Nee geen vicks helaas Ik heb de vorige keer toen ik zo ziek was (Toen ze die badkamer kwamen verbouwen) alles opgemaakt. Ik dacht word vast niet meer snel ziek dus nooit aan gedacht alles even nieuw te halen. Zal een kijken of het hier vandaag koopzondag is.
Ow winkels zijn vandaag open in Zoetermeer. Beter dus. Ga ik straks maar eens wat tegen verkoudheid halen want mijn rechterbijholte begint ook te steken. Mag je neusspray als je zwanger bent?
Ik heb van 1996 tot 2005 dienst gedaan op Zandvoort als Marshall. Was totdat Sven geboren werd IEDER weekend aanwezig. Of het nou een A of een B evenement was. En ja lange dagen. Was op het gegeven moment observer (posthoofd) en dan moest je met de grote evenementen al om 6.00 uur aanwezig zijn en soms zat je 's avonds om 21.00 uur nog in de nabespreking. En de hele dag staan. Pauze, ja als het de wedstrijdleiding uit kwam want als we achter lagen op schema dan werd gewoon de pauze ingekort. Met Maarit heb ik het tot 6 maanden zwangerschap volgehouden op post en daarna ging het niet meer. Heb wel altijd leuk contact gehad met de beveiliging maar als vrouwelijke Marshall had ik toch het idee dat het een stuk makkelijker ging. Weet ook dat er veel Marshalls zich als horken naar de beveiliging gedroegen om zij "Marshall" waren en dachten net als sommige coureurs dat ze een bepaalde status hadden. Maar zonder circuit had ik mannetje nooit leren kennen.
Zo goedemorgen allemaal! Hier heeft het ook gigantisch geonweerd gister...echt wel een paar uur ofzo. Ik vind het altijd wel wat hebben als het buiten rotweer is en ik lekker met een dekentje op de bank zit ML: Wat een lul joh... Ik kan het echt niet begrijpen dat hij zo luchtig doet over de geboorte van zijn eigen kind! Senninha: Veel plezier in ballorig Nannie: Wat een verhaal zeg..Ik had de fotos nog niet gezien maar je hebt een prachtig mannetje Niesje: Veel plezier in Artis Silla: Veel plezier in zandvoort vandaag Mijn vrgenlijstje: -Hoe snel bel je na de bevalling mensen op? Ik denk dat als ik opgefrist ben etc dat we mensen gaan bellen, maar wel gelijk met de mededeling erbij dat ze nog niet langs hoeven te komen. Dat wil ik pas de volgende dag.-wie bel je als eerste na de bevalling Ouders, zussen, broers,-wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling. Broodje filet american, een lekker wit wijntje, op mijn buik slapen, mijn schoenen met hakken.- welk kledingstuk wil je graag weer aan Mijn mooie heupbroeken van Indian Rose, god wat mis ik mijn lekkere broeken-Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling? Ik denk als mijn man weer weg moet voor zijn werk..-Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is? Pff nou ik denk als het bloeden etc gestopt is. -welk kraambezoek mag thuisblijven Degene die we er niet bij willen hebben om wat voor reden dan ook, daar gaan we sowieso niet mee om -baby's 1e uitje Ik denk de eendjes voeren Vandaag is het koopzondag hier dus we gaan lekker nog even wat dingen halen waar we gister niet aan toe zijn gekomen..Ook wil ik misschien nog even gaan zwemmen als mijn man dat ook wil..
Kan geen kwaad. Je mag het niet langer dan een week gebruiken. Voorzichtigheid is geboden bij een verhoogde bloeddruk en indiener aanwijzingen zijn voor een verminderde doorbloeding van de placenta. Als je borstvoeding geeft dan moet je eerst overleggen met de arts. Dit staat in de gebruiksaanwijzing van de Kruidvat neusspray.
Haha owkee, nou ik ga er maar neit van uit dat ik langer als een week verkouden ben Kwebbels idd een LUL hahahaha.... Als hij nog een kans bij me had dan was die 0,05%, nu is de kans gereduceerd tot 0% Come on zeg!
