Nee ik loop bij Oosterdorp (ja dames geen grap!) Maar ik heb Westendorp van het weekend tijdens mijn opname als gynaecoloog gehad, en ik vond hem echt heel aardig...had hij zijn dag niet vandaag? De vorige keer dat ik met weeen in het ziekenhuis was, had ik die dame..damn die ramde die eendenbek zo naar binnen dat ik in de plafondplaten hing! En hij deed het echt pijnloos van het week, of misschien kwam dat omdat hij het tijdens een spiek deed!? In ieder geval deed hij niet echt nonchalant of bijdehand bij mij..maar heel meegaand.
Succes bij schoonmoeders, ik heb net 'n lekkere pizza besteld Oke, gisteren was 't Mc Donalds, nu een pizza maar de rest van de week eet ik weer gezond.. Vind dat ik 't wel verdiend heb.. 8)
Ja zo was hij eerst ook ! En 't gekke is, als m'n vriend meegaat met controle doet hij juist weer heeeeel anders.. Daarom snapt m'n vriend 't ook niet waarom ik er zo boos over kan worden haha De eerste keer was hij heel erg nors, de tweede keer was hij heel erg aardig.. Maar sindsdien bijna niet meer.. : Misschien heeft hij ook last van hormonen
hahah ja, zoiets Misschien is z'n vrouw wel zwanger en wordt hij thuis al gek van de hormonen.. En dan op z'n werk ook nog eens
hij zwanger met je mee Ja Oosterdorp is een stukje ouder als hem, en die is wel erg nors. Nu heb ik er geen problemen mee want ik hou niet van die uitbundige types die dan straks aan mijn verlosbed staan. Heb liever iemand die zeg of het goed of fout gaat, en verder gewoon zijn werk doet. Maar het is wel vervelend dat hij jou dat gevoel geeft, want je moet hem wel kunnen vertrouwen..al zeg het natuurlijk niet dat hij straks dienst heb als jij moet bevallen, maar toch.. Misschien de laatste controles gewoon je vriend meenemen? Maar by the way, wat vind jij nou van die belachelijke afstand vanaf de parkeerplaats naar de ingang..? Vorige keer stond ik helemaal achterin (tegen de snelweg aan) en vonden ze het raar dat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant was. Ik zeg: Joh ik moet haast vanuit het centrum hierheen komen waggelen, jullie hadden wel zwangeren-parkeerplaatsen kunnen maken bij de ingang.
Een op zes vrouwen ongelukkig met bevalling Uitgegeven: 2 juni 2008 14:05 Moeder met stress krijgt vaker huilbaby Uitgegeven: 3 juni 2008 13:13 Laatst gewijzigd: 3 juni 2008 13:39 AMSTERDAM - Vrouwen die tijdens de zwangerschap last hebben van stress, angsten, werkdruk of depressies hebben veel meer kans op een huilbaby dan andere vrouwen. Dat blijkt dinsdag uit een studie van het VU medisch centrum (VUmc) en het Academisch Medisch Centrum (AMC). Zijn we lekker mee dan ! haha stond net op nu.nl Stress en werkdruk heb ik zeker, en dan ook nog 'n huilbaby erbij.. Ach ja, die onderzoekjes hou ik me nooit zo aan vast.. we zullen wel zien hoe 't loopt, maar vond 't wel grappig !
Misschien moet je de volgende keer maar een bloemetje of kaartje met sterkte voor hem mee nemen vind ie vást leuk
#-o stom van me maar het krijgen snappen ze toch meestal beter dan het geven? teminste zoiets heb ik ooit gelezen
Jaaa, helemaal mee eens ! Ik stond net te wachten in de auto om over te steken (ook al zoiets raars dat je daar geen voorrang hebt maar goed) en er zat 'n wesp in m'n auto ! Dus ik snel 'n parkeerplek gezocht stond ik ook helemaal achteraan ! Toen dus naar de ingang waggelen en dan zo'n smal stoepje dat je voor elkaar opzij moet met 't risico dat je wordt platgereden door 'n dokter :thumbdown: Ik ga sinds m'n buik zo dik is lekker voor niemand meer opzij.. ze gaan maar voor mij aan de kant [-( En toen was m'n hartslag 110, bloeddruk 152 - 71.. Is wel normaal toch? Maar op zich, heb ik ook liever dan 'n norse man dan iemand die 'n beetje leuk loopt te doen.. helemaal mee eens.. En zolang hij m'n kind gezond ter wereld brengt maakt het me helemaal niks meer uit.. Maar ik mis de gezelligheid van een vk een beetje.. ook al geen zwangere in m'n vriendenkring ofzo.. Maar gelukkig was daar 't forum
Nou lekker dan Maar ik heb veel chocolade gegeten tijdens de zwangerschap en ze zeggen dat je daardoor hele vrolijke kinderen krijgt dus ben benieuwd welk onderzoek gelijk heeft hihihihi
Hahaha van het weekend kwam hij terug de onderzoekskamer binnen, zegtie: Oke je krijg nu bedrust en mag er alleen maar uit om naar de WC te gaan en te douchen. Dus ik heel droog: Ow dus ik mag gewoon naar huis toe? NEEEEEEEE, je blijft hier! Volgende dag bij het ontslag: Nou mevrouw, u mag naar huis toe..maarrrr geen rare dingen thuis gaan doen! Dus beschouw je leven vanaf nu tot aan de bevalling als één grote moederdag ( das relax dacht ik nog). En, u krijg slaaptabletten mee om de nodige rust te krijgen tot aan de bevalling. Manuel: ow ik heb ook nog wel een rubberen hamer thuis hoor.. Westendorp: dat is ook prima, als je maar haar hoofd raak en niet die kleine. hahaha oke dat waren wel de leuke moment dat ik tenminste nog kon lachen.. Ow trouwens voor de ZHtas, elastiekjes miste ik van het weekend erg..zeker als je wat langer haar heb! Tippie vanaf hier.
Mirjam jij bedoel dat stukje bij die containers waar de huisartsenpost inzit, dat is echt een smal stukje ja..en dan nog niet te spreken over die scheurende taxichauffeurs en ambulances. Niet echt handig opgesteld daar. Maar ik hoorde van de verpleegster dat ze in dec dit jaar helemaal overgaan naar Schiedam en dat de parkeergelegenheden daar stukken beter zijn...maar daar hebben wij zo weinig aan he Silla, ja ik miste ze echt..heel de dag plat..man man ik leek wel Tina Turner
Haha nou ik hoor 't al, ik neem m'n vriend gewoon mee voortaan.. Zo doet ik ook als m'n vriend erbij is namelijk ! Mannen.. Moederdag tot aan de bevalling.. dat zouden ze verplicht moeten stellen voor iedereen ! Behalve dan uiteraard de zorgen die jij er nog bij hebt
Whaha zat alweer te vroeg te zeuren. Ik had een mail gestuurd dat ze aan de deur zijn geweest en dat ik een mail had gehad dat de kaartjes verzonden zijn. Maar het blijkt dus gelukkig niet om de kaartjes te gaan maar om een kadootje dat je krijgt als je bij hun besteld... Ben benieuwd wat het is...
zo he, ga je ff weg 's middags, moet je weer 5 pagina's bijlezen.. Wat een kletskousen hier... Is het verlof begonnen ofzo? Hier krijg ik ong. 49 uur kraamzorg en ze heeft niet gezegd dat het wat minder wordt.. dus afwachten maar... Morgen weer controle. Ben benieuwd... Zal zo weer ff nieuwe buikfoto plaatsen!