Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

JAh die kraamzorg. Ze zei tegen mij ookd at ze neit het aantal uren kon garanderen maar dat het in elk geval besproken werd allemaal.
    Ik zie het dus wel...
    Heb in elk geval afgesproken dat ze van 9 uur tot 15 uur komt.
    Maar wel raar Silla dat als je na 14 uur bevalt je niemand meer krijgt :(
    Bij mij is het zo dat ik gwoon kan bellen wanneer ik uit het ziekenhuis kom, en hier is het dus zow dat als je voor 21 uur bevalt, je nog naar huis mag :( Maar dan komen ze wel voor de belangrijkste dingetjes evengoed...

2. monkeylove

JAh die kraamzorg. Ze zei tegen mij ookd at ze neit het aantal uren kon garanderen maar dat het in elk geval besproken werd allemaal.
    Ik zie het dus wel...
    Heb in elk geval afgesproken dat ze van 9 uur tot 15 uur komt.
    Maar wel raar Silla dat als je na 14 uur bevalt je niemand meer krijgt :(
    Bij mij is het zo dat ik gwoon kan bellen wanneer ik uit het ziekenhuis kom, en hier is het dus zow dat als je voor 21 uur bevalt, je nog naar huis mag :( Maar dan komen ze wel voor de belangrijkste dingetjes evengoed...

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ML: Fijn dat je moeder je helpt zeg...Scheelt jouw ook weer en kan je lekker uitzieken ;)
    Ik heb even lekker een paar uur in coma gelegen hier zeg..was heeerlijk :D Me vriendin belde net dat we het even moeten verzetten dus vanavond lekker rustig avondje.
    Veraatje: Die vriendin in Ecuador ging daar heen om Spaans te leren en ontwikkelingswerk te doen ;) Was trouwens erg gezellig..
    Manlief belde net en morgen is hij in NL om een lading op te halen en dan gaat hij weer ff naar Frankrijk. Hij vroeg of ik mee ging...Ik denk dat ik misschien nog wel ff mee ga. Het is een beetje een domper om een hele week thuis te zitten en aangezien het OV nog niet rijdt deze week en ik niet te ver kan fietsen zijn mijn enige uitjes naar ouders of naar schoonmoeder :( En om daar nou de hele week te gaan zitten..En het zijn maar 3 dagen en ik kan natuurlijk veel op bed liggen. Aangezien het nu heerlijk weer is waar hij dan heen moet (cote d'azur) kunnen we daar nog even lekker op het strand liggen ook. Maar goed, het hangt er van af wat voor terug lading het is want als hij binnendoor terug moet rijden (dus vanuit de cote d'azur naar NL) dan wil hij niet dat ik mee ga want de wegen zijn verschrikkelijk hobbelig enzo en dat wil hij niet hebben met mijn dikke buik..Maar dat hoort hij dus morgen wat voor terug lading dat eventueel zou zijn...

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb net een telefoontje van de kraamzorg gehad dat ik vrij 6 juni tussen 9 en 10 een tel. intake van de kraamzorg krijg.

verder hier nog steeds geen buien, hoor ze wel steeds in de verte maar daar blijven ze ook.

heb vanmiddag heerlijk met de kids van 12.15 tot 16.00 geslapen heerlijk hoor, maar liep hier gelijk weer achter.

ben nu weer bij en ga nu eerst eten. (aardappels en bietjes)

5. foto's staan erin.. zou vanavond ff vragen of mannetje leuke foto's wil maken... kan hij zo leuk

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    wat fijn ML even wat steun van het thuisfront! Kan soms even zo goed doen!

Echt wat een KLOTEDAG vandaag! De hele tijd zuur, misselijk, harde buiken, snot blehhhhhh! Sorry voor mijn klaagzang moest er even uit! Ik hoop dat het een eenmailige dag is anders word ik echt gek!

Silla lekker je werk de pest laten krijgen jij en je zwangerschap zijn nu veel belangrijker!

Miss Sill ik hoop dat de draaipoging gaat lukken hebben ze je nog iets gezegd over de slagingskansen?

Liefs Nina

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    lovelykids..

wij hebben hier toch vanmorgen een goede bui gehad hoor met onweer etc...maar dat was ook de enige van de week hier want vanaf vorige week dinsdag hebben we geen regen gehad hier....

ik heb vanmiddag ook nog even geslapen en ga vanavond ook lekker op tijd erin,,,,
    morgen voor het laatst er weer uit om nanouk weg te brengen naar school en dan lekker blijven liggen want dan is ype er....
    donderdag niet want dan moet ik naar gyn om9.20 dus dat wordt om 8.40 wegrijden....en anders iets later maar liever te vroeg dan te laat he....
    nou verder niks spannends...

o ja we gaan morgen lekker naar de wok in emmen gezellig met nanouk heerlijk even nog uit eten en dan volgende week nog maar is even naar de kapper toe...ben ik weer helemaal klaar voor de tijd in ziekenhuis...nou dames gr

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Sorry, ik heb met tussenpozen gelezen en er is niet veel blijven hangen :oops:

ML, fijn dat je moeder je nu zo helpt!

