Hihihi sweet! En ze is oud genoeg om erbij te kunnen zijn! Wel heel bijzonder dat je bij de geboorte van je broertje ben, hoor. Hoe doe je dat als zij op school zit? Mag ze dan weg als je belt? Björn mag na de geboorte één dag thuisblijven, das wel netjes geregeld van school.
Jah ze moet niet raar tegen me gaan doen of krengerig. Maar er zal denkik wel een stemmetje in mijn achterhoofd blijven praten tegen me dat zij toch echt degene is die mijn bevalling meot doen dus dat ik beter ja en amen kan zeggen Ach we hebben geloof ik 6 geneacologen en zij is de enige tang
Jah ze mag gewoon een dag weg. Op haar stage is dat ook al beklonken Ze loopt stage naast het ziekenhuis dus dat is wel makkelijk. Gaan jullie kinderen ook beschuit met muisjes uitdelen in de klas? Michelle niet uiteraard haah, dat werkt niet zo op de middelbare, maar Leroy wel...
Bij ons in het ziekenhuis is EEN gyn, die ik er gewoon niet bij wil hebben, die heeft ons zo asociaal behandeld met de miskraam, als die bij mn bed komt te staan (al wil ik thuis bevallen) hou ik mn benen stijf op elkaar! Zit er ook over te denken om dus als het nodig is naar zwolle te gaan, het is een beter ziekenhuis, en dan weet ik zeker dat ik haar niet heb. Jor wil ook graag bij de bevalling zijn, maar ik vind 8 eigenlijk nog wat te jong.. al is het natuurlijk wel een hele byzondere gebeurtenis. Wel leuk dat michelle de navel streng door knipt, lijkt me een moment wat je als je later "groot" bent steeds meer gaat waarderen.
Ow dan zou de vloek over mij en zou ik JUIST die tang hebben met de bevalling Anders schiet toch gewoon ff je been uit tijdens een wee richting haar ..OEPS!
Ja maar wij doen lange vingers dopen in de choco-pasta en dan door de muisjes heen. Wil er ook niet te veel werk van maken, want ik zie mezelf niet in de keuken staan vlak na de bevalling...en mijn mannetje helemaal niet
Als het in de vakantie geboren word (waar ik op hoop) dan na de vakantie wel, of anders op lange vingers, of soesjes ofzo met muisjes dr op.
Leroy zit ook te twijfelen of hij erbij wilt zijn maar ziet het geheel toch meer als een "vrouwenaangelegeheid" " Ach van mij mag hij hoor, hij heeft zijn gameboy als het te nasty wordt hahaahahaha
Haha, ah dan kan hij als "man des huises" de rust bewaren Ik heb zoiets van als het nou snachts word geboren, en jor word wakker, dan mag ie er bij zijn, maar als de weeen overdag beginnen, dan weet ik het nog niet, ik ben bang dat ie de baby ineens niet meer zo leuk vind, als hij ziet dat het zn moeder pijn doet want wat je ook doet, kom niet aan jor zn moeder haha. zoizo willen we dat mocht hij er niet bij zijn, hij als eerst langs komt, en daar is ie ook wel blij mee. Hij zegt ook steeds IK mag de baby het eerst zien he? en dan na 1,5 of 2 uurtjes ofzo de opa`s en oma`s pas. Maar eigenlijk zie ik er als een berg tegen op. krijg gewoon nacht merries van het idee alleen al dat anderen MIJN baby vast hebben. (op mn vriend en jor na natuurlijk) dus ben benuwd hoe gezellig het gaat worden.
Jah dat gevoel ken ik wel. Ik zat er toevallig gister nog aan te denken. Op die foto's dat ik Michelle net had zie je mij op iedere foto waar ze door iemand anders vast word gehouden en ik ook op sta, mij met van die arendsogen kijken ernaar, ziet er echt niet uit
Oei dat had ik ook met Björn.. Alleen wij en de kraamzorg mochten Björn oppakken omdat hij door de vacuumpomp een hersenschudding had opgelopen. Maar toen dat over was, wilde ik 'liever' ook niet dat anderen hem vast hadden Gelukkig had de kraamzorg dat snel door, en als ze aan mijn gezicht zag dat hij op modusnweer ging..pakte ze hem snel over van de visite. Moederinstinct hé DIE IS VAN MIJJJJJJJJ!
Ik ben bij jor zelfs een keer naar boven gelopen, want ik was gewoon bang voor mezelf, had zo de neiging hem uit de handen te trekken.. het moeder de gans syndroom noemt mn vriend het. lekker dan haha.
Ik ging de kinderen, toen ze net geboren waren, ook "besnuffelen"whaha, dat is echt een oerinstinct hoor... Ze ruiken natuurlijk ook lekker maar ik rook echt in het nekje, op het hoofdje enzo... Raar toch? Bij een geboorte komt de oermens weer naar boven in ons
hmm.. dat is ook een idee patricia, koop ik gewoon een "nep" vacuumpomp bolletje wat ik op het hoofdje plak (voor een jaar ofzo) en dan mogen ze dr niet aan zitten want tjah, je wilt toch het beste voor het kind hé
haha dat is ook wel grappig, zoizo vond ik dat bij de bevalling al, hoe de natuur gewoon zn gang gaat enzo, dat vond ik wel heel mooi en bijzonder. Maar ik heb jor niet besnuffeld geloof ik..
Sven die Patries haar beroemde appels uitdelen alleen dan met muisjes en Maarit gaat lange vingers met boter en muisjes uitdelen op het KDV.
Goedemorgen Dames, ook hier weer een nacht from Hell Damian heeft liggen gillen, huilen en spoken van half 11 gisteravond tot half 4 vanochtend. Jemig ik weet niet waar die de laatste twee weken last van heeft hoor, maar leuk is het niet. Uiteindelijk om kwart over 3 hem in zijn oude ledikant gezet (hij slaapt sinds anderhalve maand in een juniorbed) en hij sliep toen dus binnen een kwartier. Dus vanochtend met mannetje overlegd dat we het juniorbed maar even tijdelijk op zij zetten want zo ga ik het niet langer trekken, straks ben ik helemaal uitgeput als de bevalling nog moet beginnen. Iedereen bedankt trouwens voor het meedenken. Patricia, bij Damian stond de naam al vast voordat ik zelfs maar zwanger was. Toen wij dus de tweede naam tegen kwamen hebben we even getwijfeld of dat toch niet de naam was maar hebben het toch bij Damian gehouden. De reden dat het de tweede naam is geworden is omdat we allemaal een voornaam met de letter D hebben. Patricia, pffff ik ben op dit moment totaal niet jaloers op je, lijkt me echt heftig zo'n lange aanloop naar de bevalling toe. Ik ben benieuwd wat de gyn vind. ML, fijn dat je je weer wat beter voelt. Liesje, fijn dat je weer goed gekeurd bent. De geboortesticker daar moet ik ook nog even achteraan, goed dat ik het hier weer lees, ook het geboortekaartje en de adressen heb ik nog niet gedaan.
Zo, ben er weer van de vlos. Mn ukkie was nog niet ingedaald... Bloeddruk was 130/75.. Wordt wel elke keer wat hoger..
Ligt er ook aan wanneer je vakantie hebt. Bij ons gaat die pas 22 juli in en ik weet nu al dat ze me niet 43 weken gaan laten lopen. Dus de kleine komt VOOR de vakantie. En de hele klas van Sven leeft reuze mee, zelfs de kinderen in zijn busje kijken iedere dag nieuwsgierig naar mijn buik of de baby er nog in zit.