Dankjewel! Nee kan me goed voorstellen, wat een gezeik zeg! Je zit toch zeker niet voor de lol voor je verlof thuis! Maar lkkr rustig op zoek naar een andere job. Ik snap al wat bi is bekken instabiliteit toch, t kwartje is gevallen! Slaap lekker!
Pffffffff kan weér es niet slapen...ben al vanaf 5 uur wakker.. :x Het is een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb.....ik denk dat ik daarom van de lijst ben geschrapt? Jullie kletsen hier ook zó veel dat ik het niet bij kan houden...
Goedemorgen! Niesje, als de tweede naam dé naam voor jullie beiden is dan ga je daar toch gewoon voor? Het lijkt mij beter dan een naam waarvan jij het acceptabel vindt. Sann, veel plezier met je mannetje vandaag! Lekker dat hij weer een weekje thuis is. Ingrid, wat vervelend zeg. Ik hoop voor je dat je niet nog 7 dagen hoeft te werken. Miss Sil gefeliciteerd met je 35 weken! Leuk om weer van je te horen Patricia. Het is idd de reden waarom je eraf gehaald bent, maar je mag er zo weer op hoor! Het is waar dat hier veel gekletst wordt, maar je hoeft het niet bij te houden (er zijn meer meiden die niet altijd op anderen reageren), je kunt ook rustig af en toe even laten weten hoe het met je is.
Goedemorgen, Hier best een redelijke nacht gehad. In ieder geval beter dan de nacht ervoor. De paracetamol heeft goed geholpen tegen die krampen dus nu even lekker kramp vrij. Sven wordt zo opgehaald voor school en Maarit ligt nog lekker te slapen. Patricia34, vervelend joh dat je al zo vroeg wakker was. Mocht van van de lijst zijn afgehaald stuur dan Veraatje even een PB dan zet ze je er weer op. Ingrid, ik heb de bedrijfsarts gebeld dat ik met mijn rug niet in staat was om naar hun toe te komen en toen hebben ze het telefonisch afgehandelt. ML, hoe voel je je vandaag? Miss Sil, nog gefeli met je 35 weken! Balen dat de kleine in een stuit ligt. MvP, je weet gelukkig nu wel waar je aan toe bent. Is Belle de naam hoe jullie meisje gaat heten of is het een koosnaampje? Wen, wij hebben gelukkig geen onweer gehad gisteren. Sann, vandaag komt je mannetje thuis! \/ Niesje, jullie moeten uiteindelijk voor de naam gaan waar jullie je allebei goed bij voelen. Ik merk bij jou nog een hoop twijfel omdat je de naam die jullie nu hebben acceptabel vindt. Klinkt nog niet overtuigend. Patries, hoe is het met Björn? Zijn jullie een beetje de nacht doorgekomen? Rensie, mooie buik hoor! Iedereen met controle of intake vandaag veel suc6! En voor de nog werkende onder ons werkse!
Goedemorgen meiden, vandaag de intake van kraamzorg, ze komt om 9.30 uur. en vanmiddag vk... (wat ik, zoals veraatje al zo lekker liet merken, op een verkeerde dag in de lijst had gezet.... bedankt he buddy! ) Niesje, ik vind het een moeilijk probleem. aan de ene kant zeg ik als dat de naam is gewoon doen! aaan de andere kant, mijn schoonvader heet jan willem en zijn broer willem jan en dat vind ik weer zooooo stom! dan denk ik echt... hadden ze geen fantasie ofzo (en ben ik blij voor schoontante dat ze een meisje is geworden ) weten jullie wannneer ze bij de vk een schatting kunnen geven van hoe groot uk gaat worden? enne wat zijn eigenlijk de kosten voor jou als je poliklinisch wilt bevallen? liefs rensie
Goedemorgen. Nou, hier gelukkig al een betere nacht achter de rug als de nacht ervoor Voel me nog wel belabberd maar wel beter in elk geval dus er zit vooruitgang in Mis Sil, ik heb ook echt hele goeie verhalen gehoord over stuitligging en accupunctuur. Zoals je al zegt, alle beetjes helpen.... Vandaag alweer 36 weken!
ML:fijn dat je nacht beter was. Hoe voel je je nu? Gefeli met je 36 weken alweer. miss sil:gefeli met je 35 weken senninha:lekker meid dat de paracetamol helpt. ff rust voor jou. patricia34: welkom terug weer. Leuk om weer ff wat va\n je te horen @Patries: hoe is eht vandaag met jou en Bjorn? Pfff, heb echt vreselijk slecht geslapen. Was al om half 6 wakker na een nachtje van 3, hooguit 4 uur. Voel me verre van uitgerust nu dus. Tloen ik mn ontbijt stond te maken kreeg ik me toch een steek in mn buik zeg. Hapte er gewoon ff van naar adem. Vanmorgen s ff gewogen. Hield het in de gaten omdat ik het gevoel had at ik zo weinig aan kom. Ben ik ineens in 2 weken tijd ruim 2 kilo aangekomen Nou maar hopen dat manlief mn buik ook heel erg gegroeid vind in de tijd dat ie weg was want anders weet ik niet waar dat allemaal zit.
