Met vage kleur, bedoel je daarmee bruinig? Dus het wordt niet de kleur die hij heeft opgevangen? Ik dacht dat als iets roods afgeeft, het doekje rood/roze moet worden. En dus nu bij de donkerblauwe spijkerbroek verwachtte ik een blauw doekje aan te treffen.
Hmmm blijft raar: je zou verwachten dat het doekje de kleur wordt die hij opvangt: rood, blauw, groen, zwart of desnoods geel. Maar bruinig? Had ik nooit verwacht.
meiden bedankt voor jullie lieve reacties! t is idd een heel mooi mannetje al zeg ik t zelf haha . De bloeduitslagen waren goed dus hij hoeft nog niet weer onder de lamp. Hij is er gister onderweg gekomen en tot nu toe gaat het goed. Hij ligt nu aan de sondevoeding omdat hij nu wat moe wordt. De zuigreflexen worden wel steeds beter dus hij gaat voorzichtig uit de borst drinken erbij. Las ook dat patricia aan het bevallen is... succes meid hoop wel dat de weeen wat doorzetten voor je want zo ben je straks ook kapot! Tuurlijk is elke dag een maar op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee zo rommelen! Sterkte meid! Vergo lekker even eruit samen! Probeer ervan te genieten en straks heel veel succes met IVF. zal zo mijn bevallingsverhaal even plaatsen...
nannie heerlijk kereltje heb je zeg en ook al zo'n lekker bol toetie. laat maar horen dat verhaal van je. knuffelkonijn ik vond bij ons vooral de bliksem heftig, maar het gedonder stelde maar weinig voor. mooi dat je hoofdpijn ook minder is geworden. vergo wel balen zeker dat je nu eigenlijk nog niks weet maar aan de andere kant ook wel fijn voor de toekomst dat het dus niet weer zo hoeft te gaan. heel veel succes verder met je kilootjes en de hele mmm en natuurlijk een hele fijne vakantie kwebbels ik gebruik ook altijd wasverzachter en mijn beide kids hebben daar nooit een allergische reactie of iets dergelijks op gegeven mila24 volgens mij heb ik ze bij een van die drogisten gezien en de supermarkt misschien en dan gewoon bij de zwitsal producten essie1979 colorcatcher nog nooit gebruikt kan het je dus niet vertellen patries hoop dat je een beetje kunt rusten nog voordat het nu wel goed doorzet en dat het geen ellenlange bevallng. ik wens je alles toe wat je nodig hebt dus succes, sterkte. vind het altijd zo raar zeggen, maar kreeg laatst van een klant te horen; ik wens je een voorspoedige uitdrijving dit was toch wel de meest bizarre die ik te horen heb gekregen en die wou ik even met jullie allemaal delen.
en nu las ik ook nog over wat je als eerste na de bevalling wou hebben en dat deed mij aan een aantal vragen denken van de mei-mama's. deze heb ik ook opgeschreven en vond het dus wel leuk om die er dan nu maar even bij tussen door te gooien. dus hier komt die; -Hoe snel bel je na de bevalling mensen op? -wie bel je als eerste na de bevalling -wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling. - welk kledingstuk wil je graag weer aan -Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling? -Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is? -welk kraambezoek mag thuisblijven -baby's 1e uitje
hier mijn antwoorden in ieder geval - als ik weet dat alles goed is met ons ga ik bellen - als eerste worden de (schoon)ouders, broers, zusjes en goede vrienden gebeld - qua eten en drinken mis ik een glaasje witte wijn, pate, fricandel speciaal (moet ik van overgeven nu) - kleding maakt mij niet uit als het maar geen positiekleding is, want die ben ik wel zo zat nu. loop eigenlijk al vanaf 2005 niet meer in gewone kleding - ik hoop dat ik deze keer langer dan een week mag genieten want bij morris lag ik er toen al af, maar ij maud heb ik er heel lang opgezeten. - tja mijn libido denk rond de 6 wk dat het wel weer zo goed als terug is - de zogenaamde vrienden en dan de familie die je nooit ziet die mogen wel wegblijven. - het eerste uitje wordt denk ik een blokje om. misschien de terugkomavond van de gym, maar ik verwacht dat ik overloop en dan zal het de verjaardag van mijn zwagertje worden.
