Ja, inderdaad. Dan heb je zelf ook zoiets van: zal ik ook eerder gaan bevallen? Heb jij dat ook? Moet je nog lang werken of heb je al verlof? Ben het ff kwijt...
@knuffelkonijn: zie ineens nog staan dat je hoofdpijn eindelijk minder is. Gelukkig maar, kan je stapelgek van worden he.
Nou ik zat net heerlijk in de tuin met een boekje! Nu moet ik even wat strijken, ik moet nog boodschappen doen en vanmiddag gaan we even naar Emmen om de Blije Doos op te halen! Behalve het strijken en boodschappen doen, een lekker dagje voor de boeg! Jij nog wilde plannen voor vandaag? Memoiike, fijn dat alles goed wat bij de tandarts. Succes met de huishoudelijke taken! Sann, wat vervelend dat je alweer slecht hebt geslapen! Knuffelkonijn, fijn dat de hoofdpijn weer wat afgezakt is! Hier geen onweer gehad, zelfs nog geen druppeltje regen sinds woensdag! Esther, gefeliciteerd met je 33 weken, nog maar 7 te gaan (of minder, als je de tendens hier gaat volgen )
Ik moet nog 3 dagen werken.. Drie late diensten.. Ik heb dat ook wel hoor, van goh zal ik ook eerder gaan bevallen? Mensen in mijn omgeving denken ook dat ik eerder ga.. Ach we zullen het zien.. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij! Leuk maar ook spannend tegelijk..
zo ff pauze, geloof dat mn stofzuiger overleden is! :S hij zuigt niet meer en piept heeeeeeeel hoog! vanavond maar f mn ventje ernaar laten kijken en dan hopelijk morgen maar stofzuigen! ben nu bezig mn schildpadden aquarium helemaal schoon aan het maken. wat maken die beesten er een zooitje van zeg! en ze hebben in 1 dag tijd al mn guppys opegeten! ik had ze toch eht eten gegeven gisteren! Maar goed, ze zitten nu ff in een bak en ik ben moed aan het verzamelen om het aquarium weer te vullen! Dus... 2 emmertjes water halen...... lalalalalalala
Heb vanmiddag een verjaardag nadat Sven heeft gezwommen. En ik heb een beetje de kriebels omdat Patries aan het bevallen is. Verder niets bijzonders.
En natuurlijk ook de kriebels voor de zwemles van Sven? Moet hij weer met kleren aan? Wie moet ons op de hoogte houden als jij op verjaardag bent? Of hebben ze daar ook internet?
Hi chica's! Nannie wat een prachtig ventje! Valt me reuze mee voor een "prematuurtje" klinkt zo klinisch maar je begrijpt me wel! Patriesje! Lieverd toch...spannend allemaal hoor! Sterkte! Weet niet meer wie het zei maar ik denk dat ik vandaag ook met mijn vluchtkoffertje ga beginnen! Vannacht mega beroerd geslapen, kreeg inene zulke harde buiken en de kleine was vanbinnen vreselijk aan het woelen dat ik rechtop op de rand van mijn bed zat. Elke beweging deed zeer zowel die van mij als van de beeb. Mijn man werd er een beetje nerveus van. Dus heeft me van ong 5:00uur tot 7:00uur mijn hele lichaam gemasseerd incl. voeten om me maar te laten ontspannen. Tis wel geluk alleen zijn we weer als een BLOK in slaap gevallen! En nu net pas weer wakker hihihi Vandaga 34 wkn! Poehhh Over 7 dgn houden ze de bevalling niet meer tegen als ik weeën krijg; Over 21 dgn mag ik volgens de boeken "thuisbevallen" (wat dus NIET gaat gebeuren he hihihi) Dus over 42 dgn is het zo ver, "Judgement Day" en dat is zover. En wat ik dan ga nemen...helaas niet veel ivm borstvoeding maar een biertje of een Redbull/Rode Wodka..hmmmmmmmmmmmm
Hallo allemaal, Nannie: Wat een knap ventje zeg, heerlijk. Fijn dat het goed gaat. Het lijkt me inderdaad wel vermoeiend ja dat op en neer rijden. Hopelijk mag hij snel mee naar huis! Patricia: Zet hem op heel veel succes, hopelijk gaat het allemaal goed. Spannend hoor! Niesje: Das even schrikken zeg, gelukkig ben je niet op je buik gevallen. Ik heb dat ook wel hoor, laat maar beginnen. Ben zo benieuwd hoe die kleine eruit ziet! Maar aan de andere kant heb ik zoiets blijf nog maar even zitten, want als jij naar huis mag, maar je kleintje nog niet lijkt me emotioneel en lichamelijk (omdat je heel de tijd aan het heen en weer reizen bent) ook wel erg zwaar... Gisteren stond ik echt even op het punt om mijn verlof al in te laten gaan door me ziek te melden, maar nu gaat het wel weer. Hopelijk houdt ik het nog even vol die laatste 2 weekjes, maar moet zeggen dat ik me echt wel vergist heb. Ik heb een bijzonder makkelijke zwangerschap, maar die laatste maandjes hakken er wel in!
