Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee niet van onderen.
    Wel dat die van mij met zijn kont door mijn ribben probeert te komen en dat geeft een heel naar branderig gevoel.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ow super! Bedankt voor de tip :D

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    herkenbaar, zon gevoel van AUW.. net of ie met een handje alvast ergens halverwege is ofzo.

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Heidi: dat gevoel heb ik ook al 'n tijdje ! doet echt pijn dat je gelijk ff moet stilstaan als je loopt

Hier krijg ik 49 uur kraamzorg, maar ze kunnen 't niet garanderen.. ligt er ook aan wanneer je precies bevalt, als de babyboom allemaal 2 weken uitloopt heb je best kans dat 't minder wordt, maar als 't enigzins verspreid is heb ik gewoon de volledige uren.
    Er zijn ook bureau's die nu al zeggen dat ze niet eens 24 uur kunnen garanderen, dat heeft die van mij dan weer wel gedaan..

Trouwens, voor diegene die de folders van Kruidvat niet krijgen, op www.kruidvat.nl kun je 't ook al zien van te voren (dus nog eerder dan diegene die ze in de bus krijgen ;) )

Moet even klagen over m'n gyn.. 't is echt zo'n arrogante droogkloot !
    Vandaag was ik eerder aan de beurt omdat 't toch niet druk was, en dan nog heeft hij maar 2 minuten de tijd ! Hij kijkt je niet eens aan, laat 'n leerling naar 't hartje luisteren, heeft niet eens aan m'n buik gevoeld of ze al gedraaid is ! Dus toen ik zei dat ze 2 weken daarvoor nog dwars lag zei hij heel nonchalant, oh dan kijken we volgende keer toch.
    Ik snap niet waarvoor ik bij die vent loop, in februari hebben ze voor 't laatst m'n bloed geprikt dus had net zo goed al die tijd bij 'n vk kunnen zijn en alleen voor m'n bloedwaarde naar 't ziekenhuis..
    En hij vind zichzelf nog erg grappig ook waar z'n leerlingen bij zijn :evil:
    Zo einde klaagzang.. bedankt voor 't 'luisteren' ;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan heb je zeker dezelfde gyn als Niesje? ;)

6. mirjam2112

Je zou 't denken.. maar zag dat Niesje in Noord Holland woont dus kan niet.. maar 't zou z'n broer kunnen zijn haha

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ben naar de dokter geweest. Mijn moeder is meegegaan :D
    Er valt weinig aan te doen en wilt ook geen anti-biotica geven of iets voor de slaap omdat dat gewoo niet goed is voor de baby.
    Ik moet Donderdag weer contact met hem opnemen hoe het met me gaat, miocht het voor die tijd verslechteren worden er wel zwaardere middelen ingezet.
    Hij heeft een zalf voor op mijn borst voorgeschreven en veel ijs eten :p
    Hij gaat ervan uit dat het in totaal 10 dagen duurt :confused:
    Maar wel lief, mijn moeder is mijn huis aan het doen, heeft boodschapjes gedaan en gaat nu koken en alles. Ze is helemaal omgeturnd en maakt zich vreselijke zorgen...
    Ze schrok wel toen ik zei hoe Yaron had gereageerd. Die had gezegd toen ik zei dat ik ziek was dat ik ook altijd wat had.
    Ze zegt Mar, je kan daaraan zien dat ie echt niet van je houdt je zal het echt alleen moeten gaan doen. Mjah dat wist ik al ...

8. monkeylove

Ik hoorde trouwens ook dat een havermoutbad goed helpt tegen indrogen van korstjes van waterpokken...

9. ML goed dat je bij de dokter bent geweest. Nu houden ze het in de gaten en laat je even lekker verwennen door je mams :)

Iemand vroeg naar ciske de rat? Ik ben daar in februari geweest. Vond hem erg mooi, knap gedaan met al die tijdlijnen die door elkaar lopen.
    Maar een paar maanden ervoor had ik Tarzan gezien, die was echt helemaal geweldig :)

Mijn urine en bloeduitslagen waren helemaal goed, dus geen blaasontsteking ofzo. Nu rustiger aan doen en als de harde buiken frequenter of nog pijnlijker gaan worden moet ik bellen.
    Dus dat doen we dan maar :)

Ben nu met de adressenlijst bezig voor de geboortekaartjes....pfff wat een werk :)

Hier helaas ook geen onweer gehad gister, kon het wel horen ergens in de verte :) Ook geen regen, dus we moeten sproeien vanavond.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Mirjam loop jij ook in het Vlietland? En zo ja, bij welke gynaecoloog?

ML, maar goed dat je ben geweest..en lief van je moeder dat ze is meegeweest. Nu lekker je bedje induiken, er word nu gewoon even gemoederd over jou :D

Ik moet morgen even een doos zoogcompressen erbij halen :(
    Ik had ze gehaald voor na de bevalling en eventueel voor tussendoor tijdens de zwangerschap maar de laatste dagen blijf het melk er uitlopen dus ben haast door de eerste doos heen :)

Arghh die klote steken blijven komen, houden soms een 30-60 sec aan..maar het zet maar niet door! #^&@*#@^&

11. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ja annoniem het is net of hij er al uitkomt met een handje,,,,,
    gelukkig ik ben niet de enige die dat heeft....

het is nu weer wat rustiger in mijn buik maar wat kan dat vervelend zijn zeg...

de havermout wil ook helpen ja voor waterpokken moet je het zelfde meedoen als de zemelen....

