Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Duikster, wat vervelend dat je zo'n brak weekend hebt gehad. Welke musical ben je geweest? Trouwens Acda en de Munnik was erg leuk, jij gaat deze week toch? Vooral het stukje met de vuilniszakken vond ik erg grappig!
    Succes met je laatste twee daagjes!

Niesje, ik kan mij voorstellen dat het wel even lekker is om tijd voor je zelf te hebben.

TuttiFrutti, geniet van je twee daagjes vrij!

Zo, ik ga eerst hier afsluiten (zit nog steeds buiten).

2. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedenavond meiden!

Vandaag lekker even naar zee geweest.. (termunten, Delfzijl)
    Maar het was daar ook erg warm!
    Even een visje gegeten, en een lekker ijsje..

af en toe heb ik gellof ik harde buiken.. niet heel vaak.. maar weet niet precies hoe het voelt.. net of mijn buik samentrekt zeg maar..

essie, ik weet ook niet hoe het allemaal zit, sorry..

Bloem, lastig hoor de keuze die je moet maken.. Succes ermee!

Kwebbels, goeie keuze gemaakt hoor! Jee is echt te ver!

Senniha en Niesje, fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

ML, rustig aan meid hor! Wel fijn dat je moeder er voor je is!

Meiden, ik sluit af voor vanavond! Rustig aan en lekker slapen voor iedereen!

Liefs

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Zoo jeetje ik ben de pagina's doorgekomen nu ff kijken wat is blijven hangen!

Kwebbels goed dta je niet gaat fietsen, tword morgen vet benauwd en kans op veel regen en onweer!

Bloem ik zou ook niet voor die vrouw kiezen, ze rookt waarschijnlijk idd in huis als ze niet hoeft op te passen dus dat blijft hangen. Ben zelf ook errg tegen op roken en kinderen samen.

Patricia heel veel succes! Khoop voor je dat je niet zo lang hoeft te w8en al is elke dag is toch weer een dag voor de beeb in je buik!

Verder weet ik t niet meer hoor!

Ik heb niet veel gedaan vandaag, veel geslapen en heb ook een paar keer per dag volgens mij last van oefenweeën, maar ze zijn gelukkig ook weer snel weg.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou meiden ook ik ga er weer mee kappen. Manlief gaat nog even mijn voeten en kuiten masseren. Hopelijk helpt het tegen het vocht. En daarna slapen.
    Meld me morgen weer vanaf mijn werk.

5. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hai dames,

ben weer terug van weggeweest! Leuk feest gehad, naar de efteling geweest en veel geslapen al met al een geslaagde week. Zo te zien hebben jullie niet stil gezeten. Misschien wil iemand me in een pbtje ff een samenvatting sturen van die 100 pagina's?
    thx alvast.

Verder zijn ook hier sinds van de week de dikke voeten toegeslagen, kan niet anders meer aan, aan schoenen dan mijn klitteband sandalen ook wel bekend als jeruzalem nikes.
    Maar ja met nog maar 4-5 weken voor de boeg......de laatstez loodjes wegen het zwaarst, dus dat nemen we maar voor lief.

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Yes t ledikantje staat! Eindelijk is ons "babyhoekje" af, wat een rust geeft dat!

Weltruste iedereen!

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Goedemorgen allen,

O, wat heerlijk... ik hoef vandaag niet meer te werken. Lekker gevoel zeg!

MvP, ik heb je een pb gestuurd. Fijn dat je een heerlijke week hebt gehad hier in NL. Heeft je man er ook van genoten?

Miss Sil, lekker gevoel zeker dat jullie babyhoekje af is?

Esther, lekker een dagje zee. Heb je ook nog gezwommen?

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goeiemorgen...
    Hier een zieke ml...
    Heb de griep goed te pakken. Heb net lekker zitten stomen met kamille en drink nu thee om de luchtewegen vrij te maken...
    Bah dichte neus, kriebelende oren een keel van schuurpapier maar duurt meestal niet al te lang, dus doe vandaag lekker rustig aan :D

Michelle zal dan bij de bevalling zijn dus nee niet alleen gelukkig haha...

Miss Sil, lekker dat je babyhoekje nou klaar is, heb je foto's? :p

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    ML, wat vervelend! Doe idd maar even rustig aan vandaag en lekker blijven stomen! Beterschap!