Silla, wat lief van je mannetje dat hij je zo lang heeft gemasseerd! TuttiFrutti, ik begrijp wat je bedoelt. Ik wilde op een zekere moment ook eerder mijn verlof starten. Ik had het zó gehad! Sterkte en succes met de laatste twee weekjes, we slepen je er wel doorheen Op dit moment zeg ik toch dat het kindje nog maar even moet wachten in mijn buik. Het klinkt misschien raar, maar ik wil echt nog even genieten van mijn verlof.. zo'n twee tot drie weken zeker! Pff, wil ik weg... is mijn man nog niet klaar met de auto's te wassen. Zit alleen maar te kleppen met de buurman. En dan zeggen ze dat vrouwen zoveel kletsen!
Morgen meiden, Ik ging even de PC aanzetten zodat ik mijn lijstje voor de vluchtkoffer eens ff uit kan draaien. Dus automatisch start ik ook even het forum op. En wat lees ik: alweer een juli mama aan het bevallen. Jeetje zeg: het is niet bedoeling dat wij eerder bevallen zijn als de juni mama's . Maar in elk geval Patricia heel veel sterkte met je bevalling en hopelijk heb je binnen niet al teveel pijnlijke uren een heerlijk mannetje in je armen! Zelf denk ik persoonlijk dat ik er wel zo eentje zal zijn, die bij 41 weken en een aantal dagen ingeleid moet worden . Maar zo rond de 38 weken bevallen lijkt me prima, maar dan niet dat ik verplicht in het ziekenhuis moet bevallen. Het liefste dus ergens vanaf de periode dat ik thuis (in mijn bad) mag bevallen. Jeetje Niesje van de trap gevallen. Gelukkig ben je goed terecht gekomen zeg. Hopelijk heb je er niet heel erg veel last meer van. Esther1986 gefeliciteerd met je 33 weken en inderdaad nog maar 7 te gaan. Klinkt kort hè!? Veraatje eindelijk je Blije Doos ophalen. Nou veel plezier en niet teveel andere dingen kopen nu je toch bij Prenatal bent . Nou ja de doos is in elk geval de moeite waard! Ikzelf ga straks de Kruidvat doos halen. Die schijnt niks te zijn, maar ik haal hem toch maar even enne ik heb hier een hele grote container van 240 liter staan voor oud papier . Wendie fijn dat je hoofdpijn minder is geworden. Nog ff en allicht is hij dan helemaal weer weg. Ik had vannacht ineens trouwens weer zo'n vreselijke kramp in mijn kuit . Echt een ramp, want ik kan er zelf niks aan doen, dus manlief heeft mijn tenen weer richting mijn neus geduwd en even gemasseerd. Nou dat was het wel voor nu. Tot later. Ga zo ff de stad in en naar de kapper.
wat fijn zeg silla, een massage zo smorgens zo smorgens, super! Om die tijd krijg ik die van mij echt niet wakker hoor. Zelfs al zou die willen... Pas vanaf half 7 zo'n beetje is m'n man wakker te krijgen. Zelfs al wil hij wakker blijven dan nog lukt het niet midden in de nacht. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ik echt midden in de nacht ga bevallen of hij dan ineens wakker kan worden verder was het voor patricia toch eigenlijk te verwachten dat de kleine vroeger kwam? De kans dat ze juli zou halen was heel minimaal kan ik me herinneren... Hier vind ik het ook erg zwaar worden hoor, die laatste 3 dagen ligt m'n bed ook gewoon niet lekker meer. M'n onderrug voelt pijnlijk, en ik kan het niet zo lang volhouden in bed. Vandaag voel ik me helemaal gebroken. Ik maak ook telkens typfoute merk ik nu, die ik normaal niet merk. Dus ik ga maar weer terug naar bed. M'n ogen doen ook wat vervelend. Ik lag overigens net op bed, toen ze aanbelde: Het hemeltje van m'n wiegje is bezorgd! Nu nog even wachten tot m'n man thuis zit, zodat hij hem goed ophangen. Ik ben benieuwd of de voedingsbh's van de otto vandaag ook binnen komen -heerlijk pakjes hihi
Essie, veel plezier bij de kapper. Ga je het drastisch veranderen? Kramp had ik vannacht ook, wat een ellende!
Nee Sven hoeft gelukkig om de week met kleren aan dus vanmiddag niet. Anno niem is ook buddy van Patries maar ik weet niet of ze thuis is. Kreeg net een SMS van haar dus zal zo even een update doen. Ben jij anders vandaag thuis dat ik je het door zou kunnen sms-en en jij het op het forum zet?
Nee alleen de rode kleur weer oppimpen en mijn model weer wat korter knippen, misschien is het wel de laatste keer voor de bevalling dat het kan. Maar misschien ook niet. Ja ellendig die kramp zeg. En nu heb ik echt zo'n pijnlijke plek op de plaats waar de kramp zat, vooral als ik er op duw .
**** BUDDY UPDATE **** 12.10 uur: Lig nu weer aan de CTG. Weeën zetten NIET goed door. Erg vermoeiend! Gyn komt zo nog toucheren, ik hou jullie op de hoogte! **** EINDE BUDDY UPDATE ****
Volgens mij was Patries van Björn met 36 weken bevallen en was er kans dat deze ook eerder zou komen. Gun het haar wel hoor kan ze eidnelijk weer haar medicatie gebruiken. Trusten Athina, hoop dat je nog even lekker kunt slapen.