OKe, blonde vraag voor vandaag.... wat voor kleren draagt baby op welk moment? of te wel, waar slapen ze in, wat overdag enzovoorts....
Weet overigens ook niet wat ik aan moet...kep het zoooo snel warm en zweet zo erg snel! Ben wéér een checklist aan het maken... Maar ik mag wel een groter koffertje gaan nemen hihihi. Had eerst een hele kleine maar moet toch een tikkie groter denk ik.... En wat ik nog allemaal in huis moet halen tjonge kan aan de bak van de week! hihihi
Nou ik heb echt 1 echte pyama voor de baby met I love Sleeping erop! En ik heb nog een Snoopy pakje maar Snoopy ligt op het plaatje te slapen dus ik denk dat dat ook een pyama is. (Vind dat overigens voor die kleintjes wel moeilijk te onderscheiden hoor). Maar om je eerlijk te zeggen, waarin ze slapen...nou overdag gewoon in de kleding die ze overdag aan hebben denk ik, gezien het de eerste weken niets anders doen dan eten en slapen blijf je pyama aan/pyama uit trekken. Dus overdag gewoon "makkelijke" setjes/pakjes of alleen shirtje en broekje uit. En als ze "echt" naar bed gaan geen idee eigenlijk. Vind het geen blonde vraag hoor want ik weet het ook niet
-Hoe snel bel je na de bevalling mensen op? Zodra we zeker weten dat alles goed is en wij allebei wat zijn opgefrist -wie bel je als eerste na de bevalling Diegene waar Steijn is, hij moet als eerste zijn broertje zien. Daarna onze ouders, en goede vrienden -wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling. Oh zoveel, biefstuk, glaasje rosé (bij lekker weer), filet americain - welk kledingstuk wil je graag weer aan Al mijn eigen kleding en anders koop ik wel iets een maatje groter in de uitverkoop, als die zw kleding maar opgeruimd kan worden -Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling? Geen idee, bij Steijn heb ik er nooit opgezeten. Dus ook geen idee of ik er deze keer op kom -Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is? Week of 6 denk ik - welk kraambezoek mag thuisblijven Mensen waar je niks aan hebt. De klanten van mijn man en de meeste collega's, vandaar dus eind augustus een kraamfeest. Hebben de we die allemaal in één keer gehad. -baby's 1e uitje Naar opa en oma, winkel etc... lekker wandelen. Gisteravond flinke harde buiken gehad, een uur of 3. Ze deden niet echt pijn maar zeurde nog al. Was ook geen peil op te trekken, aantal keren snel achter elkaar en dan weer een minuut of 20 niks. Morgen heb ik controle daar maar is even aankaarten. Bij de prenatal gister voor 75 euro aan kleding gehaald voor de baby en ook nog wat voor Steijn. Gelukkig hadden we nog een hoop van die iris cheques liggen en die gebruikt Patricia hoe is het nu bij jou? hoop toch dat het snel doorzet, want zo lang met weeen lopen is niks. (heb het de eerste keer gehad, 5 dagen lang). Vergo wat fijn om wat van je te horen. Hoop dat jij en je man wat kunnen genieten van even er samen uit. Dikke knuffel voor jou. Nannie dat kan echt frustrerend zijn, loop je al zo lang met weeen en dan heb je maar 1-2 cm Ik heb dat dus ook gehad, maar dan dagen lang. Vreselijk. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en heb je een prachtig mannetje. Hoop dat Brenden snel naar huis mag. Silla veel plezier met het uitje van je mannetje. In het oosten begint het zonnetje nu door te komen. Hoop bij jullie ook snel.
