Wow leuke dingen bij het Kruidvat! De Winnie de Poeh tutlappen heb ik allemaal al hihihhi, liggen nu overigens in de Toys mand. Het boxkleed is ook leuk, ik denk dat ik die ga halen voor mijn moeder (die gaat nl. oppassen en krijgt ook een box hihihhi)
Fijn Liesje dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Hoe lang moet je nog werken? Annoniem, dat is inderdaad slim... ik hoop alleen niet dat het ding te zwaar is, want dat zou weer niet zo slim zijn
Hoe onze kleine eruit gaat zien. Weet bijna zeker dat ie haar heeft, hadden Sven en Maarit ook. En dat ie donker haar heeft en dat wordt dan blond. Ogen zullen vast blauw zijn en dan of blauw blijven of blauwgroen worden. Verder geen idee, misschien kleine voeten net als de andere?
Ik ga eerst afsluiten... even naar mijn moeder toe en daarna naar mijn oma. Tot later en niet te veel kletsen!
Athina: mooi nummer van Guus. Aangezien je ook een brabo bent..... iedere week (weet ff niet op welke dag) komt er een stuk van het concert van vorig jaar op tv! Leuk om te zien! Bloem: ik zou ook voor het KDV gaan. Sorry, maar ik heb echt een hekel aan mensen die roken. Van de week nog een stelletje met 2 kleine kinderen. Komt die oudste bij haa rmoeder zitten zegt moeder" pas ok hoor schatje, mama is aan het roken" nou ja! Laat je weten hoe het bij de vk was? Denk dat het oefenweeen zijn, vervelend maar hoort er bij. Silla: doe je rustig aan? En als je het neit vertrouwt gewoon je gyn bellen hoor! Patries: kruip maar lekker onder de wol met z'n tweeen en doe rustig aan. Gisteravond had ik het ook helemaal gehad. Had niet veel gedaan, maar weer last van harde buiken en rugpijn. Inderdaad de laatste loodjes zijn nu echt aangebroken. Van de week gesprek met mijn baas over de gang van zaken op mijn werk. Vind het niet kunnen dat iemand van andere afdeling zomaar stagiair aanneemt op mijn afdeling (en zeker niet zonder overleg!). Er is gewoon geen plaats voor zoveel stagiaires en als de baas er anders over denkt mag hij klusjes gaan bedenken. Ik heb het dan aangegeven. Moet nog 4 dagen werken en het zit me gewoon niet lekker. Ik ga aankomend weekend naar Texel, heb er echt zin in. Ga vrij weinig doen, maar gewoon lekker relaxen. Hopen op goed weer!
Ik ga ook sluiten dus aan mij zal het niet liggen. Manlief is nu Kwebbels met de auto halen. Kan haar moeilijk 20 minuten laten fieten en de tram rijdt niet vanwege de staking. Daarna gaan we even het stadje in. Spreek jullie straks weer.
Poehhh wat een hitte, alweer 28 graden, blijf mooi binnen! Weer 2x geprikt voor zssuiker, maar alles was goed ML heb je al nieuws of de HA nog niet gebeld? Silla ik snap wat je bedoeld heb al weken dat ik me amper kan omdraaien of opstaan omdat ik dan verrek van de pijn, het enige wat helpt zei de vlos is bevallen, nou lkkr dan! Patricia khoop dat je zoontje snel opknapt en tegen die tijd ook van t babytje kan genieten! Veraatje t is natuurlijk leuk als niemand anders in je omgeving die naam heeft, maar als t voor jullie een speciale betekenis heeft en jullie het heel mooi vinden dan maakt het toch niet uit, boeiend wat die mensen vinden die ken je over 10 jr waarschijnlijk toch niet meer (zijn ouders van een kindje bij jou op school toch?). En een naam is voor je leven. Hoe ons kindje eruit ziet? Ben heel benieuwd, mijn vriend is half antiliaans en half nederlands, hij heeft een blanke huid met bruine kroesharen en ik ben half ned kwart indisch en kwart duits ben wat meer getint, met krullend haar. Iig bruin haar, bruine ogen en een bos krullen.
