Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier nog geen onweer gehoord. Het is hier rustig... Vind het altijd wel gezellig hoor als ik binnen zit en de regen klettert tegen de ramen :p
    Ik zie mezelf ook al helemaal liggen op zondagochtend in mijn grote bed. Buiten koud rotweer en Michelle, Leroy, Mayron en ik lekker in mijn bed... CHILL!

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    zal wel een super markt worden :)

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mooie gedachte hoor :D .
    Kan trouwens kloppen dat er in Zoetermeer nog geen onweer is. Als ik op buienradar kijk, komen de buien aan de rechterkant van Nederland binnen en waaien vervolgens door naar het westen. Maar de smalste strook ervan mist Zoetermeer op een haar, want deze ligt net iets hoger. De strook die volgt is breder en het zou dus kunnen dat het straks wel lost gaat komen bij jullie, binnen nu en een aantal uur.

4. monkeylove

Ik hoor al ver hiervandaan gerommel idd...

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    - als ik zeker weet dat alles goed is, zal waarschijnlijk na 30 min - 1 uur zijn
    - ouders en schoonouders
    - lekker mals biefstukje hmmmmmm
    - maakt me op zich niet zoveel uit. Zwanegrschapskleding zit ook best lekker (met al dat elastiek er in), maar denk mijn eigen lingerie wel weer een keer.
    - ik denk als mijn bv niet gaat, baby veel huilt, etc .... vrij snel dus ;)
    - ik hoop vrij snel. Vind he tnu soms al moeilijk om me in te houden :oops:
    - mensen die ik normaal ook zelden spreek of zie. Gemaakte interesse hou ik niet zo van
    - lekker een tochtje met de wandelwagen in het dorp.

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Bleeeeh hier was die onweer, in arnhem!
    Boven mij flits en donder tegelijk 3 kwartier achterelkaar. Kzit hier alleen (nouja met me beebje natuurlijk in me buik ;) ) maar vind dr niks aan!

Pas nu waait het over

7. monkeylove

Jah, hier komt het steeds meer deze kant op.
    Ik gah maar lekker liggen met een boekie :p
    Goodnight y'all!!!!!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik duik er ook maar eens in, het onweer lijkt (voor nu in elk geval) voorbij.
    Trusten allemaal!

9. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Hier is t idd voorbij gelukkig

weltruste allemaal!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    -Hoe snel bel je na de bevalling mensen op?
    ligt eraan hoe laat de baby geboren word, wij gaan niet 's nachts iedereen bellen dus dan word het pas de volgende ochtend. Anders bellen we als we thuis zijn en de honden even hebben kunnen snuffelen en kennis maken met ons nieuwe gezinslid.

-wie bel je als eerste na de bevalling
    mijn ouders, schoonouders, broers, zus en een paar hele goede vrienden.

-wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling.
    rode wodka redbull, wijntje, annanas!

- welk kledingstuk wil je graag weer aan
    Mijn eigen spijkerbroeken.

-Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling?
    geen idee, denk na de eerste huilnacht.

-Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is?
    ligt er een beetje aan hoe het daar beneden eruit ziet en voelt.

-welk kraambezoek mag thuisblijven
    alles waar ik nu ook niks van hoor.

-baby's 1e uitje
    waarschijnlijk de rit van het ziekenhuis naar huis toe en mocht het echt heel anders lopen dan een rondje om het blok met de honden.

11. monkeylove

Pfff ben wakker en kan niet meer slapen... Ben een beetje verkouden dus heb ook een onrustige nacht achter de rug...
    Ik heb Yaron gevraagd of hij misschien bij de geboorte van zijn zoon wou zijn, maar dit wilt hij niet :( Dus toch wel weer een teleustelling alhoewel ik het wel had kunnen weten.
    Maar toch draaide m'n maag zich even om. Daarmee is voor mij de kous af. Ik zal nu niets meer vragen en hem dus niet als eerste bellen na de bevalling, dat word dus mijn familie...

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    1+2. . Wanneer ik bijgekomen ben en dan alleen de familie, beste vriendin en sms naar buddy ;)
    3. Qua eten en drinken niet veel maar een lekker koud biertje op een warme zomerdag gaat er wel in.
    4. Mijn baggy jeans!
    5. Geen idee
    6. Ligt aan hoe snel ik aan de kleine wen hihihi.
    7. De vriendin van Hugh's beste vriend! Kep haar niet zo hoog in het vaandel staan en ik sta dat ook niet bij haar :rolleyes:
    8. Naar een terrasje hihihi, tis per slot van rekening hartje zomer hihi.

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ML,

Balen dat Yaron nou weer zo reageerd! Ik had er toch wel goede hoop op.
    Maar meis wie weet veranderd hij met de tijd wel? Ik bedoel er is niets zo veranderelijk als...en man hihi.

Ik kan ook niet meer slapen. Kep mega last van brandend maagzuur en mijn rennie's lagen beneden. Dus blijf ik daar maar!

