Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    OEPS nu heb ik pagina 1400 gemaakt :oops:
    Sorry Veraatje, Anno niem en Senn..!

Nou misschien halen we nog wel de 1750-2000 voor juli :)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    :) Daarom hebben wij dus de mini-monkey :) . Ik denk dat ik het zelf niet kan dragen, te zwaar voor mn rug, maar m'n man ziet het helemaal zitten en het lijkt me ook geweldig om te zien. En ook wel goed -zeker omdat ik borstvoeding ga geven- voor de band tussen vader en dochter als hij haar regelmatig zo bij zich draagt, zeker in het begin. Hopelijk gaat het werken allemaal!

ennuh: over dat aantal bladzijden: Ik ga er vanuit dat we zo rond de 2000 uitkomen ;) Als er straks weer een aantal gaan bevallen gaat het natuurlijk ook keihard met de felicitatie berichtjes enzo en ook als de weeen beginnen en mensen hier nog typen... :) , terwijl de rest in spanning mee afwacht, dan komen er weer heel wat berichtjes denk ik.

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hele dag is nu verpest:p had me er zo op verheugd... Nou jah dan ga ik voor 1500 haha.

Hier is het wel te doen met het weer, het regent teminste niet. t is wel vrij broeierig, maar heb gewoon een rokje met slippers aan gedaan.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    21 mei werd pag 1300 geopend, dus dat is 8 dagen terug... met nog ongeveer 8 weken (zoiets?) te gaan? sommigen langer... dus dat komt neer op ongeveer 2350 (misschien iets meer ivm felicitaties) pagina`s denk ik, we kunnen een poll beginnen? :p

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou het is gelukt hoor met die kaartjes.
    Ik heb maar even de Rabobank gebeld en het bleek dat er een 0 teveel in het rekeningnummer zat wat ze opgegeven hadden :(
    In elk geval ben ik weer blij. Nu maar hopen dat ze een beetje leuk eruit zien.
    Ik krijg in elk geval de enveloppen meteen opgestuurd zodat ik die kan schrijven... Pfff ook weer geregeld...

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Haha veraatje een teek in je schaamhaar, je had zeker in de bosjes liggen rollen ;)

Een kennisje van een forum gaat voor mij een draagzak maken, een zogenaamde ringsling, leek mij iets minder warm dan een minimonkey (ik heb het heel snel heet)
    Ik heb gevraagd of er eentje kan maken van zwartwitte stof met zo'n barokpatroon. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

Zijn er hier trouwens meer dames zo ontzettend koopverslaafd tijdens hun zwangerschap. In plaats van (vr)eetkicks, koop ik me helemaal suf aan kleding voor het gezin.
    Ik heb de afgelopen dagen alle kleding en textiel gewassen voor de baby en schaamde eigenlijk vanochtend toen ik alles aan het weghangen was over hoeveel het was. (en dan moet ik nog de babykleding van damian uitzoeken)

ML, Leroy is vast de held van de klas vandaag met zijn kittens.

Oh oh Patricia, wat heb je nu gedaan, de dames liggen al de hele ochtend op de loer voor p1400 hihi
    Er zit niets anders op dan dat ze maar goed hun best moeten doen voor p1500 ;)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond de mini monkey nog niet zo warm, maar toevallig liet de therapeute van de yoga van de week ook zien hoe je een sling - draagdoek moest knopen. Was een heel simpele doek eigenlijk!

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Een ringsling is zelfs nog simpeler dan draagdoek want dat werkt eigenlijk net als de minimonkey alleen dan met ringen waar je de stof doorschuift ipv vast maken met klemmen.
    Een draagdoek heb ik gehad met Damian maar vond ik veels te warm omdat je al die stof om je heen moet wikkelen.
    Toen ben ik overgestapt op een babybjorn omdat het minder gedoe was maar ja die kun je pas gebruiken als je baby al wat ouder is.

ML, fijn dat je overmaakprobleempje dan eindelijk is opgelost!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Een nul teveel? Die 1ste nul of eentje verderop in het nummer.
    Nou je mag ze wel eens mailen dat hun rekeningnummer verkeerd op de site staat. Ben in elk geval erg blij dat het gelukt is! En de kaartjes zullen er toch zeker wel leuk uit zien :D .

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan ook inderdaad wel een kloppen dat het koppie blijft zitten. Ik twijfel tussen het koppie en de pootjes, maar zeker iets om op te letten of na te vragen.