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha die Leroy...
    Hij sliep, dus ik ga ff lekker bij m liggen, zegtie in zijn slaap tegen me: "Anders neem je een rennie."
    Haha die is er best mee bezig hahah

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames,

Wil jullie eerst heel erg bedanken voor de steun en bezorgzaamheid!
    Hier weer een beroerde nacht achter de rug, gisteravond kwamen ze
    sterk terug..zeker een uur goed moeten doorzuchten. Dus ben even onder de douche gaan staan om te ontspannen, om daarna weer het ZH te gaan bellen..zakte ze weer af..! @#@&* :evil:

Weet dat iedere dag mooi is meegenomen, maar voel mij op dit moment echt een wandelende zombie! Heb tegen beide ouders gezegd niet steeds te bellen, want die belde mij om de 2 uur op of het doorzette..werd er gek van :rolleyes: Manuel heb ik ook gewoon naar zijn werk gestuurd en ik breng straks Björn gewoon naar school.
    Doe wel rustig aan, dus alleen brengen en ophalen en verder niets..maar ik word anders gillend gek van het wachten en wachten..dus probeer zo veel mogelijk wel het dagelijks leven door te laten gaan.

Ik voel wel dat de druk van 'onderen' steeds zwaarder word, zeg maar..dus de kleine is al wel flink bezig om zijn weg te vinden. Maar goed de natuur moet zijn werk doen, dus geduld geduld en nog eens geduld hebben!

Hoop dat jullie begrijpen dat ik niet alle pagina's terug ga lezen, maar wil ML even heel veel beterschapies wensen! Nannie, ik las vluchtig dat het goed gaat met Brenden..goed om te horen :D
    En alle dames met kwaaltjes..succes en nog even de tandjes op elkaar!

Ik ga mij aankleden, kleine wegbrengen en mijn bedje weer in..kijken of ik nog een uurtje kan slapen. Hou jullie op de hoogte!

Dikke kus en knuffel voor jullie!

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Hier ben ik ook al een tijdje wakker..Mijn man is vanmorgen om 5 uur vertrekken en hij was met het verkeerde been uit bed gestapt :( Ik had gister tegen hem gezegd dat hij zijn tas in moest pakken en toen zei hij ''ik doe het morgen ochtend wel''' Maar goed vanochtend kwam die iets te laat zijn bed uit dus toen had ie opeens stress dat zijn tas nog ingepakt moest worden :confused: Tja uuuu ik zei ook dat ie dat gisteravond moest doen samen met mij..Dus hij was echt heel chagarijnig en begon het op mij af te reageren :( Dus ik zei dat ie ook gewoon even normaal kon doen en dat ie het de hele zondag had kunnen doen. Pff al met al ging die wel gewoon op tijd weg maar goed ik hield er wel een rotgevoel aan over.
    En heb gister met mijn school gemaild over het feit van de stakingen. Heb een mail teruggekregen dat deze week dan gelukkig verzet kan worden. Degene bij wie ik stage loop was niet zo blij dat ik hier zo laat mee kwam maar ja..ik was ook echt van plan om te gaan dus ik wist ook pas gisteravond om 10 uur dat het goed was dat ik een andere week ging. Heb haar een mail gestuurd en het uitgelegd maar ik voel me hier nu echt heel erg rot om zeg...Kan wel janken(hormonen?) Mijn man was het er trouwens ook niet mee eens geweest als ik ging fietsen...Al met al een beetje beroerd wakker geworden dus :( Op zich wel lekker geslapen.

ML: doe maar rustig aan, en veel beterschap. En wat is Leroy een schat zeg :D
    Veraatje: Geniet lekker van je eerste dag verlof! Heb je al plannen gemaakt wat je allemaal gaat doen of zie je wel wat er geb eurt?
    Patricia: Het wachten lijkt me vreselijk meid, doe maar lekker rustig aan en ik hoop voor je dat het niet té lang duurt want dat lijkt me verschrikkelijk uitputtend..

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames goedemorgen,

Hier redelijk geslapen.

Veraatje, nou heb je verlof en ben je nog voor 7 uur je bed uit. :confused:

Patries, balen meis dat het nog steeds zo rommelt.
    Daarom heb ik je gisteren bewust niet gebeld juist om je je rust te gunnen. Zou het ook niet prettig vinden als iedere paar uur iemand belt of het al doorzet. Ik denk maar zo hoor ik niets van jou via de telefoon of sms dan is er niets verandert. ;) Maar je mag me altijd bellen hoor om te kletsen en de tijd te doden.

ML, het zat er aan te komen hè die griep. Laat toch voor de zekerheid even je longen checken omdat je daar zo'n pijn had. Had je gisteren nog Vicks en neusspray kunnen scoren?
    Doe maar rustig aan.

MvP, fijn dat je een lekkere week hier gehad hebt en ik geloof ook met beter weer dan in France.

Miss Sil, fijn dat het babyhoekje af is. Wedden dat je er meerdere malen per dag naar kijkt!

