowel een jongen als een meisje en ik ben er helemaal verliefd op hihi ;)
    Mijn man slaapt sinds een aantal dagen op het logeerbed, ik kon niet met hem naast me slapen omdat hij veel te veel lag te draaien en ik daardoor wakker lag.
    met liefde is hij nu dus op het logeerbed gaan slapen en ik slaap nu weer heerlijk :) .... hopelijk willen we wel terug bij elkaar in bed liggen als de baby er is ;)
    Verder gaat het allemaal goed , het begint wat zwaarder te worden maar ja nog 8 weken volhouden :)

Ik hoop dat hier ook alles goed gaat? ik ga snel even alles bij lezen.

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Sorry dames, ben er met mijn hoofd niet helemaal bij. Weet helemaal niet meer wat ik van wie gelezen heb. Sorry.
    Straks naar het ziekenhuis. 5 voor 11 de echo en daarna waarschijnlijk lang wachten op de gyn. Vind het wel spannend.

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Succes Sann straks!

Mila, fijn dat je weer lekker kunt slapen!

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    :)

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ga mijn vestje ff van de waslijn af halen en dan richtig ZH....
    Kep zooo'n geen zin om een dieet te volgen, ik bedoel afvallen ga ik nu toch niet gezien het kindje nog steeds groeit (dus ik ook hihi) maar goed we gaan maar weer!

Dikke knuf

Enne Succes Sann

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    suces Silla! Kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt.

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ladies mijn (met name) linkervoet is zooo dik dat ie helemaal blauw is! Ik kan er gewoon niet op staan.
    Nu probeer ik de afspraak af te zeggen en wordt gewoon in de wacht gezet want gezien de afspraak voor vandaag is kunnen ze de afspraak er niet zo uit halen?
    Wat irri, maar ik ga echt niet die kant op want...mijn voeten tintelen zoo erg...
    Sta nu verdomme al 5 min. in de wacht! Tjonge jonge...

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oke ik wordt nu giftig! HOE MOEILIJK IS HET OM FF EEN MAIL TE STUREN NAAR DE BETREFFENDE AFDELING EN ZEGGEN DAT IK NIET KOM!
    Tjonge jonge!
    Alsof het niets kost ofzo in de wacht staan!

19. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik wordt teruggebeld had ik 8 min. geleden al gevraagd maar goed...
    Toen zegt ze kan iemand je niet brengen dan gaat u met de rolstoel naar boven!
    Wat denk je zelf....NEE!
    Tjonge ik moet een dieet volgen en je hoeft geen Einstein te zijn om te verzinnen dat je de zoetigheid moet laten staan en regelmatig moet eten! Duss tis niet levensbedreigend ofzo en ik HEB niet eens zwangerschapssuiker!
    En ik weet dat ik pas 18/6 pas weer kan...
    Nou ik probeer gewoon regelmatig te eten, geen zoetigheid en minder zout en verder weet ik het ook niet hoor!
    Tjonge wat irritant zeg!

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Denk om je bloeddruk! anders moet je straks nog een keer bellen..

Wat een ellende zeg!

Mijn benen zijn ook mega.. ik dacht gister zelfs goh mn boven benen lijken wel dunner! zegt mn vriend, nee je onderbenen zijn nu gewoon bijna even dik (en bedankt)

Hier druk bezig voor de verjaardag want ik heb sinds vandaag een zoon van 8 :O

Groetjes

Share This Page