Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

;)

En nee ik ga niet in de ballenbak, hooguit om er een huilend kind uit te halen wat niet mee naar huis wil.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje, ik hoef niet te raden wie je vriendin is zeker? :)

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ach, je mag nog een gokje wagen... :D

Bloem, doe je vandaag een beetje rustig aan?

Patricia, succes!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    goedemiddag meiden

paticia, hopelijk zet t snel door en ben je of snel van de pijn af, of je hebt een prachtige zoon in je armen liggen

hier mijn 2de nacht gehad op mijn bed. de eerste nacht was vrij onrustig omdat ik in mijn dromen de hele nacht met mijn motortje gespeeld had van mijn lattenbodem :oops: en vannacht heerlijk geslapen maar dat kwam ook van de vermoeidheid omdat ik pas om 03.00 uur in bed lag omdat we verjaardag hadden van mijn schoonma in tilburg, we waren pas om 01.30 uur weg gegaan. was erg gezellig, mijn schoonzusje was net een week terug uit bali en had een heel lief jurkje mee genomen voor onze kleine meid dat hadngemaakt is. zo mooi :)

ik heb nog steeds een beetje last van mijn nek maar dat komt vooral denk ik omdat ik nog echt mijn draai moet vinden in mijn nieuwe bedje.

nannie. wat een lekker ventje heb j. echt al bolle wangetje inderdaad maar je ziet pas dat ie nog aan de kleine kant is op de foto als ie in je armen ligt te drinken.

ik ga ff boodschappen doen in egmond aan zee, hier is ook wel de winkel open maar heb geen zin om moeite te moeten doen met parkeren. :oops: ben alleen thuis dau vandaar, mannetje is fietsen met zijn fietsploeg. lekker cruisen, t is maar waar he zin in hebt met dit weertje.

fijn weekend en maybe tot vanmiddag ff

groetjes susanne

5. Goedemiddag allemaal.

vanmorgen alweer weggeweest, dus kga zo ff slapen.
    de hoofdpijn is helaas weer op komen zetten. en ff genant vraagje, maar vanmorgen ging ik naar de wc en toen zag ik dat een gedeelte van mijn urine gewoon donker was. wat kan dit zijn? :oops:

LIefs Wendie

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    misschien te weinig gedronken? Hoe minder je drinkt, hoe geconcentreerder je urine is en dat is ie 's morgens toch al behoorlijk.

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Bloem; doe maar lekker rustig aan hoor! Je kleintje moet nog eventjes blijven zitten ;)
    Patricia; rust maar lekker uit en ik hoop dat het voor je een beetje door zet..
    Susanne; wat een droom zeg :)
    Wendie; Ik zou het niet weten wat het kan zijn. Misschien wat Sann zegt inderdaad te weinig gedronken?

Hier balen, er is helemaal geen koopzondag hier :rolleyes: Daar gaan al mijn plannen grr.. :(

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Vannacht een goede nacht gehad, maar dat heb ik gelukkig meestal. Daarna wakker geworden en eerst weer een partijtje babywas aangezet en een beetje schoongemaakt enzo. Vandaar dat ik nu pas voor de 1ste keer online ben.

ML wat een ex heb je toch :( . Echt geen pijl op te trekken. Maar ben je (helaas) niet veel beter af zonder hem? Je hebt toch niets aan iemand die zo wispelturig is.

Patricia goed om weer even van je te horen! En ik hoop inderdaad voor jou dat het toch allemaal redelijk snel een beetje door gaat zetten. Sterkte in elk geval!

Niesje ik hoop dat je het leuk heb in Artis en Senninha veel plezier met de kids in de ballenbak. En Silla natuurlijk een fijne dag in Zandvoort.

Even iets tussendoor. Gisteren hadden we het dus over de geurzakjes van Zwitsal. Zijn er van degenen die ze gebruiken ook mensen die ze rechtstreeks op het hout van de kast hebben gelegd? Nou ik dus wel en wat blijkt: het hele zakje zit aan de plank vastgeplakt. Ik dus voorzichtig weggehaald en nu heb ik dus van die leuke gele Zwitsal gezichtjes op de plank zitten :( en ze gaan er dus niet meer uit :x . Van de kledingkast heb ik gelukkig de schapjes kunnen omdraaien, maar die van de commode niet. Daar heb ik vlek wel iets kunnen verminderen. Dus misschien iets om op te letten dames!

Nog even een vraagje. Bij mijn worden de donkere gebieden om mijn tepels momenteel erg hard. Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit hoort, maar wilde toch even informeren of dit inderdaad zo is. Dus vertel, vertel.

Nou verder weet ik het even niet meer.