Mirjam, eet smakelijk!

Christiea, fijn dat de uitslagen goed waren!

Miss Sil, vervelend zeg dat hij in een stuit ligt. Hopelijk kunnen ze hem nog draaien.

Tjonge, wat is het warm!
    Ik wilde deze week ook nog even naar de kapper, heb besloten dat het toch maar weer kort moet... is mijn kapster met vakantie! Dus volgende week wordt het pas!

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Nina: zie aan ej banner dat je 36 weken en 5 dagen bent en volgens de lijst op 1 juli uitgerekend. 1 van de 2 klopt dan toch niet lijkt me?

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    De lijst klopt niet :(

..... Nu wel, ik hoop dat ik haar uitgerekende datum goed heb....

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    hihi, dacht al, kan ik nou niet meer rekenen. Had me ook niks verbaasd hoor.

12. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    net nog even gebeld met vgz want er stond me ineens iets bij dat ik in mijn aanvullende verzekering heb staan dat ik recht heb op 20 uur extra kraamzorg.....dus dit valt buiten het standaart verhaal dus even gevraagd of dit ook valt buiten op medische indikatie en dat blijkt ook daar buiten te vallen dus hebben ze een probleem bij de kraamzorgorganisatie want zullen ze me toch een paar dagen extra moeten geven hihi
    en anders moest ik nog maar even weer bellen met vgz als ze bij de kraamzorg er niet aanwouden,...maar ik ga morgen eerst bellen met de tekst dat ik in mijn aanvullende verzekering heb met daarin 20 uren extra zorg is kijken wat ze dan gaan zeggen...want ja ik betaal er toch voor he dat de ik daar recht op heb...Dus duimen jullie voor mij want het zou wel lekker zijn....gr heidi

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Daar heb ik al eerder iemand over gehoord Heidi, maarja als de kraamzorgorganisatie geen mensen heeft houdt het toch echt op. Geloof dat je dan iets van een geldelijke vergoeding kan eisen van je zorgverzekeraar.

14. monkeylove

Knuffelkonijn, mooie buik :D

Ik ga maar weer eens lekker liggen. M'n neus begint weer pijn te doen :(
    Vanavond komt er wel een leuke film op tv, tenminste, het verhaal leek me leuk, dus nog even rustig aandoen met een boekie :p

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

kun je nagaan hemelsbreed gemeten woon je zo'n 20 km hiervandaan.
    en in coevorden een paar sputters en gerommel in de verte

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames ik ga sluiten voor vandaag.

Heb sinds een paar uur vervelende ongi krampen die uitstralen naar mijn rug en benen. Lijkt wel alsof ik ongesteld moet worden. Bah. :(

Spreek jullie morgen weer.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ben buiten gaan zitten, te warm binnen!

Senn, wat vervelend zeg die krampen. Doe maar rustig aan en tot morgen!

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zou coevorden 20 km zijn dacht toch eerder aan iets van 10....maar goed wij hebben hier zelfs wel eens dat het bij panhuis nog regent en schoonebeek de hele dag droog is....raar kan dat gaan he.....

ik hbe vanuit de kraamzorg niet te horen gekregen dat ze heel erg omhoog zitten ze hebben er een dag afgehaald maar ik kan er ook gewoon weer 2 bij krijgen op medische indikatie...dus wie weet...vragen staat vrij toch?
    gr heidi

20. Hoi meiden
    werd vanmiddag opgebeld dat de gordijntjes van de babykamer er zijn. had ik donderdag pas besteld, zou 3 weken duren! echt snel dus!
    dus net opgehaald. heetf de gordijnrails (die we dit weekend gekocht en opgehangen hebben) te weinig haakjes! :confused: moet ik die eerst weer gaan kopen!

verder netteruggelezen, maar er is bar weinig blijven hangen...
    senninha, slaap lekker!
    ga ook maar even kijken of ik nog recht heb op 20 uur extra zorg ofzo...
    fijne avond
    knuf rensie
    oh ja

zal zo even nieuwe buikfoto plaatsen. al is hij net na het eten gemaakt, dus lijkt meer dan het is...

Share This Page