Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Hier was ik blij dat ik mijn zhtas had klaarstaan. Mijn weeen gingen toen ineens zo snel dat ik in elk geval geen tijd meer had spullen bij elkaar te zoeken. En het is inderdaad wel erg prettig dat je kleine wat kleertjes aankan na de geboorte, moet toch warm blijven he! Zelf vond ik een schoon shirt ook wel erg fijn toen en om half 2 's nachts had mijn vent echt geen zin om nog op neer naar huis te rijden...

Veraatje: ik ga over een dik half uur naar huis voor vandaag. Maandag en dinsdag nog werken en dan heb ik het ook gehad!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Veraatje: Jij ook :D

3. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Sorry dames, bedoelde inderdaad "vocht" gelukkig geen last van vacht die ik vast houdt ;)

Balen zulke vrienden... Wij zijn nu ook druk aan de klus en het socialeleven gaat daardoor weleens in de slof. Heb mezelf ook voorgenomen dat degene die daar over vallen de boom in kunnen. Als mensen geen begrip hebben, dan maar niet, ze weten het gat van de deur te vinden. Beetje wederzijds inleveingsgevoel is wel fijn als je vrienden bent toch?

Patricia doe je rustig aan...

Ik zie helaas ook niks in die echo, heb meerdere malen mijn blik er over geworpen, maar tevergeefs!

Vluchttas klaar hebben staan is wel makkelijk ja, zowiezo de rust dat je wat eigen spulletjes bij de hand heb staan. Daar komt bij dat ik denk dat als het éénmaal zover is je geen zin meer hebt om daar uberhaupt over na te moeten denken en dat je ook geen zin hebt dat je mannetje even tussendoor naar huis gaat...

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi moppetoppers van me!

Hier weer terug van een gezellige "werk"lunch bij de MAC!

Maar voor die tijd had ik alleen nog maar op de bank gelegen (benen blijven gewoon dik?) daarna gaan lunchen en nu wel 10 pag. gelezen maar mijn buik doet gewoon al zeer als ik te lang zit.
    Ik kan ook niet gewoon "netjes" zitten, mijn buik leunt dan echt op mijn bovenbenen..dus ik ziet gewoon als "Mien Wijdbeens" ziet er gewoon niet uit! Mijn collega had me al een tijd niet meer gezien en vond wel dat ik er idd uit zag dat ik op knappen stond! Van haar kon ik het hebben hoor zeker omdat ze zelf iets van 140 kg is hihihi.
    Maar ik ben echt WERKELIJK kapot! En dat heb ik al de HELE week! Ik kan toch NU AL niet last hebben van de zgn. "laatste loodjes? "

ML...vreemd hoor het gedrag van Yaron. Maar wees blij dat ie zich nu wel betrekt bij de zwangerschap.

Veraatje...happy verlof...bij mij gaat het officieel maandag in hihihi.

Tuttie Frutti...ik houd idd ook MEGA veel vocht vast...ik drink voldoende, slaap met de beentjes omhoog maar ik merk geen verschil. Al sta ik een boterham te smeren...BOEM dikke benen en ze doen zeer....als ik er zachtjes met mijn hand langs ga dan doet het zo'n pijn...alsof er gewoon iemand op mijn voet staat!

Sen...slaap lekker ik ga ook (weer) plat.

Patriesje...ff chillen girly!

Uhmmm verder weet ik het niet meer chica's sorry!

Dikke knuf!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo moeders lig op bed met de laptop :D
    Toch erg handy die voedingskussen want de laptop kan er mooi op staan hahaha
    Silla, volgens mij heb ik al 8 maanden last van de laatste loodjes :)
    Maar het is vrij normaal dat je daar nu last van gaat krijgen hoor, je moet het wel 24-7 meedragen!

Over de echofoto, ik heb ook even gekeken en kan altijd wel redelijk snel dingen ontcijferen maar deze is voor mij ook acracadabra hoor! Lijk wel of de kleine aan het bewegen is terwijl de foto is gemaakt..beetje wazig! Ben erg benieuwd wat het is, laat je het ons nog even weten volgende week?

