Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Heb even snel gelezen en Patries, heel veel succes!

Verder weinig gelezen ben verschrikkelijk moe pfff..Mijn vent is weer thuis gelukkig en heeft net geholpen met boodschappen etc. Maar ben helemaal kapot van dat ritje naar de supermarkt :(
    Ik wil alleen nog even naar etos om zwitsal producten te kopen maar wat moet ik precies halen? Wat is noodzakelijk?

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    vergo wat fijn dat je reageert zal best moeilijk zijn om hier weer te zijn en te lezen hoe en wat....geniet lekker van jullie daagjes weg meis en doe rustig aan.....vind het knap dat jullie toch nog weer verder gaan...

senn bedankt voor het sms richting patries wat je hebt gestuurd...hopelijk verloopt alles voor haar goed...
    Bij de juni mama's is er ook een die nu ineens erg hard gaat kwa ontsluiten het komt toch allemaal wel dichterbij he...

Ik en rustig aandoen is een slechte combinatie maar zit nu al een half uurtje netjes te zitten en te rusten althans met jullie te typen en een ander forum.....
    de meiden zijn lekker aan het buiten spelen en heb ik dus een beetje rust
    nou meiden tot gauw

3. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Vergo, Even er tussen uit! Probeer er lekker van te genieten..
    Aan de ene kant is het fijn dat het door de vroeggeboorte komt, zo weet je dat het niet aan jullie lag! Die ander kilo's komen er ook wel af!
    Meid ik duim voor jullie!

Liefs,
    ESther

Senn, bedankt voor de sms die je gestuurd hebt!

Even nieuwschierig, Maar heb al een tijdje niks van Susi gehoord.. Ik ben wel heel benieuwd hoe het daar gaat!

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Vergo: heerlijk even er tussenuit. Wel fijn dat er uit de onderzoeken niks engs is gekomen voor de toekomst.
    @Senninha: fijn dat je ff een sms namens ons hebt gestuurd. Tnx
    @Heidi:ik ken dat dat rustig aan deon zo moeilijk is. Al moet ik zeggen dat ik na die bloeding ineens verrassend goed luister.
    @Kwebbels: ik heb badschuim, zeepvrije wasgel, zinkzalf, babyolie en nog een badschuim met lavendel om lekker slaperig van te worden.
    @Mila: hoop dat je kleine goed luistert en netjes blijft zitten zolang je man nog weg is. Mijn man is vanwege zn werk van de 10de tot de 26ste nog weg en ik spreek uk ook telkens toe dat ze netjes op papa moet wachten.

Ik vind het onderhand erg saai worden die verplichte rust. Maar merk wel dat ik nog steeds moet. Daarstraks even afgewassen en gedouched en dat voel ik dan echt heel erg in mn buik. Moet dus nog maar voorlopig.
    Vanavond wel lekker verjaardag van vriendin/buuv. Heerlijk dat die hiernaast zit, kan ik tenminste gewoon gaan. Heb er nu al zin in. Eindelijk ff wat anders dan bankhangen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    **** BUDDY UPDATE ****

Patries is door de gyn naar huis gestuurd.
    Ze weeën zijn niet krachtig genoeg om te onsluiten.
    De gyn wil het niet tegenwerken maar ook niet stimuleren.
    Zodra er verandering in komt moet ze direct naar het z'huis (5 minuten rijden).
    Ze gaat nu lekker even douchen en van de gyn heeft ze slaaptabletten gekregen omdat ze al sinds gisterochtend op is, dus onzettend moe, en de bevalling toch ieder moment kan beginnen.
    De 40 weken zal ze niet meer halen maar ieder uur dat de kleine blijft zitten is er 1. Kan dus ook nog een aantal dagen duren.

Als ze energie genoeg heeft komt ze vanavond even online, tenzij het e.e.a. doorzet.

Ze bedankt jullie allemaal voor het meeleven.

**** EINDE BUDDY UPDATE ****

6. kwebbels

Vergo: Ga maar lekker genieten in Curacao! Fijn dat we weer eens wat van je horen meis en veel succes met afvallen..

7. kwebbels

Nou patries ga maar lekker thuis even bijslapen want als de bevalling begint zal je je energie hard nodig hebben!

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Vergo, wat mooi om iets van je te horen! Ga maar even lekker genieten van Curacao en succes met het afvallen. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen worden!

Het blijft spannend bij Patricia... ben benieuwd!

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Vergo, aan een kant fijn dat ze niets hebben gevonden.
    Vind het knap dat je nog steeds met ons meeleeft en we zijn jou zeker ook niet vergeten.
    Geniet lekker met z'n 2en op Curacao.

Esther, heb je je tas al ingepakt?

Kwebbels, ik heb Zwitsal shampoo, haarlotion en bodylotion. En van Natusan een Good Night badschuim met lavendelgeur.

Veraatje, ben je blij met je doos?

Verder weet ik het niet meer. Ben een beetje hyper vandaag omdat Patries zo bezig is.

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, ik ben blij met de blije doos! :D
    Het is toch echt de mooiste doos die erbij zit.

Nou doe jij een beetje rustig aan? Want hyper, hyper is niet goed.

Ik ga terug naar de tuin, even een lekkere broodje klaarmaken en dan heerlijk lezen!
    Oja, mijn man heeft een laptop van het werk meegenomen, dus ik kan straks vanuit de tuin jullie blijven volgen :D Dat is toch wel fijn!

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Eet smakelijk!

Hyper is misschien niet helemaal een juiste woordkeuze, opwinding van binnen is misschien beter, maar dan wel op een positieve manier. ;)

12. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Patricia: Hopelijk kan je even slapen en op krachten komen voordat de weeën doorzetten.

Vergo: Wat heerlijk dat jullie er straks even tussen uit gaan. Hopelijk kan daar alles wat meer een plekje krijgen en even rust met z'n tweeën zal jullie goed doen denk ik. Fijn om te horen dat jullie wel verder willen gaan om zwanger te worden.

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Voor de Winnie de Pooh fans onder ons, bij Kruidvat volgende week veel van Pooh in de aanbieding.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow joh ik word echt gestoord van een plek op mijn rug die pijn doet. Rechts een beetje in het midden. Echt zo'n schrijnende pijnlijke plek. Soms is het meer, soms minder, maar nu al 2 dagen onophoudelijk erg. Heeft iemand tips? En nee, een masseur heb ik neit bij de hand :p :)

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik zou het zo niet weten, ML. Kun je het niet insmeren met tijgerbalsem of zoiets?

16. monkeylove

JAh zou kunnen. Het straalt nu ook door naar mijn ribben. Echt het is zo'n rotgevoel, net alsof er een beurse plek zit onderhuids...

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kruik erop?

18. monkeylove

Een beetje op de plek van mijn long :(

19. monkeylove

Jah heb ik vannacht gedaan een kruik erop. Ik neem maar eens een paracetamol. Ff van die pijn af...

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Doet het meer zeer als je erop gaat liggen?
    En heb je koorts of verhoging?

Share This Page