Dat zal wel lukken. Balen joh dat je weer zo slecht hebt geslapen. Misschien lukt het vanmiddag om nog even bij te tanken?
ff de songtekst: De wereld is niet groter Dan dit huis in deze straat En buiten is de stilte Benieuwd naar wat er komen gaat Onze kamer een oase Puur verlicht door maneschijn Zonder ooit iets te verplaatsen Het zal nooit dezelfde zijn Refrein: En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht Jij oogt vast besloten hult je in serene rust Aanvaardt wat er gaat komen Voel ik als ik je kus Maar ik dreig te verdwalen Ik ben niet zo sterk als jij Maar je hartslag is een gids Het klopt precies voor allebei Refrein: En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht Ik voel je hand vast in de mijne Nu is liefde pure kracht Het heeft de twijfel doen verdwijnen Ons naar een hoger plan gebracht Het verstand laat ons alleen De natuur neemt het weer over Geeft ons het gevoel Alsof we kunnen toveren Refrein: En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht Je hebt het leven in je armen En de parels op je wang Het is een beeld dat ik bewaren wil Mijn hele leven lang refrein: En dan is alles anders Zomaar midden in de nacht Blijkt het leven zoveel mooier Zoveel mooier dan ik dacht
Goedenmorgen dames Athina: Pfff, ik ben gek op de muziek van Guus meeuwis maar had dit liedje ook nooit zo bekeken. Krijg er tranen van in mijn ogen, hahaha. Patries: Het zit je ook niet mee he , sterkte met je zoontje! Ik hoop dat je toch wat rust krijgt vandaag.
patries beterschap met bjorn......hopelijk valt het mee bij jou is het echt alles tegelijk...ik heb weer veel last van mijn buik..... en behoorlijk wat druk onderin de buik...wat trekt naar de zijkant en rug en kan zo weer voor keer nmr 6 al vanmorgen.....dames tot later
Nou inderdaad, maar dan lig ik helemaal te janken hoor Ik heb meestal de dvd van Guus Meeuwis op als ik aan het schoonmaken ben en zo. Zo zijn er een paar nummers die ik en mijn man helemaal geweldig vinden en die hadden we ook graag op onze bruiloft gedraaid, als het ook in de positieve zin van de liefde was zeg maar, hahaha.
Goedemorgen dames... Ben ik ook weer fftjes... Heerlijk geslapen vannacht... Patricia, dat melk uit de borsten heb ik al een tijdje.. Vanaf gister wel heel erg hoor... Net of het niet stopt.. Mijn kleine is lekker druk vandaag.. Beetje heen en weer draaien geloof ik steeds... Over kdv/gastouder? Ik word zelf gastouder straks! Dan kan ik lekker bij ons ukje blijven en doe ik ook iets wat ik zelf graag doe: voor andere kindjes zorgen... Dus wie nog een gastouder nodig heeft vanaf november ongeveer... Liefs Wendie
Nou hier heb ik nog nooit van gehoord, maar volgens de dokter is de waterpokken nu doorgebroken Paar weken geleden natuurlijk ook naar de dokter geweest, maar toen was het niet superveel en snel weer ingedroogd. Nu zitten ze dus ook echt tussen zijn haren, in zijn mondje, rug, buik, billen en benen. vorige week was er een jongen uit zijn klas thuis door waterpokken en waarschijnlijk heeft hij van hem het laatste zetje gehad.. Maar 2x achter elkaar..? Volgens de dokter dus goed mogelijk! Nekpijn komt waarschijnlijk door de komende verhoging, dus op advies van de HA deze week thuislaten. HA zei ook: mocht de kleine deze week geboren worden, dan moeten die twee afgezonderd worden van elkaar..! Dat is natuurlijk verschikkelijk als dat zo is, want dan zou Björn niet eens naar zijn broertje mogen komen kijken zit er nu ff helemaal doorheen, zeg..wat een klote week en het is pas maandag! Ik duik mijn bed in, en zet een DVD voor Björn op.. Dames prettige dag nog!
Was ik weer! Patricia, beterschap met Björn, hopelijk valt het mee... Zow ik moet nu echt niet gaan bevallen hoor! Echt niet! Ik ben echt zo ziek! Ik heb net wel geslapen maar pffff.... M'n neus lijkt wel een varkensneus zo dik en pijnlijk is ie. Ik blijf snuiten, het stroomt soms gewoon als water eruit BAH! M'n hoofd klapt uit mekaar van de koppijn. Mijn ogen zijn net kraaltjes zo klein. M'n hele lichaam doet pijn en ik zweet als een otter. En dan die keel Ben mijn hele stem kwijt van de keelpijn.. Echt hoor, dat heb ik weer net zow voor de bevalling... Zou echt een drama zijn als het nu zou beginnen Bij Michelle had ik dit dus ook en werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Was toen ook zo rond deze tijd. Zal zo eens de dokter bellen...
