he daar ben ik weer even.. van de extra klusjes is nog niets gekomen voel me erg beroerd net kokhalsend mijn tanden gepoetst! Had vannacht al erg veel last van zuur en is nog niet minder geworden ben er echt misselijk van! Huis is wel aan kant maar de deuren soppen moeten maar even wachten! Ik heb me aangekleed in de hoop dat ik me wat beter zou gaan voelen i.p.v. mijn joggingbroek maar niets helpt echt! Niesje wat een boerenlul zeg je zou toch zeggen dat het ook een deel van zijn taken zijn als gyn om mensen gerust te kunnen stellen! Patricia hoe voelt Bjorn zich verder? Sommige kindjes kunnen erg lastig worden als ze zich beroerd voelen trek je het nog? ik ga even hondje uitlaten! xx Nina
Niet zo duidelijk als die van jou, maar het rode zijn onweersbuien. Nina, vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt. Dan maar niet alle klusjes af, toch? Doe maar even rustig aan. Ik heb helemaal geen last van nesteldrang, gelukkig! Heb ik ook geen energie voor! Essie, balen dat je zo slecht hebt geslapen! Rensie, wat doe je precies met bodyjam? Is dat speciaal voor zwangeren? Penny, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Niet echt veel slaap gehad zo te lezen. Ik kan mij voorstellen dat je aan het inkakken bent! Succes nog met werken!
Hihihi Rensie, ze zal het wel goed bedoelen maar alle ogen zijn deze dagen al zo op mijn gericht..en als je hond je dan ook gaat zitten aanstaren *zucht* word ik er haast paranoia van hihihihi Nina, hij voelt wel een beetje warm aan maar geen directe verhoging..hij is een beetje hangerig maar niet dat hij zeurt ofzo. Björn kan je makkelijk met een DVDtje op de bank of bed neerzetten, en dan hoor je hem alleen als hij iets wil drinken of eten..of lekker tegen mama aankruipen We kruipen zo lekker op het bed, en dan zet ik voor hem "Pluk van de Petteflat" op en zelf ga ik even Wij jonge ouders lezen want die lag gisteren al in de brievenbus.. Hier is het zoooo ontzettend benauwd zeg Heb heel de tijd al de balkondeur openstaan en nog koelt het niet af in huis bleggg. Penny, fijn om te horen dat je weekendje weg goed is bevallen! Mirre, wat ontzettend lief dat je mij in de gaten houd zodra er "leuk" nieuws is zal Senn of Anno niem dat vast wel posten hier
Zo de ondersteek staat op de trap. Nu het bed nog op klossen en dan ben ik er klaar voor, naja over een week dan. Patries, wel lief hoor dat jullie hond zo over je waakt maar ik kan me voostellen dat je er helemaal para van wordt. Heb het ook alleen met de kat. Penny, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, en met zo weinig slaap snap ik dat je aan het inkakken bent op je werk. Nina, vervelend joh dat je zo last van maagzuur hebt. Ik wou dat ik een tip voor je had. Rensie: tutteltjes zijn knuffeltjes van een lapje stof met knopen erin. Goh dat je het nog lukt om naar de sportschool te gaan. Ik ben al blij als ik thuis de trap op en af kom. Ik vraag me ook af een tijdje af hoe het met Susi en de meiden is. Wie was haar buddy ook alweer misschien dat ze even namens ons een sms kan sturen met hoe het is?
Tuttufrutti, als het kamertje en mijn giraffe straks af is plaats ik natuurlijk foto's! Ik wilde eerst een giraffe op de muur schilderen of een aap. alleen het is spachtelputz en dat schildert zo rot, dat wordt vast niet mooi... Veraatje, bodyjam is niet voor zwangeren bedoelt. het is een combi tussen streetdance en aerobics. wel leuk, maar merkte wel dat jet best heftig was... (maar wel te doen) alleen op de helft naar de wc rennen.... is bjorn niet meer besmettelijk patries? anders nog tricky voor de kleine? Is je schoonmoeder trouwens al echter de nieuwe naam? of denkt ze nog steeds de vorige liefs rensie
Nou ik ga lekker even op bed liggen. Spreek manlief net, is weer is wat met zijn auto grrrrrrrrrrrrr Ik weet niet wat hij de laatste tijd heeft hoor maar het lijkt wel alsof die auto vervloekt is ofzo Nou tot later dames!