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo ik ben weer terug van mijn uitstapje naar Artis.
    Leuk maar vermoeiend.
    Senninha ben benieuwd of je de ballenbak nog hebt overleefd.

Bloem, rustig aan meid!

Patricia, pittige dagen voor jou meid, ik kan me voorstellen dat het vooruitzicht van zo door te moeten gaan tot 37 weken niet echt leuk is.
    Rust maar lekker uit en verzamel je krachten voor de bevalling want dat kan nooit lang meer duren.

Essie, hoe bedoel je hard? Misschien begint je melkproductie al op gang te komen?

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja hoe bedoel ik hard? Vroeger voor mijn zwangerschap was het donkere gebied om mijn tepels minder stug en flexibeler. Ik denk dat ik het zo moet noemen. Dus op dat gebied bedoel ik harder.

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hey Buddy doe je rustig aan! Ik had vorige week ook harde buiken en bleek inderdaad gevolg te zijn van blaasontsteking. Laat anders voor de zekerheid even testen bij de huisarts morgen.
    Geen rare fratsen uithalen he ;)

Silla: over die voedingsbh's.... ik heb er van de week 2 gekocht bij de prenatal. € 9,95 per stuk en ze zien er nog leuk uit ook. )Alhoewel ik er toch nog niet goed aan kan wennen hoor. Je lijkt wel Madonna met die punttieten, zit geen vorm in :( )

Patries: alles nog rustig bij je? Lekker op de bank hangen en je goed laten verwennen hoor!

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oh Jippie vandaag 33 weken!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo we zijn weer terug uit Ballorig.
    Twee kinderen en twee volwassenen total loss.
    Maar ze hebben zich vermaakt en das het belangrijkste.
    Ben gelukkig niet de ballenbakin gehoeven.
    Maar wat een drukte en warmte en dan de zweetlucht die er hing niet te vergeten. We hadden al gegokt dat het druk zou zijn omdat Kidzzity in Utrecht een tijdje geleden is afgebrand.

We gaan zo lekker wentelteefjes eten (met suiker en kaneel ;) ).

Essie, heb het nooit gehad dus kan je helaas geen advies geven.
    Balen dat die geurzakjes afgeven. :(

Niesje, je zal ook wel loss zijn nu?

Kwebbels, nu je koopzondag plannen niet doorgingen heb je lekker de hele middag in het zwembad kunnen liggen. 8)

Wen, ik denk ook dat je dan de dag ervoor te weinig gedronken hebt.
    Bij mij kan het soms tegen het oranjebruine aanzitten.

Susanne, hopelijk was het gezellig in Egmond.

Veraatje, ik denk dat ik het antwoord al heb gegeven. ;)

Bloem, hoe is het met je?

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd! :whistle:

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey! Vandaag was me moeder gekomen omdat ik me echt niet goed voelde.
    Ze heeft mijn keuken gedaan en de vuilnis en komt
    Dinsdag mijn vloer doen beneden :D

Maar............. Ik heb dus al de hele middag harde buiken die pijn doen, dus ben een beetje zenuwachtig. Mijn moeder houdt in elk geval haar telefoon vannacht naast haar bed want ik moet ze soms echt wegpuffen. Maar misschien komt het ook wel omdat ik me niet zo lekker voel momenteel.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zit er ook regelmaat in?
    En je weet het hè bij twijfel gewoon bellen.
    Fijn dat je moeder vandaag e.e.a. voor je hebt kunnen doen en dat ze vannacht haar telefoon naast haar bed houdt.
    Vast een fijn gevoel dat je vannacht dan in ieder geval iemand kan bellen.

17. monkeylove

Nee zit niet echt enge regelmaatr in. Gewoon een paar keer per uur.
    Ik ben niet dat ik snel bel hoor, maar hou het natuurlijk wel goed in de gaten allemaal...

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Kwebbels, wat heb je nu gedaan dan nu je niet kon shoppen?

Essie, ik weet het niet. Ik heb daar geen last van.

Niesje, fijn dat je het leuk hebt gehad. En nu lekker rusten!

BD, gefeliciteerd met je 33 weken!

Senn, zweetlucht... ik kan mij ook goed voorstellen dat het daar binnen ontzettend warm moest zijn. Buiten is het al bloedje heet (tenminste hier in het noorden). En nu ook lekker rustig aan vanavond!
    Eet smakelijk straks!

ML, fijn dat je moeder je zo geholpen heeft!

Hier zal de lasagne zo wel klaar zijn, dus bis later!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ML: doe je rustig aan meid.

20. monkeylove

JAh ik ga zow lekker douchen ahahah, ik douche wat af op een dag zeg, maar vind het gwoon zoooow lekker...

Deel Deze Pagina