O, ik heb dat juist niet. Van mij mag iedereen de kleine vasthouden als ze op bezoek komen. Mits hij ligt te slapen dan hebben ze lekker pech. Ik ga hem er niet voor wakker maken.
jemig wat kleppen jullie veel in 1,5 uur! even over de gynen. Ik heb nu alleen mijn vk. in het ziekenhuis lipe ik eerst voor het zwanger worden. mijn eigen gyn vond ik wel aardig, maar wel wat afstandelijk (een man) na mijn miskraam had ik een inwendige echo door vrouwelijke gyn. die duwde dat ding zo hard naar binnen en was aan het roeren alsof ik een pan hutspot was.... ik dacht toen echt, als het nog niet weg is, dan is het het nu wel! Je zou idd denken dat vrouwen iets zachthandiger zijn... maar blijkbaar zijn mannen toch wat voorzichtiger op 'onbekend terrein'... net de intake met kraambureau gehad. Ze meldde me dat dit een tel. intake was (ook al zat ze tegenover me ) omdat ze anders gezeur kregen met de verzekering. Ik krijg waarschijnlijk 7 dagen 3 tot 4 uur per dag... vind ik wel erg weinig, maar zij kan er natuurlijk ook niets aan doen, dus op haar boos worden heeft toch geen zin. al heb ik wel gemeld dat mantelzorg erg lastig is omdat mijn ouders in zeeland wonen... mijn bed hoeft gelukkig niet op klossen. mag gewoon op het moment dat kraamzorg er is een extra matras erbij leggen... ben ik net de prinses op de erwt! kreeg wel een leuk mutsje met de tekst 'lief he' erop... erg schattig! vanmiddag nog vk en dan morgen eindelijk de meubels... liefs rensie
goedemorgen hier een zieke maaike! :s Ik heb daardoor ook niet alles gelezen, dus kan even niet reageren. Heb geen stem meer, en een knallende koppijn! Heb ook gewoon k*t geslapen, maar goed. Wat ik me afvroeg is het erg als je koorts krijgt voor je beeb? Gisteren naar de vlos geweest, ben weer geod gekeurd, beebje wordt geen 10-ponder (he wat erg! ) maar beetje gemiddelde baby, dus dat is mooi! ook was het al aan het indalen, nu moet ik weer over 2 weken terug en dan iedere week. Vlos vroeg nog of ik tegen de bevalling op zag, maar ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten, dus ik laat het maar over me heen komen! Hij zei wel, we laten je echt geen 3 dagen bezig zijn en als je met 2 cm al in de gordijnen hangt, gaan we gewoon naar het ziekenhuis voor een ruggenprik, dus dat is wel een fijn idee! Ook hebben we gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht, en hij doet het super goed, dus daar ben ik blij mee! Wist niet dat ik ooit blij zou zijn met een stofzuiger! En ik ga zo een videocamera bestellen, dus dan kan ik het weekeind lekker uitproberen! Nou sorry voor mn ego berichtje, als ik me wat beter voel, probeer ik weer bij te lezen, maar jullie kletsen zo veel! xxx maaike
Nee, dat ruiken doe ik pas als ie in bad is geweest. Het idee, dat ie uit m'n je weet wel komt en dan aan gaan ruiken. Vind het al heel wat die ie zo "vies" op mijn buik mag liggen.
Haha jah, ze waren al in bad geweest hoor Heb Michelle niet eens bij me gehad voor ze in bad was geweest...
Maaike, nu jij ook al geveld? Voor je keel : WATERIJSJES! Drop verhoogt de bloeddruk dus kan je beter niet doen maar die waterijsjes hielpen bij mij onwijs goed en hij heeft me een zalf voorgeschreven voor op mijn borst en die verlicht ook wel. Plantago Bronchialbalsam van Wala. Sterkte!
Beterschap Maaike, en koorts kan zo ver ik weet geen kwaad voor de baby. Het is misschien een paar tienden dat de temp van het vruchtwater en baby omhoog gaat maar niet omdat jij koorts hebt de baby ook automatisch koorts krijgt.
