Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries, heel veel beterschap voor Björn en spreek Nilo maar even toe dat hij nog tot dat Björn beter is moet blijven zitten. Alleen betekend voor jou dus ook nog even een week uitzingen.
    Pfffff wel moeilijk en tegenstrijdig allemaal.
    Zou het erg vinden hoor voor Björn als zijn broertje er dadelijk is en hij mag hem niet eens zien. En dat breekt ook een moeders hart. :cry:

ML, ben benieuwd wat de dokter zegt.
    Hopelijk knap je snel weer op.

Bloem, klinkt een beetje als voorweeën. :rolleyes:

Misspiggle, sterkte nog met de laatste dagen werken, en als het niet gaat dan gaat het niet hè.

2. Helaas is het er 1 van 20 :)

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo was ik weer er ligt er hier een ziek in bed,,,,migraine weer eens...en ze slaapt nu lekker...
    heeft het gekregen door het buitenspelen....in de zon zonder iets op het koppie en het is natuurlijk erg benauwd...ik moet straks nog even weg naar de gemeente rijbewijs ophalen...
    ga dat zo maar even doen aangezien ze nu lekker slaapt,,,,
    Ik voel me zo belabbert last van verkoudheid en hooikoortst en de warmte....gelukkig is het hier in huis aardig netjes geworden al dus hoef ik niet meer zo veel en dat doe ik dus vanavond wel even vanmiddag maar even lekker. bank hangen.....

Patries vervelend dat bjorn weer de waterpokken heeft maar het kan twee keer zo kort achter elkaar had mijn buurman hiernaastr ook eerst via zijn kind toen via de van mij...
    beterschap maar en goed laten drinken he...gr heidi

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo meiden,

Iedere keer als ik bij ben met de bladzijde's lezen heb ik geen puf meer om iets te schrijven! Ik ga nu een poging doen!

Patricia ik heb er inderdaad ook al vaker van gehoord dat het een 2e keer snel achter aan kan komen met de waterpokken! Veel sterkte! Hoop dat hij snel opknapt dat zou in ieder geval één zorg minder zijn!

ML jij ook al griep onder de leden...ik ben niet zo ziek als jij maar inderdaad ineeens heel erg verkouden, holtes doen zeer en heb er beroerd van geslapen! Ik hoop dat je een beetje kunnnen vertroetelen!

Vergo wat goed om even wat van je te horen kan me voorstellen dat het hoe dichterbij de uitrekendatum komt weer steeds moeilijker wordt! Ik vind jullie heel moedig en mijn gedachte zijn nog vaak bij jullie en hoop dat je een lekkere vakantie hebt en over tijdje weer het geluk mag ervaren! Weet zeker dat het goed komt!

Essie volgens mij las ik van jou dat je tepelhoven harder waren.....dat herken ik dus enorm! Laatst schrok ik ervan maar toen ik bij de andere borst ging voelen was het precies zo...vooral de randen bij mij! En als ze hard worden....

Bij ons gaat de kleine 1 dag naar opa en oma en 2 dagen is hij thuis, één met man en één met soort van gastouder die hier thuis komt en die ik via familie ken. Wij hebben juist besloten liever in het begin voor gastouder te kiezen omdat ik dat een prettiger idee vindt als hij nog zo klein is. Kan me voorstellen dat we juist overstappen als hij iets ouder wordt en zich bewust wordt van andere kindjes en beetje kan spelen of voort kan bewegen!

Veraatje joehoe lekker verlof meid! Vond het de eerste week bets bijzonder en apart!

Silla veel leesplezier hier zijn de opgezwollen voeten en handen een paar dagen geleden opgekomen! Heb jij dat ook als je een vuist maakt dat het naar aanvoelt bij de kootjes? Is dat door het vocht?

Zo de rest ben ik vergeten sorry! Ik ga wat klusjes doen in huis.. Heb ik mezlef opgedragen anders voel ik me zo schuldig........stom he!

liefs Nina

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Patricia en ML, beiden sterkte geen lekker begin van de week op deze manier.
    Bjorn, beterschap mannetje dat je maar snel mag opknappen en dat je kleine broertje nog even een weekje op zich laat wachten.

Bloem, ook hier zo'n zeurende buik en rug. Net of je ongesteld bent zo voelt het bij mij.
    Ik denk dat het voorweeën zijn alhoewel het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd toen de bevalling van Damian begon was dat ik zwaar ongesteld was geworden. Tot ik echt wakker was en besefte dat dat toch echt niet kon als je 40 weken zwanger was haha

Veraatje, wat lief een boekenbon! Van wat voor boeken hou je?
    En tja over twijfels bij jongensnamen weet ik alles van. We hebben nu een naam maar ook hier geregeld toch weer twijfelen.

Sann, ook jij bent flink aan het rommelen met je buik de laatste tijd. Rustig aan hoor je moet nog effies. Wanneer komt je man terug of was ie al terug?

MissPiggle, het valt denk ik niet mee om het nog bij te benen als je moet werken, hoe lang moet je nog?

Ik dacht mijzelf nuttig te gaan maken maar na elk klusje moet ik echt bij komen, ik vind het ook erg benauwend weer vandaag.
    Dus ik ga nu maar even uitpuffen en straks even naar de kwantum om wat opbergboxen te halen.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Niesje: ik denk hier ook aan voorweeen, zeker ook omdat ik er 's nachts het meeste last van heb. Alhoewel het nu ook gespannen aan voelt. Jij ook rustig aan he, je moet ook nog ff.
    Mijn man komt trouwens woensdag weer thuis en dan gaat ie de woensdag er op weer weg voor 2 weken. Daarna blijft ie lekker 6 weken thuis voor de bevalling. Blij toe, vind het maar onrustig met al dat gerommel van binnen dat ie zo'n eind weg zit.

