Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mwah... hier nog geen keurig gepakt tasje hoor... Heb alles in orde verder, alleen mijn eigen tas. Ik zie door de bomen het bos niet meer terwijl het om een lullig tasje gaat :(

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Ik heb weer even een half uur nodig gehad om bij te lezen zeg :( . Gelukkig zijn het (bijna) allemaal onderlinge gesprekken waar ik weinig aan toe te voegen heb.

Wel 2 dingetjes die nog me bijstaan om op te reageren:

ML vreemde situatie dat je ex niet aan zijn vader verteld dat hij vader wordt. Maar goed je weet niet wat je in iemand omgaat.
    Ik concludeer dat de andere 2 kids niet van Yaron zijn? Je zal het alvast veel eerder een keer hebben laten vallen, maar ik heb me nogal laat aangesloten bij de juli mama's dus ik weet het niet. Misschien heb je het überhaupt nog nooit laten vallen of wil je het niet kwijt (sorry dan dat ik het vraag).

Kwebbels kan me voorstellen dat je je zo verheugd had om lekker uit te slapen. Ik moet zeggen dat ik weinig begrip voor je man en zus kan opbrengen. Iedereen weet toch dat een zwangere vrouw meer rust nodig heeft!? Dan ga je zeker niet op die onchristelijke tijdstippen bellen. Oké het 1ste telefoontje van je man was op zich logisch, want jij had hem immers gebeld. Maar je zus :x . En dan ook nog eens rond half 2 een keertje aan komen kakken: je hebt het volste recht zo kwaad te worden!

Nou dat was het voor nu even. Later.

3. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    stelletje kwebbeltantes!

Nannie fijn dat jij weer thuis bent. Hoop dat Brenden ook snel mee mag en je aan een 'rustige' kraamtijd mag beginnen. Neem inderdaad wel je rust, hier is een vriendin van mij ook aardig over haar theewater gegaan toen zij al thuis was en kindje nog in ziekenhuis en heeft daar na maanden een terugslag van gehad.

Veraatje: je laatste werkdag! lekker je verjaardag aan het vieren? Ik ben officieel ook aan het werken....maar heb niet zoveel te doen. Ga straks ook op tijd naar huis.

Ik zal volgende week mijn ziekenhuistas ook eens gaan inpakken...Van de week zelfs al wat eerste kleertjes voor uk gewassen, dus blijkbaar begin ik toch te beseffen dat het einde van deze zwangerschap nadert :)
    en ik vermoed dat dit hier ook de laatste zwangerschap zal zijn, dus ik wil nog wel effe genieten van ukkie in mijn buik. Zelf zou ik nog beste een derde willen, maar dan moet ik toch Frank nog erg gaan ompraten denk ik...

heb overigens vannacht ook superslecht geslapen of eigenlijk nauwelijks, dus zit hier ook echt mijn best te doen mijn ogen open te houden..

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

Dames, dames wat zijn we melig vandaag! :p

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik had er voorheen ook nog helemaal geen haast mee. maar na zondag dat ze zei neem spullen mee voor als je moet blijven en ik alleen een tandenborstel (en dan geen tandpasta) en 2 onderbroeken wist te verzinnen wordt het misschien toch s tijd.
    De kans bestaat nu toch zeker dat ze door al die overprikkeling wat eerder komt en dan sta ik daar zonder iets.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :) :)

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja ik wou ook nog ff kwijt dat ik uit de echo van Sann geen wijs kan worden. Als je heel lang kijkt, ga je er nog dingen inzien die niks met een zwangerschap te maken hebben. Het is een goede die valt onder de categorie "wat zie je in dit schilderij een heks of een jonge dame?" Allicht weten diverse van jullie welke ik bedoel.

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik kijk voor makkelijke dingen voor na de bevalling, lekkere losse jurkjes enzo want ik verwacht nog niet in mijn broeken te passen :)

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ik weet welke tekening je bedoeld

Ik zag trouwens de heks..[​IMG]

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Michelle en Leroy zijn niet van Yaron nee...

Ik gah maar eens douchen en me idd ook maar eens bezighouden met die tas.
    Kan iemand die het lijstje in zijn pc heeft staan nog even plakken? :p Thanx alvast ...

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    ik ga jor van school halen!

