wat een dag! En we zijn nog maar net over de helft heen. Hier hebben we drie lakentjes voor het ledikant en twee dekentjes. Mijn vriend vond het wel genoeg toen en als we er meer nodig hebben zijn ze snel genoeg gehaald natuurlijk. Teken, vind het zulke vieze beesten. Gelukkig hebben onze honden ze niet al te vaak de oudste heeft er in de vier jaar dat we hem hebben nog maar 2x een gehad en de rest nog maar 1x dus dat scheelt weer. Zelf gelukkig nog nooit last van gehad! Als de honden er hier een hebben dan laat ik ze ook altijd weghalen, kom er zelf niet in de buurt. ML, fijn dat het eindelijk gelukt is met de geboortekaartjes. Wij moeten nog steeds naar de drukker om het kaartje wat we hebben uitgezocht te bestellen. Hoorde net dat mijn vriend maandag vrij is dus dan gaan we dat ook maar eens doen, hebben er max. 50 nodig en dan hebben we er nog wat over voor als we wel iemand zijn vergeten dus dat zijn er niet zo heel veel en heb laatst alle adressen al in een bestandje gezet zodat ze op etiketten kunnen worden uitgeprint, heb zo'n waardeloos handschrift en zie mijn vriend nog niet alle kaartjes schrijven dat we het maar zo doen. Heb ongelofelijk last van brandend maagzuur op het moment maar ben te lui om de fiets te pakken om melk te halen en we hebben niks meer in huis en aangezien we nog steeds maar 1 auto hebben die nu niet bij huis staat heb ik besloten om maar te hopen dat het niet erger word. Net ook onwijs gezeur gehad bij de klantenservice van rinkel.nl, wat kunnen sommige mensen irritant zijn en totaal geen service leveren. Maar om een heeeeel lang verhaal kort te maken komt het erop neer dat wij twee abonnementen bij vodafone via hun hebben lopen waar wij gisteren pas achter komen. Tenminste van het 2de, 1 wisten we wel. Is dus iets fout gegaan in september en omdat je geen facturen meer krijgt en ze alleen maar via de site op kunt vragen dmv je telefoonnr wisten wij het niet. Maar wij hebben het telefoonnr niet omdat wij niet wisten dat we het abonnement hebben en ik kijk eigenlijk nooit op de rekening waar alles vanaf gaat, ja om te kijken of het goed gaat en we niet in het rood staan maar verder niet. Nu krijgen we dus wel een nieuw toestel en een nieuwe psp thuis gestuurd waar we niks aan hebben omdat we dat alles al hebben en die heb ik dus net maar eens op marktplaats neergezet om te kijken of we er nog iets voor kunnen krijgen. Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt! Was echt zo kwaad!
pizza kan ik niet meer eten krijg ik zuurbrand van wij eten vanavond dus lekker gebakken aardappels met vissticks en champions....en rode bietjes.... verder ben ik helemaal moe kan zo slapen alleen wil tessa niet slapen....ach ik ga even lekker bankhangen en als ik dan even wegdommel laat ze me vaak wel even...nanouk hoef ik straks niet op te halen want die gaat bij een vriendinnentje spelen en dan brengt die mama haar weer thuis....best lekker...kan ik rustig aan doen.... hier regent het nu ook en de temp zakt alweer van 19.9 naar 19 gr...... verder niks spannends hier.....gr heidi
Ik wil een stuk of 4 of 5 lakentjes hebben. Ach ik ga gewoon eens even kijken bij de Wibra. Ga er nu vandoor TOEDELOEEEEEEEEEEEEE!!!
