hallo! Patricia, wat irritant zeg van je ouders/schoon ouders.. kan me voorstellen dat het je allemaal opbreekt, hopelijk heeft de gyn een oplossing (bevallen ofzo) mk, voel je je weer wat beter? Ik heb verder ook weinig te melden eigenlijk, ben weer eens bezig met mn "klusjes" heb sinds een paar dagen echt de behoefte dingen te doen die ik anders (bijna) nooit doe, de bank schoon maken, het afloop putje ding (100 punten voor de gene die het woord weet) in de wastafel.. wist niet eens dat dat kon haha. Groetjes!
Nee Ik zag gisteren weer een advertentie in WIJ staan...en toen schoot het mij weer te binnen maar de afgelopen weken waren hier zo hectisch! Van de week maar even bestellen, en jij?
Gelukkig voel ik me al wat beter. Nog wel onwijze pijn in mijn keel, maar die vreselijke pijn in mijn neus is zo goed als over Als je je zo voeit als ik me gister voelde denk je dat het nooit over gaat maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik zit hier dan ook netjes aan m'n glaasje versgeperste sinaasappelsap en m'n kopje thee met honing erdoorheen, ga zo maar eens douchen en smeer m'n borst in met die zalf. Lekker mijn bed verschonen. Vind ik altijd zo vies als je je beter voelt zo'n "ziekbed"...
Ik heb het op 23 mei besteld en ben gisteren gaan bellen. Op de site zeggen ze (als je met Ideal betaald) 1 werkdag en in de mail stond 6 werkdagen. Bleek dat ze een probleem met de levering van de kleur hadden. We hebben nu dus een andere kleur genomen en als het goed is wordt het vandaag bezorgd. We hebben ook de meisjesnaam laten afdrukken (is toch gratis) want stel dat ze het nou verkeerd gezien hebben op de 20 weken ech en het als verrassing toch een meid wordt dan hoeven we geen nieuwe stickter te bestellen.
Dat bovenste ding ook? je hebt het afvoer putje, onder in je wasbak, en dan heb je zon gaatje, waar evt overlopend water in gaat.. heet dat ook afvoer putje?
Ja, alsof het in je beddegoed gaat zitten. Ben trouwens benieuwd wat jij als verrassingskadootje krijgt van de kaartenboer.
Jah ze bezorgen het vandaag. Eens kijken of ik het kan vinden op hun site. Kan ook een poster bestellen van het kaartje zelf, misschien wel leuk, maar dat kost wel geld
Nou kan het neit vinden, maar niet echt iets boeiends geloof ik. Een baby-cd ofzo... Poster is 14 euro dus denk dat ik dat wel doen...
Ik kan m om kwart over 2 van de trein halen (met dank aan die rotbussen die niet rijden). Heerlijk als ie er weer ff is. Wat voor sticker hebben jullie het over?
Ik zou het ook niet weten, opzich wel een logische naam natuurlijk.. ach echt boeiend is het ook niet, en een heel klein beetje off-topic ook nog haha.
hey dames, bij de vk was het goed gisteren, bloeddruk mooi gedaald, dus de vakantie heeft me goed gedaan. Kindje lag goed, was nog niet ingedaald maar lag wel mooi met het hoofdje voor de bekkeningang. Grootte van het kindje was ook goed. Over 2 weken mag ik weer komen en dan moet ik elke week.
ik zou zeggen gewoon doen want je gebruikt hem dan en bij damian gebruik je hem verder toch niet echt. en wat de anderen al zeggen de meesten zullen zich die 2e naam ook niet herinneren. de roepnaam is toch het belangrijkst
Ik gebruik Leroy zijn 2e naam ook nooit. Jah op enveloppen staat L.T. Maar that's it, dus waarom niet.... Beter dat alles goed was bij de vk Niesje, kan je er weer even tegenaan
www.babysticker.nl Daar kun je kiezen uit allerlei raamstickers zoals Patries zei om de geboorte aan te kondigen. Wij doen het ter vervanging van de standaard ooievaar. Je kan ook kijken bij www.geboortesticker.nl