Ja nog steeds helaas. Ik heb bovenop beide voeten een ei zitten en ook zitten bij beiden voeten flinke bulten aan de binnen- en zijkanten (ongeveer ter plaatste van die botjes (geen idee hoe die heten). Maar gelukkig niet heel erg veel last van vocht in mijn kuit, wat ik en week of 4 geleden had.
Hé mijn banner is terug. Nou ik ga hier ook maar eens douchen, want als ik buienradar moet geloven, dan regent en onweert het hier nog wel een tijdje. Nou ja regenen mag het van mij nog wel eventjes, maar hopelijk is het onweer met een uurtje ofzo voorbij. En manlief moet er nog met de hondjes uit , maar het regent me toch een partijtje. Ik ga echt sluiten voor vandaag. Morgen komt er nog een potentiële vervangster voor mij een dagje meedraaien. En daarna wordt de knoop doorgehakt. Hopelijk haken ze niet allemaal alsnog af, want dan worden de problemen voor ons bedrijfje groot: ik ben echt binnen 3 weken weg, als ik dat überhaupt nog vol ga houden. Nou trusten allemaal.
Pfff... Heb iedere minuut voorbij zien komen. Kan niet slapen van de pijn in mijn neus. Echt heb vannacht een paar keer zitten janken van onmacht. Waarom nou weer. Voor ik zwanger werd (tussen die ma en deze zwangerschap) had ik ook een soort verkoudheid waarbij ik dus een zwaar ontstoken oor kreeg. Ik zal de details achterwege laten maar zat niet voor niets weken achtereen elke dag in het ziekenhuis. Toen kwamen ze die badkamer doen en werd ik ziek. En niet zo'n beetje ook. En nu dit weer! M'n hele hoofd doet zoooo'n pijn. Vooral mijn holtes en alles straalt uit naar mijn oren, ik hoest als een oude vent. Heb 4x vannacht zitten stomen... IK WORD GEK! Einde klaagbericht!
Hi ML... Jeetje meis...ik wou dat ik wat voor je kon doen. Klaag maar lekker hoor...dat mag best! Redelijk geslapen vannacht maar wel mega vroeg wakker. Nou ja heb ik nog wat aan mijn dag hihihi. Groetjes
Goedemorgen, ML, wat ontzettend vervelend meid! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! Essie, ik hoop dat je een goeie vervangster zult krijgen!
Goedemorgen, Hier een hele brakke nacht. Van 22.30 uur tot ongeveer 01.30 uur heeft het geonweerd en geflitst dat was niet leuk meer. Wonder boven wonder hebben de kids er door heen geslapen maar toch lig je erop dat ze misschien wakker kunnen worden. Had het daarna zo heet dat ik mijn draai niet kon vinden. Heb dus ook ieder uur voorbij zien komen. Als Maarit zo naar het KDV is duik ik er nog even in. ML, ik vind het zo rot vor je dat je je zo beroerd voelt. Bel je wel even de dokter vandaag? Essie mijn banner is ook terug! Ik hoop dat je vervangster een beetje van aanpoten weet. Veraatje gefeli metje 36 weken vandaag. Nog 1 weekje dan mag je thuis bevallen. Heidi, voel je je weer wat beter vandaag?
Veraatje...happy 36 wkn! Sen, balen dat je zo brak bent... Ik dacht dat het hier lekker weer ging worden maar begint nu echt dicht te trekken...mannetje is net onderweg met de motor hihihihi. Ga zo maar ff aankleden en ff naar het Kruidvat, moet sowieso ff naar de Ikea lamp ophalen maar die is pas om 10:00 uur open en mss nog ff naar de Wibra/Zeeman of Hans Textiel voor te kijken naar Big Shirts om in te bevallen. En dan ff chillen..om 13:30 belt Kraamzorg voor de intake (best fijn dat ik dan gewoon lekker op de bank kan blijven liggen hihihi) en dan moet ik nog om 15:30 uur naar mijn werk. Met mijn lijf gaat het ietsjes beter, niet meer zo'n pijn bij het lopen dus het lag er gewoon echt aan dat ik zaterdag EN zondag de hele dag op geweest ben zonder enige rustmomenten. En nu weet ik gewoon dat ik deze rustmomenten (dus languit) MOET nemen! Maar goed, daarom nu ff bezig zijn, dan chillen en dan nog ff langs de collega's nou mooi dagje dus. Nou ga ff douchen...zit alweer te kijken wat ik in godsnaam aan moet met dit rare weer.... Greetzzzz.
