Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

Whahahaha, dan is ie wel groot geschapen. :)

Vond het wel kort voor een armpje. :)

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hahaha, dat zou dan idd wel en flinke zijn zeg. Het is idd maar een deel natuurlijk, want ze is nu veels te groot om helemaal in beeld te kunnen. Maar wat voor deel er nou in beeld is :(

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Het was trouwens idd bij 2 echo's overduidelijk een meisje :D

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Volgens mij is het de bovenkant van het hoofdje. Dat rondje. Maar wat ernaast zit? Misschien een deel van het beentje of armpje...
    Lag de kleine goed om?

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ze lag met haar hoofdje al aardig diep in het bekken zei ze.

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik neem de foto volgende week wel weer mee en ga dan s vragen aan die gyn waar ik nou naar zit te kijken.

7. monkeylove

Nou misshcien is het het hoofdje en dan daarnaast de armpjes of de beentjes, zo zie ik het in elk geval :( hahaah

Weet niet waarom Yaron het niet verteld. Hij is een poesje. En hij denkt wat niet weet wat niet deert. Voor mij zou het een nachtmerrie zijn als Leroy mij zoiets niet kan vertellen en het voor me verzwijgt. Gelukkig weet Leroy dat ie altijd met alles bij me terecht kan en dat ik achter hem zal staan. Of ik het er nou mee eens ben of niet.
    Ik heb gewoon het gevoel of Mayron het gewoon niet echt waard is om vermeld te worden. Mij lijkt het belangrijk genoeg maar hem dus klaarblijkelijk niet...

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zou ze het zelf nog weten? :)

9. monkeylove

Jah kijken of ik er kijk op heb :)

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    he, hbben jullie trouwens enig idee hoe het komt als je weinig vruchtwater hebt. Moet ik meer drinken of kan ik er iets aan doen?

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Of zou hij zich schamen dat hij een kindje krijgt en niet meer bij de moeder is? Dat hij dat niet aan zijn paps durft te vertellen?

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    whahaha, ik mag hopen dat zij het toch wel ziet zeg.

13. monkeylove

Volgens mij heeft dat niets met drinken te maken maar met wat je lichaam doet enzow. Maar het is neit erg toch?
    Ik heb juist weer heel veel vruchtwater en mijn buik staat op ontploffen daardoor :(
    Maar ik snap je wel want ik denk ook van is het wel goed zoveel vruchtwater?

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Das ook nog een goeie mogelijkheid.
    Mayron is het hartstikke waard zeg!

15. monkeylove

Jah misshcien is dat het wel. Hij zal toch moeten uitleggen hoe en wat. Of het is gewoon, ach hij woont toch niet in nl en wat niet weet wat niet deert. Of hij vind het te laat om het nog te vertellen :(
    Kijk zijn moeder doet natuurlijk ook of haar neus bloedt he, dus hij heeft gezien dat het niet erg is om je kind te verzwijgen want sjah, als je meoder al achter je staat.
    Als ik tegen m zeg dat het niet klopt en z'n moeder gek is zegt ie snel jah ze weet het niet... Nou ze weet het wel hoor. Maar hij weet gerust wel dat het erg scheef is allemaal.
    Hij weet ook niet of zijn zus het weet :( Het wordt gewoon verzwegen. Misschien heeft zijn moeder wel gezegd dat ie maar niets aan zijn vader moet vertellen :(
    Echt rare mensen hoor!

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ik zie ook niks in de echo, jah zoals ml ook al zij, misschien de bovenkant van het hoofdje? Ben benuwd wat de gyn er in ziet!

Vreemd dat yaron het zn vader niet verteld, heb je gevraagd naar de reden? of geeft ie daar gewoon geen antwoord op?

Net de auto weer opgehaald, (altijd handig een vader die er verstand van heeft) maar wel 50 euro lichter en 4 prachtige remblokjes rijker... duure grap altijd.

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Nou, de hoeveelheid was matig zei ze. Maar olmdat blaas en maafvulling wel goed waren was het nog wel voldoende. Dat klonk voor mij wel als iets om in de gaten te houden, want op eht eind kan de hoeveelheid volgens mij terug lopen en ik heb dus blijkbaar niet echt reserves. Zal het volgende week nog wel s vragen want anders ga ik me daar weer druk om maken.

18. monkeylove

Mayron is het meer dan waard!
    Hij beseft volgens mij niet echt waar hij mee speelt. Het mooitste wat je in je leven kan hebben en waar je voor moet vechten.
    Ik had echt wel tegen mijn ouders gezegd: Luister, ik word vader, ik zal er zijn voor de kleine en hoop dat jullie achter me staan, zo niet, helaas, maar ik zal er zijn.

En als het Leroy zou overkomen later en die zou in ene beseffen dat hij er niet klaar voor is zou ik als moeder zijnde wel proberen contact te houden met de moeder in spƩ.
    Het is zijn toekomst weet je. Dat lijntje zou ik altijd vast proberen te houden.
    Mjah, alles om je kind gelukkig te maken is logisch tog. Daarom snap ik die scheve gedachtengang ook niet echt...

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Je hebt helemaal gelijk ML. Ik begrijp die gedachtengang ook helemaal niet. Vind het erg onvolwassen en egoistisch.

20. monkeylove

Sann, ze houden het gerust wel goed in de gaten hoor... Als je er nou oncker over bent kan je altijd toch even bellen.
    Of vragen aan de verloskundige hier op de site of je kan hier je vraag aan geneacologen stellen : http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/ op may 2008 drukken en nieuw bericht plaatsen.

Share This Page