Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik voel me nu al heel wat beter na jullie reacties..Thnx meiden :D

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Volgens mij wel.
    Zal je even PB-en.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen iedereen, kind zit op kdv dus heb de hele dag voor mijzelf, wat oh wat zal ik eens gaan doen met dat mooie weer 8)

Mis Sil, lekker dat je babyhoekje af is, lijkt me heerlijk als je alles af hebt.

Patricia, ik heb het met je te doen hoor, die kleine weet wel de spanning op te bouwen. Kan me helemaal voorstellen dat je gek word van iedereen, op dit moment heb je je handen vol aan jezelf. En het hoort ook bij de aanloop van een bevalling om in jezelf gekeerd te raken.

Veraatje, heerlijk zeg je eerste dagje verlof, speciaal voor jou is het zonnetje gaan schijnen ;)

Kwebbels, niet leuk wakker worden op deze manier. Maar niet schuldig voelen hoor, jij kan er toch ook niets aan doen.

Senninha, heb je nog wat leuks besteld bij de h&m?

Senninha en Kwebbels, veel plezier met jullie date vanmiddag!

MamavanPerine, fijn dat je zo;n leuke week hebt gehad.

Zo en dan ga ik me nu maar nuttig maken

4. kwebbels

Nou heb mijn intake gesprek gehad en ik krijg sowieso 3 uur per dag..voor 8 dagen.

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi chica's,

ML/Buddy...beterschap meissie! Lekker veel gaan douchen vandaag, zweet je het er zo uit. Maar mss moet je ook ff je HA bellen. Ik las geloof ik ergens dat je vanaf een aantal weken (ik meen 35 wkn) dat je de "griep" moet voorkomen. Maar goed doe rustig aan.

MvP...fijn om te horen dat je het leuk gehad hebt,

Miss Sil, heerlijk he als alles af is.

Kwebbels...maak je geen zorgen meis! Enne ik krijg ook een tel. intake...vind het toch raar, ik hoor v/d meeste dat er iemand langs komt normaliter.

Patries...jeetje meis...je moddert nu wel een beetje aan zo...straks ben je te uitgeput om te gaan bevallen! Let op je zelf meissie. Kun je niet met een andere moeder regelen dat zij Bjorn naar school haalt en brengt?

Ladies die niet echt plannen vandaag hebben (net als ik) HAVE FUN!

By the way...IK HEB ZWANGERSCHAPSVERLOF!
    Ik ben tevens ook op deze "heugelijke dag" mega opgeblazen, echt serieus....vanaf mijn kleine teen t/m heup en v.a. mijn armen tot aan mijn neus gewoon, zie er NIET UIT!
    Kep wel al wat boodschapjes gehaald en wat magazines dussss ik ga lekker op de bank ploffen!

Greetz

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Das volgens mij ook het minimale vanwege de vakantie drukte.
    Ik krijg 45 uur en mag zelf bepalen hoeveel uur ik per dag wil dus als de ene dag meer werk is dan de andere dag kan dat per dag schelen.

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dat is best weinig toch?
    Woon jij ook in Noord-Holland

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zekers wat leuke dingen besteld.
    Een korte broek voor manlief.
    Wat sokken, broeken, en t-shirts voor de kids.
    Voor mijzelf niets want weet niet of het het aankan.

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh hihihi tis dus idd weinig.
    Maar wat fijn dat jij zelf kan bepalen van hoe of wat..wat een luxe! ;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jippie! :whistle:

11. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Goeiemorgen!

ML beterschap, doe lkkr rustig aan!

Patricia succes en sterkte!

Silla gefeli met je verlof!

Kwebbels en Senninha veel plzr vanmiddag!

Hoop dat ik niks vergeten ben!

Zo ik ben vroeg wakker moet me weer laten testen voor zwangerschapsuiker bleeeh

Babyhoekje foto maak ik straks ook!

Tot straks!

12. kwebbels

nee in utrecht..

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Eeeh... lekker luieren? :D
    Geniet in elk geval van je dagje!

Silla, gefeliciteerd met je verlof!

Heb net alweer een half uurtje geslapen :(
    MIjn moeder belde me weer wakker, ik had haar gisteren verteld dat ik zo'n raar gevoel had in mijn buik en last van harde buiken en die dacht dat ze al oma was geworden :) Ze heeft er ook zoveel zin in!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ben ik ff meiden..heb even een uurtje op bed gelegen, maar slapen..ho maar :rolleyes:

Vanmorgen na het plaatsen van het berichtje ging ik Björn uit bed halen, trek zijn deken weg..helemaal onder de uitslag :confused: van top tot teen! Toen hij zo goed als wakker was, begon hij heel schor te praten en te klagen over pijn in zijn nek. Dus gelijk de HA gebeld en we moeten om 10.10 uur langskomen..echt nu heb ik alles tegelijk!

