Van je buddy`s moet je het ook hebben En vanaf het moment dat jor er is, is er geen moment meer geweest dat ik niet aan hem dacht.. maar dat is moeder zijn en mensen die dat nog niet zijn snappen dat niet, ook al sta je in de kroeg oid, je houd altijd in je achterhoofd dat je morgen weer voor je kind moet zorgen enz enz. En wat je zegt Patricia, of het wel goed gaat opschool. of met buiten spelen, als er maar niks gebeurd..
Ojee ik krijg net een mailtje dat de summersale gaat beginnen bij de H&M, weet nu al dat ik toch ff moet kijken online zuuuuccchhhttttt Maar dan heb ik wel een goed excuus om te kijken naar die handige jurkjes waar jullie het over hadden, ik moet toch wat aan na de bevalling hihi
Stelletje komedianten Maar jullie zijn wel superlief hoor, dus kan het hebben hahahaha trouwens ik heb ook een fles Evian in mijn ZHtas zitten, dat is een nevelspray van bronwater voor je gezicht. Ik weet met de vorige bevalling dat ik het natte washandje dat steeds over mijn gezicht werd uitgesmeerd van woede heb afgepakt en door de verloskamer heb gesmeten. Al waren de bedoelingen goed, IK heb er zonnnnn bloedhekel aan als iemand in mijn gezicht zit te wrijven of te smeren! Dus als ik het nu warm krijg heb ik gewoon een soort deobusje die als een nevel over je gezicht kan uitsprayen..lekker verkoelend
Heb hem gauw weggegooid. Heb wel al in de najaars catalogus zitten aanvinken voor de herfst/winter periode.
Heb het altijd koud tijdens de bevalling dus heb de washandjes nog nooit nodig gehad. En dan als manuel dorst heeft, schat wil je ook een slokje uhhhhh spraytje?
oooow, kan je bij H&M ook via inet kopen. Dan kan ik ook ff kijken Aan de andere kant is het wel weer een beetje zonde voor die 5 weken nog.
Hahahaha mondje open schatje Nee die moet gewoon zijn mond dichthouden en naast mij zitten hahaha. Ik ben altijd uitbundig en hij stil, maar als we zenuwachtig zijn is dat andersom..dan ben ik heel stil en hij zit dan op zijn praatstoel
Ben ook wel klaar met kopen. Na de bevalling ga ik wel even los Heb voor mijn verjaardag alleen maar geld gevraagd zodat ik lekker kleren enzow kan kopen.
Mannetje is hier ook altijd stil omdat ik geen ge-oh kan hebben als ik veel pijn heb. Dan moet ie me met rust laten en dat weet hij gelukkig.
Ik ben benuwd hoe dat bij ons gaat verlopen.. Ik klets altijd, en hij is dus rustig.. behalve op momenten als ik bijna slaap enzo maar ben benuwd hoe hij zich als bevallings partner ontpopt.. (ik kan hem nu nog van alles wijs maken wat ie moet doen enzo ) "schat, het is ECHT nodig dat je nu de vogeltjes dans danst hoor"
die van mij is ook nog niet keurig gepakt hoor.. jah, dr zitten twee handdoeken en een pyama in, maar verder ben ik nog niet gekomen.