Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    nou jah groot, gewoon gewoon, en normaal bakken we ook altijd taart enzo. En ik vond het gewoon zielig als het dan niet door gaat, oke hij snapt wel veel, en doet alles voor me als het moet. maar toch, het is wel een kind.

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is minder Niesje. Je kunt toch niet je ene kind naar KDV A brengen en de andere naar B?
    En dan al 8 maanden van te voren.... jeetje, ik wist niet dat het zo druk was! Gelukkkig hoef ik mij daar niet druk om te maken!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Niesje, dat is belachelijk hoor, je kinderen op verschillende dagverblijven :(
    Hier hebben ze voorrang als het een broertje of zusje betreft...

Mayron is al helemaal ingedaald dus denk niet dat de zeurende pijn daarvandaan komt, maar jah, misshcien gewoon voorbereidend werk...
    Ben benieuwd hoe Leroy zijn spreekbeurt doet. Hij heeft me nog niet gebeld de kittens op te halen en toen ik ze net ging brengen kwamen al die kinderen kijken dus die zullen nu nog wel geaaid en gekoediet worden :)

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D die katjes komen zwaar verwent terug..

als het geen indalen is? dan weet ik het ook niet (zuster Esther weet raad :p)

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Morgen dames,

ML suc6 bij de bank vandaag.

Esther1986 jakkes een teek. Heb je hem er wel voor de volle 100% uitgehaald. Ik weet dat als je een teek er rechtop uittrekt, de poten afbreken en dus blijven zitten. Je moet hem er altijd met een tekentang trekkend en tegelijk draaiend uithalen, maar omdat jij niet wist dat het een teek was, heb je dat neem ik aan niet gedaan. Ik zou allicht eens even de huisarts bellen of die het verstandig vindt om er even naar te kijken, want als er nog iets in zit (en die poten zitten dieper, dus misschien niet zichtbaar), kan dat voor infecties gaan zorgen. Ik weet nog toen mijn hond er eentje had, die werd gelijk geinspecteerd of die "compleet" was en het beest werd op alcohol gezet (geen idee waarom).
    Ik wil je niet bang maken, maar zoals ik al zeg: neem het zekere voor het onzekere en bel de huisarts even.

Hadden jullie trouwens ook dat jullie pagina 1396 niet goed konden lezen? Alles ervoor en ernaar was prima, maar 1396 was zo breed dat ie niet op het beeld paste.

Verder weet ik het ff niet meer, sorry :oops: .

6. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Goedemorgen allemaal,

Hier wel weer een redelijke nacht gehad eigenlijk, alleen een beetje chagie, omdat mannetje pas om 1.00 uur thuis was en dan ook met enig lawaai gezellig het bed in komt stappen :confused:
    Gisteren moesten ze nog voetballen (zomertoernooitje) en ze zijn derde geworden, dus vandaar dat het nogal laat was geworden..
    Ach ja, hij heeft er vandaag de naweeën van, ik niet (nog niet) :) :)

#Lee, wat leuk een foto reportage. Samen met de andere dames ben ik ook wel heel benieuwd naar de foto's...

#Buddy heidi + knuffelkonijn, wat vervelend dat jullie weer zo slecht hebben geslapen.. Misschien vannacht een beter nacht...

#Mayo, gefeliciteerd met je nichtje

#ML, ik hoop voor je dat het lukt vandaag bij de bank. Wat een gedoe allemaal zeg...

#Esther1986, een teek! Ohhh bahh.. Daar heb ik ook echt helemaal niks mee met die beestjes. Heb je hem wel goed weg kunnen krijgen dan? Want ze zeggen toch altijd dat je uit moet kijken dat het kopje niet blijft zitten.. En inderdaad wat de rest ook zegt, wel even goed in de gaten blijven houden...

Verder was er volgens mij geen nieuws, of ik ben het weer vergeten :oops:

Liefs misspiggle

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Sen Sen, bij Blokker verkopen ze een lamineerapparaat (niet duur) en hebben ze ook een heel pakket met van die vellen in verschillende maten..van creditcardformaat tot A4 (ook niet duur)..ik ben er erg tevreden mee :)

Ik ben net even de stad ingeweest voor de tommee tippee flessen, EINDELIJK heb ik ze :D En gelijk even langs H&M gewaggeld. Hier heb ik drie leuke fleurige jurkjes gehaald voor €9,90 per stuk! Het borstgedeelte heeft geribbeld stof dus rek lekker mee, en ze komen tot ongeveer mijn knieeen. Dus ik kan ze van de zomer, na de bevalling ook nog aan..ik ben zelf ook niet gek op buikbanden, dus dit is wel een goede oplossing!

Ieuw las net iemand over een teek! Ik heb er vroeger eentje op mijn bovenarm gehad, toendertijd van mijn paard als cadeautje gekregen ;) Wel goed in de gaten houden dat hij eruit is, en dat het niet rood word..