Ow jah en dan nog een smsje gister sturen dat hij alleen mij wilt, ook omdat we een kind krijgen? Snappen jullie mijn verwardheid? Die denkt echt dat je in het leven nergens moeite voor hoeft te doen Ik wens m veel succes met de rest van zijn leven
Goedemorgen, Er is veel gekletst en niet alles is blijven hangen, ik ben nog duf Wij hebben geen onweer buiten gehad, maar ik had het in mijn hoofd. Knallende koppijn! Het is gelukkig nu behoorlijk afgezakt! Senn, veel plezier vanmiddag! Ga je zelf ook nog in de ballenbak>? ML, het blijft een vreemde snuiter. Je krijgt er totaal geen hoogte van. Het zou mij niks verbazen als hij binnenkort toch weer aangeeft wél bij de bevalling te willen zijn. Niesje, veel plezier in Artis! Silla, ook veel plezier met jullie uitje! Verder weet ik het even niet meer.... Ik ga mij douchen! Wij gaan vandaag even naar Bourtange, want een cache van ons is verdwenen. Ik geloof dat ik jullie nog steeds niet uitgelegd heb wat het is (www.geocaching.nl) en dan op visite bij mijn schoonouders!
Hoe snel bel je na de bevalling mensen op? Als alles goed is, dan bel ik toch vrij snel mijn moeder op. Wie bel je als eerste na de bevalling? Mijn ouders, schoonouders, broers en zussen en mijn vriendin Wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling? Een glas wijn! Welk kledingstuk wil je graag weer aan? Mijn mooie heupbroeken van Indian Rose, god wat mis ik mijn lekkere broeken (zelfde antwoord als Kwebbels ) Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling? Als het allemaal niet gaat lukken, als ik bijvoorbeeld een huilbaby krijg en ik niet meer weet wat ik moet doen Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is? Geen flauw idee, we zien wel! Welk kraambezoek mag thuisblijven? Mensen waar ik anders ook nooit echt contact mee heb. Baby's 1e uitje? Een wandeling door de buurt.
Goedemorgen iedereen ! Zat net mee te lezen bij de mei mama's... echt bizar hoe snel de tijd gaat.. er hoeft daar nog maar 1 iemand te bevallen en dan is iedereen ervan mama.. Niet te geloven dat dat over 2 maandjes bij ons ook zo is.. of minder natuurlijk ! Wat 'n leuke vragenlijst trouwens: Hoe snel bel je na de bevalling mensen op? Zodra alles even rustig is.. Eerst genieten en bijkomen! Wie bel je als eerste na de bevalling? Ouders, broers (alhoewel die al in het ZH zullen zijn denk ik..) en daarna m'n vriendinnen ! Wat mis je het meest tijdens de zwangerschap eten/drinken en wat wil je dus (denk je) als eerste weer hebben na de bevalling? Broodje filet, koud biertje met 'n sigaretje.. al zullen die laatste 2 ivm bv er wel niet van komen.. Welk kledingstuk wil je graag weer aan? Alles waar gaan buikband aanzit.. of stretch is maar toch na 7 maanden 'n blote buik laat zien.. gewoon weer mezelf zijn :-D Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling? Geen idee... zodra de vermoeidheid om de hoek komt kijken.. Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is? Dat stelt nu al niet veel meer voor, dus hoop wel snel.. we hebben 'n hoop in te halen! Welk kraambezoek mag thuisblijven? Geen idee.. iedereen die langs mag komen krijgt 'n kaartje dus is iedereen welkom.. al moet ik zeggen, dat betweterige mensen thuis mogen blijven haha Baby's 1e uitje? De bruiloft van m'n zwager denk ik.. (5 augustus) of als ze eerder geboeren wordt, een lekkere wandeling met papa & mama..