Doei doeii

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    grrrrr, ik denk laat ik handig doen als ik weinig mag en via albert.nl boodschappen doen. Heb ik al een hele lijst met dingen uitgezocht, krijg ik een melding tussendoor om te checken of ze wel; hier bezorgen. dus niet :x Toch maar zelf straks gaan dan, alleen kan ik dan lang niet alles mee nemen want mag absoluut niks zwaars tillen. Hmm, hoe moet ik dat nou weer s gaan doen.

13. pffff.... wat een geklets hier zeg...
    heb me toch een portie hoofdpijn. alweer een paar dagen achter elkaar word ik met koppijn wakker en nu dus weer...
    ga straks maar ff plat. mannetje is net weg werken.. komt rond 9 uur pas thuis...

liefs wendie

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Toch niet in mijn foto he :confused: :confused: Ons meisje is een knapperd hoor.

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal, je kan merken dat er al een paar met verlof zijn hihi de pagina's gaan steeds sneller, gezellig hoor :D

Ik heb ook mijn tas nog niet gepakt. Vorige keer wel bij de drogist kleine flesjes van douchegel enzo gekocht, dus nu maar eens richting tas... Vind het ook wel raar hoor om die tas te gaan pakken, dan wordt het ineens zo echt!

Net lag die kleine weer heerlijk te draaien tegen mijn handen aan en dan ben ik zo benieuwd, maar aan de andere kant geniet ik ook heerlijk van het feit dat die kleine nog in mijn buik zit...

Hebben jullie ook zo last van vacht vast houden? Mijn voeten zijn gewoon pijnlijk, als ik 's ochtends uit bed stap voelt het alsof ik er al een hele middag op heb lopen shoppen. Vanmorgen ook mijn ring af moeten doen dat ging echt met moeite, hij staat al helemaal in mijn vinger *zucht*

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Weet niet of het het lijstje is maar dit heb ik:

Voor Mama:

2 katoenen t-shirts/nachthemd
    warme sokken
    badjas
    pantoffels/slippers
    ondergoed
    toiletartikelen
    eventueel voedings-BH
    Muziek om te ontspannen
    Kleding voor na de bevalling

Voor de baby:

kleertjes (rompertje, babypakje, sokjes, jasje, mutsje)
    autostoeltje
    babycape
    event. fles

Extra
    lijst met belangrijke telefoonnummers (de dokter, de verloskundige, het ziekenhuis, de taxicentrale, familie en kennissen)
    muntgeld, telefoonkaart, gsm
    gegevens van de ziektekostenverzekering
    foto/filmapparatuur
    papieren om je baby aan te geven (als je in een andere gemeente bevalt)
    ponskaart en ziekenfondspapieren

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Stelletjes kletskousen zijn jullie zeg! :)

Nannie wat fijn dat je weer thuis bent en dat het goed gaat met Brenden :D. Ik hoop dat hij ook snel naar huis mag, kan me voorstellen dat je hem heel erg mist :(

Gisteren had ik echt een pokkedag, soms heb ik het gevoel dat we hier echt een filantropische instelling zijn. Vrienden, kennissen en buren komen altijd maar bij ons aanbellen omdat ze iets van ons moeten maar wanneer het andersom is..... niet allemaal hoor natuurlijk ;) maar gisteren was echt de bom gebarsten.

*** uit het oogpunt, je weet nooit wie er meeleest even het berichtje weggehaalt ;) ***

Dit is het einde van mijn ego berichtje ;)

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    haha, nee in jou foto niet natuurlijk! in dat plaatje, in jouw (echo)foto zag ik gelijk een potentiël foto modelletje ;)

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Bloem, vervelend van die buurman en vrienden! ik ken het wel een beetje, al is het wel een heel ander vlak.
    Vooral profiterende vrienden, hier kratten bier op drinken, en als je daar eens heen gaat? nou dan kan dr net een biertje van af, enz..

Laat je dr niet gek door maken hoor.

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Dan is het goed :D

Ik ga s ff een boterahmmetje smeren en dan straks maar s richting supermarkt. Man had nog wel een slim idee toen ie net belde. gewoon alles vanuit de kar in de auto en dan thuis telkens ff wat uit de auto halen verspreid over de rest van de dag. Slimme jongen toch soms ineens :)

Share This Page