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Da's nou ook het punt waar wij mee zitten, is het matrasje uit het campingbedje wel goed genoeg? Ook in de onze zit maar een vrij dunne en ik geloof niet dat ons matrasje van het ledikantje erin past. Sowieso hebben wij de ruimte in onze auto hard nodig en het matrasje uit het ledikantje is vrij dik. Ik weet nog wel dat Babypark matrasje verkocht die meestal voor het campingbedje werden verkocht, omdat ze ook niet heel erg stevig en dik waren. Misschien toch nog eens naar kijken. Of anders gewoon bij een andere goedkopere winkel.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, eindelijk gelukt met de kaartjes :D Kan je straks lekker gaan schrijven hihihi Hier liggen de enveloppen al startklaar in de boxlade met adres en postzegel erop.
    Die geboortezegels waren hier alleen per 50 stuks te koop :( Dan moest ik er gelijk 100 kopen terwijl ik er maar 70 nodig heb..dus heb maar de postzegels met 2 hartjes genomen en die waren ook per 10 verkrijgbaar :)

Hier ook een kooptic hoor qua kleding :oops: nog niet eens zozeer voor mezelf maar wel voor de mannen. Ik heb zelfs een nieuw shirt voor Manuel gekocht voor in de ZH tas mee te nemen, een bevalling is ook intensief voor een man en dan is het wel lekker als hij zich na de bevalling even kan omkledencq opfrissen qua bovenkleding want de zweetplekken zullen wel zichtbaar zijn hahahaha en een bus deo voor hem erbij gedaan.
    :)

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hoeveel lakentjes heb je naar jouw ervaring dan nodig? Ik heb er 2 voor het ledikantje en 1 voor het wiegje.
    Voor het wiegje wou ik het zo laten, want wij hebben echt zoiets: als die vies is, heb ze d'r eigen bedje nog. Maar is daarnaast 2 voor het ledikantje te weinig?

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hahah Niesje, ik was al bang dat jullie dat zouden denken. Maar nee... we hadden alleen een boswandeling gemaakt en dat ellendig beest is gewoon omhoog geklommen (ik had een broek aan :D )

Patricia, gefeliciteerd met de opening van bladzijde 1400 :D
    Het is je gegund!

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees net dat er bij de juni mama's een paar aan het rommelen zijn, bbrrr krijg het ervan op mijn heupen :) :) einde van de week zijn de eerste bij ons 36 weken zwanger..en dan zitten wij ook zo te gluren op onze mobiels of er een smsje is binnengekomen!
    Hopelijk dat ik niet met één van mijn buddy's tegelijk lig te puffen :)

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ze zeggen toch weleens: 1 op het bedje, 1 in de was en 1 in de kast? Ik weet niet of dat opgaat, maar wil zelf dat maar even aanhouden. Maar ik ben benieuwd wat de ervaren mama's zeggen :)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dat valt vast mee :) want jij bevalt toch ongeveer met 37 weken? en ik pas met een week of 41 :p

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik kan het me van jordy niet meer herrinneren! maar ik heb nu precies de zelfde lakentjes, en even veel. stuk of 3 4 geloof ik

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha ik hoop het wel! Als die kleine maar sterk en gezond is! :D
    Ik heb ook drie setjes voor het ledikantje, hier draait de wasmachine toch dagelijks en heb een droger..dus hoef niet superveel setjes te hebben. En als de kleine is geboren dan koop je toch steeds iets erbij. Maar ik vind voorlopig 3 sets voldoende.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes!

Was ik toch ff compleet in slaap gevallen!
    1400 pagina's alweer!

Zag dat eimand een teek had! Euwwwwwwwwww
    ML tis gelukkig gelukt met het overmaken joepie!

Benen zijn nog steeds dik ondanks dat ik hoog gelegen heb? maar het blauwe is er vanaf zeg maar!
    Ik ben terug gebeld maar ik had geen in om op te nemen...was net voordat ik in slaap viel hihihi.

Doe vandaag ook lekker niets meer...
    We eten vandaag makkelijk (eigen gemaakte "Pizzabroodjes" uit de oven) dus dat kan mannetje mooi zelf ff doen hihihi.

Bah het regent hier ook...ik dacht dat het een mega mooie weeek zou worden...tis benauwd maar om nou te zeggen dat het zonnetje lekker schijnt.

Nou latersssssss

Deel Deze Pagina