Hoi Meiden, Ik heb echt een poging gedaan om alles eerst terug te lezen, maar er komen steeds meer pagina's bij Ik kan het echt even niet bijhouden... Ben ook op mijn werk, maar gelukkig zijn de kinderen rustig een toets aan het maken, dus kan wel even Ik heb nu inmiddels bijna alle pagina's gelzen, maar ik moest er 40 lezen Dat is echt veel. Dit weekend geen tijd gehad om te lezen, want ik had van alles te doen. Ik wil toch nog even op een aantal reageren. Heb alles maar even kort opgeschreven Want onthouden wil echt niet met zoveel pagina's... #ML, hier wordt ook na de bevalling meteen een koud biertje gedronken, maar het zal wel bij één blijven, want wil bv gaan geven. Verder vind ik het echt knap van jou dat je Yaron er toch steeds bij blijft betrekken, wel jammer dat hij dan zo reageert als je vraagt of hij bij de bevalling wil zijn.. #Nannie, wat een ontzettend schattige foto's van Brenden. #Esther1986, wil je alsnog feliciteren met je 33 weken, nog 7 te gaan. #Silla, nog gefeliciteerd met je 34 weken, nog 6 te gaan. Schiet al lekker op... #Vergo, wat een goed idee dat jullie er even met z'n tweetjes tussenuit gaan. En inderdaad dubbel, maar ik hoop dat een volgende zwangerschap voor jullie snel zal komen. #Senninha, hier zeker Winnie de Pooh fan, dus ga het even in de gaten houden... #Kwebbels, wat een mooie buikfoto's heb je weer geplaatst meid. #Patricia01, ik heb nog niet verder gelezen hoe het nu met je gaat, maar ik hoop dat het voor jou of door heeft gezet en dat de kleine er is, of dat het is gestopt, want idd is het vast niet prettig om hele dagen met weeën rond te lopen. Sterkte.. En verder weet ik het even niet meer... Nog één weekje dames en dan heb ik ook verlof Echt aan toe ook... Afgelopen vrijdag had ik echt teveel gedaan op school. Om twee uur kreeg ik echt onwijze buikpijn en ik moest nog tot 15.15 uur. Dus de kinderen maar achter de tv gezet met een leuke dvd Ik kon alleen nog maar staan, dus heb een tijdje staan 'puffen' bij mijn bureau.. Na een drie kwartier was het gelukkig over, maar wat het nu precies geweest is... Waarschijnlijk te druk geweest, dus echt toe aan verlof... Ik ga nu de laatste bladzijden nog lezen als ik daar straks tijd voor heb.. Eerst weer even lesgeven Liefs misspiggle
jasses Pastricia, wat akelig. Arme Bjorn. Zou niet leuk zijn zeg als ie niet bij zn broertje mocht kijken. Beterschap!
Nou Patricia, laten we dan maar samen hopen dat we niet gaan bevallen deze week, al is het bij jou natuurlijk nog maar de vraag... STERKTE!
He bah Patricia, het zit je ook niet mee zeg... Hier ook winnie the pooh fan. Zag nu dat de folder online staat, dus morgen eens ff boxkleed halen.. maar moet dan wel al om half 9 voor de deur staan denk ik... liefs wendie
He bah Patricia ik was er al bang voor. De waterpokken gaan er ook erg rond. Beterschap voor je kleine mannetje! ML: Arme meid, helemaal ziek . Waarschijnlijk zet de bevalling dan niet door hoor, je lichaam zorgt er nu eerst voor dat je beter wordt. Beterschap! Bij mij is het nog steeds onrustig hoor harde buiken, last van mijn onderrug en hele lichte buikpijn. Ben echt benieuwd wat de vk zegt vanmiddag.
ja ik ga ook ik hoopte al dat ze ze dit jaar weer zouden hebben . Zaterdag stond de juiste folder nog niet online he.. wel de datum, maar niet de goede folder. Ik snapte het toen ook al niet. Ze hebben trouwens meer leuke dingetjes... maar dat boxkleed is wel super. Even kijken hoe dat gaat staan bij mij ik heb namelijk maar een kleine box, maar oke, dat zien we dan wel weer
ja, ik wou nog ff kijken wat ik meer neem, want mijn man heeft een vvv bon gekregen van zijn werk van 20 euro, dus kijk ik ff wat ik nog meer kan gebruiken , heb de bon van hem gekregen om iets te kopen voor de kleine...
En als het er een van 20 is i.p.v. bijv 2 van 10 dan moet je het bedrag in een keer besteden want je krijgt geen geld terug. Das nou balen!
oei, dat boxkleed is wel erg leuk zeg. Maar heb er al 2 dus is misschien een beetje onnodig. Die rompers zijn ook leuk en die flessen. Vind alles eigenlijk wel leuk