Hallo! Nou ik heb ook ineens verlof.. werd gebeld door mn werk, en de gene waar ik nog heen ging heeft dus ineens opgezecht.. heel vreemd verhaal, klopt ook voor geen meter, maar gelukkig staat mn bedrijf achter me, dus dat voelt wel lekker. net naar DE musical geweest, t was weer geweldig toch leuk als je kind zich zo inspant. Ik ga zo ook lekker slapen! Groetjes
veraatje heerlijk hè dat verlof en dat terwijl je nog geeneens een volle dag hebt gehad. maar alleen de wetenschap al van goh nu minimaal 16 weken vrij en dan de eerste weken nog heerlijk aanmodderen en dan zo'n lekkere beeb in je armen waar je ook nog eens 10 weken van mag genieten (als het goed is natuurlijk) ml nog wakker zag ik hoe waren de frieten en heb je de pan wel weer uitgezet? senninha en niesje sorry voor het idee van de wentelteefjes maar ik hoop dat ze lekker smaken nou ik sluit hem hier ook af voor vandaag tot morgen
Haha ik wet niet hoe de patat was want ik kan geen vet verdragen momenteel vanwege dat maagzuur Heb voor Michelle en Quan (haar vriend) lasagne in de oven aan laten branden en er komkommer bijgedaan
Hee allemaal, Ik heb veeeel te veel gemist, kan 't niet allemaal bijlezen nou.. ben al zo suf.. Voel sinds 'n paar dagen steeds sterkere bewegingen.. soms doet 't zelfs 'n beetje zeer.. en vanmiddag had ik 'n klein bultje op m'n buik.. misschien net 'n voetje ofzo haha Voelt erg goed in ieder geval ! Nou iedereen slaap lekker, ik ga morgen wel weer eens teruglezen..
Maar Leroy vond zijn patat erg lekker, alleen de appel vond ie wat minder die hij er verplicht bij moest eten
Nou, vanavond denkik niet dat we al teveel zullen schrijven, want geloof dat iedereen behoolrijk gaar is, dus dat scheelt weer als je morgen bij gaan lezen Mirjam... Hey dit wordt mijn 1974ste berichtje... Mijn geboortejaar...
Mmm frietjes, die honger heb ik nog steeds niet gestilt. Kheb net lkkr doorgebakken kogelbiefstukje met aardappeltjes in schil en spinazie ala cremé op mm
Na mijn bevalling: * Een ijskoud biertje * Een broodje filet americain van de febo * Een kogelbiefstukje * Een wijntje Weet nog niet in welke volgorde, amar dat het gaat gebeuren is cker
Hi meiden de foto's staan erop hoor... Hij heeft even onder de lamp gelegen omdat hij wat geel werd maar gaat nu weer beter dus mocht er vandaag alweer onder weg. Morgen wordt er bloed geprikt om te zien of hij er weer onder moet of niet meer onder hoeft. Verder is het behoorlijk vermoeiend wil er toch 3 keer per dag heen dat doet nogal zeer aan mijn hechtingen... . Maar verder gaat het wel goed gelukkig. Ben nu aan het kolven en sinds vandaag stuwingen heb nog nooit zulke pijnlijke borsten gehad het zijn net bakstenen haha. Ml jij vroeg volgens mijnaar mijn bevallingsverhaal... tja als jullie t willen weten wil ik het best vertellen hoor... t was niet een horror bevalling hoor alleen vermoeiend.... Liefs Nannie
voor mij word het: * rode wodka redbull (super koud) * een wijntje * een hele zak dubbelzoute drop verder mag ik gelukkig alles wat ik lekker vind gewoon eten.
Wat een schatje! Ziet er mooi uit hoor! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, vooral nu ik weet dat het geen horror bevalling is geweest.