Van die tutteldoekjes die de kinderen vaak bij zich hebben. Een soort (zacht) lapje stof, met daar een hoofdje op van bijvoorbeeld winnie de pooh...
Ik ga ook nog even liggen. Slapen zal er wel niet van komen want van de plantsoenendienst zijn ze de bosjes kort aan het wieken.
Rensie, pas als de blaasjes geheel zijn ingedroogd is het besmettingsgevaar weg..de HA zei dat je maar een goed blaasje nodig heb om een nieuw persoon te kunnen besmetten. Dus zolang ze niet zijn ingedroogd kan Björn eventueel niet bij zijn broertje in de buurt komen. Heb het ook even nagevraagd voor mijn schoonouders omdat Björn eventueel bij hun blijft als wij naar het ZH moeten, beide hebben de waterpokken gehad dus dat is het probleem niet maar als ze de kleine willen aanraken of oppakken moeten ze hun handen, armen en gezicht goed wassen voor het geval ze een open blaasje van Björn hebben aangeraakt. Wat een gedoe he laat de kleine dan nog maar een week zitten hoor, want zo is het ook geen doen! Senn, rustse meid!
Bedenk mij ineens dat ik Lee al een tijd niet voorbij zien komen! Lee hoe is het meid? Je verlof is toch ook al begonnen of heb ik wat gemist en ging je een weekje weg?
hey hallo ik heb susi al een sms-je gestuurd. nu wachten op antwoord, ik ben alles weer vergeten wat er geschreven is, ik ben ook super moe en hangerig en ik heb steken in mijn onderbuik in de buurt van mijn lies. echt lastig. ik ga denk ik eerst ff boodschappen doen en dan weer lekker mijn bed in, zal t in t weer zitten dat iedereen nog steeds zo moe is en zo slapjes.? nou in ieder geval ik ben weer terug als ik iets van susi gehoord heb. groetjes susanne
Stelletje kletsmajoren! Al weer 10 pagina's moeten lezen sinds gister avond. Hier redleijk geslapen vanacht. Ben als de dood voor onweer, maar was hier voornamelijk flitsen gelukkig. Vanochtend weer even gewerkt en de kwestie die van de week speelde besproken. Berustte allemaal op misverstand (voor zover ik dat dan moet geloven). Maar ja trek er maar niet te zwaar aan. doen hun ook niet dus dan ben ik straks de enige die er een probleem van maak en daar heb ik alleen mezelf maar mee.
Iedereen die lekker even gaat liggen rust ze! Ik heb net even een uurtje geslapen, ben ook vreselijk moe, ondanks dat ik wel slaap snachts.
Nou Patries, benen op elkaar dan! naar dat je dn gewoon moet nadenken als je je kleine een knuffel geeft...
patries het indrogen kun je wel wat bevorderen door je knul in een zemelenbad te zetten of te wassen met zemelen...die doe je in een washand en dan even water erbij het met het vocht hem wassen en er even in laten trekken....en de zalf van vsm die emulsie helpt ook goed....sterkte er maar mee....gr heidi
er zit weer iemand in mijn buik te klieren en dat geeft zo'n rotgevoel van onderen net of hij daar telkens duwt en er uit komt het is zelf een beetje pijnlijk.....kent iemand dat?
Volgens mij is iedereen gaan rusten want er was niet veel bij te lezen. Susanne dank je wel dat je Susi een sms hebt gestuurd. Ik ben ook nog steeds moe en slapjes, mijn rug zeurt al de hele dag. Het is vandaag ook een stuk warmer dan ze voorspelde dus slapen zl vannacht ook wel weer een probleem worden. Begin het nu wel zat te worden. ML, wat zei de dokter? Hebben ze iets voor je kunnen doen?