Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De neerslagradar van weathernews geeft ook het onweersgebied aan.
    Of kan je die bij jouw ook nog ergens aanklikken?

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    thx, t ziet er wel droog uit tot een uurtje of twee in elk geval! vet hendig!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zeker als je ergens heen moet met de kids kun je dus zien of dat gaat lukken. Zeker op de fiets.
    Wij hebben hem standaard in de favorietenlijst staan.

4. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    intake gehad na dat ze lekker een half uur te laat kwam en ja ze had wel gebeld van ik kom later maar toen was ze al te laat,,,,

ik krijg dus 55 uur over 7 dgn en dan op medisch indikatie kan ik er nog 2 dgn bij krijgen van 5 uur.....Dus ik hoop dat het snel gaat in het ziekenhuis...met herstellen dan he...nou reageer straks even verder eerst nu even nanouk zo weer naar school brengen en dan even doorrijden naar duitsland...gr heidi

5. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    intake gehad na dat ze lekker een half uur te laat kwam en ja ze had wel gebeld van ik kom later maar toen was ze al te laat,,,,

ik krijg dus 55 uur over 7 dgn en dan op medisch indikatie kan ik er nog 2 dgn bij krijgen van 5 uur.....Dus ik hoop dat het snel gaat in het ziekenhuis...met herstellen dan he...nou reageer straks even verder eerst nu even nanouk zo weer naar school brengen en dan even doorrijden naar duitsland...gr heidi

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    jah, ik moet om kwart voor drie jor weer ophalen op de fiets.

Met een bbq oid is het ook handig. nooit aangedacht dat zoiets bestaat haha. weer wat geleerd vandaag ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das in ieder geval een hele geruststelling.

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Niet netjes dat ze telaat kwam, maar wel beter dat je gewoon de uren krijgt. hele geruststelling lijkt me

9. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Oei oei, jullie hebben weer lekker gekletst, moest even 60 pagina's teruglezen :confused: gisteravond begonnen en nu op de zaak de laaste paar ook gelezen.

Als eerste Patries, wat een vermoeiend gedoe allemaal meis, het zit je even niet mee. Hoop dat Björn snel de oude is en dat zijn kleine broertje het nog een paar dagen volhoudt. Sterkte meis.

Vergo, heel veel succes voor de toekomst maar geniet nu eerst maar lekker op Curacoa.

Niesje, onbegrijpelijk dat de gyn zich nog steeds niet beter inzet om jou van je angsten af te helpen. Ze zeggen toch steeds hoe meer ontspannen je bent hoe beter en minder pijnvol het zal gaan. Moeten ze je wel gerust kunnen stellen natuurijk.

Bloem, rustig aan doen he!

ML; beterschap meis, ben benieuwd wat de dokter straks zegt.

Nannie, mooi mannetje, Brenden. Precies wat er al gezegd werd, hij lijkt al best flink tot dat je die foto mat de fles ziet. Ahh, t is echt een mooi humpie.

Niesje, de kleertjes van Kixx had ik ook donderdag thuis gekregen, zijn helemaal super. :)

Essie; heb je al op je werk gevraagd naar schuim voor in het campingbedje? ben benieuwd.

Is er alweer meer bekend over Susi en de meiden?

Nou wij hebben een heerlijk weekendje gehad. Heel druk en super gezellig. Elke nacht zo rond de 4 uurtjes geslapen dus zit nu op de zaak echt in te kakken.

Meiden die nu ook werlof hebben gekregen, geniet ervan. Ik moet nog twee weekjes en dan kan ik me eindelijk ook bij jullie aansluiten.

En ehh, niet teveel kletsen vandaag he ;)

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    ML, fijn om te horen dat je vanmiddag even langs mag komen bij de HA..! Hoop dat hij het kan oplossen met een kuurtje, want nu in het ZH belanden is ook geen ideale situatie voor jou met de kids.

Senninha, wat handig die radar! Heb net ook even gespiekt en ziet er naaruit dat er voorlopig geen onweer meer overtrekt hier...halleluja!

Ik ga zo Björn even op een grote badlaken neerleggen en weer inpoederen hihihi mijn kleine oliebolletje!

Van de hond word ik onderhand gillend gek!
    Ze loopt heel de dag te piepen, en achter mij aan te lopen..'s avonds gaat ze voor de slaapkamerdeur liggen en als ze de kans krijg gaat ze aan mijn kant van het bed op de grond liggen en mij aan liggen staren :( word er soms gewoon zenuwachtig van!

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

ML goed dat je even langs de HA gaat, hopelijk kan hij wat voor je betekenen!

Wat een bagger gyn zeg, beetje jammer dta je nu weer met een rot gevoel daar vandaan komt.

24 uur is het minimale zorg wat je moet krijgen als ik het goed heb. Ze kijken bij de bevalling hoeveel uur ik ga krijge, dus hopelijk wordt eht nog iets meer.