De woonkamer is helemaal omgezet. Het staat me niet echt compleet naar het zin, maar ja...in mijn hoofd zag het er praktisch en logisch uit maar in praktijk....

Anyway, tis te doen en het moet maar zo de aankomende 2 jaar ofzo hihihi. Ook staat de box al zooooooooo grappig!
    Nou moet alleen die lampekap van Ikea nog opgehangen worden (mijn vader heeft de rest al opgehangen) .

Vandaag hebben we een uitje met het werk van Hugh. Aan de ene kant best zin in...maar aan de andere kant...kan het me gestolen worden. Maar goed als ik het niet meer trek ga ik gewoon. Tis in Zandvoort dus niet ver bij mij vandaan.

Nou ga es ff een bakkie zetten, die kl*te senseo doet het gewoon niet mss, stopcontact defect ofzo ff een ander zoeken...

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    ML, balen dat Yaron zo heeft gereageerd. Ik blijf het bizar vinden dat iemand zo voelt/denkt over zijn eigen vlees en bloed. Het is verdories zijn kind!

Essie, de colorcatcherdoekjes blijven wit als er niks afgeeft. Maar meestal hebben ze hier een onbestembare grijze of bruine kleur, één keer was hij roze toen ik mijn knalroze dekbedhoes had gewassen.

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ships hé

Zit ff online voor VoedingsBH's te kijken maar wat zijn die krengen duur...voor een beetje stevige zit je toch gauw aan de €50 euries!
    Ik heb E95-100 (ligt er net ff aan hoe het valt) maar hoeveel heb ik er eigenlijk nodig hihihi.

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou er met één of twee beginnen. Je weet niet of de borstvoeding gaat lukken, plus je maat kan nog veranderen.
    Enne ik heb ook zo'n dure en ik vind het het wel echt waard hoor.
    Zeker als je een grotere maat hebt.
    (maar ik heb bij Damian 9 mnd borstvoeding gegeven dus dan haal je je geld er ook wel uit vind ik)

18. Hoi Meiden,
    is er al wat nieuws van Patries?
    ML, zo'n bokkum wil je er dan toch niet bijhouden (snap ook dat dat emotioneel anders werkt hoor ;) )
    Raar trouwens dat he bij jou later onweerde dan hier, heb de hele avond flitsen gehad vanaf 22.30 uur....
    oke, de vragenlijst....

-Hoe snel bel je na de bevalling mensen op?
    Als ik weer fris/schoon ben en ik weet dat alles goed is. en als ik het aankan dat hubbie even wegloopt om te bellen (mobiels en zh mogen niet samen toch?)[/color}

-wie bel je als eerste na de bevalling
    Ouders en schoonouders, daarna mijn zus!

-wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling.
    een warme ciabatta met roomkaas, gerookte zalm, pijnboompitjes en sla :D water loopt me in de mond.

- welk kledingstuk wil je graag weer aan
    zomerse rokjes en shirtjes en mijn lekkere knaloranje fleecevest! (pfoeh da's heet eind juli)

-Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling?
    geen idee, ga wel merken hoe het loopt!

-Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is?
    Je mag toch pas weer na zes weken? :oops: dus hoop niet veel eerder anders zijn we allemaal alleen maar megagefrustreerd :confused: :D
    -welk kraambezoek mag thuisblijven
    Ik heb een oom en tante die van mij niet hoeven (al ben ik vast ook boos als ze niet komen ;) ) en heb een aantal collega's die ik echt niet thuis wil zien.... dat mens slaat helaas nooit een kraamvisite over :rolleyes:
    verder als het maar een beetje rustig gespreid over dagen is en geen grootte bubs in een keer
    [/quote]

zo en nu nog een cappuccino, ben echt zwaar moe, david was vergeten de gordijnen dicht te doen (we lagen onweer te kijken en vielen in slaap) en dus het eerste licht wakker steeds, toen had dichtdoen ook geen zin meer....

oh ja, hij gaat vandaag ballonvaren. zou ik eigenlijk doen, maar de landing is nu wat te heftig voor Uk :D wel balen, lee me wel bijzonder...

knuf van rensie

19. heb er 2 van de v&d, die zijn niet zo heel duur... vind het wel rampendingen, vormt nu echt voor geen meter.... krijg echt zo'n oost-west effect :)
    je maat kan trouwens wel 2 cups omhoog gaan hoorde ik :confused:
    hoe kan je dan nu al kopen? moeilijk hoor!

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jij had ze toch bij Livera vandaan?
    Kep ff online gekeken maar die gaan maar tot omvang 95? Hebben ze ze in de winkel groter?

Wat een ruk weer!
    Vandaag dus uitje met werk van man...
    ZIJ gaan een slipcursus doen en ik dacht dan lekker in het zonnetje te gaan kijken. Ook gaan we BBQ'en, nou ben ik daar al geen fan van maar vraag me af hoe ze dat voor ogen hebben met dit weer.
    1 voordeel...met dit weer geen file richting Zandvoort whahahaha

Share This Page