Over die pyjamaatjes gesproken: Ik heb een een paar pyjaamaatjes, mar heb ook veel witte katoenen broekjes gekocht waar dan een shirtje op kan. Dat zit ook wel lekker. Mayron heeft nu al huisbroeken Als het warm is zal hij niet veel meer aanhebben als een rompertje... Wow! 1 Juni vandaag Nog 1 maandje dan is het onze maand en nog dik een week, dan zijn de eerste van ons 37 weken (Waaronder ik )
Goedemorgen dames, Wat een bout nacht zeg. Gingen we naar bed rond 22.30 uur begon het net te onweren. En niet zo zachtjes nee van die hele harde donderklappen en continue lichtflitsen. Slapen had geen zin want ik lag te wachten tot de sirenes in de kamer naast ons af zouden gaan. En ja hoor binnen 10 minuten de eerste en nog geen twee minuten daarna de tweede. Het onweer duurde ook geen 10 minuten, nee tuurlijk niet moest gewoon tot 01.30 uur duren. Toen de kids weer naar bed gedaan en ik wist daarna niet meer hoe ik moest liggen van de pijn in mijn rug. Werd ook met een hele pijnlijke bovenrug wakker (te lang in een houding gelegen? ) en das nog steeds niet over. Maar ja zitten en lopen is nu beter dan liggen al zou ik nog wel een paar uur kunnen slapen. Vanmiddag met de kids naar Ballorig dus zal vanavond wel helemaal total loss zijn. Einde klaagzang! Mijn telefoon heeft zich vannacht niet laten horen dus ik ga er vanuit dat Patries gewoon lekker thuis is. Zal haar straks even bellen. Ik hoop in ieder geval dat ze een beetje heeft kunnen slapen gisteren en vannacht. Er was een vraag over wat baby's overdag en 's nachts aan hebben. Ik vind dat er erg weinig pyjama's te krijgen zijn in maat 50-56 dus tot maat 62-68 slaapt die van mij gewoon in de kleren die hij overdag ook aan heeft. Overdag slaapt hij ook veel en om hem nou voor ieder slaapje uit en daarna weer aan te gaan kleden vind ik een beetje teveel van het goede. Een site voor grote maten BH's w.o. ook voedings BH's: http://www.prettymum.nl/
En anders ga je lekker in de Mickey's zitten. De broodjes bal die zijn zoooooooo heerlijk daar. Je vindt de Mickey's bar aan het einde van de pitsstraat voordat de Tarzanbocht begint. Daar zijn ook schone toiletten als je niet op zo'n chemobak wilt zitten.
En wat betreft Yaron, jullie hebben gelijk. Hij is echt van de pot gerukt. Hij moet echt blij zijn dat ik hem er nog bij wil hebben na alles wat er gebeurd is. Maar ik wou hem de geboorte van zijn eerste kind niet ontnemen omdat het 1 van de memorabelste momenten uit een mensenleven is. Hij doet net of hij een kennis is die het komt bekijken na de geboorte. Lekker makkelijk allemaal, totaal geen moeite voor doen. Voor hem is 1+1 vast ook 33. Ik had echt gehoopt dat hij zich rot over alles zou voelen omdat hij zei dat ie nog van me houdt Jah hoor, als je van iemand houdt laat je haar helemaal alleen in dr zwangerschap en als klap op de vuurpijl mag ze lekker alleen bevallen. Hebben jullie ooit van zo'n intense liefde gehoord? Nou zal er nu niet meer over klagen verder maar moest het gewoon ff kwijt...
Joh, dat is geen klagen hoor wat je doet. Hij heeft de laatste weken weer een beetje verwachting bij je gewekt en dan is het natuurlijk een keiharde domper dat hij niet eens bij de geboorte van zijn eigen zoon wil zijn. Gaat ie vast nog spijt van krijgen maar dat is zijn probleem. Richt jij je maar lekker op de komst van de kleine en laat je niet gek maken door een persoon zoals Yaron. En hier mag je alles kwijt wat je op je hart hebt!
In Zandvoort zelf redelijk maar op het circuit als mijn broekzak. O en Sil, hou er rekening mee dat er vandaag ook jubileum races zijn dus zal best wel druk zijn. En de Mickey's is wel een stuk lopen vanaf de slipschool.
Zow trouwens joh, ik ben megaverkouden weer. Pijn in mijn neus, een licht hoofd, hoesten en pijn in mijn keel. Die kleine mag nog wel ff blijven zitten want voel me totaal geen mens. Maar ik hoor meerdere mensen over verkoudheid en alles, zou het weer heersen?
