Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    daar gaan we voor! alleen nog maar positieve dingen hier!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier ook goed...wel mega verkouden.
    Maar verders eigenlijk nog steeds geen kwaaltjes.
    Koud valt ook weer mee, heb ik ook met vlage, misselijkheid...beetje misselijk gevoel maar that's it, borsten wisselt, ja en veel naar de plee hihihihi.
    Maar toch blijf ik onzeker hoor. Maar goed...wel...

3. @Patricia. Het valt inderdaad wel mee met de nieuwe aanmeldingen. Zullen we afspreken dat er nu nu niet meer juli mama's afvallen?

Net toen ik had geschreven dat mijn (.)(.) vandaag minder pijnlijk waren kreeg ik weer even een steek in mijn borsten. Erg wisselend!

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat zou fijn zijn!

@ Jusi, wat een fijn bericht!

@ Bloem, mooi dat het niet negatief was en dat je nog hoop mag hebben. We duimen met je mee!

@ Silla, ik heb dat ook heel erg dat wisselende. Dat maakt mij ook onzeker. Afgelopen zaterdag was het verschrikkelijk gevoelig, toen dagen niet en vandaag denk ik weer: ah, daar zijn ze weer!

Verder ben ik weer erg futloos. Heb niet veel zin meer in om iets te doen als ik van het werk kom. Dat was een paar weken geleden nog wel anders. Mijn mannetje heeft de tv verplaatst van onze werkkamer naar de slaapkamer, zodat ik 's avonds heerlijk in bed tv kan kijken!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja we gaan een eed afleggen met zun allen, alleen nog maar kloppende hartjes, en gezonde kindjes vanaf nu :D kon dat maar he..!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik teken ervoor ;)

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ook :thumup:

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    me too! :thumup:

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    yep, geen onzekerheid meer, gewoon met zn allen genieten van de zwangerschap en bedenken dat wij volgend jaar met het mooie weer lekker kunnen wandelen met de kinderwagen, terasje pakken enz enz. Ik kijk er nu al naar uit. Behalve naar de extra kilo's. ik ben vanmezelf al erg stevig en dan komen de zwangerschapskilo's er nog eens bij. Maar ja straks in juli lekker veel wandelen, slaapt die kleine tenminste ook lekker. Zucht wat verlang ik naar warm weer zeg. Zou het komen omdat ik het zo koud heb?

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb het vandaag nog helemaal niet koud gehad en ook niet moe?
    Wisseld dat ook per dag? Net als (.)(.)?

11. Ik teken er ook voor.

Enne, koud heb ik het ook heel vaak. Ik kijk ook uit naar de zomer! Zit ook in mijn genen. Ik hou zowiezo niet van de kou.

12. claud27

claud27 Actief lid

13 aug 2007
    129
    0
    0
    hoi hoi,

Nou ben even niet geweest en wat lees ik toch allemaal meiden heel veel sterkte.

Hier gaat het wel goed ben nog steeds veel misselijk en hele gevoelige
    (.)(.) niet normaal ze zijn enorm.
    Mijn buikje gaat steeds meer groeien snap er niets van dat dat zo snel kan misschien dat het komt omdat het de 2e is of het zijn er 2 dat zei mijn zus dan :) maar ja nog een weekje en dan naar vk en dan zal ik de andere week wel een echo krijgen kan niet wachten tot ik een echo gehad heb,heb je toch wat meer zekerheid.

xx claudia

13. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    ik teken ook vette letters!

Ben nu al op van de zenuwen en mag pas woensdag naar de gyn voor de echo! Alles gaat goed hoor, maar heb al 3 vlinders gehad en vind het toch nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend, kheb nergens geen fut voor!

liefs mandy

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Dat koud hebben herken ik helaas al te goed!
    Vooral s 'avonds kan ik gewoon trillen van de kou brrrr!

Gelukkig weer goed nieuws Jusi!

Bloem de gyn vertelde me dat er zelfs een week speling tussen kan zitten met de meting van de kalender en de echo! Dus misschien ben je wel weekje minder ver en dan kloppen de waarnemingen van nu behoorlijk!
    Bij ons zag je de vruchtzak en daarbinnen een soort van zeepaardje en daar in het midden zagen we hartje knipperen!

Ik ben inderdaad benieuwd of er nog veel juli mama's gaan volgen! In ieder geval geen afvallers meer volgens afspraak!

Silla dat wisselende is heel normaal hoor! Ik schrik er ook van hoor als ik ineens minder merk maar dan kan het een paar uur later weer totaal anders zijn! Beterschap trouwens!

Patricia echt grappig om zoveel te herkennen! Ze noemen mij ook wel de bemiddelaar! Ik heb 5 broers! hihihi
    Hoe gaat het met je zoontje?

liefs Nina

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

laten we dat maar doen jah

16. monkeylove

Je bent niet de enige met een buikje al, kijk maar eens in mijn album :s

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje monkeylove dat is al een lekker buikje! heb vandaag mijn spijkerbroek aan en merk dat hij toch niet meer zo lekker zit :D

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja! Ik teken ook 100% voor jullie hoor! Ik wil straks in juli allemaal dolgelukkige juli-mama's! (en papa's natuurijk!)
    Ik zal af en toe nog wel even komen spieken hier en positiviteit naar binnen blazen!

Liefs en iedereen heel veel sterkte, geluk en mooie echo's!

19. monkeylove

Go4baby, ik vind dat je er onwijs goed mee omgaat, Ik hoop dat je snel zwanger bent! RESPECT!

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja alle meiden! Echt superlief dat jullie ondanks je verdriet toch nog zo lief aan ons denken!

Deel Deze Pagina