Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat zijn jullie allemaal lief zeg!
    Krijg er gewoon traantjes van in mijn ogen...
    Maar volgens mijn moeder was het nog geen 1 cm, maar een halve cm. We twijfelen nu allebei. :)

Go4baby, ik vind het knap hoe jij er mee omgaat.
    Petje af hoor!

Hoe gaat het met de rest?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ehb een paar dagen neit echt last van misselijkheid gehad, maar vanmiddag was het weer onwijs raak, egt vreselijk!
    En ik stond maar te koren de hele tijd heb er helemaal pijn in mijn keel van, maar ik heb het iedere jkeer als ik smiddags geslapen heb dus ik gah proberen om niet meer te slapen, hoe moe ik ook ben...

3. RESPECT ook van mij Go4baby. Geen andere woorden voor.

Heb nog geen emo dagen gehad, maar nu wordt ik het toch wel een beetje.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Vervelend meid.
    Probeer wel op tijd je rust te nemen he, anders voel je het morgen nog veel erger.
    Maar wat is koren eigenlijk?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hey meis,
    kan het niet zijn dat na het slapen je maag te leeg is? Misschien helpt het om voor je gaat liggen al wat te eten en zodra je wakker wordt gelijk weer wat lichts te pakken? Want je rust is ook zo belangrijk!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee want ik eet de hele dag door... bah! Geen lekker gevoel de hele dag die holle maag. Ik word er echt wel gek van hoor...
    Ik hoop dat het snel over is...

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat heb ik precies zo hoor. Als ik sávonds heb gegeten en ik zit zo vol dat er niks meer bij kan, heb ik een uur later alweer het gevoel alsof ik nog niks gehad heb.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En ik zit hier weer met die verschrikkelijke buikpijn. :(
    Ik weet nu wel dat het 'niks' is, maar het wordt toch wel erg vervelend.

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Geen emo-dagen gehad..? wacht maar op de kraamtranen hahahaha ik had het de 3/4de dag na de bevalling, mijn god...tranen met tuiten!
    Al keek er maar iemand naar mij, janken! Vreselijk hahaha achteraf kan ik er echt om lachen :) weet nog dat mijn moeder kwam binnenwandelen, die zag mij op bed snikken en zei..ow jee je kraamtranen!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jusi, ik weet niet of het bij jou helpt maar hier een klein tipje.
    Ga rustig op je bed liggen, ogen dicht en je hand op je buik...nu ga je heel rustig in en uitademen via je buik. Je moet je hand dus op en neer voelen gaan...eventjes vijf minuten doen, kijken of het helpt :)

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oké Patricia, bedankt voor de tip.
    Ik ga nu afsluiten want voel me nu echt niet lekker.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes ermee meid, hoop dat het je een beetje helpt..

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey meiden, gefeliciteerd allemaal. Juli mama's alweer!
    Om misschien wat gerust te stellen, ik had in het begin nauwelijks last van mijn borsten, alleen af en toe en eens wat steken, ze waren niet eens erg gevoelig. Ook tot nu toe weinig last gehad van mijn boobs dus het hoeft zeker niets te betekenen!
    Geniet er maar van allemaal, de tijd vliegt!

liefs Nikkie

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden ik ben zo blij, kom net terug van de kinderarts met mijn zoontje en we hoeven pas over een jaar terug te komen.
    We hebben veel aan de hand gehad het afgelopen jaar met hem en dit nieuws had op geen beter tijdstip kunnen komen.
    Eindelijk een beetje rust in de tent.
    Hopelijk blijft het zo goed gaan met Damian zodat we niet eerder terug hoeven te gaan.

15. anne75

anne75 Lid

27 okt 2007
    80
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal, gelukkig is het vandaag een betere dag. dan gisteren..!

Vera: bedankt, het is gelukkig bij dat hele kleine beetje bloed gebleven maar de paniek sloeg even goed toe.

Patricia: o jee kraamtranen haha. En ik altijd maar naief denken dat zwanger zijn leuk is! :rolleyes:

Vervelend dat een aantal van jullie zo misselijk is! hopelijk gaat het snel over.

Met mij gaat het wel verder, ik heb nog steeds helemaal geen klachten, gek he..Tel de dagen af tot volgende week dat ik naar de vk kan. Maar goed dan moet ik nog een afspraak maken voor een echo dus dat gaat nog wel effies duren.

Zo tentamen doen blehhh
    Kon er weinig motivatie voor opbrengen dus gaat niet veel worden denk ik.

Doeiii liefs anne

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Niesje, dat is geweldig nieuws meid om te horen! Gefeliciteerd!

Jaja zoals je hormonen nu op neer gaan, gaat dat ook gebeuren als je eenmaal ben bevallen :)

Mijn god...mijn vriend kom net thuis, heel sneaky doen..!
    Gaat hij op zijn knieeen!
    MIJN GOD!

Er waren altijd wel plannen, maar door het plotseling overlijden van mijn vader heb ik het van de ban geschroven en ben ik de afgelopen twee jaar blijven schruiven! Een huwelijk zonder mijn vader kon ik emotioneel niet aan, ik mis hem nog elke dag, en op zon mooie bijzondere dag zou ik hem dan nog meer missen..twijfels of ik dan wel happy kon zijn op zon dag enz..

Maar nu ik zwanger ben, en dit keer ook zonder mijn vader zal doorbrengen (belletje dat hij weer opa is geworden enz) vind ik het tijd om de boot niet langer af te houden. Ook voor de kleintje(s) is het allemaal net iets beter geregeld als je gemarryed ben!
    En ik hou wel van apart, dus heb JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gezegd...ik ga gewoon lekker met een dikke buik trouwen! :) :) :)

IK GA TROUWEN IK GA TROUWEN..het kan niet meer stuk voor mij gevoel :D :D :D :D :D :D

Heb wel gezegd dat ik het bescheiden wil houden, geen grote trouwerij enz. met koetsen, megaparty gewoon lekker intiem en knussies! En dan ongeveer tussen de 25-30 week vd zwangerschap dat ik een lekkere grote TOETER heb :D :D

Knuffels van een happy happy Patricia :D

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    jeetje helemaal overrompeld door de happening thuis ben ik nog wat vergeten!

Ik las net op een andere forum hier dat Triessie uitslag van de gyneacoloog heb gehad..ze heeft wel de HcG waarde dat er een vruchtje moet zitten, ze weet alleen niet of ze het alsnog gaat verliezen...
    heeft iemand anders al meer van haar gehoord...?

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow patries! wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd :) ! hihi dan krijgjij het nog druk op een ander forum . Wij zijn september dit jaar getrouwd en het trouwshop forum was ook erg gezellig :)

19. Hee Patricia, gefeliciteerd! :D
    Goh, wat gebeurt er een hoop de afgelopen dagen bij jullie zeg!
    Geniet van het fijne gevoel! Kon je wel gebruiken na gisteren!

Voor alle meiden die zich ziek voelen: Heel veel beterschap.

Van Triessie niets gehoord. Ze zal wel in spanning zitten. Arme Triessie. Als je dit leest, heel veel sterkte!

Ik ga nu eten koken

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja he, die arme schat wilde het dus gisteren doen..maja toen kwam Björn tussendoor! Hij heeft zelfs een ring gekocht, en kon het niet langer voor zich houden hahaha die arme schat! Björn keek vanonder zijn deken net naar hem en zei: NEE ik trouw met mama! :) :)

Björn is aan het opknappen, hij is al een paar keer van de bank geweest maar eten wil hij nog steeds niet :( gelukkig drink hij wel heel veel! Nu hopen dat die verhoging wegblijf..

Deel Deze Pagina