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    meiden nog even een vraagje.....

Wij hebben her in de box alleen een boxkleed liggen maar ik heb het idee dat het nog zo hard ligt als de kleine er zo inligt?

Hebben jullie naast boxkleed nog iets anders wat erin ligt...zoals matrasje of iets?

xx Nina

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Senninha: Jawel he? Maar dat hoeft nog niks te zeggen toch?

Veraatje: Gewoon die naam houden hoor! Zo heb ik onze meisjesnaam al een aantal jaren en heb ik 2 collega's waarvan hun dochter ook zo heetten, kan er niks aan doen.

Niesje1980: Ja precies, zo voelt het bij mij ook. Heel vervelend. Ook te lang staan is naar.

Nog bedankt allemaal voor jullie reactie's over een gastouder of kinderdagverblijf. Ik denk dan toch dat het het kinderdagverblijf wordt. Ik wil niet dat mijn kindje in het rook zit.

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nina, succes met de klusjes.
    Wij hebben alleen een boxkleed in de box liggen.

Niesje, ik hou voornl van thrillers, zoals Karin Slaughter, Tess Gerritsen en dat soort boeken. Maar ik heb overal al het nieuwste van, dus ik denk dat ik nu op zoek moet naar een nieuwe schrijver....

Doe je niet te veel klusjes, Niesje? Je moet ook genieten van je dagje voor jezelf!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff, wat is het warm en benauwd dames. zit gewoon te puffen hier.
    @Nina: ik zat me ook al te bedenken dt het zo hard voelt. maarja, zo'n kleintje weegt natuurlijk niet veel dus geeft geen soort van druk.

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nina, ik had twee boxkleden op elkaar liggen. Eén goedkope die ik tweedehands had gekocht en daarboven op mijn mooie.

En ik ben nieuwsgierig, hoe denken jullie dat jullie kindje eruit ziet?

Bij Damian had ik wel al meerdere malen gedroomd dat ik een roodharig jongentje zou krijgen.
    Maar omdat Dennis en ik allebei blond waren als kind ging ik er vanuit dat hij weinig haar zou hebben, hooguit wat wit pluis en blauwe ogen.
    Hij werd dus geboren met een dikke bos koperrood haar. Nu is het roodblond en heeft hij grijsblauwe ogen.
    Bij dit kindje denk ik weer dat het een blondje word (omdat die kans nu eenmaal groter is haha), maar tijdens de echo bleek alwel dat ie aardig wat haar had, en ik denk blauwe ogen.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Patries...jeetje meis wat een gedoe allemaal!
    Niesje...uitje was mega gezellig maar vermoeiend
    Veraatje...mijn moeder kan ook niet wachten hoor hihihi
    Sann...ik herken dat pijnlijke gevoel, ik moet zeggen als de kleine beweegd vind ik het sowieso nu pijnlijk aanvoelen...pfff
    Athina...mooi nummer
    Sen en Kwebbels...have fun girlzzzzzz
    (Ga nu ff pagina 1449 lezen hihihi)

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi nou dan heb ik geen tips voor je want dat zijn mijn favorieten ook.
    Misschien is Patricia Cornwell ook wel wat voor je. Of Harlan Coben.
    Beiden hetzelfde genre, moord en doodslag :evil:

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo!

Gaan we weer verder over de boeken? Duma, van Stephen King! die is echt vet (vind ik dan)

Net bij de vk geweest, alles weer ok. dus dat is dan wel weer fijn, gup ligt al een beetje ingedaald (en ik maar hopen dat die billen dan onder mn ribben weg zijn.. niet dus)

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zit lekker aan de kippensoep :p
    Heb net de enveloppen binnengekregen van de geboortekaartjes dus die ga ik zo maar eens schrijven...

Hoe ik denk dat Mayron eruit ziet. Jah heb natuurlijk al een wat duidelijker beeld door de echo. Ik denk donker haar. Ogen weet ik echt niet. Groen of bruin misschien maar ik heb zelf blauwe ogen dus zou ook nog kunnen... Haah dan hebben we alle oogkleuren wel gehad geloof ik :(

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hoe onze gup er uitziet? lange benen, en vast grote voeten. verder? ik hoop Byron zn krullen en mijn groen/buine ogen.. maar of dat ook zo is? verder weet ik het niet, ik vind het vast het moooiste kindje dat er van mij en mn vriend rond loopt ;)

17. monkeylove

Jah daar had je het laatst al over, ik heb gezocht bij de bieb maar daar stond ie jammer genoeg niet...

18. monkeylove

Jah ik heb ook een idee dat Mayron een beetje krullen in z'n haar heeft. Die zou hij dan van Yaron hebben.
    Ik denk trouwens steeds dat ie al een behoorlijke bos haar heeft.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML...heb je de HA al gebeld...wel ff doen he meis!
    Nina...ik kan idd ook geen vuist maken, vanmorgen voelde ik mijn wijs- en middelvinger niet eens van mijn linkerhand...maar ik heb ook Carpaal Tunnelsyndroom. Ik heb besloten om vrijdag toch maar naar de Neuroloog te gaan want het wordt nu wel heel erg.
    Mijn voeten willen maar niet slinken...ze blijven dik. Mijn moeder zei al dat ik naar de HA moest om plaspillen te gaan vragen. Maar ik ben niet zo'n medicijn believer dus ik hou ze maar zoveel mogelijk omhoog.

Ik ga ff de Kruidvatfolder online bekijken!

Greetz

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Joh dat kind is straks van school af (een keer) en dan zie je hem nooit meer. Er zijn meer hondjes toch die Fikkie heten? Ik vind zelfs dat je geen uitleg verschuldigd bent.

Deel Deze Pagina