Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik ga afsluiten misschien tot later vandaag en anders van het weekend een keer

liefs ikke

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Tot straks ikke!

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ze ligt nog te slapen maar ik ga haar zo wakker maken dat ze gewoon richting haar vriend kan gaan want ik moet ook zo weg. Klinkt heel gemeen maar dat gezeur van haar telkens weer :x

De fotos komen eraan maar ik ben ze nog even in een foto boek aan het zetten..Ook weet ik nog niet welke foto s ik erop wil zetten ;)

Super lief van je Senninha maar ik heb al een eetafspraak voor vanavond :(

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

weeh irritant he Kwebbels. Dan wil je slapen en iedereen stoort je...
    Jah wat betreft je zus. Het is klote voor haar dat ze van een man houdt die kennelijk neit bij haar past maar dat is neit jou zorg idd...
    En als je dan toch al naggy bent en hun gezeur erbovenop...
    Lekker even gaan liggen, foon uit en je eigen ding doen...

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Geen zin in je andere eet afspraak?

6. kwebbels

Ja het is toch niet mijn probleem inderdaad dat ze niet los kan komen van die jongen :x Pff ik heb haar gezegd dat ik het zooo zat ben dat gezeik van haar telkens ook..(ik was echt heel chaga :oops: ) En ik heb haar ook gelijk gezegd dat ik haar dus mooi niet laat oppassen als zij zo n relatie heefT!

7. kwebbels

Oh nee dat wel maar ik had het leuk gevonden om bij jou te komen natuurlijk :) :) :) ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nee, zou ik ook niet willen.
    Je weet dan nooit wanneer daar de bom barst en dan zit jouw kleintje tussen ruzieende mensen. :(

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ander keertje dan toch?
    We zijn nog niet bevallen. ;)

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Nannie: fijn dat je weer thuis bent en dat alles zo goed gaat. Kan me voorstllen zeg dat je Brenden hartstikke mist.
    @ML: wat vreemd dat Yaron het niet aan zijn vader wil vertellen. Heeft ie ook gezegd waarom niet?
    @Veraatje: succes met je laatste werkdagje
    @Kwebbels: jemig, wat een nacht heb je gehad zeg. Niet bepaald netjes van je zus om dan bijna 2 uur later pas aan te komen kakken. Hoop dat je vanmiddag ff bij kan slapen.

De rest weet ik verdorie alweer niet meer. sorry hoor.

Hier ook waardeloos geslapen. De kleine was zo druk dat ze me echt zeer deed. Ze duwde ook gigantisch op mn blaas dus moest er om de haverklap uit.
    Nu lig ik maar weer op de bank te niksen. Had zo gehoopt dat ik alweer ietsje meer mocht gaan doen.
    Ga vanmiddag wel ff snel heen en weer om een paar boodschaojes te halen, maar verder maar weer rust dus. Bleh, die rust komt me mn neus uit.

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ook voor mij zal dit (naar alle waarschijnlijkheid) de laatste zwangerschap zijn, en daar probeer ik ook regelmatig bewust bij stil te staan als ik mijn kleintje in mijn buik voel spartelen.

Kwebbels wat een vaag gedoe met je zus zeg!
    Hier ook een zus waar het zo fijn afspraken mee maken is maar niet heus.
    Ze zou gistermiddag komen en de fietskar brengen die ik notabene voor 300 euro van haar overkoop en ze komt gewoon niet opdagen zonder bericht of whatever.
    Ik ga haar dus ook echt niet bellen hoor. Zal je zien dat ze straks voor de deur staat als ik net in bed lig als ik wil tukken. Nou ik doe mooi niet open gnagna

12. kwebbels

Ja afspraken nakomen is al helemaal een drama...Ik maak ook geen afspraken mee met haar.. En metdie vriend ben ik al helemaal klaar :rolleyes:

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    dames, ik hb nog ff een foto van de echo van gisteren in mn album gezet. Ze heeft de foto niet uitgelegd, dus weet niet goed waar ik nou naar kijk. Ik zie wel een stukje rug midden boven in beeld, maar de rest...? Jullie enig idee?

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Familie kan zo irritant zijn en heb je helaas niet altijd voor het uitzoeken.
    En de partners die zij uitkiezen moet je maar helemaal mee zien te leven.

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Niesje: nouja zeg, ook niet netjes om dan niet op te komen dagen. Heb ik zo'n hekel aan aan mensen die niet het fatsoen hebben om dan ff de telefoon te pakken.

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kan het helaas niets plaatsen Sann.
    Geen idee waar ik naar zit te kijken.

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    dat had ik dus ook al. Boehoe, snap mn eigen kind nu al niet :)

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Sann ik heb ook geen idee waar ik naar zit te kijken. Het is dat je een meisje kreeg (toch?)anders lijkt het precies in het midden wel een piemel haha

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Volgens mij zie je ook maar een klein stukje van de kleine.
    Maar om nou te zeggen goh daar zie ik een hoofd in of een kontje? :rolleyes:

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O ga nog even een keer kijken. :)

Share This Page