ML...ik ga ook ff liggen hihihhi. Veraatje, Sen en Kwebbels...have fun! Bd1 balen dat het zo loopt op je werk...maar het gaat vast goedkomen meis. Ik begrijp goed hoe je je voelt maar probeer je te focussen op de komt van je kleine...(ik weet het is moeilijk, maar wel belangrijk)
Middag dames, Jeetje wat hebben jullie weer veel lopen beppen zeg. Zoveel dat ik het niet voor mekaar krijg in de pauze bij te lezen. Hier redelijk geslapen vannacht, als kon ik in 1ste instantie de slaap moeilijk te pakken krijgen. Ik ga niet op iedereen reageren, want mijn tijd in om, maar ik pik er een aantal uit die zijn blijven hangen. Patricia: jeetje het zit niet mee momenteel. Aan de ene kant is het voor jou het beste dat die kleine niet lang meer door blijft rommelen in je buik. Aan de andere kant heb je Björn met zijn waterpokken. En hoe leg je zo'n klein mannetje uit dat hij niet bij zijn broertje mag. Wat een belabberde situatie. Hoop dat je er een beetje redelijk doorheen gaat komen. ML wat naar dat je de griep hebt. Maar ik heb wel van mijn schoonzus begrepen dat als je ziek bent en de bevalling begint, je lichaam die ziekte er zo uitgegooid heeft. Zij had nl. op de dag dat ze ging bevallen nog de griep. Enkele uren later startte de bevalling, maar geen griep meer te bekennen. Dus misschien regelt moeder natuur het allemaal zo. Maar beterschap in elk geval. Nina wij hebben 2 boxkleden. Onderop ligt er eentje van plastic, want die schijn je later nodig te hebben als de kleine ouder is. En bovenop ligt een heerlijke zachte van Woezel en Pip en die gaat er later dus uit als de kleine groter wordt. Veraatje wat betreft het feit dat iemand van jouw school ook die naam heeft. Kan me voorstellen dat je twijfelt. Doe ik ook nog steeds omdat mijn achternicht (die ik nooit zie) 3 weken geleden haar dochter dezelfde naam heeft gegeven (anders geschreven weliswaar). Ik ben meer aan het twijfelen voor de reactie van mijn ouders. Dadelijk vinden ze dat we wel wat originelers hadden kunnen uitkiezen. Maar feit blijft: wij hebben die naam al 2 maanden geleden gekozen, voor we überhaupt maar iets van het bestaan van die kleine van mijn achternicht afwisten. En er heten meer hondjes Fikkie, dus..............................vooralsnog blijven wij bij ONZE keuze!
Miss Sil...zei de VK dat "Er zit niets anders op dan bevallen"? Wat een dooddoener...ik hoor al mijn hele zwangerschap niets anders! Wordt er zooo moe van. Dat snap ik ook wel maar IK MOET PAS OVER 6 WKN BEVALLEN! Arghhhhh. Maar goed ga nu echt weer ff liggen wan ik voel mijn voeten nu helemaal niet meer, mijn rug doet zeer en mijn knellende schouderbladthingie doet ook zeer... HOEZO WE GENIETEN VAN ONZE ZWANGERSCHAP hihi
Hoe ons kleintje eruit zal zien: Volgens de echoscopiste had ze de kin en kaaklijn mijn mannetje. En volgens mijn ouders heeft ze mijn neus. Qua ogen kan het alleen groen of groen/blauw worden. En qua haar zou ze de krullen van manlief wel eens kunnen krijgen en we zijn allebei donkerblond, dus dat lijkt me dat zij dat ook moet zijn. Verder hoop ik niet dat, ze net als ons momenteel, een dikkertje gaat worden.
Silla Ja ze is grappig he mijn vlos NOT, als je bevallen bent is t pas weg zei ze. Aahhw die spulletjes van pooh bij de kruidvat zijn idd zoo cute! en goedkoop! Kga ook morgen ff naar de kruidvat Kheb potverre nog steeds geen bericht voor de blije doos!
hoi Even een tip, alles ligt al bij het kruidvat, ik kom er net vandaan en heb heel veel gekocht, dus ik zou als ik jou was niet tot morgen wachten want dan grote kans dat het meeste al weg is.
Silla; hahaha we kunnen inderdaad niets anders dan klagen he.... Nou ja we kunnen tenminste nog klagen denk ik maar hihi
shit, ik moet vandaag al 2 dingen doen en durf dan niet ook nog s naart kruidvat. Dan wordt het echt teveel weer. Hopen maar dat er morgen nog wat is. Woon gelukkig in een dorp, dus zal wat inder storm lopen dan in de stad.