meloen helpt ook goed hoor tegen maagzuur.... lakentje heb ik zat zelfs nog van mezelf van vroeger de kleine ligt de eerste 2 weken in het wiegje en dan ligt het er maar aan wanneer en hoelang ype varen moet wat ik dan doe.... en daarna lekker snel zijn ledikantje in op zijn eigen kamertje.... ik zal eens gaan rommelen op de slaapkamer even opruimen etc.... gr heidi
Eindelijk weer thuis. Wat duurde dat allemaal lang zeg. Alles was gelukkig goed, laat ik dat eerst zeggen. Ons meisje zag er goed uit op de echo en lag keurig op het gemiddelde. Koppie al een aardig eind ingedaald inmiddels. Ze heeft mn placenta nagekeken en daar waren wel wat kleine bloeduitstortingen in te zien. Niks om me zorgen over te maken, maar kan mogelijk wel de oorzaak van de bloeding geweest zijn. Ze heeft voor de zekerheid ook nog met een inwendige echo naar de placenta gekeken omdat ze m wel laag vond liggen, maar gelukkig lag ie niet voor de uitgang. Ons meisje haar koppie lag er netjes langs. Hoeveelheid vruchtwater was wat matig zei ze, maar de blaas en maagvulling was voldoende, dus dat was dan ook geen probleem. Daarna meer als een uur wachten op de gyn. Dat ik veel last heb van een onrustige buik met steken kan door de bloeding komen zei hij. Dat irriteert en prikkelt je baarmoeder. Conclusie dus: alles nu weer rustig. Deze week nog rust houden en volgende week donderdag nog een keer voor controle naar het ziekenhuis. Als dan nog steeds alles goed gaat mag ik terug naar de vk en weer een beetje meer in beweging komen. Naar boven
Heb ook af en toe last van maagzuur. Bedankt voor de tip ban de meloen, ben er gek op dus zal het eens uitproberen! Wij hebben 3 hoezen en 4 dekentjes. Mijn oma heeft wat dekentjes voor de wagen gemaakt die in een hoes gaan. Moeten er alleen nog 1 hoes bijhalen want 1 voor de kinderwagen is wel erg weinig denk ik. Is opruiming bij Actiebaby, dus ga morgen maar eens even kijken denk ik. Heb nog voedingsbh's nodig (heb er maar 1), maar vind die dingen zo "slap" zitten. Vind dat ik er totaal geen steun aan heb. Heb normaal altijd stevige beugel bh's. Iemand misschien een tip? (merk, winkel wat wel sterk EN betaalbaar is!)
Sann, gelukkig gaat alles goed met de kleine meid Nog even een weekje rusthouden en dan mag je misschien weer wat gaan rondwandelen! Bd, ik heb mijn zwangerschapsBH's en voedingsBH's van de HEMA, zitten erg comfortabel en zeker betaalbaar! Ik heb zelf niet zon grote maat BH (C-tje) dus weet niet hoe het zit als je een grote cupmaat heb..maar ik vind ze erg "stabiel" zitten Ik voel mij net een oma Net even het huis gestofzuigd, bank afgenomen met lederdoekjes en ik zit nu alweer uit te puffen achter de PC..ben erg blij dat ik de grote schoonmaak al achter de rug heb, en nu alleen hoef bij te poetsen wanneer noodzakelijk..HEB ER DE KRACHT NIET MEER VOOR!
Thanx voor de tip Patries. Dacht nu echt wel alles in de ziekenhuistas te hebben zitten, maar een shirt voor papa had ik nooit aan gedacht. (hihi, lekker egoïstisch zullen we maar zeggen) Naailes vanavond gaat niet door, ben ik best blij mee want ik moet nog alles inpakken voor het weekendje weg. Zit een beetje in twijfel of ik nou wel of geen ziekenhuis spulletjes mee moet nemen, ik ben pas 31 weken natuurlijk en we zitten onderin Brabant. Da's ook niet aan de andere kant van de wereld natuurlijk. naja, ik zie vanavond wel. ooh, en over shoppen gesproken, ik kan mezelf echt niet inbedwang houden hoor. En dan ook inderdaad vooral voor de kleine (en een beetje voor mama natuurlijk) heerlijk! (ben wel en beetje bang aan te worden voor m'n credit card afschrift)
Ja voordat papa uiteindelijk het ziekenhuis verlaat na de bevalling ben je ook weer een tijd verder. Nu kan hij terwijl ik sta te douchen zichzelf ook ff opfrissen, deo onder de armpjes spuiten, schoon shirtje aantrekken en even een peukje buiten roken om bij te komen
Sann fijn dat alles goed was met jullie meisje. Bd81, ik heb nog geen voedingsbh's kunnen vinden met beugel. Tot op heden draag ik nog m'n eigen bh's (af en toe floept er wel eens wat uit) maar de vbh's die ik heb geven inderdaad niet genoeg steun en aan het einde van de dag voelt alles dan beurs.
