Helemaal mee eens, maar is hij ook wel hoor. Hij heeft ooit eens gezegd toen ik nog niet zwanger was dat hij bang was dat ie te egoistisch voor een kind was Nou haha hij kent zichzelf wat dat betreft wel. Mjah denk dat die familie behoorlijk heftige aanhangers zijn van de struisvogelpolitiek. Helaas voor hun... we zijn geen struisvogels
Ben ik ook weer ffies! Druk dagje voor de boeg hier pppffff In de pauze met de kleine oordopjes laten aanmeten, na schooltijd naar de ruilbeurs voor zijn dubbele Jetixknikkers en daarna naar Thaiboks-les met hem Dus om zeven uur stort mama in op de bank ML, heb je verhaal gelezen over Yaron. Ik weet niet hoe het in de Israelische cultuur is, maar misschien schaamt hij zich dat hij niet getrouwd is en ook niet samen is met de moeder van zijn kind..en daardoor problemen of gezeur krijg met zijn vader. Ik kan het mij ook niet voorstellen dat iemand zoiets van zijn ouders zou verzwijgen, en wat je zeg..die man krijg niet eens de mogelijkheid om zijn kleinkind te leren kennen omdat hij straks niet van zijn bestaan afweet.. Als de tijd er ooit van komt dat Mayron om zijn opa gaat vragen, moet zijn vader hem dat maar uitleggen..kan mij voorstellen dat het je behoorlijk dwarszit. Maar gelukkig heeft hij straks wel een opa en oma die trots op hem zijn
Dat is wel eerlijk, maar ook wel tamelijk laf, als je dan wel zwanger bent.. Als je een stuisvogel was zat je nu op een nest met een reuze ei onder je ook wel handig, konden leroy en michelle soms even afwisselen met jou
Volgens mij kan je er zelf niets aan doen. De baby maakt zelf vruchtwater aan. Ze zal wat minder vrij kunnen bewegen. Het kan verschillende oorzaken hebben maar wil je niet onnodig bang maken. Daarvoor kun je het beste even met je vk contact opnemen.
Haha ik heb een heel grappig beeld van een broedende Leroy voor me. Jammer dat ik het niet uit kan leggen Het beeld is te bizar maar zeg maar zo'n rechte kippenrug. Echt zo'n nestzitter
Dank u dank u Sann, ik zou mij niet te druk maken over je vruchtwater hoor..als het echt zorgbarend was geweest hadden ze allang maatregelen genomen. Zeker nu je 'hoogzwanger' ben laten ze je echt niet met een twijfelgeval rondlopen wat ten gunste van de gezondheid van de kleine kan zijn. Mocht je wel voor jezelf meer duidelijkheid willen hebben, dan kan je wel even contact opnemen met je VK. Weet zeker dat ze jou het één en ander duidelijker wil uitleggen, dat is ook je goed recht hoor! Zit nu lekker boterhammetjes te eten, eentje met kaas, eentje met gebraden gehak en peper (I know.. ) en eentje met duopenotti hahaha lekker combinatie bij elkaar
aaaauuuuw, 1 van mn katten zit me telkens in mn hoofd te bijten. dat doet ze als ze me geweldig lief vind. erg leuk hoor, maar ze bijt zo hard. @Patricia: nee, maak me ook niet al te druk. vind eht vervelend en heb na die bloeding de neiging om me nu wat sneller zorgen te maken, maar het valt mee
Heb wel trek in Mac eigenlijk maar goed dat heb ik al dagen maar kan me er niet toe zetten om te gaan. Dus dadelijk ook aan de bammetjes.
Yes, ik heb nu standaard twee pakjes Dextro Citroen in mijn tas zitten, en een pakje Sultana Moet wel zeggen dat ik nu min. 3x per dag mijn tanden poetst met al dat extra suiker..anders beland ik nog in de tandartsstoel vlak voor de bevalling hihihihi
Wat ook zo vervelend is als ze je erg lief vinden. Dat als je ligt te slapen ze je op je ogen gaan likken. Dat doet me toch een partij pijn met die ruwe tong.
oooow, mac lijkt me ook zo lekker zeg. Maar daar moet ik zeker 20 minuten voor rijden en dat mag nu niet. Zooooo jammer
En leert de kleine je kennen met een kunstgebit omdat al je tanden eruit gevallen zijn van de suiker.
Dat is helemaal logisch hoor meid! Ik hoor vaak vrouwen zeggen, als ik ben bevallen heb ik die kopzorgen niet meer! Hihihi dan beginnen de kopzorgen JUIST Heb een blog op Hyves geschreven waarin ik vertel: het moment dat Björn in mijn armen werd gelegd was mijn leven nooit meer zonder zorgen. Al zit hij nu veilig op school, toch maak je je zorgen..word hij niet gepest, is hij niet met buitenspelen gevallen..enz enz enz
Hier is het maar 5 minuten rijden maar heb geen fut. Aan de andere kant vanavond gaat de frituur aan dus eet ik toch iets van patatjes.
geweldig..alletwee mijn buddy's zitten mij in de maling te nemen..thnx meiden jullie maken mij dag weer helemaal goed