Silla, ik heb 'm idd bij Livera gekocht. Geen idee tot welke omvang ze ze verkopen. Maar Anita (het merk wat ik heb gekocht gaat volgens mij wel groter dan 95 www.anita.nl) En wat betreft kleding voor je uitje, ik ben ook iemand die het snel warm heeft dus ik zou gaan voor laagjes want dat kun je makkelijk uitdoen. Het is geen mooi weer maar het is niet koud ofzo. ML, balen dat je weer verkouden bent, hier ook een kuchelende man en kind. Damian loopt zo te stuiteren van de energie dat we maar naar Artis gaan, kan hij daar lekker rondrennen. t is maar een half uurtje rijden vanaf hier en aangezien het geen stralend weer is zal het met de drukte ook wel mee vallen.
Vooral goed stomen, want voor je het weet heb je een voorhoofdsholte ontsteking. Laat je morgen nog wel even naar je longen luisteren of is die zere plek weg bij je ribben/longen?
ah meis wat een eikel zeg, dat is toch zo bijzonder de geboorte van je kindje. kan me voorstellen dat het voor jou nu klaar is. Hier geen onweer gehad gelukkig maar wel een paar feestende buren tot 7 uur vanmorgen GRRR Ik werd vannacht ook paar X wakker van de pijn in mijn liezen/bekken echt van die gemene steken erg pijnlijk. Vandaag zondag dus = rustdag ik ga niet teveel doen vandaag miss. lekker filmpje kijken en op internet hangen.
Jah ik voel m nu niet, maar ik had gister op de ongemakkenkaart al gevonden dat dit iets met je ribben te maken heeft ofzo en dat je er niets anders aan kan doen dan platliggen. Maar baal wel onwijs dat ik net nu verkouden wordt hoor! Ik ga zo idd maar eens een lekkere lange hete douche nemen, n vitaminepil, honingthee en vannacht dan maar een doorgesneden ui naast mijn bed...
Hi Sen, Ik ben zeer bekend met het terrein van het Circuit hihihi. Ons bedrijf heeft daar vroeger tijdens de races de beveiliging geregeld en ik was daar (tot eind 2005) 2e Hfd. Beveiliger dus het terrein ken ik op mijn duimpje. Ik mis het nog steeds hoor die goede oude tijd....maar het waren altijd zeer lange dagen (vaak van 06:00 uur tot einde races en al die tijd continue staan ). Van 2002 - 2005 was ik bij alle (leuke) races aanwezig, geweldige lol gehad met de mensen die daar werkten/grootste lol als er weer zo'n "Studentje met papa's auto aan de hoofdpoort stond en populair liep te doen en die ik vervolgens de toegang weigerde omdat hij geen juiste parkeerkaart had hihihi, of de VIP's met een "gewone" kaart maar dachten dat ze met hun "Status" wel even binnen mochten komen..."Weet u wel wie ik ben mevrouw" En mijn standaard "mantra op deze vraag was altijd....Meneer, al bent u ZKH Prins Willem Allexander, het zal me aan mijn derière oxcideren maar u dient gewoon ergens binnen Zandvoort te parkeren Zoooooooo moe werd ik van sommige VIP's. Maar met de coureurs altijd veel lol gehad (en hun "personeel"). Maar ook harde tijden...ben vaak "aangereden" door van die driftige/protserige lieden die denken omdat ze voor een coureur werken GOD zijn. Mijn eigen "personeel" die (in de herst maanden) niet op kwamen dagen omdat het regende en dat je voor het resterende personeel gewoon geen aflos had. Ik weet dat er races zijn maar weet binnen Zandvoort zelf ook mijn weg en mss kan ik nog gebruik makan van de connecties die ik binnen het Circuitpark heb hihihi. Maar meiden ik moet "vliegen", weet nog steeds net wat ik aan moet. Tis aan zee natuurlijk altijd frisser dan in de binnenstad...grrrrrrrrrr...
Zow tot 7 uur feesten Hadden ze een afterparty ofzow. Best asociaal als je dat gewoon thuis doet... Pijn in mijn liezen had ik toen die kleine indaalde. Gemene steken, maar wel ingedaald