nou ja zoals jullie weten waren mijn vliezen gebroken met 32 week en 3 dagen. De bedoeling was dat de kleine iig tot 34 week bleef zitten. Ik moest aan de antibiotica zitten tot 34 week precies. De nacht van zondag op maandag verloor ik weer heel veel vruchtwater en had ik behoorlijke menstruatiekrampen op het laatst verloof ik ook wat bloed. die hele dag rommelde het met krampen af en toe met regelmaat maar de ctg liet weinig zien...'s avonds begon het weer wat heviger maar soms om het uur en soms om de 4 minuten. Om 12 uur kreeg ik de laatste antibiotica en toen kwamen de "krampen"om de 5 minuten. Ik ben toen naar de verloskamers gebracht en daar aan de ctg gelegen. heb nog tot 3 uur gewacht voordat ik pieter heb gebeld. De ctg liet wel pieken zien maar die kon ik makkelijk weg puffen. De kleine pieken voelde ik des te mee romdat het rug weeen waren. om half zeven 's morgens ging de arts voor het eerst met de eendenbek kijken of ik ontsluiting had. (toucheren mocht niet ivm langdurig gebroken vliezen) bleek dat het nog maar 1 a 2 cm was. De weeen kwam al sinds 's nachts om de 1 a 3 minuten. Dus behoorlijk vermoeiend. in deloop van de ochtend werden ze steeds heviger tussen de weeen door was ik ook helemaal van de wereld door de "endorfine" zeiden ze. Maar om half twaalf bij het toucheren voor het eerst had ik 3 a 4 cm ontsluiting dus ik was helemaal gefrusteerd... De arts besloot om ruggenprik te doen omdat ik nog wel even moest. In het half uurtje daarna kreeg ik ineens persdrang dus toen ik uiteindelijk gilde dat ik moest poepen hebben ze de gyn er weer bij geroepen en bleek dat ik ineens 9 cm had. Die laatste cm heeft de gyn tijdens het persen weggedrukt. Ben uit voorzorg ingeknipt omdat dit moet bij een prematuur... ivm de zachte schedel. Ze heeft de spiegel er nog even voor gehouden en toen kreeg ik ineens kracht. Vervolgens hoorde ik zijn hartslag wat langzamer worden en toen dacht ik ineens nu moet ie echt... en voor dat ik het wist lag ie op mijn buik te huilen! Al met al vond ik zelf de weeen het ergste. Vooral de ontsluitingsweeen.
nou sluit hem ook weer af voor vandaag. hoop dat ik morgen nog bij kan lezen, want morgen heb ik een dubbele verjaardag en maandag is mijn schoonmoeder jarig. die wordt dan 50 dus dan heb ik ook niet zoveel tijd om gezellig mee te kleppen. nou welterusten liefs saskia
kan het me heel goed voorstellen dat die cm tegenvielen hoor en dat dat dus ook de moeilijkste weeen waren. en apart is dat he dat je door dat beeld in die spiegel ineens nog wt oerkrachten uit je lijf kunt halen. gelukkig heb je er wat moois voor terug en kun je nu toch genieten. liefs saskia en nu ga ik echt weg. trusten
-zodra alles goed is met ons idd -vader/broers/schoonmoeder/zwager/oma's en wat vriendinnen -redbul en een wit pistoletje filet american met uitjes -ik moet sowieso een nieuwe garderobe aanschaffen,veel jurken iig -dat zou ik niet weten! denk dat t wel ff duurt -ik hoop toch wel rond de 6wk -mensen die je uitputten -gewoon wandelen in de buurt
Ik ga ook naar bed. Trusten allemaal. Ik neem voor de zekerheid mijn GSM mee naar bed, je weet maar nooit.............
- Na een halfuur denk ik - Misschien Yaron, maar dat weet ik niet cker en anders mijn familie - Een ijskoud biertje en een broodje filet americain - Ik wil nieuwe kleding - Als ik snachts alleen ben met die kleine (toch wel een beetje eng) - Ik neem 6 weken de tijd en nou maar eens kijken of ik dat libido met iemand kan delen - Schoon"familie" mag van mij echt thuisblijven - Zal wel een wandelingetje zijn door de buurt ofzo
Jeetje heftig Nannie, zo te lezen ben je de bevalling kranig doorgekomen! Nu lekker genieten van je mooie mannetje!
Hmmm slapen, ja dat zou ik ook wel graag willen momenteel. Maar het onweert hier momenteel toch een partijtje en als ik iets niet kan, is het slapen met onweer: ik wil dan altijd een lamp aan en het raam mag niet open (wat in deze hitte ook niet echt lekker is). De bui hangt momenteel echt boven Tiel: als het bliksemt dan is het echt overal te zien, achter, voor, links en rechts van het huis. En de bliksem is nog niet weg of de donder valt al . Dus ik ga momenteel nog ff niet naar bed.