hopelijk knapt knulletje snel op..

mirjam vervelend dat je zo'n stomme gyn hebt...Ik had bij tessa ook die pech nu heb ik gelukkig een die een stuk vriendelijker en meegaander is....
    en dat geeft een hoop rust....
    Ik heb altijd zoiets van als je het werk niet meer leuk vind moet je stoppen..

bij ons hebben ze niks gezegd over niet garderen van uren ze hebben er een dag afgehaald en zeggen dat ze dus gewoon 7 dgn van bijna 8 uur geven en dan eventueel die 2 dgn er nog weer bij....dus daar ben ik wel blij mee..
    nou verder niks spannends hier....straks even lekker douchen en dan nanouk lekker op tijd in bed...kan ik nog even lekker rustig lezen....gr heidi

12. monkeylove

whahaha, nou is alles goed gegaan met de kaartjes, hebben ze de enveloppen gestuurd vooraf, gaan ze de kaartjes al opsturen :(
    Ik heb niet eens een foto geupload of gegevens doorgegeven...
    Beetje vaag allemaal. Nou jah, heb een mail gestuurd en anders bel ik ze morgen....

13. monkeylove

Als je zo laag al die kleine voelt dan is ie in elk geval ingedaald. Want ik heb het ook sindshij in is gedaald :p

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ML fijn dat je moeder mee geweest is en je helpt. Nu flink aan de ijsjes!

Patricia hou je t nog wel vol met die warmte? Kun je wel zelf boodschappen doen?

Ik ben net terug van de vlos, mijn mannetje ligt in een stuit en waarschijnlijk in een volkomen stuit (of hoe heet dat) voetjes omlaag.
    We hebben m ff gezien op de echo. Ik wist wel dat hij zo bleef zitten, hijligt bij elke echo namelijk zo. Gelukkig heb ik wel genoeg vruchtwater dus heb 11 juni een afspraak bij de gyn voor t eerst om te kijken of ze m kan draaien.
    Ik heb zoveel negatieve verhalen van gyns gehoord ik d8 ik wil iig een vrouw! Die heb ik dan ook gelukkig!

Urine is gecontroleerd en heb gelukkig geen blaasonsteking!

Benauwd is het he, ik slaap de dag een btje door, vooral als ik weg ben geweest kan ik zo weer 2 uur slapen!

15. mirjam2112

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gister bij de vk was het cbibi? ofzo, nou jah een stukje ingedaald geloof ik, dus dat is mooi!

Fijn dat je moeder helpt, alleen jammer dat er "niks" aan te doen is op het moment.

Vervelend miss sill, dat ie in stuit ligt! misschien dat ie nog te draaien is.
    Misschien moet je gewoon even op de kop gaan staan?

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes....

Kep gelezen maar ...nou ja jullie raden het wel.
    ML...wat goed dat je mams is meegegaan! Enne nou maar hopen dat je snel weer een beetje opknapt!

Ik kom bij mijn werk vandaan...wat een AANFLUITING!
    Ik "melde" me bij mijn manager, nou die bleef achter zijn bureau zitten en ik aan zijn "vergadertafeltje", hfd. P&O is gewoon helemaal niet op komen dagen en guess what...kreeg nog niet eens een bakkie koffie aangeboden! Mijn verhaal gedaan maar kreeg niet de indruk dat het hem ietwat interesseerde. Daarna ff langs wat collega's gelopen nou ja was gewoon zo teleurgesteld dat ik ook in een flits langs iedereen ben gegaan. Man ik had net zo goed thuis kunnen blijven.
    Ik zag overigens mijn bureau...poeh wat een bende hihihi, maar het deed me niets eigenlijk. Mijn vervangster is een echt een leuke meid alleen denk ik niet dat ze het echt mega naar haar zin heeft (en wat ik me goed kan voorstellen hoor) maar ik hoop wel dat alles in oktober weggewerkt is hihihihi.

Vanavond bij schoonmama eten :( echt geen zin in...maar goed wat moet dat moet.

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    De moeite niet waard dus.. balen zeg!

Hehe bij schoonmoeders eten :) leuk joh! Hier krijg je altijd witte rijst, met droge sla, en uit gedroogde kip.. ERG goed voor je lijn dat wel ;)

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje ML wat een gedoe zeg..eerst die betaling en nu de kaartjes sturen terwijl de kleine nog niet geboren is :(
    Dat was ook een beetje mijn angst om via internet te gaan zoeken naar een geboortekaartje, en heb ik gekozen voor een drukkerij. Zal natuurlijk 9 van de 10 keer gewoon goed gaan via internet maar dit bezorg toch weer kopzorgen en telefoonkosten met zich mee.
    Hopelijk is het snel opgelost!

Ga morgen maar gelijk even zemelen en havermout halen bij de super hihihi ff lekker inzepen :D
    Als ik naar hem kijk moet ik wel vreselijk lachen zeg..want ziet hij eruit!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhh ik heb overigens vandaag ook mijn (telefonische) intake gehad van de Kraamzorg...

Ze kon me nu nog niet vertellen hoeveel uur ik zou krijgen. Dat hoor ik pas na mijn bevalling. Maar moest er wel rekening mee houden dat het het minimaal aantal uuren zijn...
    En als ik voor 14:00 uur meldt dat ik bevallen ben dan krijg ik dezelfde dag nog hulp en anders pas de volgende dag (?)

Deel Deze Pagina