Schoonouders zijn niet thuis, en Manuel MOET vandaag zijn project afronden..en mag alleen weg vandaag als de bevalling doorzet :rolleyes:
    Dus ik rij zo zelf even met hem naar de dokter toe, kijken wat de beste man ervan vind. Op zich is de uitslag niet zo drama, maar dat hij klaag over pijn in zijn nek vind ik wel een beetje eng hoor..

Senninha en Kwebbels een hele gezellig dag samen! :D
    Silla, probeer lekker te genieten van je verlof meid..!

Ik heb trouwens al last van toeschietreflexen tijdens het rommelen :( Mijn tepels gaan dan beetje pijnlijk prikkelen en daarna komt er gelige melk uitlopen..vaag hé! Volgens mij denk mijn lichaam dat de kleine er al is ofzo want met Björn heb ik dit nooit gehad!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Jeetje, Patricia het komt bij jou ook altijd wel allemaal tegelijk!
    Beterschap voor Björn toegewenst!

16. kwebbels

Nou Patries, het komt wel allemaal tegelijk inderdaad..Nou ik hoop voor je dat het niks ernstigs is met Björn!

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh Patricia wat eng, je gaat toch gelijk aan hersenvliesontsteking denken met zulke klachten.

Silla, hoe was je uitje gisteren? Of heb ik daar overheen gelezen.

Veraatje, haha ongeduldige oma's in spé ook altijd.

Senninha wel lekker zeg die vrij indeelbare uren.
    Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op kraamzorg maar durf het ook niet af te zeggen want straks heb ik een bevalling en herstel from hell en ben ik zwaar dankbaar dat er kraam rondloopt.
    Ik krijg minimaal 8 dagen 5 uur of als ik tijdens de bouwvak beval 10 dagen 3 uur.

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Het is je ook niet gegund hè om uit te kunnen rusten.
    Neem aan dat Björn thuis is.
    Oké je moet nu naar de hh op en neer maar anders had je 4x op en neer naar school gemoeten.
    Kan wel merken aan je verhaal dat je lichaam erg van slag is.

19. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    goeiemorgen meiden!

gisteren een hele dag op visite geweest, eerst bij een tante, later nog bij m'n oma en eenmaal nog wel wat gecomputerd en bijgelezen, maar niet zo veel meer. Er blijft ook weinig hangen!

over de kraamzorg: hier is het even afwachten als het zover is, hoeveel uur ik echt krijg. Maar normaal gesproken had ik ook de uren wel zelf enigszins in kunnen delen. Dus dat is wel prettig. Maar nu is het dus eventjes afwachten.

@patricia: pff ik ben benieuwd wat de huisarts zegt! Wel eng hoor.... hopelijk houd je beeb zich nu eventjes rustig! sterkte meid!

@penny: ben je al terug? en hoe was je weekendje?

Verder zaten we gisteren dus in de auto op weg naar m'n tante en m'n man had Guus Meeuwis in de cd speler zitten. Zegt ie ineens: Moet je eens naar nr 3 gaan, dat nummer gaat over een bevalling. Ik had echt zoiets van he?! Welk nummer heb je het over dan? Ik ken zo'n beetje al zijn nummers wel (tja brabantse he) . En toen bleek het een nummer te zijn, wat ik wel kende, maar nooit zo geluisterd had. Ik zat ineens met kippenvel op m'n armen :) .
    Echt raar dat nu ineens de betekenis en de woorden van zo'n liedje ineens doordringen. En dat ik dat nooit zo gehoord heb!
    Ik heb het op you tube opgezocht voor diegene die willen luisteren (het clipje wat er bij gemaakt is, gaat nergens over hoor, een originele clip is er niet volgens mij, maar luisteren en de tekst voor je zien, is dus voldoende)

http://nl.youtube.com/watch?v=VATYSB46zMo

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Patricia: jasses meid, je krijgt wel alles op je bordje nu he. hoop dat het allemaal meevalt meid.
    @Veraatje: hihi, grappige mensen toch die aanstaande oma's.
    @Kwebbels en Senninha: gezellige dag samen
    @ML: beterschap meid.

De rest ben ik ff kwijt weer. Ben nog niet erg goed wakker. Heb weer vreselijk slecht geslapen. Had last van mn buik en maag en lag niet lekker. Die kleine was ook zo pijnlijk aan het bewegen dat ik het gevoel had dat de boel binnestebuiten werd gekeerd. Niet fijn!

Share This Page