Hey lieve lieve meiden! hier even een bericht van mij ,want ik ben echt kapot van moeheid! gisteren alsnog naar huis gegaan want ik werd gek in het ZH. Moest alleen maar huilen en miste mijn gezinnetje zo erg. Weeen zijn er nog wel , maar het ene moment veel sterker dan het andere moment en soms weer een half uurtje rustig. Gyn. had verwacht dat hij vrijdagnacht zou komen want de CTG sloeg erg hoog uit..en bij de inwendige echo zag hij dat mijn baarmoedermond al geheel verweekt was..dus de ontsluiting kon ieder moment beginnen. Vrijdag op zaterdag geen oog dichtgedaan van de pijn in mijn buik, onderrug..maar geen heftigere weeen Ze willen de kleine niet meer tegenwerken met weeenremmers maar ze gaan hem ook niet een handje helpen omdat hij toch nog prematuur is, dus moet nu rust houden thuis..en de natuur zijn gang laten gaan. Hier is het nog hetzelfde, weeige pijn in mijn onderrug, steken in de buik en het melk stroomt al uit mijn beide borsten..dus mijn lichaam is er al helemaal klaar voor! Vannacht wel lekker geslapen maar rond 04.00 uur werkte het slaaptabletje niet meer en was ik weer klaarwakker.. Hoop echt dat het aankomende week gaat doorzetten, want dit zou ik echt niet trekken tot 37 weken dan kan ik echt niet meer persen van vermoeidheid! Ik schruifel nu onder de warme douche, misschien knap ik ff wat op..en ga even een klein stukje wandelen..wat frisse lucht kan ik nu goed gebruiken. Meiden ik hou jullie op de hoogte, en zodra het doorzet..zijn jullie één van de eerste die het horen hoor Dikke kussss voor jullie! En duim voor mij!
Nannie: Wat een prachtig mannetje heb je zeg . Heerlijke bolle babywangetjes ML: Laat die Yaron maar lekker hoor het moet een eer zijn om bij de bevalling te zijn, en wil hij dat niet, dan niet. Misschien ben jij ook wel meer ontspannen zonder hem. Neusspray mag je inderdaad gebruiken mits je geen bijzondere dingen hebt. Maar probeer het wel zo weinig mogelijk te gebruiken en niet langer dan een week. Dus bijv. voor het slapen gaan zodat je lekker met je neus open kunt slapen en overdag een keer wanneer hij potdicht zit . Beterschap! Patricia01: Rustig aan he meid! Hoewel het natuurlijk beter is voor de kleine dat ie nog even bij jou blijft, kan ik me voorstellen dat je zsm wilt bevallen! Bij mij is gisteravond de verloskundige nog geweest. We waren op visite en ik had al last van harde buiken, maar toen ik daar ging klokken waren ze er ongeveer elke 5 min. ( op de klok kon je het niet goed bijhouden). Na een uur zijn we dan ook weer weggegaan want ik zat er niet lekker. Tijdens de rit naar huis kon ik wel goed klokken en had ik gewoon exact elke 5 min. een harde buik. Thuisgekomen de vk maar gebeld. Die is langsgweest en denkt dat het komt doordat ik te druk was die dag. Harte klopte goed van de baby en ik moest maar gewoon gaan slapen. Als het zou doorzetten zou ik vanzelf wel wakker worden. Maar ik heb geen weeen gekregen dus het is idd misschien wel de drukte. Als het vandaag nog regelmatig was moet ik me even laten checken op een blaasontsteking.
goedemorgen dameS! Hier geen onweer geloof ik.. nannie, wat een verhaal zeg! Hopelijk mag je kleine man snel naar huis! Idereen die vandaag weggaat, veel plezier en rustig aan! Patricia, Hoop voor je dat het wel snel doorzet, of minder pijn wordt.. Dit hou idd niet lang vol! Meid ik duim voor je! Bloem, rustig aan he! ML, Echt vreemde snuiter is het hoor.. Vind het niet gek dat je zo verward bent.. Hij zegt de ene keer dit en de andere keer dat.. Meid rustig aan! Nou verder eigenlijk weinig nieuws aan deze kant.. Bij de mei mama's moet er nog maar 1tje.. Jeetje gaat echt snel daar! Nog een maandje en dan is het onze maand!