Je hebt gelijk dat je dat juniorbed even opzij zet. Lekker voor jou rust, maar voor Damian zal er ook veel veranderen en straks kan je het juniorbed weer neerzetten onder het mom van "grote broer, groot bed"
nee, volgens mij gaat het echt alleen om die extra 20 uur als je daarvoor zo verzekerd bent bij de vgz, omdat je dan een speciaal pakket hebt. Dus echt maximaal 20 uur als je recht hebt op 20 uur extra kraamzorg. (kep trouwens nog niet verder gelezen dan dit berichtje dus misschien dat er iemand al gereageerd heeft)
Zo ik schrik net wakker Ik lag gister dan ook wel laat op bed moet ik zeggen want ik zou met een vriendin wat gaan drinken maar die belde af, heb toen een andere vriendin gebeld want ik had geen zin om de hele avond thuis te zitten. Dat was erg gezellig dus was pas om half 1 tthuis TOen heb ik nog een tijd gelezen en ben pas om half 2 ong gaan slapen...Boek is namelijk verschrikkelijk leuk. Vandaag word ik opgehaald door mijn mannetje en gaan we samen naar Frankrijk En dan ben ik dus vrijdag weer thuis. Een hele week op de auto zou ik niet meer trekken maar dit is dan maar voor een paar daagjes en ik vond het zo n domper om opeens thuis te zitten dat ik blij ben dat ik mee kan! We gaan naar Hyeres en daar is het zo n 24 graden. Dus niet te warm en niet te koud Voor de dames die lezen ik heb een megatip: bij de bruna is een dubbelboek van Tess Gerritsen in de aanbieding voor maar 6.95! Is een ontzettende goede schrijver dus echt de moeite waard! Verder heb ik niet alles teruggelezen maar hoop dat iedereen lekker geslapen heeft en iedereen een fijne dag vandaag!
he meiden, mijn dag begon een stuk beter dan die van gisteren! Ondanks 5 keer plassen heerlijk geslapen en geen maagzuur gehad! Manlief werkt vandaag lekker vanaf huis ook erg gezellig ipv de hele tijd alleen te zijn! Ik ben benieuwd Patricia of de gyn jullie verder gaat helpen! Je motivatie lijkt me zeer begrijpelijk! ML ook weer aan de iets beterende hand las ik! Kwebbels veel plezier met man in France! San de lijst klopt inderdaad niet. Mijn datum is vrij laat aangepast door de verloskundige maar staat nu op 26 juni! liefs Nina
wie heeft er een leuk origineel idee met een ooievaar...en niet de standaard 3D ooievaar, want die zie je al zoveel
Veel plezier in La douce France. Even een tip, neem wel je zwangerschapskaart en verzekeringspapieren mee. Je weet maar nooit.
Zo, lekker ff gedouched. Buik reageerde wel vervelend op het warme water. Voelt de hele ochtend al een beetje kramperig en onde rde douche dus stuk meer. Maar goed, ik ben weer fris en fruitig. Mannetje kan komen. @Kwebbels: welke boeken van Tess Gerritsen zijn het? Heb er namelijk een flink aantal en wil liever niet voor niks naar de bruna, want da's een stukje rijden. Veel plezier in Frankrijk!
Kwebbels, heel veel plezier in France...en geniet van het weer! Maaike, oei oei jij ook al ziekkies Verdorrie zeg, en dat in de laatste weken van je zwangerschap..ziek maar lekker uit! Beterschap meid! Niesje, vervelend zeg dat Damian de laatste dagen zo aan het spoken is..zeker niet bevordelijk voor je nachtrust Hopelijk slaap hij nu wel lekker door in zijn ledikantje! Sennnn, sorry meid Zit ik je te sms'en over een oud bericht van gisteren hihihihi wat een blonde muts ben ik ook
Zooooooooooooooooo kletstantes! 6 pg teruglezen... Ik weet natuurlijk niet alles meer maar ik las over... - geboortestickers; - Gyn's from hell; - Kindje vasthouden na de geboorte; - Goede APK's Hmmmm dat was het geloof ik Was in slaap gestort op de bank, wordt ik zojuist door mams gebeld (grrrrrrrrrrrrrrrr) dat mijn oom langs de beddenwinkel geweest is voor de nieuwe bedpoten maar die moeten besteld worden (duurt 1,5 wk) maar hij heeft wel 1 bedpoot nodig (zitten er 6 onder mijn bed dus kan er best 1 missen). Maarre mams woont 3 deuren verder maar ze is er nog steeds niet! Dat kan ik dus niet uitstaan he...als je zegt dat je eraan komt en me vervolgens gewoon laten wachten! Liesje...wij hebben de 3-D baby voor op de voordeur en dan wat slingers en that's it. Mss moet je es kijken op marktplaats! Villa-Bella, haar website is nog niet klaar maar op MP adverteerd ze wel....ze hebben erg leuke dingen te huur/koop! Groetjes
Wat dacht je van een 3.5m grote/hoge ooievaar in je tuin, als je een tuin hebt natuurlijk. Bij babysticker.nl hebben ze ook een ooievaar.