Ben ik ook nog ff snel. Sann gelukkig was alles goed! Bij de h&m heb ik een voedingsbh gekocht met beugel. Zit echt superl ekker en was ook helemaal niet duur! Wellicht een tip? t-Shirt voor mijn mannetje in mijn tas is inderdaad een goede! Had er niet aan gedacht.. Lee
hallotjes sann fijn dat alles toch goed bleek te zijn met je meissie. zal je wel een gerust gevoel geven he, ML super dat t nu geregelt is met je geboorte-kaartjes, patricia slim van je om ook wat van je man erbij te doen in je koffertje, zelf niet aangedacht maar wel lekker fris als papa ook zich een beetje kan opfrissen he, ga je tip zeker opvolgen. hier voel ik me toch een houten klaas, niet te kort. jeroen heeft gister de hele slaapkamer geverfd. zuper tof natuurlijk maar daardoor hebben we in de huiskamer moeten slapen, hij op de bank en ik op 2 matrassen op de grond. ik kon niet meer lopen gister van de pijn in mijn bekken, elke stap die ik zette was met tranen in mijn ogen, voelde me gewoon een klein kind die niet op kon houden met huilen ik heb nu ook een stijve rug, daar zeg je u tegen en zit nu al tegen de nacht op te hikken omdat we vannacht ook weer hier in de huiskamer moeten pitten want ons oude ben is ingestort en onze nieuwe bed die wordt pas morgen geleverd nou dat was weer mijn klaagberichtje, sorry daarvoor maar t lucht wel ff op. groetjes susanne
ja hoor op dat gebied dus nog geen last van hormonen iig je verwacht het niet als je naar de data kijkt en naar de buddy lijst dan is die gewoon qua ruimte veel korter. dus ik had echt zo iets van hè zoveel?
Sann, fijn dat alles goed was bij de vk/gyn. Toch weer een geruststelling of niet? Voor de rest heb ik niet echt bij kunnen lezen, sorry... Ben een beetje druk vandaag. Uit school nog taart kopen, proberen even wat te rusten en dan vanavond naar Groningen, naar Acda en de Munnik!
ik heb een combinatie van deze beide. in die zin koop mij suf in allerlei lekkers maar eet er zo goed als niks van op. het is in onze katen dus allemaal open zakken waar een handvol uit is gehaald en vervolgens niet opgaat
ben ik het helemaal mee eens. heb er zelf ook nog wat meer. heb nl een paar keer gehad dat ze me de boel ondergespuugd hadden en dan was het eerste nog niet droog en het tweede nog niet schoon dan was de derde ook al vies. ach dan wordt je ook wel weer creatief hoor maar dat gebeurt mij niet weer.
ja ik heb inderdaad ook van alles 3. heb dat voor mijn eigen beddengoed ook ik las trouwens een tip over meloen tegen zuur. dat ga ik ook maar eens uitproberen. Heb er helaas ook nog wel last van. alhoewel het wel minder is geworden sinds ik van de citrusvruchten afblijf. drink dus ook geen sinaasappelsap en dat helpt toch ook wel. wellicht ook weer een tip voor degene met zuur. koopverslaafd ben ik ook wel, maar dan niet voor mijzelf maar inderdaad voornamelijk voor de baby moet echt stoppen met kopen nu....
Sann fijn om te horen dat alles weer oké was bij de controle. Moet een hele opluchting voor je zijn! Koopverslaafd...........wie...........ikke? Hoe kom je erbij . Ik heb nou op een site weer iets leuks gezien van Esprit. Zo duur, maar gewoon zo lief. Matrozenlook voor baby's, zo schattig. Voor mensen met interesse: http://www.esprit.nl/?camp=GG_A2 even doorklikken naar het tabblad "kids" en vervolgens "baby" kiezen. De 1ste pagina laat gelijk wat setjes zien jongens en meisjes variant. Van manlief mag ik het kopen . Dus ik zal vanavond eens kijken...........
he meiden, Mirre "buddy" leuk dat je waarschijnlijk iets meer tijd krijgt! Gezellig om met je mee te lezen! Patricia bizar he dat we inderdaad de eerste meiden de 36 weken gaan bereiken! Ik ga mijn laaste week voor de magische 37 weken vandaag in joehoee! De grote schoonmaak gaat ook de goede richting op bijna klaar maar inderdaad een adempauze heb ik tussendoor ook hard nodig hihihi! ML ga jij je kaarten met de hand schrijven? Ik ben bang dat wij dat hier niet moeten doen....zou denk ik afbraak doen aan de kaart hihihihi geen mooie handschriften hier! San kan me voorstellen dat je wel bent opgelucht na de goede controles! Hadden jullie trouwens gelezen dat Tooske is bevallen. wat vinden jullie van de naam? Feline en noemen haar Fiene! Ik vind het echt leuke lieve naam veel beter dan Leentje! Liefs Nina
Aahh, Essie hou op, hou op! Ik heb heel even op die site gekeken en toen weer heel snel weggeklikt, veel té leuk allemaal. Word er zo vreselijk hebberig van. Kruimeltje heeft nu al zoveel meer kleding dan z'n papa. Maar als ik matrozen of piraten kleertjes zie kan ik me bijna niet inhouden, lijkt me zo schattig straks op de boot, ons eigen kleine matroosje. Ben benieuwd wel setje jij gaat kopen. Nog twee uurtjes werken en dan 4 dagen weg! Kan niet wachten! jippie!