Mirre: er is een schreeuwend te kort aan kraamzorg. Er zijn te weinig mensen en er is een babygolf in het hoog seizoen en dan zijn er ook een hoop personeelsleden op vakantie natuurlijk.

Ik probeer me er ook niet te veel zorgen te maken, maar hoorde van me zus (die woont in Utrecht) dat daar nu al de problemen zijn. Sommige mensen die in de meivakantie zijn bevallen hebben helemaal geen kraamzorg gehad! Daar schrok ik toch wel van....

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Niesje wat vervelend zeg dat jouw gyn er zo luchtig over doet, ik snap dat je daar van baalt...Probeer je niet te druk te maken meis.
    Armbandje is nog steeds spoorloos :rolleyes: Heb de slaapkamer al helemaal overhoop gegooid maar niks...
    Net naar kruidvat geweest en heb het roze boxkleed gekocht. VOnd die andere niet echt heel leuk..Was op tijd want er lagen in totaal nog maar 3 boxkleden. Ook heb ik een tutteltje van winnie de pooh en 2 slabbetjes :D

13. kwebbels

Tuttifrutti welk kraambureau zit jouw zus? Het kraambureau waar ik zit zit ook in utrecht...

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Nee, vast niet...
    Ik mocht zelfs zijn pinpas meenemen..
    Maakt alleen niet zoveel verschil, want het gaat van dezelfde rekening :)

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Leuke spulletjes hé kwebbels...
    Ik heb gelijk maar alle tutteltjes meegenomen..
    Kon niet kiezen :)

16. Honden schijnen dingen als aankomende epileptieaanval aan te voelen. dus wie weet voelt jouw hond je aankomende bevalling aan en wil je niet uit het oog verliezen. best lief dus eigenlijk... maar snap dat je knetter ervan wordt!

ben bezig met mijn deco voor mijn kamer.... figuurzagen en schuren af en nu zit de basislaag erop (de gele kleur van de giraffe) moet dat pokkespul 16 uur drogen... ja dag zoveel geduld heb ik niet hoor :confused:

gisteren trouwens bodyjam gedaan in de sportschool... best leuk.
    maatr zat na mijn oude combatuurtje. kreeg gelijk heimwee naar combat... heel de zaal gelijk uitlopen hoe is het?

ml succes bij dok straks....

knuf rensie

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Weet ik niet, ze had deze vraaag bij de verloskundige gesteld en die vertelde dit verhaal. Dus bij welke kraamzorg dat is gebeurd weet ik dus niet...

Balen trouwens dat je je armbandje nog steeds niet hebt gevonden!

Rensie, wat ben jij creatief joh. Het klinkt erg leuk, laat je foto's zien a;s het af is?

18. wat zijn tutteltjes? :oops:

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo even een snel berichtje van mij, want mijn pauze zit er alweer op. Maar goed ik was er ook ietsje later aan begonnen ;) .

Vannacht hier pas vrij laat gaan slapen, want het onweer van gisteren was nog erger als de bui van zaterdag. En op een gegeven moment toch een mega knal :confused: . Het schijnt dat de bliksem hier ook meerdere malen is ingeslagen in Tiel. En mijn hondje was echt mega bang: hij zat continu te joelen vanuit zijn bench. Maar we hebben hem wel laten zitten. Om 1.00 uur was de rust eindelijk wedergekeerd.

Vanochtend hier op de zaak hadden we geen telefoon, door de bliksem inslag, dus het begon al lekker vreemd. Nu hebben we bijna alle lijnen weer terug.

Verder bezig met inwerken van de mogelijke vervangster. Ik ben wel een beetje bang, want ze had een week of 2 geleden een luchtweginfectie. Door de medicijnen is ze inmiddels heen, maar ik hoop dat het niet meer besmetttelijk is.

Patricia hoop dat er snel verandering in de situatie komt.

Niesje lastig hoor, maar de gyn heeft wel een beetje gelijk vrees ik. Maar goed zet je maar eens over je angst heen.

Penny ik heb nog niet geinformeerd naar een matrasje: heb alle tijd nog.

ML nog steeds zo slecht slapen, niet leuk. Hopelijk verandert daar ook snel weer iets aan.

Verder sowieso iedereen die slecht geslapen heeft: balen (dan hoef ik niet iedereen persoonlijk aan te spreken ;) ).

Oh ja iemand vroeg naar Ciske de Rat. Ik ben er niet geweest, maar hij heeft gisteren heel erg veel awards gewonnen op het musical gala, dus dat zegt zeker iets. Wij wilden er ook naar toe, maar ik wil nog naar zoveel musicals dat dat iets teveel gaat kosten.

Nou verder weet ik even helemaal niks meer en ik moet weer aan het werk.

20. kwebbels

Hey Nannie ik zie dat je online bent..Hoe gaat het met Brenden?

Deel Deze Pagina