Voor de dames die bijna verlof hebben..... \:D/ \:D/ nog even de tandjes op elkaar en dan kunnen jullie lekker gaan genieten van de rust!

Ow trouwens, de vluchttas die hier klaarstaat zitten ook veel nieuwe dingetjes in..want ik zou niet verbaasd opkijken als ik Manuel naar huis zou sturen voor spullen dat hij met mijn oudste onderbroeken en pyama's aan komt zetten :) :)
    Ik heb ook al alle papieren erin gestopt, trouwboekje, paspoorten, ziekenhuispapieren enz. en natuurlijk de camera + extra accu.
    Had namelijk hetzelfde als Duikster, bij Björn was ik mij suf aan het puffen thuis en alle mogelijke houdingen op en rond het bed aan het uitproberen...was van plan om nog te gaan douchen en mijn tas opnieuw te pakken als de VK weer weg zou zijn. Nou mooi niet want Patries had al 7 cm ontsluiting dus het was, aankleden, auto in, en wegwezen! Gelukkig heeft de VK nog wat spullen uit de kast getrokken op mijn aanwijzing terwijl ik door manlief werd aangekleed hahahahaha

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    HEHE eindelijk heb ik die 10 pgina's of mss wel meer doorgelezen, jeeeeetje wat een sneltempo vandaag haha

Niesje vet zeg een flatscreen lieve schoonmoeder heb je!

ML wel vreemd idd dat hij niks tegen zijn vader wil zeggen, maar aan de andere kant mijn vriend wou dat eerst ook niet, pas als t geboren is, mss hebben ze idd niet zo'n superband?

Lovelykids je bent straks idd lkkr jong met 3 kids op de basisschool, dat is ook leuk!

Kwebbels wat een nacht zeg, kvind t knap dat je je zus de waarheid hebt verteld, jij bent toch zeker zwanger je hebt je n8rust ook hard nodig!

Vera en Bloem gefeli met jullie verlof!

Hoe zit dat nou met die vluchttas moeten er nou pampers in of niet?

Kvind het wel spannend klinken hoor een vluchttas, net een james bond film ofzo :)

Nou verder weet ik niet meer wat er allemaal gekletst is.

Ik ga lkkr niks doen vandaag, eindeloos naar de babyspulletjes kijken die we hebben en op internet naar BAMBAM spulletjes, ben er helemaal verliefd op, khad laatst van mijn tante als kleinigheidje zo'n first hair lock potje gehad van BAMBAM en een paar maanden eerder de buiktoeter ervan. Ben helemaaaal weg van die spulletjes!

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    over de pampers: Ze staan op m'n uitzetlijstje voor in de tas, maar ik geloof niet dat ik ze nodig heb eigenlijk.
    Ondanks dat, heb ik er maar 2 ingegooid. Of ik ze nu nodig heb of niet, veel plek neemt het ook niet in.

8. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Zitten hier trouwens ook fanatieke hyvers?

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Pampers heeft het ziekenhuis voor de kleine. En aangezien je na je ontslag niet gelijk ergens op visite gaat of een dagje weg, kan je ze gerust thuislaten.. :)

Ik ben de laatste dagen verslaafd aan die goedkope kleurloze waterlolly's :oops: Een zak kost maar € 0,49 ofzo, maar ze zijn zoooo ontzettend lekker hhhmmm vooral Oranje en Rood :oops:

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    oke ik had een heel pak erin gegooid ;) 2 is dus ook wel goed haha

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben hier twee Hyves voor de juli mama's :)
    Moet je even aan Lovelykids de link vragen want dat is onze beheerster ;)

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow ja die zijn zo lekker! Moet nog boodschappen doen straks dus neem meteen zo'n zak of twee mee als ik ze kan vinden tenminste. Hebben hier een diepvries vol liggen met perenijsjes en dubbellikkers en ijsklontjes. Ik wil echt in al mijn drinken ijsklontjes hebben.

13. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    ow julimama's hyves dat is leuk, ga ik doen!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had maandag 4 zakken :oops: gehaald en nu net de laatste zak geopend :confused: ..nu moet ik wel zeggen dat de twee heren 's avonds ook meesnoepen, maar oranje en rood worden toch echt door mama opgegeten hahahaha

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **inbraak**

Ik volg jullie wel een beetje..maa het gaat hierzo zo vlot dat ik het nooit bij hou... Straks als onze bevallings maand aantreed (en ikke verlof heb) zal ik me neus vaker laten zien...

Maare gisteren een APK'tje bij me vk ... dat wilde ik jullie niet onthouden.
    De vk denk dat we een groot kind krijgen. Nou ben ik zelf 1.80 en me man net over de 2m...dus dat is geen verassing...maar ze bedoelde qua ponden..ze denkt aan 9 pond + :confused:
    Jah dat vind ik voor een eerste wel flink. Woensdag ochtend krijg ik nog een groei echo in het zh...echo-tje is altijd leuk ;) En als het idd flink is wordt het toch waarschijnlijk zh bevalling ...misschien ingelijd ( heeeeel misschien een k-snee maar daar denk ik nog ff niet aan!)Ook weer bloed prikken ivm zw-suiker...maar die was 4 a 5 weken geleden heeeeel netjes daar verwacht ik niet veel van...

Dus dat wilde ik jullie ff mee geven ;) (meld me woensdag middag wel even over hoe en wat)

**uitbraak**

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Allemachtig! 9> pond..heb best medelijden met je hihihi :)
    Gelukkig houden ze je nu goed in de gaten, en kan er eventueel tijdig worden ingegrepen..wat het voor jou ook wel wat prettiger maak.
    Maar jullie zijn natuurlijk zelf ook niet één van de kleinste, dus ook niet erg raar dat jullie ukkie ook groot is.!

17. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Jeeetje Beastie 9 pond, dat is een mooi groot kindje!
    Ben benieuwd hoe t verder loopt!
    Hopelijk heb je niet te veel maatje 50 gekocht ;)

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ook jij natuurlijk: geniet ervan!

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje Beastie een kleine van 9 pond. Da's groot. Ik schrok al toen ik te horen kreeg dat onze kleine ca. 7,5 pond zal zijn hoogstwaarschijnlijk. Maar dat is blijkbaar ziet zo extreem aangezien het gemiddelde voor een meisje op 7 pond ligt.

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    goedemiddag dames,

hier alles zwaar ruk, loop korm van de rugpijn en van mijn BI maar daar gaat gauw verandering inkomen, vanavond kan ik als een prinsesje slapen in onze nieuwe bed :whistle: jippie

patricia.: t zijn zeker van die suiker lollys? ik vind die smaak wel lekker maar dat geplak in je kiezen minder fijn. ik heb tegenwoordig een tik voor kinderbuenos. heb net ook weer een pak van 5 gehaald en die zijn vanavond voor HGT begint op ben ik bang haha

miss sil: ik heb ook 2 pampers voor de zekerheid in mijn tas gestopt.
    heb ze naar alle waarschijnlijkheid niet nodig maar ze wegen niks en ze zijn gauw genoeg toch in gebruik haha.

nanda: wow je bent thuis. wat zal dat lekker zijn om weer in je eigen bed te kunnen slapen. neem je voldoende rust meid? ik hoop dat brenden zich snel ook mag aansluiten bij jullie thuis in t gezinnetje

meiden met verlof gefeliciteerd. geniet ervan. voordat je t weet is je rust verstoord omdat zon klein lief babytje in ene aanwezig is haha.

en 9 pond :confused: das flink. succes ermee ik hoop dat mijn kleine meid toch wel wat minder weegt haha.

ik heb me trouwens toch last van mijn buik. gister in bed had in continu steken in mijn doos en liezen en had echt t gevoel alsof mijn buik elk moment kon knappen van de spanning die erop stond, kreeg ook echt t idee dat ik t kindje bijna kon aanraken zo erg was t :oops:
    heb nu nog steeds last van mij nbuik want heb de hele dag op 1 plek dat iets hards(handje of voetje) naar buiten steekt. dus ik heb mijn broekband maar naar beneden geklapt want t was precies op de rand.

meiden ik ben er weer weg van en tot laters.

groetjes susanne

Share This Page