Goedemorgen allemaal.. Hier weer redelijk geslapen, ondanks de drukkende warmte... Pfff, wat was het warm in bed! Niks an! ML, vervelend dat het zo met je gaat. Niet leuk... Senninha, ook vervelend dat je geen fijne nacht hebt gehad... Essie, succes met de vervangster.. Mooi dat het iets beter gaat Silla.. Ga zo door! Liefs Wendie
Senn, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Je hebt gelijk dat je er straks nog even weer induikt! Wij hebben dus geen regen en onweer gehad. Het is hier al minstens een week kurkdroog en ik snak naar wat regen! Silla, fijn dat het weer wat beter gaat. En gelukkig weet je de oorzaak ook, dus flink veel rusten! Tja, 36 weken alweer. Ik had het vanmorgen met mijn man nog over onze eerste echo en hoe bang we toen waren en nu..... zijn we bijna aan het eind! Heerlijk gevoel en spannend!
Hier miezert het maar wel lekker met 18 graden. Tenminste niet zo broeierig als gisteren. Zo ik ga nog even plat en spreek jullie straks weer. Veraatje, vergeet je geen soda te halen.
Ik denk dat ik jouw kant maar op kom Soda staat op mijn lijstje, ik ga zo eerst even naar het centrum en dan nog een paar boodschapjes doen! En de rest van de dag ga ik ook chillen!
Zo hier ben ik ook weer, plenst het bij jullie ook zo? Raar weer, het is niet koud, maar het komt met bakken uit de hemel. Vannacht ging het hier ook flink te keer, heb op zich wel goed geslapen, geen spokend kind, maar wel veel tussen slapen en waken in gelegen zeg maar. Zometeen naar de gyn en daar ga ik opnieuw een poging doen om mijn angst bespreekbaar te maken Veraatje, weer een mijlpaal! Ik ben ook vandaag 36 weken! Klinkt nu wel heel zwanger he? Silla, fijn dat je je weer wat beter voelt, shop ze! Senn, geen beste nacht zo te horen, zometeen maar lekker een tukje doen. ML, ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen en dat je je vandaag weer wat beter voelt want zo is het ook niet leuk. Patricia, hoe is het bij jullie?
Morgen dames, Kom mij weer ff melden met beeb in mijn buik. Hier de zoveelste brakke nacht achter de rug, heb wel slaappillen en pijnstillers meegekregen maar rond 04.00 werken ze uit en dan ben ik dus echt klaarwakker. Gisteren door het benauwde weer in combinatie met onweer en hoosbuien slecht in slaap kunnen komen. Ik zei nog voor de grap tegen de kleine in mijn buik: VANNACHT niet komen want mama is als de dood voor onweer, en durf nu echt niet naar buiten te gaan..en ja hoor hij heeft voor één keer geluisterd naar me hihhihi Situatie is hier niet echt ideaal: ene kant mag het nu echt gaan doorzetten, andere kant mag hij nu ook wel een weekje wachten totdat Björn beter is. Die is erg hangerig maar heeft geen hoge koorts gelukkig. Waterpokken zijn nu overal te vinden, zelfs rond zijn balletjes..echt zielig! Moet wel zeggen, dat de zorg over Björn mij nu wel goed afleid van de pijnlijke harde buiken..soms ff zitten of ergens tegenaan leunen, en dan slenter ik weer verder in huis. Dus het dood de tijd wel aardig! Die toeschietrelexen zijn erg auwie lijk wel of ze met naalden in mijn tepels zitten te duwen! Ook mijn benen voelen heellll zwaar aan, terwijl ik zo veel mogelijk probeer te liggen en ik moet nu echt ontzettend veel naar de wc voor ontlasting (sorry voor de vieze praat) soms wel 5x per dag Zag dat de eerste meiden vandaag 36 weken zijn geworden, gefeliciteerd dames! de allerrrrrlaatste maand is ingegaan! Spannend Spannend! Hele lijst dames die vandaag voor controle/echo moeten, succes! Ik ga even proberen een beetje terug te lezen, lig toch heerlijk op bed met de laptop
hey dames, hier nog iemand die enorm slecht geslapen heeft en het is niet de eerste nacht...pfffff met het onweer viel het gelukkig bij ons nog mee... in bed lig ik niet lekker meer, mijn benen doen pijn en heupen doen pijn.... ik heb 1 dikke voet van het vocht, ook alleen maar de rechtervoet. Nou ja vanmiddag gaan we nog even naar de vk voor controle..... en nu moeten we toch weer eventjes aan het werk