*gaap* hier weer een gebroken nacht gehad Morgen naar de gyn toe, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft want dit ga ik nooittttt tot 37 weken volhouden Björn was er binnen 5 uur, zonder voorweeen of wat..dat was heavy maar ik was er wel snel vanaf. Dit breek mij gewoon helemaal op, eerst alleen lichamelijk maar nu gaat het geestelijk ook aan mijn vreten zeg. Ik kan niet meer aardig zijn tegen onze ouders, omdat ze TOCH blijven bellen..dus ik neem de telefoon niet eens meer op als ik alleen thuis ben het is verschrikkelijk! Björn zijn waterpokken worden steeds meer, hij heeft nu ook wat ontstoken plekken op zijn lichaam..waarschijnlijk in zijn slaap heftig wrijven en krabbelen dus zo maar even naar de winkel om de Oud Hollandse tips van hier na te leven..hopelijk dat de rest dan snel indroogd. Duikster, ik heb het verhaal gisteren ook gelezen in de WIJ over die vrouw met die KZ. Ze had geluk dat de verpleegster zo rustig bleef, en haar kracht gaf om door te gaan..want die gyn. was ook een eerste klas hork zeg Hoop dat de rest van de dames wel een beetje redelijk hebben geslapen, en dames die vandaag controle/echo hebben, succes! MissSil, ik dacht dat draaipogingen alleen in het ziekenhuis mocht gebeuren omdat ze steeds echo's en CTG's moeten maken om de kleine in de gaten te houden. Ik heb het volgens mij gemist (of ontschoten ) maar wanneer vind de draaipoging plaats?
hmm, heb de wij jonge ouders nog niet gehad. Jammer, altijd leuk om ff te lezen. @Patricia: kan me voorstellen zeg dat dit niet vol te houden is. Arme Bjorn, hoop dat het snel minder wordt.
, ouders af en toe. En dan zeggen ze hoe ouder hoe wijzer. Lijkt wel of zij het spannender vinden dan jij. Meid over een paar dagen ben je 36 weken. Zou die ene week dan echt zoveel uitmaken of ze je met 36 weken of 37 eken gaan inleiden? Je kan moeilijk helemaal uitgeput aan je bevalling gaan beginnen toch?
Hi Chica's Hier ook een beroerde gebroken nacht achter de rug. Buddy...goed om te horen dat je wel wat beter geslapen hebt. Enne 36 wkn! Mss Sill...Gefeliciteerd met je 35 wkn wel balen dat de kleine gedraaid ligt. Sann...mss vanmiddag nog ff een tukje doen? Patries...ben ook erg benieuwd wat je gyn gaat zeggen. Ik hoop ook dat Bjorn snel van z'n bultjes en kriebeltjes af is. Rensie...ben benieuwd hoeveel uren je krijgt enne suc6 bij de VK! Sen...wat lekker dat je toch wat slaapuurtjes meegepikt heb. Ik had eergister ook een paracetamol ingenomen en sliep ook veel beter. Patries34...Hi Girl welcome back! Ingrid...net wat Sen zegt, probeer het telefonisch of laat hem lekker zelf langs komen hihihi Sann...komt je mannetje vandaag weer thuis. Ach 2 kg is toch netjes? Vandaag een dagje niets, noppes, nada.... Kep echt nog steeds mega opgezette voeten, ze doen zeer en als je ze aanraakt lijkt het net of je in klei zit te kneden. Mijn schoonvader (jullie weten wel de fysiotherapeut) heeft gister Hugh laten zien hoe hij mijn voeten moest masseren om de vocht te verdrijven. Nou mijn mannetje zegt gewoon glashard tegen zijn ouders dat ie mijn voeten gaat masseren maarre bij thuiskomst deed ie het wel maarrre niet zoals gedemonstreerd werdt grrrrrrrrrrr. Maar goed het werkt gewoon niet. Het loopt nu zelfs net onder mijn knieeen maar goed...vandaag is het niet zo warm of benauwd dat scheelt ook wel. Nou ik plof op de bank...kep niet zoveel te melden MAAR ik houd jullie in de smiezen hihihhi. Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ja dat wil ik morgen ook bij de gynaecoloog bespreken, Manuel heeft ook vrijgenomen om toch maar mee te gaan. Ook met mijn Clusteraanvallen is dit erggg riskant, want oververmoeidheid is een van de triggers om een aanval uit te lokken..dat icm een bevalling..bbrrr breng mij de stuipen op het lichaam. Björn is ook met 36.2 dagen geboren en die kon de volgende dag ook gewoon mee naar huis, dus gezond en wel zijn ze wel rond die tijd. Ik heb zelf ook het gevoel dat ik maar een klein zetje nodig heb om de weeen echt goed door te laten komen. Och, mijn moeder gaat nog wel..maar mijn schoonmoeder die heeft maagpijn, slaap slecht enz enz. Maar goed, liever zij als ik..hahahaha. Ondanks de moeheid en de emotionele achtbaan waar ik in zit, ben ik echt rustig en nuchter onder de aankomende bevalling
Patricia, ik hoop dat je er snel vanaf bent, want de tijd voor het kind er is, moet je toch juist nog een beetje kunnen opladen voor de kleine energievreter er is.... en de tel lekker laten rinkelen, of hoorn ernaast, hoor je hem nietr eens gaan.... scheelt ook... liefs rensie
Jeetje wat een gedoe Patricia. Dat ze dan ook blijven bellen ondanks dat je aangegeven hebt er niet zó'n behoefte aan te hebben GRRRR... Kan me voorstellen dat je erdoorheen zit en bang bent voor die clusteraanvallen. Het is vervelend als Björn moet wachten tot hij zijn broertje kan zien mocht ie nu geboren worden, maar helaas is het niet anders en hebben ze gelukkig nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaren samen Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen...
Dat heb je ook wel nodig hoor. Maar dat wachten lijkt me vreselijk. En goed dat Manuel morgen met je mee gaat dan kan hij ook op de gyn inpraten. Hoop zo dat het voor het einde van de week voor je voorbij is en dat je lekker kunt gaan genieten.
Ja dan slaan ze elkaar de schedel in Moet er morgen pas om 16.10 uur zijn, dus moet nog wel de hele dag wachten maar ben al blij dat mijn mannetje meegaat. Hoe gaat het met jou? Beetje beter als gisteren, of is het erger geworden?