Kwebbels, je heb de juiste beslissing genomen. Jij en je kindje zijn het belangrijkste. Drie kwartier fietsen, pffffff zou er niet aan moeten denken.

Esther, zo te horen heb je ook een heerlijk dagje gehad hebt.

Bloem, ik ben zelf erg antirook door mijn astma dus al wordt er in de tuin gerookt dan nog zou ik mijn kind daar niet heen doen. Alleen de geur die al in de kleding zit of de adem van mensen die net gerookt hebben en dan boven jouw kindje hangen. Nee dank je wel.
    Maar goed je moet zelf de beslissing nemen.
    Suc6 bij je controle!

Tuttifrutti, geniet lekker van je "weekend".

Niesje, nogmaals bedankt!

Over de babyfoon.
    Wij hadden er eerst een van Phillips met twee kanalen. Maar die was binnen een week de deur uit omdat ik de hele nacht wakker werd gehouden door andere huilende baby's in de buurt die op het zelfde signaal zaten. Daarna hebben we een digitale gekocht. Sven huilde zo zachtjes altijd dat we er echt een nodig hadden ook al sliepen we in de kamer ernaast. Bij Maarit hebben we relatief weinig de babyfoon gebruikt.
    Deze is nu stuk en we krijgen nu de babyfoon van mijn schoonouders te leen maar wat voor een dat is? Het enige wat ik weet is dat ie ook digitaal is.

14. kwebbels

Ja ik weet dat het de juiste beslissing is...Had ik nou maar gewoon eerder ingezien dat het niet haalbaar was dan in plaats met mijn koppige gedoe stug vol blijven houden dat het wel ging...Maar goed.
    Ik denk dat ik maar gewoon een babyfoon koop want ik ben toch bang dat als ik straks s nachts slaap ik de baby niet hoor..Gewoon een simpele.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Meis je hebt echt de juist beslissing genomen hoor!
    Voor hetzelfde geldt had het openbaar vervoer wel gereden en was jij gewoon naar je stage gegaan. Dit kan je moeilijk twee weken van te voren aangeven toch? Voel je er ajb niet rot door.
    Kom straks lekker een bakkie doen anders?
    Moet ik je komen halen?

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Kwebbels, je moet je er idd niet rot onder voelen! Je hebt de juiste beslissing genomen en ik kan mij niet voorstellen dat er iemand is die er geen begrip voor heeft.

Patricia, doe rustig aan!

Ik heb geen plannen gemaakt voor vandaag, ik zie wel. Gewoon rustig aan. En ik ben er zo vroeg af omdat mijn man er vroeg uit ging en toen was ik wakker. Maar als ik moe ben ga ik gewoon weer slapen!

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gewoon doen hoor daar zijn je verlof weken voor!

18. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    nou patries het blijft toch rommelen bij jou he meis...

doe maar rustig aan en zeker goed dat je tegen de beide ouders hebt gezegd niet de hele tijd te bellen al kan ik me dat ook wel weer voorstellen....het zijn en blijven ouders he....

ik hoop dat je het nog even volhoudt zonder te veel gedoe en met een redelijk start kan beginnen aan je bevalling(kwa slapen dan)
    want die nachten zo breken ook op..doe rustig aan meis en neem niet te veel hooi op je vork...gr heidi

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    goede morgen!

Pff.. heb gelezen maar ben natuurlijk alles weer kwijt.

Maar ik doe toch een poging,

Ml, beterschap!

En patricia, heel veel sterkte en succes!

Een babyfoon hebben wij niet, we hebben een gehorig huis, en anders kan ik er altijd nog een aanschaffen, ik was eigenlijk niet van plan mn kind verder dan een meter bij me weg te houden :)

Wat kdv, en gastouder betreft, ik heb jordy bij een kdv gehad, en bij een gast ouder, dat laatste beviel mij tien keer beter. bij het kdv kwam ie altijd huilend terug, en ging huilend heen. bij de gast ouder totaal niet, maar toen was ie ook wat ouder..

Ik denk dat het het belangrijkst is dat je gewoon doet waar je je goed bij voelt, want anders zit je toch niet lekker op je werk.

Nou ik zou een was in de machine gaan gooien!

20. kwebbels

Ja gezellig! Heb nu lekker de tijd inderdaad..Als je me op wilt komen halen graag natuurlijk :D Zullen we het begin middag doen? Kan ik nog even wat dingen regelen hier.
    Heb zo het intake gesprek met de kraamzorg telefonisch. Lekker makkelijk. krijg je gelijk te horen hoeveel uur je krijgt?

Share This Page