goedemorgen! Patricis, blij dat jouw berichtje er gelijk tond want de laatste keren start ik de pagina en stopt daarna mijn internet dus kan steeds niks posten of teruglezen, eg frustie! maar niet zo erg frustie als het jouwe! Fijn dat het geen onweerdbaby is geworden! maar veel heb je er niet aan als dat betekent dat je nog lange moet eenmodderen! Erg dat bjorn dan ook zo ziek is, echt zielig, zeker dat jeukerige... rust lekker uit meid! leifs rensie
goedemorgen hier ook redelijk geslapen ondanks de warmte,verkoudheid(hooikoorts?) en in de verte wat onweer. ben bij onweer alleen bang dat de kids wakker worden en bang zullen zijn en dat ik dat niet mee krijg. maar waarschijnlijk zijn ze daar nog te jong voor want ze slapen als een blok overal doorheen. verder komt er nu ook weer een onweersbui deze kant op, maar als ze net als de laatste 2 zijn dan zal dit ook wel niet veel bijzonders worden. het enige verschil is dat het nu overdag is en de kids dus wakker zijn. ben dus benieuwd hoe ze er nu op reageren, want dit zal dit jaar de 1e bui zijn die ze bewust meekrijgen. verder heb ik alles gelezen, maar ben er zo vaak bij weg gelopen dat ik gewoon alles niet echt opgeslagen heb in de bovenkamer van me. sorry. zag nog wel wat mensen voorbij komen met klachten in allerlei soorten en maten. voor hun ook beterschap en sterkte mensen met controles succes en veel plezier tot later vandaag
Morgen de intake van de kraamzorg... zijn er hier al veel mensen die e uren door de neus geboord hebben gekregen? Ik hoor van heleboel van zwemmen dat ze daar een brief van hebben gehad, maar ik niet.... wil echt gewoon de uren waar ik recht op heb! liefs rensie
Goedemorgen allemaal, Hier niks gemerkt van onweer, wel nog een keer eruit geweest omdat de deur stond te klapperen van de slaapkamer Terwijl die gewoon dicht zat...erg vaag. Heb hem toen maar op slot gedaan want ik werd gek van dat geklapper..Zo komt mijn vriendin hierheen die ik al een jaar niet gezien heb Ook wil ik nog ff naar de kruidvat voor het boxkleed van pooh. Patries; Geef Björn maar een dikke knuffel van mij...Ik hoop dat het snel weer beter word met de pokjes Silla; Weet je nu wel zeker dat ze die lamp hebben bij ikea? Straks ga je weer voor niks. Senninha: Slaap lekker als je straks nog ff een uurtje in bed gaat liggen ML: Pff doe maar rustig aan en anders zou ik toch maar even naar de dokter gaan hoor..Je raakt helemaal uitgeput zo omdat je wakker ligt en dat kan je beter niet hebben! Veraatje: Gefeliciteerd met je 36 weken
Hoi Meiden, Hier ook een beetje een vreemde nacht gehad door het onweer.. Mannetje en ik liepen op een gegeven moment samen beneden rond te spoken Er kwam namelijk één knal wel erg dicht in de buurt (meteen na de flits) en toen zijn onze stoppen omgeslagen.. Alles was uit... Gelukkig zag Chris het meteen, want anders had hij zich vanmorgen vast verslapen, want zijn wekker was dus ook uit.. Ik mocht lekker blijven liggen vanmorgen, maar wilde er toch vroeg uit voor die spulletjes van Winnie bij de Kruitvat. Sta ik om half 10 bij ze voor de door, zijn ze nog dicht In verband met de stroomstoring van gister Zet even een knopje om en gooi verdorie die door open, want ik wil leuke spulletjes kopen... Straks is alles weg als ik kom Ga zo voor poging twee.... De kleine is hier de laatste dagen ook een stukje drukker aan het bewegen. En mijn ribben worden daarbij helaas niet overgeslagen Volgens mij ligt de kleine nog steeds erg hoog en ik moet zeggen dat wordt er niet prettiger op.. Maar ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen Ik ga nog een poging doen en anders rij ik door naar het volgende dorp, dus als ik mijn spulletjes heb, dan laat ik het jullie weten.. Liefs misspiggle
Grr ik had van een vriendin van mij een schitterend goud bedelarmbandje gekregen. Heeft al die tijd op mijn nachtkastje gestaan en nu is het weg Ik vraag wel ff aan mijn man of die het heeft gezien want nou rust ik niet tot ik het armbandje weer heb gevonden natuurlijk. En dan gooi ik ook alles overhoop...