Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah zou kunnen, nou alleen maar mooi dus :D

2. Pff.. Ben steeds met de mei mama's aan het meelezen.. Ik hoop eigenlijk dat mijn bevalling net zo lekker gaat als die van onsukkie... Heerlijk lijkt me dat. Volgens mij gaat dat wel lekker zo daar!

Liefs...

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hihi, ik zit dat ook al te volgen knuffelkonijn. Ik teken ook voor zoíets hoor

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ben ff aan het berekenen wat straks mn ontslagvergoeding gaat worden. Wat een enorm bedrag gaat er naar de fiscus zeg. 42 procent maarliefst.

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi chica's,

Alvast 1000x excuses dat ik niet op iedereen reageer. Tis niet persoonlijk ofzo maar kep gewoon echt een hele slechte week qua geheugen...

Niesje...hoe is het nu...ben je hier en daar een beetje beurs v/d val?

Patries, moppetoppert van me...hou vol meissie mss heb je voor maandag wel je mooie Nilo in je armen.

Vergo...lieverd wat goed om van je te horen! Het is dubbel dat er niets uit de onderzoeken v/d jongens zijn gekomen. Zorgeloos zwanger zijn zit er denk ik voor jullie niet meer bij. Ga lekker genieten op Curacau, het is jullie gegund!

ML, die pijn heb ik al weken! Ik dacht eerst dat het een gekneusde rib was omdat ik nogal niezerig was toen en al vaker een gekneusde rib gehad heb. Maar het bleek gewoon een soort van beknelde rib te zijn. Erg irri het komt en het gaat en je kunt er geen reet aan doen.

Sann...lekker irri zuks! Ik kon me vandaag nog inhouden op alle mensen die me liepen te irriteren!

Nou alles zit weer es tegen ladies.
    Weten jullie nog vorige week zaterdag..(ff kort)
    Moest naar Ikea voor wat dingetjes, mannetje was het er eerst mee eens en bij aankomst toch niet, klussen die gedaan moesten worden liepen daarbij in het 100

Vandaag poging 2!
    Naar Ikea Haarlem...audiomeubel die we wilden...hadden ze niet maar wel in A'dam. Nou dan maar naar A'dam. We moesten ook nog een lamp hebben dus we dachten die halen we dan gelijk in A'dam. Daar aangekomen...Audiomeubel geregeld...lamp werd daar niet meer verkocht! Terwijl het in H'lem als "NIEUW" stond? Dussss mannetje thuis afgezet en die ging de meubel in elkaar zetten en ik ging weer naar Ikea H'lem om de lamp op te halen.
    Daar aangekomen...guess what! Lamp UITVERKOCHT wordt maandag weer geleverd!
    Nahhhh ik kon wel janken en die als "display" stond mocht ik niet mee nemen.
    Kom ik thuis (bijna 1,5 uur later) ...Hugh (samen met mij Pa) NOG STEEDS bezig met de meubel!
    Ik heb er echt werkelijk geen kracht meer voor!
    Alles maar dan ook alles zit tegen!
    Maar goed ik ga nu ff chillen en de mannen het werk laten doen (die het erg druk gaan krijgen).

- Meubels moeten omgezet worden
    - Box in elkaar
    - TV e.d. moet verplaatst worden
    - Voorbereidingen voor nieuwe lamp moeten gedaan worden
    - Stofzuigen en dweilen!
    En ik ga dat in "Cleopatra houding" delegeren vanaf de bank hihihhi.

Kussssssssss

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedenmiddag dames :D

Ik heb nog niks terug gelezen hoor :oops: ik hoop dat alles goed is.

Hier heb ik het gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen. Zul je zien dat ik de 42 weken haal ;).

Mannen hebben normaal 2 dagen zwangerschapsverlof toch als het kindje is geboren. Nu had ik een keer ergens gelezen (had iemand anders geschreven) dat het volgens de wet vanaf juni of juli wijzigt in 10 dagen. Weten jullie hier iets van toevallig?

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Krijg je dat in 1x dan?
    Mijn vriend kreeg gewoon nog voor een paar maanden per maand zijn "salaris".

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik durf het niet te zeggen wat de mannenverlof betreft, zou wel lakker zijn! hihihi scheelt mijn mannetje mooi vakantie dagen hihihi.

Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik eerder ga bevallen maar ja...gezien deze zwangerschap vol verassingen zit/zat zal het me ook niet verbazen als ik gewoon overtijd loop EN ingeleid moet worden hihi

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    wij hebben een sociaal plan waar ik nu al een tijdje in zit. in die tijd kunnen we op zoek naar nieuw werk. als je niks nieuws vind moeten xe via de kantonrechter mn ontslag aanvragen en daar hoort dus en wettelijk geregelde ontslagvergoeding bij.

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier ook het gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen. Het rommelt sinds die bloeding regelmatig en voelt gewoon anders dan anders.
    Waarom denken jullie het?

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik denk dat dit in Nederland er nog niet is , maar in Belgie is dit wel al zo 10 dagen verlof voor de pappa :D

Nou Patricia wat spannend meid, ik hoop dat de kleine toch nog even blijft zitten want het is toch nog wat te vroeg.
    Al is het voor jou natuurlijk erg onprettig die weeen.

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Geen idee een voorgevoel eigenlijk...
    Omdat ik sowieso het gevoel heb dat ik "verder" ben dan dat de berekeningen zeggen zeg maar...tja weet het niet goed uit te leggen.

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo ben bij de etos en hema geweest. Heb de zwitsal producten gehaald en nog een hoeslaken voor in de kinderwagen..Heb net de aankleedkussenhoes gewassen, bij de rest van de was. Maar ik heb dus met wasverzachter gewassen. Dacht er later pas aan dat het niet mocht. Is dit erg? Anders was ik het opnieuw ;) Heb ook nog hele gave leuke nieuwe slippers gekocht. Ben weer helemaaL happpy :D Net op bed gelegen en voel me nu wel wat beter gelukkig...
    Silla: pff het zit je inderdaad niet mee zeg, en raar van die llamp bij de ikea :( En bij de ikea ben je niet zo ff klaar...zo n verschrikkelijke grote winkel (althans hier in Utrecht) En probeer maar eens de uitgang te vinden als je ff snel daar iets moet halen :rolleyes:

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    geen idee of dat erg is kwebbels. Wist niet eens dat dat niet mocht. Gelukkig gebruik ik het al nooit.
    Pffff, krijg mn eten niet weg zeg. smaakt me voor geen meter.

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb ook het meeste met een beetje wasverzachter gewassen hoor...
    Mocht die kleine er niet tegen kunnen nou jah, dan was ik alles wel opnieuw.
    Maar Leroy kon ertegen (Michelle zou ik niet meer weten ahah zo lang geleden)

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nou gewoon het gevoel. Last van mijn onderrug (geen pijn maar wel een onprettig gevoel)bij mijn bovenbenen hetzelfde. En regelmatig als ik loop heb ik het gevoel dat het kindje zo laag ligt dat het er elk moment kan uitfloepen (kan niet natuurlijk ;) maar zo'n gevoel)

Maar heeft Patries weeeen?

17. kwebbels

Oke dan laat ik het even zo..

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik heb trouwens crocs gekocht vandaag :D. Ik wou er nooit op lopen :oops: . Maar als je zover zwanger bent en je niks kunt vinden waar je nog lekker op kunt lopen zijn die crocs heeeerlijk :)

En een kruimelzuiger heb ik ook gekocht :D, die wou ik toch al zo lang, ik vond het maar irritant dat je een paar kruimels hebt en daar de stofzuiger voor moest pakken. Dus ik ben nu dolgelukkig, hahahaha.

En de box hebben we gehaald. Jaja, we hebben een druk dagje gehad, we zijn heel centrum doorgesjeesd, ben nu dus ook wel moe, maar heb straks nog een verjaardag in het hoge noorden. Maar daar dan maar even blijven.

Daarom had ik ook nog niks teruggelezen, heb er bijna geen tijd voor, hahaha.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Misschien waren die 10 dagen dan wel voor de Belgen inderdaad. Is dat bij jullie dan vanaf juni of juli?

20. kwebbels

Zo, je hebt een drukke dag inderdaad bloem :D Crocs; ik vind ze verschrikkelijk :oops: maar als ze lekker lopen, ach wat ;)

Heb weer nieuwe buikfotos in mijn album gezet

Share This Page