Nannie, wat een schatje zeg! Ben blij dat alles goed gaat! En natuurlijk willen we je bevallingsverhaal horen! Jeetje, Niesje dat is schrikken zeg! Doe rustig aan! Wees maar niet bang, echte schoonmaakwoede was het niet, maar meer mijn wekelijkse rondje. En ik moest nodig stofzuigen en dweilen op de benedenverdieping, want daar was ik deze week nog niet aan toe gekomen Idd, Lovelykids, de wetenschap dat je gewoon even niks moet! Echt heerlijk! Annoniem, DE musica? Heb ik iets gemist? Heeft Jordy in een musical gespeeld? Dat is wel erg leuk. Een supertrotse mama zeker? Na mijn bevalling ga ik als eerste toch een wijntje drinken! Mjammie! Verder mis ik niks, zelfs de sigaretten niet! Nou ik ga met mijn boek op bed! Tot morgen allen! Dan ga ik eindelijk mijn Blije Doos ophalen!
Nannie, wat een geweldig mannetje heb je! Echt al een beetje bolle wangen! Lovelykids, ik werk in de psychiatrie.. Het valt me ook niet meer mee hoor tot 23 uur.. Ik moet nu alleen maandag en dinsdag nog tot 22 uur en woensdag tot 23 uur.. ML, Duik zo maar lekker je bedje in! Een ieder die ook vreselijk moe is, lekker onder de wol! Knuffelkonijn, vervelend die hoofdpijn! Ik duim voor je dat het snel weer over is! Kwebbels, Je hebt me op een idee gebracht! Ik ga morgenvroeg lekker in bad liggen! Wonen nu 3 jaar in dit huis.. Heb ook al die tijd een ligbad.. Maar heb er wel geteld maar een x 4 of ingelegen.. Veraatje heerlijk hoor verlof! Leuke cadeautjes hoor! Verder ben ik lek als een zeef.. Hweb niks meer onthouden..
ben zo lek als een zeef, vergeet alles en zweet me kapot. Heb net eindelijk de geboortekaartjes besteld, gewoon bij een zaak hier in de stad maar was elke keer te lui om er heen te gaan. Krijgen hopelijk snel een proefdruk via de mail gestuurd en dan eens kijken of ze het snappen anders zal ik er alsnog langs moeten. Heb weer eens een stel kuiten, enkels en voeten als een olifant. Vooral mijn rechterbeen is ontzettend dik. We liepen vanavond even naar het centrum en dus ook weer terug en natuurlijk ook de nodige tijd in centrum zelf rondgelopen en kreeg me toch ineens steken daar onder, deed echt zeer. Zou dat het indalen dan zijn geweest? Weet door de controle van afgelopen wel dat de baby goed ligt dus verwacht eingelijk wel dat dat het is. Denk dat wij hier de honden zo maar eens gaan uitlaten en dan naar bed, doe de hele dag al niks anders dan slapen en rusten maar ben nu alweer moe
Avond meiden, Hier ben ik nog even voor de allerlaatste keer vandaag. Ik heb zojuist alles even bijgelezen, maar ik heb totaal geen puf meer om overal op te reageren. Wel wil ik even kwijt dat ik vind dat je een mooi, lief mannetje hebt met Brenden, Nannie. Lekker genieten. Nou ik ga maar eens slapen, want ik ben echt op. En ik moet echt met de beentjes omhoog, want er zitten echt mega eieren op de bovenzijde van mijn voeten. Ging net met mijn voeten op een bijzettafeltje zitten en landde wat hard op het hout en toen trilden die eieren echt door. Echt zo'n raar gevoel je, echt van dat opgelubberde vel loopt te trillen. Blehhhhh. Nou trusten allemaal en tot morgen. En in het speciaal Susanne een prettige nacht gewenst in je nieuwe bedje!
Nannie kom maar op met je verhaal, zolang het geen horror is wil ik het wel lezen Net weer ff mijn werkmail gecheckt. Nu blijkt er dus iemand van een andere afdeling een stagiair voor mijn afdeling te hebben aangenomen zonder overleg met mij! Lees ik verder, zijn er zelfs 2 stagiaires aangenomen. Nu is het zo dat er daar maar 1 stageplaats vrij is en die had ik (hoofd van die afdeling) al weggeven. was zo pislink toen ik het las. Ook al dat andere mailtje van vandaag...... Weet dat ik het moet laten rusten, maar ga zo wel gestresst met verlof. Ben echt bang dat ze over "mijn" mensen heen gaan lopen en ineens een hele andere werkwijze aan gaan houden. Had eerst helemaal geen last van stress, maar nu....... Durf eigenlijk niet met verlof te gaan!