Nou moet er weer vandoor, de kleine heeft zo pauze..dus even ophalen en boterhammetje gaan eten.
    Vanmiddag moeten we even langs Schooneberg, hij krijg aangemeten oordopjes voor het zwemmen want hij heeft elke keer last van zijn oren, met gevolg een oorontsteking! Ben daarnet langsgelopen en voor totaal 23 euries heeft hij aangepaste oordopjes..dat valt reuze mee die prijs!

8. monkeylove

Jah pagina 1396 was in breedbeeld, heel irritant...
    Gelukkig was het 1 pagina...

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo de vk hebben we weer gehad voor 2 weken.
    Had de vk die hier ook op het forum vragen beantwoord.
    Bloeddruk was weer netjes en ben die ene kilo die ik vorige keer was afgevallen weer aangekomen. Zit nu op 8 kilo in totaal.

Essie, ik had het ook met pagina 1396.
    Dacht alweer dat het aan mij of de pc lag.

Anno niem, gefeliciteerd met je zoon!
    Je mag hoor pagina 1400 openen, ik moet zo weg dus zal er helaas niet bij zijn om het te vieren.

Esther, hoe kom je nou in vredesnaam aan een teek op je buik? :confused:
    Ben je in je blote buik de bosjes ingerend of zo?

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Fijn dat alles goed was bij de vk, senninha!

ik denk dat de eer aan mij voorbij gaat, want ik moet zo ook jor halen ;) of iedereen moet spontaan wachten met typen :D

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

moest het echt even natellen hoor :eek: . wat ja goed van ons. \:D/

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    En kan ik nog tellen? :D

Senn, fijn dat alles goed was bij de vk!
    Een teek kun je heel gemakkelijk krijgen, daarvoor hoef je niet in je nakie rond te rennen.
    Ik heb er een keer eentje gehad bij mijn schaamstreek :oops: :oops: . Maar die beesten kruipen op je een weg naar boven naar een mooi, lekker donker plekje.

Penny, mooi dat je een interessante avond hebt gehad.

Ik ga 1400 ook niet halen, moet mijn stagiaire nu verrassen, dan pauze en dan naar het zwembad met de kids.

13. monkeylove

Ik ga zo maar eens naar de Wibra, ik had van iemand gehoord dat ze daar wasmiddel hebben wat naar baby ruikt :p
    En ik wil nog wat beddegoed voor die kleine hebben. Heb nu geloof ik 3 lakentjes voor in het ledikant en mijn ervaring is dat je er daar nooit genoeg van kan hebben...

14. monkeylove

En daarna eindelijk maar eens naar de bank haha, ook weer een 80 jaren plan :(
    Ow kan ze natuurlijk ook even bellen hoe het zit :p Misschien nog handiger...

15. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hmmm zit hier lekker aan de aardbeitjes met slagroom! om het zomerse gevoel erin te houden! want buiten is het zeikweer!

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :oops: :D Zie nu pas dat er weer een juli baby geboren is!
    Nannie (en man) gefeliciteerd met jullie kleine man!

Liefs Mirre

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lakentjes.. ja die moet ik ook nog bij halen, maar dan voor het wiegje, kep nu maar 1 reserve... maarja, met dit weer, heb ik ook weinig zin... zucht.. alweer niet... nouja eerst maar eens douchen enzo dalijk :)
    fijne dag allemaal!

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben er ook weer ff, Senn fijn om te horen dat alles goed was bij de VK..ook weer door je APK heen hihihihi

ML, veel shop plezier vandaag! En succes bij de bank!

Maaike, heerlijk aardbeien met slagroom hhhmmm krijg er gelijk trek in :D

Hier regent het ook aardig hoor, en hartstikke benauwd weer :( bah bah!

Ik had het trouwens ook met die ene pagina, dat ik van links naar rechts moest scrollen...erg irritant! Waarschijnlijk een scriptfout in de pagina geweest, denk ik.

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kleintje is hier vandaag ontzettend druk bezig, lijk wel een volksverhuizing hahaha had net opeens een elleboogje wat naar buiten werd geduwd. En gisteren op bed, lag Manuel met zijn arm over mijn buik om te zappen, en meneer begon even driftig te duwen tegen zijn arm hahaha zo van: he ga eens weg met je arm van mama's buik! :) :)

20. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Oh ja, een weigje..
    Wij waren zelf niet van plan om een wiegje aan te schaffen, maar we kunnen er nu één lenen van vrienden.. Dus die gaan we zeker ophalen..
    Lijkt me leuk om de kleine de eerste dagen toch dicht bij je te hebben, ookal zit de babykamer naast onze slaapkamer :)
    En we krijgen ook een draagzak te leen van dezelfde mensen.. Deze hebben ze zelf nooit gebruikt, maar mijn vriend ziet het helemaal zitten om met een draagzak rond te gaan lopen.. Mag hij de kleine een tijdje met zich mee dragen straks i.p.v. ikke :) :)

Deel Deze Pagina